Nieuwste foto's in De Rijp

Laatste updates in De Rijp

1. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Stamppottenier
    Afhaal en bezorg De Rijp

Mijn ervaring ik deed bestelling betaalde 31,90.
    Na 95 min belden ik het bedrijf kreeg ik een meneer aan de lijn ik vroeg waarom ik zo lang moet wachten zonder bericht van hem?!
    Gelijk trok hij zijn mond open en wat voor mond daar zeg je U tegen. Zeg maar rustig echt tokkie gedrag.
    Ik zei ook pardon 😐
    Daar op zei hij, pardon ja!
    Als of ik hem iets verschuldig was.
    Hij zei bij deze mag jij nog 20 min langer wachten op je eten je kan me wat zei hij.
    Ik zei nou dit heb ik nooit meegemaakt dit is gelijk de laatste x.
    Wil jij je geld terug? Vroeg hij mij, nee zei wil mijn eten gewoon. Ik wacht toch niet voor niks.
    Hij ging op in mijn oor.
    Nooit is hij gekomen.
    Ik stuurde een what's app bericht. Of hij nog me geld over maakt en dat ik geen last hoort te hebben van zijn werk druk.
    Hij blokkeerd me gewoon.
    En heeft nog steeds niks terug over gemaakt.
    Ik wens niemand deze omgang dus pas op lieve mensen deze Martin is niet vriendelijk en drukt je eten en geld achter de rug.
    Heel triest dit.
    Niet professional.

1,2
  2. André M. Verhoeven's profielfoto
    André M. Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Munster

Gereserveerd voor de Kerstlunch. Het begin was matig. De nietszeggende amuse en het stokbrood met boter hadden niet gehoeven.
    De lunchgerechten waren in één woord groots. De geselecteerde Spaanse rode wijn voor bij het hoofdgerecht en het nagerecht, de kaas, streelde de tong.
    Een lunch zoals een lunch behoort te zijn.

3. Eten koud's profielfoto
    Eten koud heeft een recensie geschreven voor Stamppottenier
    Afhaal en bezorg De Rijp

De eigenaar weet duidelijk niet hoe hij met klanten om moet gaan. Kon de weg niet vinden en werd chagrijnig aan de telefoon toen we nogmaals het adres doorgaven. Uiteindelijk zelf het eten moeten ophalen, en toen was het nog eens koud ook.

Hierna geprobeerd contact te krijgen met het bedrijf maar kregen geen gehoor.

Slechte zaak...

4. Mirjam selvius's profielfoto
    Mirjam selvius heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

We hebben zeer lekker gegeten en de bediening was heel aardig, soms niet heel goed te verstaan maar dat had ook weer iets grappigs, ik hoop voor het meisje dat ze het niet vervelend vond dat ze het wat vaker moest zeggen, maar ze bleef lachen, een toppertje vonden wij..
    Met vriendelijke groet mirjam

5. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Tapas in 7 gangen met 2 hapjes per keer voor Euro 43.
    Je kunt kiezen uit 50 verschillende hapjes.
    De eerste 2 gangen waren goed tot zeer goed. Bij de derde gang werd het een drama. Mosselen waren overgekookt of verbrand en de biefstuk met onbekende saus had geen smaak. We hebben het niet opgegeten en aan de bediening gemeld. We hadden nog 4 gangen te gaan maar we hebben hiervan afgezien omdat we geen vertrouwen in hadden. Helaas kon je ook niks anders kiezen behalve tapas.
    Het was een dure les voor ons. Het is onmogelijk voor een kok 50 verschillende happjes in korte tijd kundig te prepareren.

3,4
  6. J bakker's profielfoto
    J bakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Gister club sandwich besteld, dure hap voor hetgeen wat je krijgt. Enorm veel tomaat, sla, wat flinters kip en droge toast en plakje bacon. Ver onder de maat voor ons geen Oudejans meer.

4,1
  7. Jacq's profielfoto
    Jacq heeft een recensie geschreven voor De Reghter

Onwijs lekker gegeten en een goeie, attente bediening. Kwaliteit van de gerechten echt boven gemiddeld, echte ambachtelijke keuken. Top prijs kwaliteit verhouding.

8. annelies's profielfoto
    annelies heeft een recensie geschreven voor De Dijk
    Internationaal De Rijp

Met de vakantie hier een paar keer gegeten omdat we geen zin hadden in koken.
    De gerechten zijn niet over om naar huis te schrijven.
    Bediening vergat soms wat, daardoor moesten we lang wachten…
    Port was niet goed, rare vlekken binnenin het glas. Gemeld maar werd niets mee gedaan.
    Gezellig kletsen onder elkaar het personeel dat ging goed. Jammer.

9. Margy's profielfoto
    Margy heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst
    Internationaal De Rijp

Geweldige high wine, met prachtige wijnen en super smakelijke “hapjes”. Heel erg lekker gegeten. Ook de bediening was top. Ik zou iedereen die van wijn houdt dit aanraden. Bedankt Ernst!

10. Mari Thijssen's profielfoto
    Mari Thijssen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Mari Thijssen

De lunch was erg goed en voor ons de aanleiding om daags nadien het diner te gebruiken. Dit was een tapas menu voor € 35,50. De kwaliteit hiervan was matig en zeker de prijs niet waard.

11. C.Siero's profielfoto
    C.Siero heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst

C.Siero

Met een vriendin samen een high wine gedaan bij Bij Ernst, voor de derde keer al overigens :)
    Als altijd heerlijke gerechten en top wijntjes erbij. Vlotte en attente bediening. Kleed en water voor de hond werden snel geregeld. Wij komen zeker weer terug!

12. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor De Reghter

Wachten, wachten, wachten. In t kort onze ervaring met dit restaurant. Bediening doet zn best maar er loopt gewoon te weinig personeel. Een uur wachten op een broodje is te lang. Verder zijn de prijzen echt over-the-top. 9,50 euro voor een broodje kaas met wat tomaat, augurk en rucola slaat nergens op. Geen aanrader

13. Ellen Baltus's profielfoto
    Ellen Baltus heeft een recensie geschreven voor De Reghter

Onsympathiek restaurant: bij binnenkomst handen desinfecteren waarna je de menukaart moet bekijken op je eigen mobiele telefoon via qr code. Vrij luide muziek. Werken in shifts, na 2 uur is je tijd voorbij en moet je vertrekken. Glas water naast je wijntje, wordt een prijzige fles mineraalwater. Noemen zich een eetcafé maar hanteren forse prijzen voor het eten. Wij zijn afgehaakt, geen aanrader. Jammer.

14. Familie Molenkamp - Zaandam's profielfoto
    Familie Molenkamp - Zaandam heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Familie Molenkamp - Zaandam

Afgelopen vrijdag, 29 november 2019, heerlijk gegeten met de familie. Op verzoek was zeetong beschikbaar, die in de keuken keurig gefileerd werd. Het eten was werkelijk voortreffelijk en ook de wijnen die geserveerd werden waren uitstekend. We komen graag terug!

15. Dijkstra's profielfoto
    Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst
    Internationaal De Rijp

Erg lawaaierig konden elkaar bijna niet verstaan zooo erg.
    Daardoor niet relaxed, eten was prima… akoestiek vreselijk vreetschuur achtig… zoveel herrie.

16. Snel's profielfoto
    Snel heeft een recensie geschreven voor Bij Ernst
    Internationaal De Rijp

Een feestje om bij Ernst te gast te zijn. Er valt je een warm, persoonlijk onthaal ten deel van de gastheer en hij doet je ook weer uitgeleide. Het restaurant is knus ingericht maar er is voldoende plaats, ook tussen de verschillende tafels in. Het eten is heerlijk en wordt op een originele manier geserveerd. Je hebt je nog maar net aan tafel geinstalleerd of er staat al een fles water en een mandje brood. Wij hebben erg genoten van ons verblijf bij Ernst!

17. M van Tongeren's profielfoto
    M van Tongeren heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

M van Tongeren

Was afgegaan op de goede reviews, maar dat viel tegen. Voorgerechten waren goed maar vooral mijn hoofdgerecht was ronduit slecht, ik had het eigenlijk moeten terug geven. Mixgrill was geheel doorbakken zodat er geen smaak meer aanwas, heb dit achteraf tegen de ober gezegd, hij gaf het door aan de keuken, die zouden er voortaan op letten. Maar daar heeft u niets meer aan, nee dat klopt zij ik. Einde verhaal.

18. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor Restaurant Oudejans

Goed personeel, vlotte bediening en de tapas zijn prima.