Nieuwste foto's in De Steeg

Laatste updates in De Steeg

1. Netty van Stijn's profielfoto
    Netty van Stijn heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Netty van Stijn

We verheugden op ons etentje. Maar het viel ons erg tegen, hadden meer verwacht. 3 gangen menu in de restaurantweek.
    Voorgerecht kiezen tussen vlees, vis (had ergens haring gelezen, dit dus niet) of vegetarisch. Kozen vlees, maar kregen een fantasieloos, (vegetarisch)gerechtje met een kaasje omringd met tomaatjes. Hoofdgerecht vis en vlees (frietjes of salade apart bijbestellen), dessert was wel lekker. Toppunt of eigenlijk minpunt was het glas kraanwater wat besteld was, "we hebben alleen water uit onze eigen bron" op de rekening van 2.95.
    Helaas voor ons niet meer. Men laat hier een kans liggen voor nieuwe klanten. Wanneer we meer keus wilden konden we a la carte bestellen. De wijnglazen werden ook gewoon weggehaald, zonder te vragen of we nog iets wilden drinken.

2. Marian Bosch's profielfoto
    Marian Bosch heeft een recensie geschreven voor La Maison Du Steeg

Marian Bosch

Ruim 2 maanden van tevoren tafel voor 10 personen gereserveerd in het restaurant. Ter plekke tafel aangewezen, daarna nog 2 keer gechecked of alles klopte. Op de dag zelf was de tafel niet beschikbaar, moesten naar een zaaltje. Met de eigenaar viel niet te praten. Zeer slecht behandeld, klantonvriendelijk restaurant.

3. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Linde

Ik kom al jaren bij de Linde en heb nog nooit klachten gehad. Ik heb altijd het gevoel dat ik in het buitenland ben. Zo gezellig. Het personeel is altijd vriendelijk en beleefd! Ik kan me niet vinden in de negatieve reacties. Ik vind het een fijne snackbar die kwaliteit en smaak levert. Ik blijf klant!

4. De Carolinahoeve heeft een nieuwe foto
  5. De Carolinahoeve's profielfoto
    De Carolinahoeve heeft gereageerd op een recensie van De Carolinahoeve

Superleuk om deze review te lezen. Dank voor de vrolijke woorden.
    En een 10 krijgen?
    Dat wilde we vroeger op ons rapport, maar nu hebben we die hier! Dat is echt te gek :-)

6. Bea's profielfoto
    Bea heeft een recensie geschreven voor De Carolinahoeve

De plek is hetzelfde, maar met de nieuwe eigenaren en dito opzet is het helemaal anders en een hele verbetering. Cappuccino is heerlijk, leuk en eigenwijs menu, keuze uit verschillende zitjes, stoelen en tafels. De grootste pre is dat de sfeer en service gemakkelijk en vooral ‘zen’ is.

7. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Erg goed!! Een bedrijf met kennis van zaken.
    Erg mooi menu met een keuken op hoog niveau, heerlijk gegeten! En dat in combinatie met professionele bediening die weet waar het over gaat. Gastgericht, scherp, vriendelijk, wijnkennis en ongestoord aanwezig, chapeau!
    Wij komen zeker terug

8. Vrienden Arnhem's profielfoto
    Vrienden Arnhem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Wapen van Athlone

Vrienden Arnhem

Voortreffelijk!
    Jammer dat ze gaan sluiten.

9. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Wapen van Athlone

Erg fijn en lekker restaurant. De prijzen zijn hoog, hiervoor krijg je goed eten van een hoge kwaliteit zonder allerlei opsmuk zoals in sterren restaurants.

Smaken zijn eerlijk en gedoseerd, waardoor u niet 15-20 smaken op 1 bord zult aantreffen.

Voor wie is dit restaurant geschikt?
    Mensen die van eerlijke kwaliteit houden zonder al te veel poespas op je bord.

Wie moeten weg blijven?
    - Mensen die hippe borden willen, met 20 smaken op 1 bord
    - zeer grote eeters
    - Mensen die denken dat een duurder restaurant ineens ander eten gaat serveren
    - Mensen die een "huisselijk" (lees rommel) gevoel willen hebben in restaurant.

10. Dini van Engelen's profielfoto
    Dini van Engelen heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Dini van Engelen

Prima bediening, leuke ambiance, wel behoorlijk warm binnen. We hadden een 4 gangenmenu verrassingsmenu met vrij kleine porties. Het hoofdgerecht kalfslende was aan de taaie kant. Voor € 70 pp hadden we meer verwacht.

6,1
  11. Hannie's profielfoto
    Hannie heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

We hebben een heerlijke avond/diner gehad in het Koetshuis. Voor ons niet onbekend want we zijn er al meerdere malen geweest. Deze keer echter was het uitzonderlijk goed. We hadden het verrassingsmenu van de chef + wijnarrangement. De wijnen waren heel goed gekozen en verrassend lekker. Alles klopte en was heerlijk en een plaatje op je bord. Heel gastvrij en goede uitleg over de gerechten. Kortom; uitstekend en we komen weer zeker terug!

12. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving en prachtig in het bos gelegen.
    Een persoonlijke ontvangst met veel aandacht en vriendelijke bediening.
    Eten was lekker en met veel aandacht op het bord opgediend.
    Het zag er allemaal fantastisch uit.
    We hebben het 4 gangen verrassing menu van de chef gekozen met afsluiting een grand dessert.
    Zeer geslaagde avond en heerlijk gegeten.
    Zeker een aanrader om weer terug te gaan
    Mvrgr P & K

13. Pim Wijnen's profielfoto
    Pim Wijnen heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Pim Wijnen

Het was een beleving van ontvangst tot vertrek. Geweldige smaken gecombineerd met prachtige wijnen, die naadloos aansloten bij de smaken van het gerecht.
    De uitstekende service bracht het totaalplaatje naar een michelinwaardig diner, dat zeker onze aanbeveling verdient.

Kortom een plek om zeker eens terug te komen. Wij deden dit al eens eerder en werden wederom ook bij dit bezoek positief culinair verrast.

14. Peter S.'s profielfoto
    Peter S. heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Hoe een goed restaurant toch vies tegen kan vallen - Over Koetshuis Rhederoord in De Steeg kan ik kort zijn. Er wordt over het algemeen prima gekookt, de bij de gerechten aanbevolen wijnen zijn mij altijd goed bevallen, de bediening is correct en bedreven, en de sfeer is er aangenaam. En toch kom ik er niet meer. Juist omdat ik in doorsnee goed te spreken was over dit restaurant, gaf ik altijd een ruime fooi. Totdat ik een keer de rekening wat beter bekeek. Als dank voor mijn herhaaldelijke 'eerbetoon' had men het bestaan MIJ EEN EURO IN REKENING TE BRENGEN VOOR EEN KARAFJE WATER! Leidingwater, wel te verstaan. Hoe kleinburgerlijk en benepen moet je zijn om überhaupt op het idee te komen. In ieder geval viel met deze ondoordachte actie de deur van het Koetshuis voor mij definitief in het slot.

15. Nicole Plas's profielfoto
    Nicole Plas heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Wapen van Athlone

Nicole Plas

Pareltje aan de voet van de Posbank. Gewoon top, lokatie, gastvrijheid, sfeer en het eten is top!

We hebben onder het genot van een heerlijke amarone genoten van onze gerechten die met zorg zijn klaargemaakt. Een aanrader, maar laten we het een beetje geheim houden... :)

16. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Aangespoord door de fraaie foto’s en galmende teksten op de website besluit ik mijn 60ste verjaardag te vieren in Koetshuis Rhederoord. Dat zou pas genieten worden! “In een luxe sfeer overnachten en ’s ochtends in alle rust ontwaken waarna een regionaal ontbijt op je staat te wachten! Beleef het koetshuis Rhederoord en ervaar een onvergetelijke avond en ochtend! Aldus de ronkende websitetekst.

Dat klopt. Het is een onvergetelijke verjaardag geworden! Te midden van een opbrekend bedrijfsgezelschap dat net het ontbijtbuffet volledig had geplunderd lagen restanten stokbrood, kaas, één enkel broodje in een reusachtige wasmand op tafels die besmeurd en vies waren achtergelaten. In die chaos loodste een gelikte kelner ons over trappen, langs toiletten naar nog een kelderverdieping lager: waar de allerlaatste tafel voor 10 personen gedekt stond en ons het sluitstuk bood van dat ‘luxe, romantisch arrangement’. Hier in die wijnkelder ver weg van de geplunderde ontbijtruimte met fraai uitzicht op het landgoed sprak hij de woorden: ”Het is hier geweldig, mooier kan ik het niet maken!”

Daar dachten wij anders over!

Uiteraard hebben we niet op landgoed Rhederoord ontbeten en vanzelfsprekend zetten we er nooit meer een stap over de drempel. De uitbater bood aan dat hij ‘het ontbijt zou schrappen van de rekening’. Logisch want we hebben er voor geen kruimel ontbeten! We zijn zeer teleurgesteld het landgoed afgereden nadat de uitbater ons iets meer tegemoet kwam. Van het arrangement van 68,50 per persoon, hoefde 'slechts' het diner betaald te worden: dat was prijzig: 92 euro voor twee personen!

Inderdaad een onvergetelijke verjaardagsochtend, maar ook ééns en nooit weer!

17. Christiaan en Ilse's profielfoto
    Christiaan en Ilse heeft een recensie geschreven voor Just de la Paisières

Teleurgesteld dat is denk de juiste omschrijving. De manier waarop het onprofessionele personeel met klanten omgaat is zeer triest. Met onze dochters waren we ruim voor 6 uur aangeschoven op het terras voor een lekkere pannenkoek. In de menukaart stond dat als je een allergie hebt, dat aan moest geven. Onze dochter heeft een lactose intolerantie maar het verschil tussen lactose en gluten begrijpt schijnbaar niemand daar. Na toch een behoorlijke tijd wachten kwamen onze pannenkoeken. Direct werd om half 7 het bordje "Keuken gesloten" opgehangen, waarop ik vroeg of we nog een nagerecht na onze pannenkoek konden bestellen. Nou dan moesten we wel snel zijn want de keuken was al dicht. Om kwart voor 7 kwamen een 2 wandelaars aan die wat wilden drinken op het terras. Ze werden weggestuurd want iets drinken kon niet meer. Waarop die mensen terecht de discussie aangingen dat een drankje niet uit de keuken komt. Maar het personeel bleef star en hield hun poot stijf. Inmiddels hadden we de buik al behoorlijk vol van de mentaliteit. Echter met veel discussie konden we om 5 voor 7 nog een koffie en thee bestellen. Nadat ik mijn eerste slok koffie had genomen kwam een personeelslid mij op commanderende toon melden dat ik binnen moest komen om af te rekenen. Toen heb ik even "ho, ho" gezegd. Zo ga je niet met klanten om. Als klap op de vuurpijl kreeg onze dochter van 5 niets bij haar pannenkoek. Goede zet! De toekomstige klanten generatie buitenspel zetten. Er is op organisatorisch gebied veel mis bij dit restaurant. Helaas hebben ze een monopoly positie op deze locatie. Tijd voor een uitbater die wel voor de klanten gaat. Echt jammer.

3,3
  18. Willemijn's profielfoto
    Willemijn heeft een recensie geschreven voor Just de la Paisières

Willemijn

Beste pannenkoeken van Rheden en omgeving! Smaakvolle, goed belegde en goed gebakken pannenkoeken, hier wil ik graag een wandeling voor maken. Bij mooi weer is het genieten op het terras middenin het bos. Het is er erg gezellig door de aanloop van wandelaars, fietsers en ruiters te paard. Er is voldoende fietsenstalling, en voor honden en paarden zijn er goede voorzieningen. Ik kom er graag terug en vervolg mijn wandeling meer dan tevreden.

19. Hilde van der Werf's profielfoto
    Hilde van der Werf heeft een recensie geschreven voor Koetshuis Rhederoord

Hilde van der Werf

Eetzaal lawaaierig, tafeltjes staan te dicht bij elkaar. Gesprekken moeilijk. Parkeerterrein kan beter verlicht worden. Hoofdmaaltijd minimale porties. Wijnen erg duur. Kraanwater €1 per fles!

20. Fietsende Roeland's profielfoto
    Fietsende Roeland heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Linde

Fietsende Roeland

In een piepklein "hok" dat naar ranzig vet ruikt sta je gepropt op andere klanten. Op zich is drukte een goed teken vind ik, dus toch maar aansluiten, al is het bloedheet. Voor de drukte was de wachttijd acceptabel, al had het wel iets vlotter gekund.

Buiten staan wat campingtafels en een bankje. Zodra daar plek was gaan zitten. Naast overvolle prullenbakken zodat er al troep naast lag. Pal voor onze neus parkeerde een mega landbouwvoertuig en als extra service liet de bestuurder de motor draaien tijdens het wachten en het opeten van zijn ijsje. De man die ons bediende zag het en deed niets.

De friet bestond uit een deel dat duidelijk voor de tweede keer was gebakken, dus bruin en te ver gaar. De andere helft was juist te kort gebakken, dus slap en melig. Onbegrijpelijk als het zo druk is! Aan de kroket zijn we dus maar niet begonnen.

Omdat de vuilnisbakken zo vol waren hebben we de bakjes half of niet aangebroken op de toonbank gezet met de opmerking dat de frieten ofwel te gaar of niet gaar genoeg waren. Een verbaasde blik en schouderophalen was de reactie. Daar konden we het mee doen.

In 1 woord: bah!