Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Meern verdeeld zijn.

IK had een uur geleden een cheeseburger classic double besteld. Hij was niet van verse gehakt wat wel werd aangegeven op hun site. Heb de bezorger nog zelfs fooi gegeven terwijl ze een later kwamen.

Is gewoon diepvries product. Hij was kleverig en nat. Voor een PRIJS van 11,75 EUR. Heb de betreffende eigenaar gebeld. Die bleef volhouden dat het vers gehakt is en allerlei verkoop praatjes. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik de overige klanten ga waarschuwen voor dit niet eetbare burger. Ga nu wel met honger naar bed.

Pfffff zooi die Burger Place in De Meern Landzigt 16.

2. Chinees-Indisch De Meern

Ed

Eten laten bezorgen door dit ‘high end’ restaurant. Het high imag weg want het is alleen end. Bestelde kip had teveel vlieguren, Chinese bami vaak opgwarmd zovaak dat je met de ham kon frisbeen. Gebakken banaan vet en smakeloos, aardappelslierten zo oud dat zelf de kliko ze niet wilde hebben zo kan ik nog even doorgaan. Alleen de kroepoek was redelijk.
    Op e-mail met klachten geen reactie.
    Voor mij geen Jasmine Palace meer.

3. Eetcafé De Meern

A.m.bakker -de looze

Zaterdag 10 maart 2018.
    Lunchtijd tussen 12.30en 13.30.
    Koffie besteld met cake en muffin.koffiemachines werkten niet.na tien minuten geserveerd.
    Lunch:geen broodje kaas alleen ham.franse groentesoep met broodje en kruidenboter.laatste lag er niet moest gehaald worden.soep bleek lauw.warmtebron bleek niet aan te staan.nieuwe soep kwam snel,was warm maar smakeloos.water met wel veel groenten.
    Een en ander eens goed onder de loep nemen!

4. Afhaal en bezorg De Meern

Meerdere keren eten can coocking express laten thuisbezorgen. Zeer goede kwaliteit, snelle bezorging en ruim voldoende. Zeer tevreden!

5. Afhaal en bezorg De Meern

Ellen

Een goede ervaring. Prijs en kwaliteit kwam goed overeen.
    Doordat er op een plank geserveerd werd is de temperatuur nog een punt van aandacht voor de mensen in de keuken van Grill & Stoof.

Hans en Yvonne

Lekker eten en vriendelijke bediening.

Na de recensies gelezen te hebben, kwamen er wat twijfels. Maar dat was totaal onterecht, het was heerlijk! De carpaccio was 1 van de lekkerste die ik ooit ergens heb gegeten. De biefstuk was precies goed met een lekkere pepersaus. Ook het eten van mijn gezelschap was top!
    De sfeer van het restaurant is gezellig en knus. En de bediening was een lieve meid die haar werk met veel enthousiasme deed. Complimentjes :)

Leo van der Heide

AC? Voor mij niet meer. Het lijkt er op dat het personeel je liever ziet gaan dan komen. Wij gasten zijn toch jullie bestaansrecht? De koffie wordt halverwege de tafel neergezet waarna de serveerster zich op d'r hakken omdraait. Prijs/kwaliteit: 8 euro voor een tosti, dan moet 'ie wel heel erg goed zijn. Is niet zo, OK, best te eten maar te duur. Het 'gezelligste' was het afrekenen, daar heb ik de enige glimlach waargenomen. Snap ik wel..

Gefeliciteerd met de smerigste gehaktbal, die ik ooit gegeten heb! En dat voor € 14,95! Toen ik dit meldde bij de serveerster, kon ze "oh" zeggen en liep snel weg . Vlak voor dat de smerige bal geserveerd werd, werd nog snel de tafel schoon gemaakt met een stinkend goedje. Paste natuurlijk wel bij de smaak van die afschuwelijke gehaktbal!

11. Chinees-Indisch De Meern

Bestel hier al jaren m'n eten en vind het heerlijk! We genieten er altijd met z'n alle van!

Vandaag 25 mei.
    balletje breed inhoud gehaktbal met broodje en zakje friet met saus
    en een krop sla.

Prijs 15 euro schandalig duur
    kom er niet meer

Adri Hilbrands

Ik heb hier gisteren gegeten met mijn man. We werden meteen vriendelijk begroet en mochten een plekje in de serre zoeken. We werden aangenaam verrast door de dagschotel: rode kool, stoofvlees en heerlijke aardappels. Het smaakte heerlijk en we hoefde nauwelijks te wachten. Het was een welkome afwisseling van de patat met biefstuk, snitzel of saté. Ik heb één tip: doe dit vaker!

Best aardig gegeten. Alhoewel wij daar regelmatig komen moesten we voor een glaasje kraanwater (om medicijn in te nemen) 2,55 betalen. Persoonlijk vind ik dat, zeker voor een buurtzaak, een afknapper. Jammer!

Altijd snel en goed warm eten. Aardige bezorgers. Wordt altijd netjes geholpen of te woord gestaan.

Al jaren een vaste klant en nooit teleurgesteld!

17. Chinees-Indisch De Meern

Wederom weer teleurgesteld door de service van Jasmine palace. Wij hebben eten besteld en of het wordt een uur later afgeleverd, of alles druipt in de plastic zakken omdat het omgevallen is of de afgeleverde bestelling is niet compleet. En dan bel je om dit te melden, vervolgens wordt het nageleverd met als compensatie een zakje kroepoek. Het hele gezin gegeten op 1 persoon na, die zit vervolgens weer alleen te eten. En als je dit meldt, met het verzoek om eens een 'aardige' compensatie aan te bieden, dan is de reactie 'we gaan er over nadenken'. Slechte service, wel goed eten!

18. Hamburger De Meern

Ook hier gewoon goed voor elkaar, lekker warm en snel/ Was ook druk. Ik ben nu echt fan van Burger King. Beter dan Mac.

19. Chinees-Indisch De Meern

Eten laten bezorgen. Voor de verandering eens geen nasi/bami, maar halve kip met zoetzure saus en patat. Na een uur wachten komt de bezorger met kurkdroge kip en lauwe, slappe, kleddernatte patat. Om het over de saus maar niet te hebben. En dan betaal je daar ook nog eens dik 16 euro voor... Nooit meer...

Eten redelijk, porties niet zo groot. Goede sfeer, wel lang wachten. Meer iets voor een gezellig avondje met collega's niet voor fijnproevers. Geen kinderkaart speelplek of kleurplaat. Volgens mij de Oude Bakkerij met een andere naam.

Onderweg naar huis (Berkel en Rodenrijs) wilde we graag nog eten geen fast food maar lekker en goed.
    Blij dat we gekozen hebben voor Brazzerie Abrona. Toppie👍👍👍

anne

Het weekend geweest bij Het Pleintje, super gewoon. Kraakhelder de zaak, aardige mensen, een aanrader.

23. Chinees-Indisch De Meern

anne

Jammer. Vanavond eten besteld, de nasi lag in de plastic zak, bakjes waren niet goed gesloten. Het eten was koud. De nasi was bruin en vies, kwamen wel andere rijst brengen maar mijn grens is bereikt. Dit is de tweede keer, nooit hoor je sorry. Ik ga voortaan naar een ander restaurant.

Op zaterdag avond (rond 17:30) bij Casa del Toro in De Meern binnen gelopen, wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen, ondanks dat wij geen reservering hadden werd ons de mogelijkheid geboden om met twee personen een maaltijd te nuttigen.

Op basis van reacties op iens.nl hadden wij alleen een hoofdgerecht besteld (let op het restaurant heeft een kleine kaart), de steaks worden op kooltjes gegrild en de gerechten zijn absoluut smaakvol. Er worden drie sausjes en grote patat stukken mee geserveerd.

Het restaurant liep snel vol, waardoor de aandacht van de bediening meer verdeeld werd over de andere tafels. Desondanks was men bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hebben geen nagerecht genoten en de vleesgerechten zijn qua prijs/kwaliteit gemiddeld te noemen.

Sjanie Kers

Super lekker gegeten, vrolijke bediening.

Heb zeer lekker gegeten, spare-ribs waren zalig. Er mocht wel iets meer wijn in het glas worden geschonken. Personeel was super vriendelijk.

Lekker gegeten, maar een zeer reetje van het lange wachten.

28. Hamburger De Meern
    Vertaal van English naar Nederlands

Goede service. Eten warm en niet druipend vettig. Korte wachttijd en alles juist. Vaste plek voor eten tijdens de meeting bij ac de meern.

marjo van der zanden

Wanneer zoals gisteren bij ons, een bus vol mensen koffie met vlaai besproken hebben, dan zorg je toch op z'n minst dan de vlaai vers is en niet uit de vriezer komt. Jammer...

Ik kom al jaren in AC de Meern. Na de verbouwing ziet het er beter uit. Maar de service in de bediening is nog net zo slecht. Die mensen hebben echt een cursus nodig bij Van de Valk. Je moet veel moeite doen om hun aandacht te trekken. Ik heb het voor elkaar gekregen om er 2,5 uur te zitten zonder bediend te worden. Ik weet het, waarschuw mijn relaties ervoor en maak er al jaren grapjes over. Maar ja, de locatie is zo handig, dus ik blijf terug komen. Nu is het echt een ding en vermaak me kostelijk om mensen die er nieuw komen en iets 'verwachten' hahaha. Ze zijn echt goed in het heel snel langs de tafels te lopen met blik op de grond gericht. Ik ga strategisch in het gangpad zitten want bij de tafels aan het eind, ben je echt aan je lot over gelaten. Och ja, iedereen weet het.