Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Meern verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch De Meern

jan

2. Afhaal en bezorg De Meern

Ik bestel hier regelmatig voor mijn werk maar de laatste 2 keer viel het erg tegen.
    Een keer zaten er ei schillen door mijn ei gerecht en de dinsdag jl. Vond ik dat er geen smaak meer aan zat wat ik wel gewent ben. Babiketjap smaakte nauwelijks naar ketjap en andere gerechten waren flauw en smakeloos.

5,1
  3. Chinees-Indisch De Meern

Miranda

Het eten verschild steeds. Nu weer keer besteld en viel het erg tegen. De laatste keer dat we bestelden was het top! De buikspek was toen goed knapperig(zoals het hoort) en dat was nu zeker niet het geval!!! De shar siew viel nu ook erg tegen was toen ook veel beter en dat zelfde geld ook voor de koe lu yuk. Hebben jullie wissel van andere koks? Want het verschilt enorm. Heel jammer!!!!

4. Chinees-Indisch De Meern

Chinees besteld met brengen omdatd het vroeger zo geweldig goed was, nu slecht.
    Simpel maar zelfs witte rijst was droog en duidelijk meerdere keren opgewarmd. Babi Bangang met aparte saus, dus goed te beoordelen: slecht volkomen uitgedroogd, zoolleer. Nasi Rammas ca 4 gerechtjes en zeer slecht. Kroepoek was goed.
    Laatste keer!

5. Moeilijk om het geheel te beoordelen want ik was op doorreis en een soort van haast. Snel gegeten, saté was redelijk niet fantastisch, saté sous uit een pakje of emmer, frietjes erg lekker en een grote schaal groente, soort salade zelf opschep systeem, was lekker maar niet echt veel smaak, zeker geen biologische groente. Mensen aardig, omgeving restaurant is wat oubollig, niet naar het toilet geweest. Algemene indruk matig tot voldoende.

6. Chinees-Indisch De Meern

Gisteren na maanden weer eens eten gehaald. Wat een schande. Hoe durven ze het mee te geven. Vroeger jaren 90 was dit 1 vd beste restaurants om chinees eten te halen, maar de kwaliteit werd al steeds minder en is nu naar een dieptepunt. Geen enkel stukje vlees vd tja siew was eetbaar. 1 bonk zenen. Ook de tipan met kip was niet te doen. Kip die al dagen geleden gebakken is. Bikkelhard bijna niet te snijden. Weg geld. Dit was echt de aller laatste keer dat wij hier Chinees eten hebben gehaald. Absoluut geen aanrader dit restaurant.

1,5
  7. Zeer mooie ervaring. Frisse bediening. Oprechte uitleg van gerechten en spontane assistentie bij het kiezen van nieuwe gerechten. Het eten is verrassend, hier staat iemand in de keuken die passie heeft voor zijn van en een uitbater die gevoel heeft voor toptalent.

8. Restaurant is gelegen op een prachtige plek. Sfeervol ingericht. Gratis parkeren voor de deur.

Gegeten met drie mensen, vier gangen menu met een paar glaasjes wijn. Totaal 207€. Erg duur voor kwaliteit en service.

Voorgerecht een tonijn met een rode kool saus. Saus veel te hevig voor delicate vis.

Tussengerecht van zalm met wederom een te heftige saus. Prima en sfeervol opgemaakt maar eenzijdig van smaak.

Hoofdgerecht drie stukjes eend. Vet niet echt lekker doorgebakken en eend tegen te gaatr. Nauwelijks garnering.

Het toetje was een panacotta met rabarber en framboos. Prima klassieke combinatie maar de panacotta was eerder een koude pudding.

Bediening beroerd. Je moet regelmatig zwaaien voor aandacht. Rekening krijg je pas als je naar de bar loopt omdat de bediening met de rug naar de klanten met de keuken staat te kletsen.

Geen aanrader.

2,3
  9. Mark

10. Eten werd keurig netjes op tijd bezorgd en de burgers waren heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

11. Ballentent… 1 uur wachten op 2 kroketten.

12. Erik Oosterveer

Toiletten zijn vies. Dame achter de kassa had er duidelijk geen zin in. Geen goedemiddag of lachje kan er vanaf zelfs bij het noemen van het te betalen bedrag vond ze het moeilijk om iets te zeggen. Heel erg jammer.

13. IK had een uur geleden een cheeseburger classic double besteld. Hij was niet van verse gehakt wat wel werd aangegeven op hun site. Heb de bezorger nog zelfs fooi gegeven terwijl ze een later kwamen.

Is gewoon diepvries product. Hij was kleverig en nat. Voor een PRIJS van 11,75 EUR. Heb de betreffende eigenaar gebeld. Die bleef volhouden dat het vers gehakt is en allerlei verkoop praatjes. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik de overige klanten ga waarschuwen voor dit niet eetbare burger. Ga nu wel met honger naar bed.

Pfffff zooi die Burger Place in De Meern Landzigt 16.

14. Chinees-Indisch De Meern

Ed

Eten laten bezorgen door dit ‘high end’ restaurant. Het high imag weg want het is alleen end. Bestelde kip had teveel vlieguren, Chinese bami vaak opgwarmd zovaak dat je met de ham kon frisbeen. Gebakken banaan vet en smakeloos, aardappelslierten zo oud dat zelf de kliko ze niet wilde hebben zo kan ik nog even doorgaan. Alleen de kroepoek was redelijk.
    Op e-mail met klachten geen reactie.
    Voor mij geen Jasmine Palace meer.

15. A.m.bakker -de looze

Zaterdag 10 maart 2018.
    Lunchtijd tussen 12.30en 13.30.
    Koffie besteld met cake en muffin.koffiemachines werkten niet.na tien minuten geserveerd.
    Lunch:geen broodje kaas alleen ham.franse groentesoep met broodje en kruidenboter.laatste lag er niet moest gehaald worden.soep bleek lauw.warmtebron bleek niet aan te staan.nieuwe soep kwam snel,was warm maar smakeloos.water met wel veel groenten.
    Een en ander eens goed onder de loep nemen!

16. Afhaal en bezorg De Meern

Meerdere keren eten can coocking express laten thuisbezorgen. Zeer goede kwaliteit, snelle bezorging en ruim voldoende. Zeer tevreden!

17. Afhaal en bezorg De Meern

Ellen

18. Een goede ervaring. Prijs en kwaliteit kwam goed overeen.
    Doordat er op een plank geserveerd werd is de temperatuur nog een punt van aandacht voor de mensen in de keuken van Grill & Stoof.

19. Hans en Yvonne

Lekker eten en vriendelijke bediening.

20. Na de recensies gelezen te hebben, kwamen er wat twijfels. Maar dat was totaal onterecht, het was heerlijk! De carpaccio was 1 van de lekkerste die ik ooit ergens heb gegeten. De biefstuk was precies goed met een lekkere pepersaus. Ook het eten van mijn gezelschap was top!
    De sfeer van het restaurant is gezellig en knus. En de bediening was een lieve meid die haar werk met veel enthousiasme deed. Complimentjes :)

21. Leo van der Heide

AC? Voor mij niet meer. Het lijkt er op dat het personeel je liever ziet gaan dan komen. Wij gasten zijn toch jullie bestaansrecht? De koffie wordt halverwege de tafel neergezet waarna de serveerster zich op d'r hakken omdraait. Prijs/kwaliteit: 8 euro voor een tosti, dan moet 'ie wel heel erg goed zijn. Is niet zo, OK, best te eten maar te duur. Het 'gezelligste' was het afrekenen, daar heb ik de enige glimlach waargenomen. Snap ik wel..

4,3
  22. Gefeliciteerd met de smerigste gehaktbal, die ik ooit gegeten heb! En dat voor € 14,95! Toen ik dit meldde bij de serveerster, kon ze "oh" zeggen en liep snel weg . Vlak voor dat de smerige bal geserveerd werd, werd nog snel de tafel schoon gemaakt met een stinkend goedje. Paste natuurlijk wel bij de smaak van die afschuwelijke gehaktbal!

1,6
  23. Chinees-Indisch De Meern

Bestel hier al jaren m'n eten en vind het heerlijk! We genieten er altijd met z'n alle van!

24. Vandaag 25 mei.
    balletje breed inhoud gehaktbal met broodje en zakje friet met saus
    en een krop sla.

Prijs 15 euro schandalig duur
    kom er niet meer

25. Adri Hilbrands

Ik heb hier gisteren gegeten met mijn man. We werden meteen vriendelijk begroet en mochten een plekje in de serre zoeken. We werden aangenaam verrast door de dagschotel: rode kool, stoofvlees en heerlijke aardappels. Het smaakte heerlijk en we hoefde nauwelijks te wachten. Het was een welkome afwisseling van de patat met biefstuk, snitzel of saté. Ik heb één tip: doe dit vaker!

26. Best aardig gegeten. Alhoewel wij daar regelmatig komen moesten we voor een glaasje kraanwater (om medicijn in te nemen) 2,55 betalen. Persoonlijk vind ik dat, zeker voor een buurtzaak, een afknapper. Jammer!

4,7
  27. Altijd snel en goed warm eten. Aardige bezorgers. Wordt altijd netjes geholpen of te woord gestaan.

28. Al jaren een vaste klant en nooit teleurgesteld!

29. Chinees-Indisch De Meern

Wederom weer teleurgesteld door de service van Jasmine palace. Wij hebben eten besteld en of het wordt een uur later afgeleverd, of alles druipt in de plastic zakken omdat het omgevallen is of de afgeleverde bestelling is niet compleet. En dan bel je om dit te melden, vervolgens wordt het nageleverd met als compensatie een zakje kroepoek. Het hele gezin gegeten op 1 persoon na, die zit vervolgens weer alleen te eten. En als je dit meldt, met het verzoek om eens een 'aardige' compensatie aan te bieden, dan is de reactie 'we gaan er over nadenken'. Slechte service, wel goed eten!

30. Ook hier gewoon goed voor elkaar, lekker warm en snel/ Was ook druk. Ik ben nu echt fan van Burger King. Beter dan Mac.