Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Lutte verdeeld zijn.

Renate Rikhof

Smaakvolle gerechten en een voortreffelijke ambiance. Top locatie.

2. Internationaal De Lutte

Peter Wiersma

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wel enigszins gedateerd. Bediening was wisselend vlot maar ook langzaam. We haalden drie fouten in ons nadeel uit de rekening.

Meer dan een uur gewacht op het eten, blijkt onze schnitzel ook nog aangebrand te zijn.

4. Internationaal De Lutte

Vrijdagavond gegeten Keet'n Zwart. Het viel me op dat ze een uitgebreide menukaart hebben met veel soorten vis en vlees. Mijn keuze na enige twijfel (omdat ik een slechte recensie las over de kabeljauwfilet) viel toch op de kabeljauwfilet. Mijn vrouw koos voor de tournedos.

Samen hebben we een heerlijke rode wijn gedronken in afwachting van het hoofdgerecht. Erg attent van de ober was dat hij vroeg om een glas kraanwater bij de wijn.

Met een woord het was geweldig. Erg nette en vriendelijke bediening. De kabeljauw was heerlijk gekruid, en de tournedos van mijn vrouw was perfect gegaard. In tegenstelling tot de vorige recensie was het qua bijgerechten super voor elkaar. Friet, gebakken aardappelen met spek, warme groenten en salade. Zeker voldoende.

Al met al een super gezellig avond gehad. Wij komen zeker terug.

5. Internationaal De Lutte

Afgelopen zondag heerlijk gegeten met 8 personen. Zeer tevreden over de bediening, ze waren erg gastvrij en beleefd. De sfeer in het restaurant was gezellig.

Zelf heb ik spareribs gehad. Het vlees viel bijna van het bot zo mals!
    Ook al was het druk, we hebben niet lang hoeven wachten. Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Internationaal De Lutte

Opnieuw uitstekend gegeten. Goede ontvangst en attente bediening. Wij waren met 5 personen dus verschillende voorgerechten die allen prima waren. De 5 hoofdgerechten, vlees, mooi opgediend en goed van smaak. Bijgerechten genoeg en lekker. Dessert ijs top. Bediening vlot en kwam geregeld informeren of alles naar wens was. Al met al: wij komen terug.

7. Internationaal De Lutte

Bert van der Linden

Lekker gegeten, prima verzorging, perfecte bediening, een super aanrader en komen zeer zeker terug

8. Internationaal De Lutte

Sinds jaren een keer weer hier gegeten en het was heerlijk!
    Uitgebreide menu kaart, en vriendelijk personeel.
    Zeer zeker een aanrader.
    Tot snel!

Elise Rijkeboer

Vanmiddag een spinning diner gehad, heerlijk en super verzorgd. Dank jullie wel, dankzij jullie had ik een super leuk jubileum feestje! Echt een aanrader!

10. Internationaal De Lutte

Op zondag gegeten, kabeljauw besteld, geschrokken van de hoeveelheid, zo weinig, erg kleine portie en een hollandaise saus uit een pakje .
    Jammer, had goede recensies gelezen maar ik kom niet weer.

11. Internationaal De Lutte

W. Eertman

Goed eten voor een goeie prijs. Geen doorsnee kaart maar erg goed.
    Ook seizoensgebonden gerechten.

Werkelijk uitstekend verzorgd vijf gangen diner. Vriendelijke en kundige bediening. Prijzen zijn echter behoorlijk uit het lood geslagen: 9 euro voor (uitstekend) glas wijn! Toch aanrader.

Gerard

Gisteren heerlijk gegeten bij de Twentse Taveerne. Ondanks een volle bezetting vriendelijk welkom geheten door de gastvrouw. De serveersters hadden oog voor de klant. Een eetgelegenheid die we aanraden die houden van een eerlijke en smaakvolle dis!

Vandaag 2 koffie afgerekend en gedronken toen naar het toilet waar geen toiletpapier was en de handendroger defect was. Toen snel langs het snoep om het toiletbonnetje direct te besteden, wordt er wordt er maar 1 bon per artikel geaccepteerd. Hulde aan het personeel dat dit vele malen op een dag moet vertellen en vriendelijk blijft. Wij rijden echter de volgende keer door naar een plaats waar je bonnetjes tot 1 jaar oud kunt inleveren en het sanitair beter is.

15. Internationaal De Lutte

Jo en mo

We zijn met 5 personen op woensdag geweest. Onze mening is dat we super hebben gegeten. Verse ingrediënten en heerlijk van smaak. De bediening was heel attent en vroeg met regelmaat of het voldoende en naar wens was. Als we weer in deze buurt zouden zijn, zal ik er zelfs voor omrijden om hier weer te eten. Prima!!

Scholten

Onze ervaring: goede bediening, goede sfeer en goede pannenkoeken.
    Komen er zeker weer.

gea nijenhuis

Het is er gewoon super goed. Snelle bediening, vlot drinken en eten en goede service, veel keuze.

18. Internationaal De Lutte

ik ben hier zaterdagavond 25 febr met 4 personen wezen eten. Ontvangst was goed. Tafel mochten we zelf uitzoeken omdat het niet te druk was.

Voorgerecht was o.a. uiensoep en champignons dordogne; de kwaliteit was uitstekend.

Hoofdgerecht tournedos, schnitzel Keet' zwart, kogelbiefstuk en duo de Dinkel met patat, gebakken aardappelen met ui en spek. Bloemkool en broccoli in lekkere saus ook weer uitstekend. Nagerecht Dame Blanche, Sorbet en Creme Brulee; ook dit was weer uitstekend. We werden bediend door een jongedame die haar vak goed verstond. Complimenten.

We komen hier weer terug. Top.

Gezellig met de kinderen en kleinkinderen gegeten. Prima pannenkoeken, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel.

20. Internationaal De Lutte

Wij zijn hier zondag wezen eten met 4 personen, hadden van bekenden gehoord dat je super kon eten! Bij binnenkomst werden we naar onze tafel verwezen! Als voorgerecht hadden we alle vier gekozen voor proeverij met als soep de bospaddenstoelensoep. Het was in een woord geweldig. Veel werk besteed aan de opmaak en de smaak was verukkelijk! Als hoofd had ik de surf en turf en mijn man de tournedos, de anderen een kogelbiefstuk! Dit werd allemaal geserveerd met patat broccoli/bloemkool en de gebakken aardappels met ui en spek. Dit was ook weer super qua opmaak en smaak! Als nagerecht de warme kersen, dit ook heerlijk, niet teveel, precies genoeg! We werden geholpen door een hele vriendelijke man in de bediening die ons op onze wenken bediend had! Wij komen hier zeker weer! Een toptent.

21. Internationaal De Lutte

fam. van der Burgt

We werden erg vriendelijk onthaald en kregen een tafel in het "voorcafe". Een gezellige ruimte. Gelukkig wel, want we waren op dat moment de enige klanten. Wie gaat er nu op woensdag uit eten! De bediening was super! Het eten was erg goed, mooie voorgerechten en heerlijk vlees met gebakken aardappelen, patat en diverse groenten. Er was zelfs zeetong. Al met al een restaurant om zeker nog eens naartoe te gaan. Aanrader, hoor.

22. Nederlands De Lutte

Het eten is heerlijk, ook ruim voldoende. Ook de presentatie van de gerechten is mooi. Vriendelijk personeel en gastvrije eigenaresse. Qua inrichting kun je zien dat er goed gelet is op een mooie samensmelting van natuurlijk en chique.
    Wij hebben heerlijk in de serre gezeten in de buurt bij de open haard, lekker qua temperatuur en heeft erg veel sfeer. Je zit hier niet in een grote zaal, wat het een romantisch karakter geeft.

Perfecte middag gehad bij ons 50 jarig huwelijk, iedereen was zeer tevreden.

24. Nederlands De Lutte

Gerrit van den Bergh

Zondagmiddag 15 jan. 2017 om 17.15 uur met 4 personen bij U gegeten met de vouchers van AH. Accommodatie is prima, bediening vriendelijk en behulpzaam, doch onwetend bij vragen over het eten.
    Het voorgerecht was prima en krijgt van ons een 8. Het hoofdgerecht was niet goed warm. We hadden alle vier hetzelfde en ieder bord zag er iets anders uit. De een had uien en champignons en een ander had niets bij het vlees. Saus was er helemaal niet. De patat kwam minuten later dan het vlees. Er is saus bijgevraagd en ook gekregen. De 2e schaal patat was ook veel smakelijker en iets gekruid met paprikapoeder. Ook kregen we er ongevraagd een schaaltje mayonaise bij. Prima dus. Wij kwamen met onze beoordeling voor het hoofdgerecht niet hoger uit dan een ruime 6. Het nagerecht smaakte voortreffelijk en zag er verder ook goed uit. Alleen de slagroom was helemaal uitgedroogd. Beoordeling een 7.
    Resumerend vonden wij het toch wel iets tegenvallen en niet direct een aanrader voor derden. Je kreeg een beetje het idee dat het maar AH arrangementen waren waar niet al te veel aandacht aan werd besteed. Jammer, want het zou m.i. juist een aanbeveling moeten zijn om nog eens terug te komen. We hebben de afgelopen zomer twee maal bij jullie gegeten en toen was het allemaal prima voor elkaar. Vandaar de keus om het AH arrangement bij jullie te verzilveren. De uitwerking bleef echter achter bij de verwachting. Desondanks zullen we komende zomer bij u terugkomen, al was het alleen maar om de prettige sfeer en mooie accommodatie.

Wij hebben er niet gegeten omdat we ons daar niet prettig voelden. De vrouw die ons een tafel toewees gedroeg zich als een strenge juf en was zeer onaardig en we voelden ons niet gastvrij ontvangen. De meisjes die er werkten waren de dagen ervoor zeer hartelijk en bij hen hadden we juist een warme hartelijke ervaring, dus aan hen ligt het niet. Laat hen het restaurant leiden, dan stroomt het vol!

26. Internationaal De Lutte

Ondanks het feit dat het een slap seizoen is in de winter, hier fantastisch gegeten. Hele leuke bediening van de eigenaar. Vlees was perfect en de bijgerechten ook. Bloemkool lekker beetgaar met sausje. Mijn vrouw had een super lekkere kablejauw en de zuid Afrikaanse wijn was heerlijk. Leuke sfeer met lampjes. We komen hier zeker in lente/zomer terug. Toptent!

27. Nederlands De Lutte

Remco Wevers

Afgelopen week weer ontzettend genoten van het heerlijke eten, de geweldige ambiance, prachtige omgeving en enorme gastvrijheid. Een team enthousiaste mensen die begrijpen waarvoor je in een restaurant komt... genieten, onthaasten en verrast worden. Dat doen jullie goed! Tot de volgende keer.

28. Internationaal De Lutte

gert en wilma schutteman

Het eten was gewoon goed, in een fijne sfeer. Wij komen hier zeer zeker nog eens terug.

Al meerdere keren heerlijk gegeten. Afgelopen week heeft ze geweldig met mij mee gedacht om mijn man te kunnen verrassen. De passie en in combinatie met de geweldige verse producten maakt dat wij nooit meer ergens anders een High thea zullen doen!

30. Internationaal De Lutte

Marc Olde Riekerink

Met ouders en kinderen uit eten geweest bij restaurant Keet'n Zwart. Wederom heerlijk gegeten. Je merkt dat het steeds beter gaat. De aanloopprobleempjes zijn opgelost en de kwaliteit van het eten is op niveau.
    Zoals de meesten wederom zeggen, als vanouds bie Keet'n Zwart... 😉