Nieuwste foto's in De Meern

Laatste updates in De Meern

1. Kemal ozturk's profielfoto
    Kemal ozturk heeft een recensie geschreven voor Burger Place

IK had een uur geleden een cheeseburger classic double besteld. Hij was niet van verse gehakt wat wel werd aangegeven op hun site. Heb de bezorger nog zelfs fooi gegeven terwijl ze een later kwamen.

Is gewoon diepvries product. Hij was kleverig en nat. Voor een PRIJS van 11,75 EUR. Heb de betreffende eigenaar gebeld. Die bleef volhouden dat het vers gehakt is en allerlei verkoop praatjes. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik de overige klanten ga waarschuwen voor dit niet eetbare burger. Ga nu wel met honger naar bed.

Pfffff zooi die Burger Place in De Meern Landzigt 16.

2. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor Jasmine Palace

Ed

Eten laten bezorgen door dit ‘high end’ restaurant. Het high imag weg want het is alleen end. Bestelde kip had teveel vlieguren, Chinese bami vaak opgwarmd zovaak dat je met de ham kon frisbeen. Gebakken banaan vet en smakeloos, aardappelslierten zo oud dat zelf de kliko ze niet wilde hebben zo kan ik nog even doorgaan. Alleen de kroepoek was redelijk.
    Op e-mail met klachten geen reactie.
    Voor mij geen Jasmine Palace meer.

3. A.m.bakker -de looze's profielfoto
    A.m.bakker -de looze heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé De Meern

A.m.bakker -de looze

Zaterdag 10 maart 2018.
    Lunchtijd tussen 12.30en 13.30.
    Koffie besteld met cake en muffin.koffiemachines werkten niet.na tien minuten geserveerd.
    Lunch:geen broodje kaas alleen ham.franse groentesoep met broodje en kruidenboter.laatste lag er niet moest gehaald worden.soep bleek lauw.warmtebron bleek niet aan te staan.nieuwe soep kwam snel,was warm maar smakeloos.water met wel veel groenten.
    Een en ander eens goed onder de loep nemen!

4. Veenkamp's profielfoto
    Veenkamp heeft een recensie geschreven voor Cooking Express
    Afhaal en bezorg De Meern

Meerdere keren eten can coocking express laten thuisbezorgen. Zeer goede kwaliteit, snelle bezorging en ruim voldoende. Zeer tevreden!

5. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft Soi35 Thai Food toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Afhaal en bezorg
    Landzigt 16-6 De Meern
  6. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft een recensie geschreven voor Grill & Stoof

Een goede ervaring. Prijs en kwaliteit kwam goed overeen.
    Doordat er op een plank geserveerd werd is de temperatuur nog een punt van aandacht voor de mensen in de keuken van Grill & Stoof.

7. Hans en Yvonne's profielfoto
    Hans en Yvonne heeft een recensie geschreven voor Restaurant Balijepark

Hans en Yvonne

Lekker eten en vriendelijke bediening.

8. D's profielfoto
    D heeft een recensie geschreven voor De Oude Bakkerij

Na de recensies gelezen te hebben, kwamen er wat twijfels. Maar dat was totaal onterecht, het was heerlijk! De carpaccio was 1 van de lekkerste die ik ooit ergens heb gegeten. De biefstuk was precies goed met een lekkere pepersaus. Ook het eten van mijn gezelschap was top!
    De sfeer van het restaurant is gezellig en knus. En de bediening was een lieve meid die haar werk met veel enthousiasme deed. Complimentjes :)

9. Leo van der Heide's profielfoto
    Leo van der Heide heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Leo van der Heide

AC? Voor mij niet meer. Het lijkt er op dat het personeel je liever ziet gaan dan komen. Wij gasten zijn toch jullie bestaansrecht? De koffie wordt halverwege de tafel neergezet waarna de serveerster zich op d'r hakken omdraait. Prijs/kwaliteit: 8 euro voor een tosti, dan moet 'ie wel heel erg goed zijn. Is niet zo, OK, best te eten maar te duur. Het 'gezelligste' was het afrekenen, daar heb ik de enige glimlach waargenomen. Snap ik wel..

10. Ed's profielfoto
    Ed heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Gefeliciteerd met de smerigste gehaktbal, die ik ooit gegeten heb! En dat voor € 14,95! Toen ik dit meldde bij de serveerster, kon ze "oh" zeggen en liep snel weg . Vlak voor dat de smerige bal geserveerd werd, werd nog snel de tafel schoon gemaakt met een stinkend goedje. Paste natuurlijk wel bij de smaak van die afschuwelijke gehaktbal!

11. Pris's profielfoto
    Pris heeft een recensie geschreven voor Jasmine Palace
    Chinees-Indisch De Meern

Bestel hier al jaren m'n eten en vind het heerlijk! We genieten er altijd met z'n alle van!

12. john's profielfoto
    john heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Vandaag 25 mei.
    balletje breed inhoud gehaktbal met broodje en zakje friet met saus
    en een krop sla.

Prijs 15 euro schandalig duur
    kom er niet meer

13. Adri Hilbrands's profielfoto
    Adri Hilbrands heeft een recensie geschreven voor AC Restaurant

Adri Hilbrands

Ik heb hier gisteren gegeten met mijn man. We werden meteen vriendelijk begroet en mochten een plekje in de serre zoeken. We werden aangenaam verrast door de dagschotel: rode kool, stoofvlees en heerlijke aardappels. Het smaakte heerlijk en we hoefde nauwelijks te wachten. Het was een welkome afwisseling van de patat met biefstuk, snitzel of saté. Ik heb één tip: doe dit vaker!

14. Olga's profielfoto
    Olga heeft een recensie geschreven voor Grill & Stoof

Best aardig gegeten. Alhoewel wij daar regelmatig komen moesten we voor een glaasje kraanwater (om medicijn in te nemen) 2,55 betalen. Persoonlijk vind ik dat, zeker voor een buurtzaak, een afknapper. Jammer!

15. Remon's profielfoto
    Remon heeft een recensie geschreven voor Het Pleintje

Altijd snel en goed warm eten. Aardige bezorgers. Wordt altijd netjes geholpen of te woord gestaan.

16. Soufian's profielfoto
    Soufian heeft een recensie geschreven voor Het Pleintje

Al jaren een vaste klant en nooit teleurgesteld!

17. Isabel's profielfoto
    Isabel heeft een recensie geschreven voor Jasmine Palace
    Chinees-Indisch De Meern

Wederom weer teleurgesteld door de service van Jasmine palace. Wij hebben eten besteld en of het wordt een uur later afgeleverd, of alles druipt in de plastic zakken omdat het omgevallen is of de afgeleverde bestelling is niet compleet. En dan bel je om dit te melden, vervolgens wordt het nageleverd met als compensatie een zakje kroepoek. Het hele gezin gegeten op 1 persoon na, die zit vervolgens weer alleen te eten. En als je dit meldt, met het verzoek om eens een 'aardige' compensatie aan te bieden, dan is de reactie 'we gaan er over nadenken'. Slechte service, wel goed eten!

18. R.R's profielfoto
    R.R heeft een recensie geschreven voor Burger King
    Hamburger De Meern

Ook hier gewoon goed voor elkaar, lekker warm en snel/ Was ook druk. Ik ben nu echt fan van Burger King. Beter dan Mac.

19. Dian's profielfoto
    Dian heeft gereageerd op een recensie van Jasmine Palace

Kleine aanvulling op mijn recensie hierboven: okee, sorry, de wantansoep vergeten te melden..... deze was goed warm.... da's dan ook het enige..... er zat weinig smaak aan en er zaten vreemde taaie dingen in vulling....

20. Dian's profielfoto
    Dian heeft een recensie geschreven voor Jasmine Palace
    Chinees-Indisch De Meern

Eten laten bezorgen. Voor de verandering eens geen nasi/bami, maar halve kip met zoetzure saus en patat. Na een uur wachten komt de bezorger met kurkdroge kip en lauwe, slappe, kleddernatte patat. Om het over de saus maar niet te hebben. En dan betaal je daar ook nog eens dik 16 euro voor... Nooit meer...

21. evert's profielfoto
    evert heeft een recensie geschreven voor Grill & Stoof

Eten redelijk, porties niet zo groot. Goede sfeer, wel lang wachten. Meer iets voor een gezellig avondje met collega's niet voor fijnproevers. Geen kinderkaart speelplek of kleurplaat. Volgens mij de Oude Bakkerij met een andere naam.

22. Corina's profielfoto
    Corina heeft een recensie geschreven voor Brazzerie Abrona

Onderweg naar huis (Berkel en Rodenrijs) wilde we graag nog eten geen fast food maar lekker en goed.
    Blij dat we gekozen hebben voor Brazzerie Abrona. Toppie👍👍👍

23. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Jasmine Palace

anne

Jammer. Vanavond eten besteld, de nasi lag in de plastic zak, bakjes waren niet goed gesloten. Het eten was koud. De nasi was bruin en vies, kwamen wel andere rijst brengen maar mijn grens is bereikt. Dit is de tweede keer, nooit hoor je sorry. Ik ga voortaan naar een ander restaurant.

24. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Het Pleintje

anne

Het weekend geweest bij Het Pleintje, super gewoon. Kraakhelder de zaak, aardige mensen, een aanrader.

25. JeGa's profielfoto
    JeGa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Casa del Toro

Op zaterdag avond (rond 17:30) bij Casa del Toro in De Meern binnen gelopen, wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen, ondanks dat wij geen reservering hadden werd ons de mogelijkheid geboden om met twee personen een maaltijd te nuttigen.

Op basis van reacties op iens.nl hadden wij alleen een hoofdgerecht besteld (let op het restaurant heeft een kleine kaart), de steaks worden op kooltjes gegrild en de gerechten zijn absoluut smaakvol. Er worden drie sausjes en grote patat stukken mee geserveerd.

Het restaurant liep snel vol, waardoor de aandacht van de bediening meer verdeeld werd over de andere tafels. Desondanks was men bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Hebben geen nagerecht genoten en de vleesgerechten zijn qua prijs/kwaliteit gemiddeld te noemen.

26. Soi35 Thai Food heeft een nieuwe foto
  27. Soi35 Thai Food heeft een nieuwe foto
  28. Sjanie Kers's profielfoto
    Sjanie Kers heeft een recensie geschreven voor De Oude Bakkerij

Sjanie Kers

Super lekker gegeten, vrolijke bediening.

29. Wilco's profielfoto
    Wilco heeft een recensie geschreven voor De Oude Bakkerij

Heb zeer lekker gegeten, spare-ribs waren zalig. Er mocht wel iets meer wijn in het glas worden geschonken. Personeel was super vriendelijk.

30. willem's profielfoto
    willem heeft een recensie geschreven voor De Oude Bakkerij

Lekker gegeten, maar een zeer reetje van het lange wachten.