Nieuwste foto's in De Rijp

Laatste updates in De Rijp

1. R. Vemer's profielfoto
    R. Vemer heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Heerlijk gegeten met het hele gezin en kleinkind prima kwaliteit en leuke bediening absolute aanrader.

2. Fam wassink's profielfoto
    Fam wassink heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Fam wassink

Hier is hij dan de recensie, we moesten even zoeken maar het is gelukt!

Dames wat hebben jullie ons verrast!

Het eten was ruim voldoende misschien zelfs wat te veel! Spareribs om je vingers bij op te eten. Wat wij zo ontzettend waardeerde was dat de kokin aan tafel kwam, dit zie je niet zo veel meer. De bediening, een leuke vrolijke meid stond ons keurig te woord en maakte een gezellig praatje.
    Dames ga zo door wij gunnen jullie het allerbeste en als wij in buurt zijn zullen wij zeker terug komen!

3. R. Vemer's profielfoto
    R. Vemer heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Bijzonder lekker gegeten met vrienden heerlijke spareribs en sate en heerlijke haasfiletpunten voldoende en heerlijk gekruid top ga door zo👍👍👍👍

4. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Ondanks de koude temperaturen buiten, waarbij iedereen denkt aan de volgende ijstijd of in ieder geval aan de volgende elfsteden tocht, hebben wij een fantastische avond gehad met lekker eten. De heerlijke irishcoffee en de spanishcoffee hebben we met ze allen voor de haard genuttigd. Kortom een topavond ondanks de Siberische kou. Bedankt.

5. Angelique's profielfoto
    Angelique heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

Angelique

Zeker voor herhaling vatbaar.
    We werden super vriendelijk ontvangen.
    Zeer uitgebreide kaart zoveel keus.
    Wij gingen voor een drie gangen diner en echt alles was lekker, complimenten voor de kok voor zowel de smaak als de opmaak.
    Leuke spontane bediening die weten hoe het hoort in de horeca, daar kan menig restaurant nog iets van leren.
    Wij komen hier zeker snel weer terug.

6. Anneke 's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Na aankomst in ons huisje, toch maar naar dit restaurant gegaan want we hadden geen zin om nog in de auto te stappen. De dame bij de receptie raden ons een restaurant in een naast gelegen plaats aan. Bij binnenkomst in dit restaurant door een aardige jongeman die ons naar de tafel bracht vertelde in zijn wandeling over de specialiteit van dit restaurant. Mijn man is nogal kieskeurig maar heeft zich laten overhalen voor de Spareribs. Ik zelf nam de Zalm met wittewijnsaus. Zowel ik als mijn man waren aangenaam verrast hoe de gerechten gepresenteerd worden, complimenten hiervoor. Na ons eerste hapje waren we echt onder de indruk de Zalm perfect gebakken, maar de Spareribs die waren echt ongelofelijk lekker zo vol van smaak en zo gaar dat het vlees van het botje afviel. Mensen wij waren echt aangenaam verrast door dit restaurant dat wij jullie echt aanraden om hier te gaan eten. Wij komen vanavond zeker terug. Met vriendelijke groet Anneke van der Heijden.

7. Soraya Weijenberg's profielfoto
    Soraya Weijenberg heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Gezellig restaurant, vriendelijke en persoonlijke bediening. Genoeg keuze van de menukaart. We hebben erg lekker gegeten. Zeer zeker een aanrader voor de volgende keer!

8. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Wij zijn hier met de familie afgelopen zaterdag wezen eten omdat mijn oma 92 was geworden, zij vond het leuk om bij Oudejans te eten omdat zij in De Rijp is opgegroeid. Alles was hier oud, stoelen zaten oncomfortabel en je zat erg op elkaar. Het duurde allemaal erg lang en er was geen keuze voor een kindermenu voor ons zoontje van bijna 3, kinderstoel werd niet eens aangeboden. Iedereen had zijn hoofdgerecht, maar ze waren mijn vriendin haar zalmfilet totaal vergeten, erg slordig maar kan natuurlijk gebeuren… Uiteindelijk heeft mijn oom door een miscommunicatie vandaag dit restaurant gebeld en de complimenten gegeven voor de goede bediening etc. Wordt hij door de eigenaar vanmiddag teruggebeld met de mededeling dat onze zoon zeer vervelend was en dat wij als familie niet meer welkom zijn. Wij zijn ons van geen kwaad bewust maar voelen ons natuurlijk behoorlijk aangesproken. Vol verbazing wil ik daarom graag mededelen dat dit een zeer kindonvriendelijk restaurant is en absoluut geen aanrader!

9. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst
    Internationaal De Rijp

Zijn hier tijdens een vriendinnenweekendje terecht gekomen dmv AH restaurantactie. Bediening en sfeer is prima. We kregen een waterkan met glazen bij aankomst, heel fijn. Wat opviel was dat we met deze actie een andere proeverij kregen dan 'gewoon' betalende gasten, dat vonden we een beetje raar. Ander puntje: De Rijp is een lief dorpje, met heel smalle straatjes. Uiteindelijk vonden we een ruim parkeerterrein genaamd Meelzak/Sint Jacobsbuurt en zijn we door het dorp naar Bij Ernst gewandeld.

10. Eurni's profielfoto
    Eurni heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Belazert gevoel. Tournedos besteld tegen een bijlage van 4,95 extra. Maar jodenhaas(longhaas) geserveerd krijgen voor gerecht en nagerecht was oke maar niet bijzonder. Standaart opmaak. Dus al met al een belazert gevoel maar kom wel terug om te kijken of de tournedos dan ook echt tournedos is. Ik kan het beoordelen na 28 jaar als kok te hebben gewerkt. En zovele dieren ontbeent te hebben kan je er wel vanuit gaan dat ik wel enige kennis heb van de delen vlees die ik op mijn bord krijg.

11. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites
    Internationaal De Rijp

Een onontdekt pareltje in de streek qua prijs/kwaliteit.
    Ook met de boot, gewoon aanmeren en lekker happen.
    Je verwacht niet zo n volwassen restaurant bij een europarcs resort.
    Bezoeken dus, voordat de chef misschien weggaat omdat we m niet waarderen

12. m. ruiter's profielfoto
    m. ruiter heeft een recensie geschreven voor Friends 'n Bites

m. ruiter

Heerlijk eten, lekker ongedwongen.

13. Stefan kolk's profielfoto
    Stefan kolk heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Stefan kolk

Ik heb echt super gegeten echt een aanrader heel erg vriendelijke personeel. Ik vind alleen de 2 tapas per persoon per ronde te weinig. Het duurt door deze reden echt te lang totdat je een keer vol zit. Maar echt een aanrader.

14. Smuller's profielfoto
    Smuller heeft Het Wapen van Munster toegevoegd als favoriet restaurant
  15. Nicolle's profielfoto
    Nicolle heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Munster

Na een wandeling met de hond zijn we gaan eten bij Het Wapen. We zijn erg warm ontvangen. De bediening was perfect en het eten een groot genot.

16. Maxpool's profielfoto
    Maxpool heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Maxpool

Bediening top tot volgende keer groetjes fam pool

17. Jacqueline en Hans Hogenelst's profielfoto
    Jacqueline en Hans Hogenelst heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Jacqueline en Hans Hogenelst

TOP LOCATIE. 14 juli j.l. ons trouwfeest hier gegeven. Vanaf 14.30 tot 01.30 uur is het in één woord geweldig geweest. Het diner en de hapjes tijdens de feestavond waren voortreffelijk,het personeel super vriendelijk en attent. We bedanken Hein en zijn crew voor het verzorgen van onze fantastische dag.

18. Mary's profielfoto
    Mary heeft een recensie geschreven voor De Reghter
    Nederlands De Rijp

Voor het eerst gegeten in restaurant Reghter met mijn broer uit Canada en kinderen om mijn verjaardag te vieren. Het was voor ons een heerlijke belevenis. Alles was top, eten, vriendelijke bediening. Alles was mogelijk. Voor mijn broer was het "my kind of restaurant" en ook voor de rest.

We komen zeker terug!

19. Turkeystick's profielfoto
    Turkeystick heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst
    Internationaal De Rijp

Dankzij SD ontdekken we pareltjes in de wijde(re) omgeving en komen we af en toe op plekken, die we willen aandoen, voordat we naar de eeuwige jachtvelden vertrekken. Nu in De Rijp, in het pittoreske dorpshart. Welkom geheten door de vriendelijke bediening en goedlachse en charismatische Ernst himself, voelden we ons welkom in de zeer gezellige (Kerst) en gemoedelijke ambiance van het ruimtelijke en kindvriendelijke restaurant.

Met onze SD vouchers konden we kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, afgesloten door een grand petit dessert. De geitenkaas salade en gambasoep waren prima. De zeebaars was exquise van smaak (wel beetje overmaat aan olie, maar mijn moeder vond het heerlijk). De vegetarische ravioli was ook goed. Het grand dessert was een feestje, chocolade- en frambozenmousse in twee kleine bierpulletjes, heerlijk bananenijs en ditto crème brûlée. De koffie (Alfredo) was zeer smaakvol en geurig. De porties waren royaal.

Was er dan niets op te merken? Ja, het zoutvaatje wordt naar onze smaak iets te royaal omgekieperd, maar dit is bijna overal zo.

Een aanrader!

20. helma hoek's profielfoto
    helma hoek heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Al meerdere keren heerlijk gegeten bij Oudejans, dit maal gingen we voor de tapas. Alle gerechtjes, waar je overigens niet lang op moest wachten, waren bijzonder verzorgd en smaakvol. Ook de gastheer en zijn medewerkers zijn top.

21. Pauline Zwart's profielfoto
    Pauline Zwart heeft een recensie geschreven voor De Walvis
    Lunchroom De Rijp

Pauline Zwart

Heerlijk buiten in het zonnetje gegeten bij De Walvis in het mooie plaatsje de Rijp.

Als regelmatige eters in Amsterdam stellen wij vast dat de prijs/kwaliteit verhouding bij Het Wapen heel erg goed is, een Kreeft van bijna een kilo voor € 47,50 en van top kwaliteit ben ik nog niet en zelfs niet in een sterrenrestaurant tegengekomen.
    Alles, van tournedos tot de zalm wordt met de grootst mogelijke zorg ingekocht en bereidt.
    En wat de bediening betreft, die is hartelijk en van een uitstervend vriendelijk karakter.

23. Joey 's profielfoto
    Joey vindt de recensie door Tom voor Het Wapen van Munster leuk

Tom

Op zaterdag 3 augustus in 'het Wapen' gegeten, of beter gezegd, buiten op het terras, dat net zo sfeervol was als de entourage binnen. Tja wat moet ik ervan zeggen. Het was beredruk, toch zat je niet op elkaars lip en verliep de bediening als een hoge snelheidstrein. Maar dan wel in het positieve! Er werd toch de tijd voor je genomen en het bedienend personeel hield ook lege glazen scherp in de gaten, zodat je niet hoefde te 'zeuren' om een nieuw drankje.
    En dan het gebodene. Dat was werkelijk perfect. We waren met zeven personen en het maakt niet uit welk gerecht er werd gekeurd. Zowel voor het oog als voor de smaakpapillen was dit genieten geblazen. Dat gold zowel voor de voor- als voor de nagerechten en het hoofdgerecht daar tussenin. Het vlees was supermals. Een 'tien' als cijfer moet een droom blijven, maar de vier vette negens zijn naar beneden afgerond!

24. Joey 's profielfoto
    Joey heeft Het Wapen van Munster toegevoegd als favoriet restaurant
  25. dennise's profielfoto
    dennise heeft een recensie geschreven voor De Reghter
    Nederlands De Rijp

Al weer super gegeten in dit restaurant. Echt top! We komen hier bijna wekelijks en altijd een goede sfeer, attente bediening, heerlijk eten en mooie wijnen. Prijs kwaliteit helemaal goed!

26. Het Wapen van Munster heeft een nieuwe foto