Nieuwste foto's in De Rijp

Laatste updates in De Rijp

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Anoniem

Het was heel goed en gezellig bij Oudejans. Prima gegeten alleen 4.70 euro voor een glaasje wijn vond ik toch wel erg duur.

2. R.C. van Dijk's profielfoto
    R.C. van Dijk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

R.C. van Dijk

Op 30 augustus 2018 onze 50 jarige bruilofts diner aan onze familileden aangeboden.
    Zowel het restaurant als de omgeving is zeer aantrekkelijk voor iedereen die de Noord Hollandse sfeer eens echt wilt proeven. Restaurant Oudejans geeft die sfeer door middel van uiterst vriendelijk en bekwaam personeel, een gezellig en sfeervol interieur en uitstekende maaltijden.
    Een absolute aanrader!

Fam. R. van Dijk
    Alkmaar

3. R. Vemer's profielfoto
    R. Vemer heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

R. Vemer

Heerlijk gegeten met het hele gezin en kleinkind prima kwaliteit en leuke bediening absolute aanrader.

4. Fam wassink's profielfoto
    Fam wassink heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Fam wassink

Hier is hij dan de recensie, we moesten even zoeken maar het is gelukt!

Dames wat hebben jullie ons verrast!

Het eten was ruim voldoende misschien zelfs wat te veel! Spareribs om je vingers bij op te eten. Wat wij zo ontzettend waardeerde was dat de kokin aan tafel kwam, dit zie je niet zo veel meer. De bediening, een leuke vrolijke meid stond ons keurig te woord en maakte een gezellig praatje.
    Dames ga zo door wij gunnen jullie het allerbeste en als wij in buurt zijn zullen wij zeker terug komen!

5. R. Vemer's profielfoto
    R. Vemer heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

R. Vemer

Bijzonder lekker gegeten met vrienden heerlijke spareribs en sate en heerlijke haasfiletpunten voldoende en heerlijk gekruid top ga door zo👍👍👍👍

6. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Ondanks de koude temperaturen buiten, waarbij iedereen denkt aan de volgende ijstijd of in ieder geval aan de volgende elfsteden tocht, hebben wij een fantastische avond gehad met lekker eten. De heerlijke irishcoffee en de spanishcoffee hebben we met ze allen voor de haard genuttigd. Kortom een topavond ondanks de Siberische kou. Bedankt.

7. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Angelique

Zeker voor herhaling vatbaar.
    We werden super vriendelijk ontvangen.
    Zeer uitgebreide kaart zoveel keus.
    Wij gingen voor een drie gangen diner en echt alles was lekker, complimenten voor de kok voor zowel de smaak als de opmaak.
    Leuke spontane bediening die weten hoe het hoort in de horeca, daar kan menig restaurant nog iets van leren.
    Wij komen hier zeker snel weer terug.

8. Anneke 's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Na aankomst in ons huisje, toch maar naar dit restaurant gegaan want we hadden geen zin om nog in de auto te stappen. De dame bij de receptie raden ons een restaurant in een naast gelegen plaats aan. Bij binnenkomst in dit restaurant door een aardige jongeman die ons naar de tafel bracht vertelde in zijn wandeling over de specialiteit van dit restaurant. Mijn man is nogal kieskeurig maar heeft zich laten overhalen voor de Spareribs. Ik zelf nam de Zalm met wittewijnsaus. Zowel ik als mijn man waren aangenaam verrast hoe de gerechten gepresenteerd worden, complimenten hiervoor. Na ons eerste hapje waren we echt onder de indruk de Zalm perfect gebakken, maar de Spareribs die waren echt ongelofelijk lekker zo vol van smaak en zo gaar dat het vlees van het botje afviel. Mensen wij waren echt aangenaam verrast door dit restaurant dat wij jullie echt aanraden om hier te gaan eten. Wij komen vanavond zeker terug. Met vriendelijke groet Anneke van der Heijden.

9. Soraya Weijenberg's profielfoto
    Soraya Weijenberg heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Gezellig restaurant, vriendelijke en persoonlijke bediening. Genoeg keuze van de menukaart. We hebben erg lekker gegeten. Zeer zeker een aanrader voor de volgende keer!

10. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Wij zijn hier met de familie afgelopen zaterdag wezen eten omdat mijn oma 92 was geworden, zij vond het leuk om bij Oudejans te eten omdat zij in De Rijp is opgegroeid. Alles was hier oud, stoelen zaten oncomfortabel en je zat erg op elkaar. Het duurde allemaal erg lang en er was geen keuze voor een kindermenu voor ons zoontje van bijna 3, kinderstoel werd niet eens aangeboden. Iedereen had zijn hoofdgerecht, maar ze waren mijn vriendin haar zalmfilet totaal vergeten, erg slordig maar kan natuurlijk gebeuren… Uiteindelijk heeft mijn oom door een miscommunicatie vandaag dit restaurant gebeld en de complimenten gegeven voor de goede bediening etc. Wordt hij door de eigenaar vanmiddag teruggebeld met de mededeling dat onze zoon zeer vervelend was en dat wij als familie niet meer welkom zijn. Wij zijn ons van geen kwaad bewust maar voelen ons natuurlijk behoorlijk aangesproken. Vol verbazing wil ik daarom graag mededelen dat dit een zeer kindonvriendelijk restaurant is en absoluut geen aanrader!

11. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst
    Internationaal De Rijp

Zijn hier tijdens een vriendinnenweekendje terecht gekomen dmv AH restaurantactie. Bediening en sfeer is prima. We kregen een waterkan met glazen bij aankomst, heel fijn. Wat opviel was dat we met deze actie een andere proeverij kregen dan 'gewoon' betalende gasten, dat vonden we een beetje raar. Ander puntje: De Rijp is een lief dorpje, met heel smalle straatjes. Uiteindelijk vonden we een ruim parkeerterrein genaamd Meelzak/Sint Jacobsbuurt en zijn we door het dorp naar Bij Ernst gewandeld.

12. Eurni's profielfoto
    Eurni heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Belazert gevoel. Tournedos besteld tegen een bijlage van 4,95 extra. Maar jodenhaas(longhaas) geserveerd krijgen voor gerecht en nagerecht was oke maar niet bijzonder. Standaart opmaak. Dus al met al een belazert gevoel maar kom wel terug om te kijken of de tournedos dan ook echt tournedos is. Ik kan het beoordelen na 28 jaar als kok te hebben gewerkt. En zovele dieren ontbeent te hebben kan je er wel vanuit gaan dat ik wel enige kennis heb van de delen vlees die ik op mijn bord krijg.

3,6
  13. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Een onontdekt pareltje in de streek qua prijs/kwaliteit.
    Ook met de boot, gewoon aanmeren en lekker happen.
    Je verwacht niet zo n volwassen restaurant bij een europarcs resort.
    Bezoeken dus, voordat de chef misschien weggaat omdat we m niet waarderen

14. m. ruiter's profielfoto
    m. ruiter heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

m. ruiter

Heerlijk eten, lekker ongedwongen.

15. Stefan kolk's profielfoto
    Stefan kolk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Stefan kolk

Ik heb echt super gegeten echt een aanrader heel erg vriendelijke personeel. Ik vind alleen de 2 tapas per persoon per ronde te weinig. Het duurt door deze reden echt te lang totdat je een keer vol zit. Maar echt een aanrader.

16. Smuller's profielfoto
    Smuller heeft Het Wapen van Munster toegevoegd als favoriet restaurant