Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Moer verdeeld zijn.

1. Nederlands De Moer

't Maoske

2. Nederlands De Moer

Vandaag tijdens het fietsen terecht gekomen bij de zwammenberg voor koffie met appeltaart. 4 Maal Lekkere koffie en taart, niets mis mee, maar het serviesgoed werdt onder onze handen weg gehaald en gelijk weer gevraagd wat we verder wilden gebruiken. Erg onattent en opdringerig. Jammer want dat jaagt de klanten weg.

3. Nederlands De Moer

Wij hadden al de ervaring met de Drie Linden in Molenschot en waren voor het eerst in de Moer bij 't Maoske. Een prima verzorgde BBQ met een fantastische bediening. Een goede sfeer en idem dito ambiance. Tom de Bie met zijn mensen hebben er toe bij gedragen dat we een onvergetelijk BBQ hebben gehad. Bedankt allemaal. Wij komen zeker terug, vooral als er iets te vieren valt.

Eerste Pinksterdag met mijn vriendin heerlijk gegeten bij Auberge De Moerse Hoeve. Het eten was voortreffelijk en de wijn smaakte er goed bij. Het personeel is heel vriendelijk, met kennis van de producten die ze serveren, en luistert echt naar je eetwensen. Jammer genoeg hebben ze alleen aandacht voor de gast als ze bij je tafel komen om eten te serveren, wat toch wel een groot minpunt is. Als ze bij een tafel bezig zijn, zullen ze bij het weglopen niet even het restaurant rondkijken om te zien of de andere gasten misschien nog een drankje of de rekening willen of wat dan ook. Ze verdwijnen in de keuken en er blijft geen personeelslid achter in het restaurant, zodat je moet wachten tot er een personeelslid terugkomt. Dit gebeurt ook als je 's zomers op het terras zit. Dat is erg jammer van werknemers die toch heel klantgericht zijn, maar dit punt helaas over het hoofd zien. Ik zie dat dit meerdere mensen opvalt en vraag me dus af of recensies ook werkelijk worden gelezen.

auke visser

Gisteren na een dagje efteling super lekker gegeten met een topkok en hele goede bediening in een heel mooi restaurant.

6. Nederlands De Moer

maartje jansen

Lekker eten en zeer goede service. Zeker een aanrader.

Familie Smeets

Wij hebben hier gegeten met 1e kerstdag, in de aparte zaal. Erg lekker en prima service! Daarnaast bijzonder kindvriendelijk! Dat kom je niet zo heel vaak tegen en al helemaal niet met kerstmis. Wij gaan er zeker nog eens terug!

A.Smarius

Eten was goed, lunch salade. De sfeer minder. Je voelt je niet gezien door het personeel. Ze lopen voorbij zonder te kijken of ze iets voor je kunnen doen. Je moet elke keer zelf aandacht vragen. Personeel is zeker vriendelijk

9. Nederlands De Moer

Stephan de Heus

Leuke ontdekking. Gezellige gastvrouw en gastheer als eigenaar. Voortreffelijke kaart met veel variaties.

Yvonne Jonkers

We fietsen er speciaal voor om, o.a. voor dat heerlijke aangeklede kopje koffie (koekje mag wat verser) en het fijne terras. Maar de bediening laat telkens lang op zich wachten. De bediening loopt vaak over het terras om iets te brengen/halen zonder rond te kijken. Voor de rekening maar naar binnen gegaan. Een beetje meer contact maken met de klanten "communicatie" zou een plus zijn en kijk de klanten eens aan i.p.v. eroverheen te kijken. De gerechten die langs komen zien er prima uit. Jammer, voor ons niet uitnodigend genoeg om daar voor te komen.

Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. Aan begin van de avond aangegeven dat ik zwanger was. De gastheer gaf aan hier de hele avond rekening mee te houden. Helaas was mijn eerste gerecht nog rood van binnen, waardoor ik dit terug moest sturen. De gastheer had het niet doorgegeven aan de keuken. Mijn gerecht ging dus terug, maar dat van mijn man bleef staan. Die had zijn gerecht dus al op voordat die van mij terug kwam, waardoor we allebei alleen aten.

Omdat het restaurant gebruik maakt van halve porties, hadden we ieder twee gerechten besteld. Bij het tweede gerecht zat precies dezelfde groente als bij het eerste. Verder was de vis (tongschar) erg droog.

We waren er eigenlijk al een beetje klaar mee, dus hoefden geen nagerecht of dessert meer. We vroegen om de rekening, maar ook deze werd vergeten. Omdat we toch netjes wilden betalen er nog maar een keer om gevraagd.

Helaas! We hadden er meer van verwacht.

corne maas

23 april samen met mijn ouders hun 50 jarig huwelijk gevierd. Het personeel was erg behulpzaam, alleen was de uitleg van de kaart te lang en vreemd. Alles was half geportioneerd, oftewel kleinere portie om prijs kwaliteit te waarborgen, volgens de bediende. En daar schorte het nu net aan: het eten ziet er allemaal netjes uit, maar wat smaak betreft viel het tegen. De soep en het vlees waren prima, de rest beet gaar. Frietjes uit eigen keuken, maar daar zat geen extra smaak aan dat je dat zou merken. Ook de toetjes zien er mooier uit dan ze smaken. Het was voor ons te chique, jammer. Wel gezellig, maar niet ons ding.

13. Nederlands De Moer

ela

14. Nederlands De Moer

Fam.de Veer

We gaan er regelmatig eten, afgelopen zondag nog. Ik had schweine haxe, een flinke portie, het was erg lekker. Mijn man had een tournedos en die was ook heerlijk. We hebben ook al een paar feesten daar gevierd, heel goed verzorgd. En dat voor prima prijzen. We zullen nog regelmatig terugkomen. Tot ziens! Groeten Huub en Mieke de Veer.

Zeer matige kwaliteit van het eten. Enorm zout en de kip en vis zijn gortdroog gegrilld. De prijs/kwaliteitsverhouding is ronduit slecht. Wij komen hier niet meer terug.

16. Nederlands De Moer

Tijdje terug alweer heb ik samen met vriendinnen een high tea gehad bij 't Maoske. We kregen echt waar voor ons geld, eten was erg lekker. Wat ik ook erg kan waarderen is dat niet alles tegelijkertijd kwam, maar mooi in etappes. Personeel kwam regelmatig vragen of we nog thee wilden of liever iets anders. Ik kan het aanraden.

17. Nederlands De Moer

Erg lekker gegeten bij het 't Maoske! Zeer gezellige sfeer, de bediening was zeer gezellig en behulpzaam. Kortom: een onbezorgd avondje uit gehad bij 't Maoske!!

18. Nederlands De Moer

J Schrooders

Uitstekend verzorgd restaurant en nette verzorging.

19. Nederlands De Moer

evelien van amelsfort

Wij hebben er onze bruiloft gevierd! Heerlijk gegeten! Persoonlijk contact met bediening vol humor. Avond feest was heel goed verzorgd. Meer dan genoeg hapjes en drankjes! Komen er regelmatig nog terug!!

20. Nederlands De Moer

Fijne plek op een mooie locatie vlak bij de Loonse en Drunense Duinen. Gewoon lekker eten in een ongedwongen sfeer. Je krijgt grote porties voor een relatief lage prijs. En Brabandse gezelligheid.

21. Nederlands De Moer

Marja en Tiny

Gezellige ambiance, de bediening is goed en vriendelijk. Het eten smaakt goed en is netjes verzorgt. Zeker voor herhaling vatbaar.

22. Nederlands De Moer

Nicole

23. Nederlands De Moer

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij 't Maoske! Personeel super vriendelijk en snelle service. We gaan zeker snel weer.

24. Nederlands De Moer

Ouderwets familiebedrijf, goed gegeten met z'n 5en Maoske menu. De Bie senior kwam vragen of het allemaal naar wens was, dik in orde! Bediening wel jong maar gemotiveerd. We komen zeker terug!

25. Nederlands De Moer

Afgelopen zondag hier lekker gegeten 's avonds. Gezellig druk en vlotte bediening.

Snoeren

High- tea gedaan. Vond het zeer matig, absoluut niet de prijs waard en producten zagen er niet vers uit en zo smaakten ze ook niet. Bediening liet zich nauwelijks zien, thee werd dan ook niet vaak aangevuld. Meeste hapjes kant en klaar zoals je die in de supermarkt kunt kopen.

27. Nederlands De Moer

fam v wees

Ik snap niet dat dit nog kan, de eetkroeg had wel uitstraling, maar de ijsthee was zonder prik.. (moest het wel hebben). Spareribs waren goed, de rest een drama. We zaten buiten, echt soms duurde het 20 min voor er weer iemand aankwam.. zelf binnen drinken halen.. nooit meer.

28. Nederlands De Moer

Aan iedereen af te raden. Met de kinderen en kleinkinderen gaan eten, mijn zoon had zijn hoofdgerecht al op toen ik deze kreeg. Het vlees is van slechte kwaliteit en de huiswijn is niet te drinken. Erg jong personeel welke je liever zien gaan dan komen. Erg slechte ervaring!

Fam. van der Linden

Vandaag met de hele familie genoten van de paaslunch, 6 gangen voor een prijs van onder de 20 Euro pp. We hebben top gegeten. Startend met een heerlijke zalm met asperges en eindigend met verse aardbeien met heerlijk ijs. Bediening was prima en hield erg rekening met onze wensen. We komen hier regelmatig en het is elke keer van dezelfde hoge kwaliteit ! Een echte aanrader.

Echt een heel leuke avond. De beste kreeftensoep sinds jaren op. Bedankt voor de superontvangst!