Keet'n Zwart in De Lutte

1420035168 92
1432209159 90
1501195110 83

1. Peter Wiersma

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wel enigszins gedateerd. Bediening was wisselend vlot maar ook langzaam. We haalden drie fouten in ons nadeel uit de rekening.

2. Vrijdagavond gegeten Keet'n Zwart. Het viel me op dat ze een uitgebreide menukaart hebben met veel soorten vis en vlees. Mijn keuze na enige twijfel (omdat ik een slechte recensie las over de kabeljauwfilet) viel toch op de kabeljauwfilet. Mijn vrouw koos voor de tournedos.

Samen hebben we een heerlijke rode wijn gedronken in afwachting van het hoofdgerecht. Erg attent van de ober was dat hij vroeg om een glas kraanwater bij de wijn.

Met een woord het was geweldig. Erg nette en vriendelijke bediening. De kabeljauw was heerlijk gekruid, en de tournedos van mijn vrouw was perfect gegaard. In tegenstelling tot de vorige recensie was het qua bijgerechten super voor elkaar. Friet, gebakken aardappelen met spek, warme groenten en salade. Zeker voldoende.

Al met al een super gezellig avond gehad. Wij komen zeker terug.

3. Afgelopen zondag heerlijk gegeten met 8 personen. Zeer tevreden over de bediening, ze waren erg gastvrij en beleefd. De sfeer in het restaurant was gezellig.

Zelf heb ik spareribs gehad. Het vlees viel bijna van het bot zo mals!
    Ook al was het druk, we hebben niet lang hoeven wachten. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Opnieuw uitstekend gegeten. Goede ontvangst en attente bediening. Wij waren met 5 personen dus verschillende voorgerechten die allen prima waren. De 5 hoofdgerechten, vlees, mooi opgediend en goed van smaak. Bijgerechten genoeg en lekker. Dessert ijs top. Bediening vlot en kwam geregeld informeren of alles naar wens was. Al met al: wij komen terug.

5. Bert van der Linden

Lekker gegeten, prima verzorging, perfecte bediening, een super aanrader en komen zeer zeker terug

6. Sinds jaren een keer weer hier gegeten en het was heerlijk!
    Uitgebreide menu kaart, en vriendelijk personeel.
    Zeer zeker een aanrader.
    Tot snel!

7. Op zondag gegeten, kabeljauw besteld, geschrokken van de hoeveelheid, zo weinig, erg kleine portie en een hollandaise saus uit een pakje .
    Jammer, had goede recensies gelezen maar ik kom niet weer.

8. W. Eertman

Goed eten voor een goeie prijs. Geen doorsnee kaart maar erg goed.
    Ook seizoensgebonden gerechten.

9. Jo en mo

We zijn met 5 personen op woensdag geweest. Onze mening is dat we super hebben gegeten. Verse ingrediënten en heerlijk van smaak. De bediening was heel attent en vroeg met regelmaat of het voldoende en naar wens was. Als we weer in deze buurt zouden zijn, zal ik er zelfs voor omrijden om hier weer te eten. Prima!!

10. ik ben hier zaterdagavond 25 febr met 4 personen wezen eten. Ontvangst was goed. Tafel mochten we zelf uitzoeken omdat het niet te druk was.

Voorgerecht was o.a. uiensoep en champignons dordogne; de kwaliteit was uitstekend.

Hoofdgerecht tournedos, schnitzel Keet' zwart, kogelbiefstuk en duo de Dinkel met patat, gebakken aardappelen met ui en spek. Bloemkool en broccoli in lekkere saus ook weer uitstekend. Nagerecht Dame Blanche, Sorbet en Creme Brulee; ook dit was weer uitstekend. We werden bediend door een jongedame die haar vak goed verstond. Complimenten.

We komen hier weer terug. Top.

11. Wij zijn hier zondag wezen eten met 4 personen, hadden van bekenden gehoord dat je super kon eten! Bij binnenkomst werden we naar onze tafel verwezen! Als voorgerecht hadden we alle vier gekozen voor proeverij met als soep de bospaddenstoelensoep. Het was in een woord geweldig. Veel werk besteed aan de opmaak en de smaak was verukkelijk! Als hoofd had ik de surf en turf en mijn man de tournedos, de anderen een kogelbiefstuk! Dit werd allemaal geserveerd met patat broccoli/bloemkool en de gebakken aardappels met ui en spek. Dit was ook weer super qua opmaak en smaak! Als nagerecht de warme kersen, dit ook heerlijk, niet teveel, precies genoeg! We werden geholpen door een hele vriendelijke man in de bediening die ons op onze wenken bediend had! Wij komen hier zeker weer! Een toptent.

12. fam. van der Burgt

We werden erg vriendelijk onthaald en kregen een tafel in het "voorcafe". Een gezellige ruimte. Gelukkig wel, want we waren op dat moment de enige klanten. Wie gaat er nu op woensdag uit eten! De bediening was super! Het eten was erg goed, mooie voorgerechten en heerlijk vlees met gebakken aardappelen, patat en diverse groenten. Er was zelfs zeetong. Al met al een restaurant om zeker nog eens naartoe te gaan. Aanrader, hoor.

13. Ondanks het feit dat het een slap seizoen is in de winter, hier fantastisch gegeten. Hele leuke bediening van de eigenaar. Vlees was perfect en de bijgerechten ook. Bloemkool lekker beetgaar met sausje. Mijn vrouw had een super lekkere kablejauw en de zuid Afrikaanse wijn was heerlijk. Leuke sfeer met lampjes. We komen hier zeker in lente/zomer terug. Toptent!

14. gert en wilma schutteman

Het eten was gewoon goed, in een fijne sfeer. Wij komen hier zeer zeker nog eens terug.

15. Marc Olde Riekerink

Met ouders en kinderen uit eten geweest bij restaurant Keet'n Zwart. Wederom heerlijk gegeten. Je merkt dat het steeds beter gaat. De aanloopprobleempjes zijn opgelost en de kwaliteit van het eten is op niveau.
    Zoals de meesten wederom zeggen, als vanouds bie Keet'n Zwart... 😉

16. Lot Benneker

Heerlijk gegeten, goede bediening en leuk sfeertje !

17. Goed en lekker eten was lekker. Goede vlotte bediening redelijke prijzen.Ga er beslist weer naar toe. We hebben bij de vorige beheerder ook vaak gegeten, het is en blijft goed.

18. Een paar keer prima gegeten. Geen haute cuisine maar wie wil dat nog? Het vlees is mals en alle gerechten zijn royaal met voldoende groente. De bediening uitermate vriendelijk. Een jongeman die alles en iedereen op zijn wenken bedient. Het terras ligt aan een vrij drukke straat en wie binnen eet doet dat in het aangeklede cafe of restaurant. Gewoon gezellig Twents, vonden wij het.

19. Slechte bediening, vooraf besproken, duurde verschrikkelijk lang, wel als goedmakertje een drankje aangeboden gekregen, veel werd niet of na een paar keer vragen pas geserveerd. Personeel hier op attent gemaakt, welke beantwoord werd met een grote mond. Dit bedrijf is niet klaar om bij een beetje drukte te anticiperen. De vraag om een glaasje water naast een glas wijn, werd berekend voor €2.20, wel erg duur voor een beetje kraanwater. Zelf een Maaltijdsalade besteld, welke meer op een voorafje leek dan een Maaltijdsalade, smaak zeer goed maar hoeveelheid liet zwaar te wensen over.

20. Wij hebben meerdere keren heerlijk bij Keet'n Zwart gegeten, ook vonden wij de formule zoals ook nog op Eetnu.nl staat, 24,95 voor een drie gangen menu erg aantrekkelijk.
    Echter, toen wij zaterdag weer kwamen bleek dat het drie gangen menu niet meer was en dat we alleen nog a la carte konden eten wat betekende dat we voor hetzelfde menu nu 40 euro pp kwijt waren, dat viel wel even tegen.
    Verder werd ons verteld dat als we naast de gebakken aardappels ook patat wilden, wij deze extra moesten betalen, ook de mayonaise moesten we extra betalen.
    Ondanks dat het eten prima was denken wij toch echt dat Keet'n Zwart hiermee de plank mis slaat, je vraagt gewoon geen extra geld voor frietjes en mayonaise voor die prijs, dat serveer je gewoon standaard !!!
    Wij hopen dat deze recensie door de eigenaar als positieve feedback gelezen word en hierover nadenkt.

21. Woensdag 25-06 gegeten, de specialiteit van het huis; een T-Bone steak van 600 gram. Was perfect gegrild. In een woord top! Bediening snel en vriendelijk.

22. Marga Even

Zondag 24 november bij jullie gegeten. We gaan eigenlijk best wel vaak uit eten, maar dit was voor het eerst bij Keet,n Zwart. Het was in een woord geweldig. De sfeer, de bediening en het eten, super. We komen hier beslist weer terug.

23. Gewone gerechten maar wat een kwaliteit. De entrecote was meer dan voortreffelijk. We zijn de volgende avond weer gegaan en waren ook toen uiterst content. Hier komen wij graag terug
    Brinkhoff Waalre

24. Vandaag super lekker gegeten voor een goede prijs!

25. We hadden een hotelbon voor hotel Bloemenbeek maar zijn gaan eten bij keet'n zwart. Dit was de juiste beslissing. Leuke/gezellige zaak met zeer goed eten voor weinig geld.
    Het eetcafe zat niet voor niks helemaal vol, wat een goed teken is.
    Ga zo door en als we weer in de beurt zijn komen we zeker langs.
    Groeten Marco en Monique uit Den Haag

26. Het eten was uitstekend, wel veel. Aan te bevelen.

27. Antoinette

Samen met mijn dochter hier zondag 3 maart een gezellige avond gehad. Super lekker gegeten in een sfeervol restaurant.
    Voor-hoofd en nagerecht was uitmuntend en dit alles voor een zeer goede prijs. € 21,95 pp voor een 3 gangen menu en je kunt kiezen uit de gehele menukaart. Vriendelijk personeel.
    Kan iedereen aanraden om een keer te komen eten, doen wij zeker ook weer als we in de buurt zijn.

28. Heerlijk gegeten bij Keet'n Zwart. Vrijdag avond om 18:00 kwamen we aan bij een mooi verzorgd restaurant. Personeel was vriendelijk. De mixed- grill was erg lekker! Normaal houd ik niet zo van kipfilet omdat deze vaak droog is. Maar deze was super! Alle gangen waren helemaal super! Echt een aanrader! Als je verblijft in de buurt van Enschede, zou ik zeker aanraden om hier heen te gaan om heerlijk te dineren! Ga zo door en complimenten voor de kok en personeel!

29. Deze week heerlijk gegeten bij Keet'n Zwart. Vriendelijk personeel. Het was er rustig (donderdag om 18.00 uur) maar geen enkele moeite was te veel om het ons naar de zin te maken. Zowel het voor- als hoofd- en nagerecht was uitstekend. men was in het geheel niet opdringerig! We kunnen dit Eetcafe alleen maar aanraden.

30. 2e paasdag. gewoon open. heerlijk gegeten. vriendelijk personeel.
    voordat je eten krijgt wordt er elke keer gevraagd of je drinken wilt. zelfs bij het serveren van van het eten wordt er uitdrukkelijk gevraagd of er 2 bier, 1 tonic en 1 spa rood bij moet komen.
    kortom: er wordt blijkbaar aan de drank goed verdient.
    de opdringerige sfeer omtrent het drinken ergerde ons dan ook enorm.

31. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Alles voor een redelijke prijs.

32. Rudi en Mariette en Wim en Karin

Hebben gisteravond heerlijk gegeten. Het was echt
    verrukkelijk. De dames hadden voor de mixed grill gekozen en dit was voor hen teveel. Er werd echter spontaan aangeboden om het overgebleven vlees in te pakken zodat we het mee konden nemen. De service en bediening zijn echt top! Er is echt aandacht voor de gasten dit ondanks dat er 3 grote groepen waren. Wij komen zeker terug.

33. Heel erg lekker gegeten, prima sfeer en gezellige inrichting. Ga zo door en complimenten voor de kok.

34. Gisteren met vrienden hier geweest. Meteen bij binnenkomst al 'n goede en gezellige sfeer. Bediening was vriendelijk en correct, eten was prima, en na afloop nog even gezellig iets gedronken aan de bar. De rekening viel reuze mee. Om hier te gaan eten is écht 'n aanrader! 'n Dikke pluim voor de nieuwe eigenaars en hun personeel! We komen hier ZEKER nog terug.......