Bus 102, 103, 28

Soi35 Thai Food laten bezorgen?

Uitzonderingen

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

1. Da's maf, ben ik toch nog de eerste recensie op deze site, enfin, in zijn genre, beetje bistro-achtig, vind ik deze horeca gelegenheid meer dan goed. Ja hoor, fijne sfeer, plezierige service, als je er niet van houdt misschien ietwat te amicaal.. (haha,..) keurig netjes en schoon. Buiten voor een mooi en doorgaans zonovergoten terras, binnen in het midden een ruime stam/leestafel met daaromheen meerdere tafeltjes, best knus en wel zo gezellig.
    Overdag uitstekende en gunstig geprijsde kleine kaart, 's avonds een uitgebreide menukeuze en meer, zoals prima huiswijnen. Soms specials, zoals smaakvol mosselpannetje, en momenteel weer een beste, huisgemaakte erwtensoep. Wekelijks wisselende zgn. wereldschotel voor een zacht prijsje, tijdje terug heb ik er een heerlijke paella mogen genieten, maar die is kennenlijk nogal bewerkelijk, een herhaling laat nog op zich wachten, door de drukte (de eigenaren hebben tijdje in Spanje vertoefd, vandaar die betere Tapas, en soms Paella..!?)
    Ben er inmiddels meermalen geweest, alleen of in goed gezelschap, maar de laatste tijd dus even niet, vandaar toch maar alvast deze zeer lovend bedoelde recensie, zoals al eerder toegezegd, en tot snel weerziens dan maar, aanrader mijnerzijds.