ma vanaf 11:00

1219936814 90
1264192823 55
1289481972 61
1510762020 77

1. Heerlijk geluncht in goede sfeer, muziek op aangenaam volume, vriendelijke bediening en goede kwaliteit van het eten!

Ik kom hier graag terug.

2. Vanmiddag geluncht bij Florilympha, dit was geen feest.
    Van te voren aangegeven dat ik een lactose intolerantie heb. De serveerster zei dat ze het aan de kok zou doorgeven.

Vervolgens kreeg ik een donkere, krijt zoute carpaccio met dunne, waterige truffel mayonaise en een salade die vol zat met lactose.

Toen ik de serveerster zei dat er toch lactose in de aardappelsalade zat en dat de carpaccio heel erg zout was, was haar antwoord: 'gek dat heb ik toch doorgegeven aan de kok;. En er zit geen zout in de carpaccio.
    Ze zou het vervolgens weer doorgeven aan de kok. Daar had ik niet veel vertrouwen meer in…

Geen excuus, niets van dat alles.

Men heeft daar geen hart voor de zaak en is slecht opgeleid!
    Ga er nooit meer naar toe.

3. Het eten is heerlijk, ook ruim voldoende. Ook de presentatie van de gerechten is mooi. Vriendelijk personeel en gastvrije eigenaresse. Qua inrichting kun je zien dat er goed gelet is op een mooie samensmelting van natuurlijk en chique.
    Wij hebben heerlijk in de serre gezeten in de buurt bij de open haard, lekker qua temperatuur en heeft erg veel sfeer. Je zit hier niet in een grote zaal, wat het een romantisch karakter geeft.

4. Gerrit van den Bergh

Zondagmiddag 15 jan. 2017 om 17.15 uur met 4 personen bij U gegeten met de vouchers van AH. Accommodatie is prima, bediening vriendelijk en behulpzaam, doch onwetend bij vragen over het eten.
    Het voorgerecht was prima en krijgt van ons een 8. Het hoofdgerecht was niet goed warm. We hadden alle vier hetzelfde en ieder bord zag er iets anders uit. De een had uien en champignons en een ander had niets bij het vlees. Saus was er helemaal niet. De patat kwam minuten later dan het vlees. Er is saus bijgevraagd en ook gekregen. De 2e schaal patat was ook veel smakelijker en iets gekruid met paprikapoeder. Ook kregen we er ongevraagd een schaaltje mayonaise bij. Prima dus. Wij kwamen met onze beoordeling voor het hoofdgerecht niet hoger uit dan een ruime 6. Het nagerecht smaakte voortreffelijk en zag er verder ook goed uit. Alleen de slagroom was helemaal uitgedroogd. Beoordeling een 7.
    Resumerend vonden wij het toch wel iets tegenvallen en niet direct een aanrader voor derden. Je kreeg een beetje het idee dat het maar AH arrangementen waren waar niet al te veel aandacht aan werd besteed. Jammer, want het zou m.i. juist een aanbeveling moeten zijn om nog eens terug te komen. We hebben de afgelopen zomer twee maal bij jullie gegeten en toen was het allemaal prima voor elkaar. Vandaar de keus om het AH arrangement bij jullie te verzilveren. De uitwerking bleef echter achter bij de verwachting. Desondanks zullen we komende zomer bij u terugkomen, al was het alleen maar om de prettige sfeer en mooie accommodatie.

5. Remco Wevers

Afgelopen week weer ontzettend genoten van het heerlijke eten, de geweldige ambiance, prachtige omgeving en enorme gastvrijheid. Een team enthousiaste mensen die begrijpen waarvoor je in een restaurant komt... genieten, onthaasten en verrast worden. Dat doen jullie goed! Tot de volgende keer.

6. De glazen aanbouw is perfecte lokatie voor een feestje. Wij waren met 30 volwassenen en 15 kinderen. Iedereen was unaniem enthousiast. Als een huiskamer in het bos. Kinderen hebben hun eigen (speel-)plek op de bovenverdieping én ze kunnen heerlijk buiten spelen. Ook de volwassenen kunnen eenvoudig buiten een wandelingetje maken. En daarna een heerlijk buffet.

Super lekker gegeten. Puur en smaakvol. Niet vol en misselijk van allerlei vette sausjes. Al onze gasten vertelden ons heerlijk gegeten te hebben.
    Deze zelfde positieve ervaring hadden wij bij onze (proef-)lunch.

7. Op 09-04-2016 hebben we bij Florilympha ons 40 jaar huwelijk gevierd. Het was een onvergetelijke dag. Schitterende omgeving en accommodaties en het eten was perfect en zeer vriendelijke bediening.

8. M. Everink

Tweede kerstdag geweest. Buffet viel ons bijzonder tegen. Ook kindermenu stelt niet veel voor. Zowel kinder als gewone menu was kwalitatief en zeker de variatie zeer beperkt. Tevens de aangegeven kinderanimatie was niet noemenswaardig

9. Geluncht met mijn moeder en zusje. Mijn zusje en ik hadden broodje van Dobben, dit werd geserveerd op een bruin bolletje wat al besmeerd was met boter. Het bolletje gaf een beetje een snackbar idee, doe dit op een vers stuk brood en vraag of iemand wit of bruin wil.

Mijn moeder had het roerei met zalm, er zat enorm veel knoflooksaus over gegooid en naast de zalm zat er ook paling, garnalen en andere vis doorheen, dit smaakte alsof het uit de diepvries kwam. Daarnaast was de salade niet lekker en leek bedorven. Ik heb nog nooit een verdrietige komkommer, gezien maar hij hing droevig naar beneden en was doordrenkt met dressing en de aardappelsalade smaakte nergens, naar dit kunnen ze beter weg laten of een salade op het bord serveren die ook daadwerkelijk iets toevoegt.

10. Zondag een BBQ feest gehad met 20 personen. Alles perfect geregeld. Vriendelijke ontvangst. Goed overleg wanneer we wilden BBQen. Salades en sausjes waren goed en smakelijk. Het BBQ vlees was goed en ruim voldoende. Als iets op was werd het bijgevuld. Van de gasten hebben we niets dan lof gehoord.

11. Paskamp

Vanmiddag geweest met 6 personen. Eerst een drankje besteld en gezegd dat we wat wilden eten. Dat was goed. Toen weer een drankje besteld met een broodplankje en worst-kaas plankje. Toen werd gezegd dat we niet konden eten omdat er twee partijen kwamen eten. Sorry, maar wij moesten weg. Schandelijk, wij komen hier dus nooit weer. En de bediening duurt vreselijk lang.

12. Heerlijk gegeten en goede bediening. Mooie nieuwe aanbouw welke zorgt voor een gezellige sfeer. Volgende keer komen we hier zeker graag weer terug, kijken uit naar het warmere weer zodat we ook fijn op het mooie terras kunnen zitten.

13. brian zwienenberg

Prachtige locatie en dan helemaal de nieuwe aanbouw!! Echt goed passend in de omgeving. Eten is eerlijk en vol van verwijzingen naar het mooie Twente. De bediening is correct, relaxed en wil graag aan je wensen voldoen. Een aanrader na een lekkere wandeling in de fantastische omgeving. Wij komen er graag weer terug.

14. Gisteren heerlijk gegeten bij dit restaurant. Leuke uitgebreide kaart en kreeg een feestelijk vuurwerkje voor mijn verjaardag in het dessert! Een hele mooie locatie, ook het nieuwe gedeelte is erg mooi geworden.

15. vaste gast

Afgelopen weekend geweest tijdens landgoed Twente fair.

We hebben lekker gezeten, maar het eten was koud en niet op smaak. Erg jammer, we hebben hier beter eten gehad.

Bediening is aardig maar loopt als een kip zonder kop rond. Verder mooie locatie incl. nieuwbouw.

16. Afgelopen weekend ben ik samen met mijn gezin voor het eerst bij Florilympha geweest.
    Wat een prachtige locatie!
    Eerst gewandeld in de bossen en daarna een drankje gedronken in de lounge.
    Het was heerlijk weer, dus we hebben buiten a la carte kunnen eten.
    Het eten was voortreffelijk en de bediening was zeer vriendelijk.
    Voor ons een reden om zeker terug te komen.

17. Zeer lekker gezeten en genoten van de bbq met als afsluiting een heerlijke sorbet. Het is een grandioze locatie. Dit gaan wij zeker herhalen.

18. Kim 115 punten

Hier afgelopen weekend gegeten. Eten onder de maat, bediening talrijk aanwezig echter niet attent.
    Dit was eens maar nooit weer.

19. fam. klaasen

Reeds jarenlang komen we hier terug om in de mooie serre plaats te nemen. Elk jaar opnieuw een verrassing hoe mooi het is opgeknapt of vernieuwd. Laatst wederom een mooie verbouwing gaande wat veelbelovend is.
    Eten gaat er helaas qua kwaliteit op achteruit en de bediening lijkt jaarlijks jonger en minder ervaren te worden. We misten ook de vrolijke jongens die voorheen in de bediening stonden. Vaak een leuk praatje erbij en net dat beetje aandacht extra.
    Verder blijft het een top plekje om volledig tot rust te komen in de natuur.

20. buteijn 114 punten

Relaxed restaurant. Prima Lunch en aantrekkelijke niet al te complexe gerechten voor het diner. Zomers lekker op de lounchbanken. Perfect te combineren met een wandeling in de prachtige omgeving.

21. Met Pasen brunch besproken. Helaas niet erg van kunnen genieten. Kwaliteit slecht en slecht verzorgd. Snel even geld verdienen, maar is geld niet waard.
    Kom dan ook nooit meer terug, ondanks de mooie locatie. Heb wel veel betere brunches beleefd: betere kwaliteit en goedkoper en veel, goed verzorgd, elke keer een schoon bord, enz.

22. Geweldige locatie, heerlijk eten, bediening top. Komen zeker terug!!

23. Afgelopen weekend heerlijk met ons gezinnetje gegeten.Gezellige sfeer in het restaurant en vooral ook omdat het open vuur brande. De bediening is correct en attent. Met een mooi buitenterras zeker een aanrader voor de volgende keer.

24. Wij hebben hier van het weekend gegeten. Het weer was wat minder, maar dat maakte niks uit want de sfeer in het restaurant was heel fijn. We hebben lekker gegeten. Hier gaan we vaker komen.

25. Een supermooie locatie en heerlijk eten!! Buiten op het terras begonnen, binnen de maaltijd gebruikt in de sfeervolle zaal en geëindigd bij het romantische haardvuur. Bediening vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug!!

26. Fam. Temmen

Wij waren er met 8 personen en gingen voor de warme hap. We hadden keuze tussen een kleine kaart en de normale menukaart, gelieve deze niet door elkaar te gebruiken! Nadat die keuze gemaakt was kregen we ons eten maar helaas was dit echt droevig, alles lag in een sapje wat afkomstig was v.d. rauwkost en helaas zat deze rauwkost overal. Bij de spareribs, saté, kroketten met brood. Het laat zich raden hoe dit eruit zag en heeft gesmaakt. Hebben nog een poging gedaan om aan te geven dat dit niet de bedoeling kon zijn daarom is een pannetje saté omgetoverd zonder rauwkost met teveel dressing. Maar hier had de rest van het gezelschap geen zin meer in. Eten betalen en nokken zeggen we hier in Twente. Helaas !

27. Fam. Roesink

Afgelopen zondag super lekker gegeten. Ondanks de drukte zeer vriendelijk personeel. Soms even wachten vanwege vol terras maar dat is niet erg.
    Zeer mooie locatie en goede sfeer, een aanrader!

28. Afgelopen zondag, 7 okt koffie, thee gedronken op het terras buiten.
    De bediening is jong en het duurde nogal lang voordat we de koffie, thee kregen.
    Dit vonden we niet zo erg, we zaten lekker in het zonnetje.
    Wat ik wel vervelend vond, is dat de tafels niet even met een doekje afgenomen werden. Er lag blad van de bomen en regenwater op.
    Er zaten ook mensen te lunchen, lijkt me niet erg fris.

29. Helaas, veel te duur. Zes kleine champignons gefrituurd in een beslagje voor 8,50 euro is behoorlijk aan de prijs. Champignons met een stammetje, dus zo uit het bakje en niet het droge stammetje er af gesneden. Vlees gerecht viel tegen en was zeer aan de prijs. Jong en vriendelijk personeel. Je moet wel in hun 'loop' zitten om bedient te worden en een seintje geven. Neen, veel betere restaurants in de omgeving.

30. Goldwin

Heerlijk gegeten, super menu, heerlijke wijnen en prima bediening. We zaten buiten afgelopen weekend dat geeft ook weer een extra sfeer.

31. A.DUURSMA

32. Afgelopen weekend een heerlijk lezersmenu gegeten bij Florilympha. Erg gezellig en gastvrij.
    Lekker en verrassend lezersmenu, zeker een aanrader!

33. 5 nov 2011 genoten van het tubantia menu.De bediening was perfect. Het eten heerlijk.Wij zaten in het achterste gedeelte en dat was niet zo sfeervol.Wij hebben daar het eerste half uur alleen gezeten,we waren met z"n tweetjes.In de serre hadden wij prettiger gevonden,daar zaten de stoelen waarschijnlijk ook beter.

Piet en Phineke.

34. Ik ben er met me vriendin wezen eten.
    De bediening was top en er hing een gezellige sfeer, het eten was heerlijk.
    Wij gaan hier zeker vaker naartoe.

35. De sfeer is heel gezellig, vooral in de wintermaanden bij de kachel. Ook de aankleding van het restaurant is erg mooi.
    De bediening is erg vlot. Ook is de bediening erg vrolijk en lacht veel.
    Het eten is vaak wel goed, maar heb af en toe meegemaakt dat het vlees niet gaar genoeg is, erg jammer.
    Het brood is echt verrukkelijk. Ook de tapas is een echte aanrader.
    De koffie is tegenwoordig heerlijk en lekker vers.
    Ook vind ik dat de prijs te duur is voor de hoeveelheid die je krijgt.
    Ik zal hier zeker vaker komen.

36. Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening en een sfeervolle omgeving.

Wat moet ik nog meer zeggen. Kom zeker een keer weer.

37. Wilma Oortman

2 weken geleden heb ik met mijn gezin mogen genieten van een High Tea bij Florilympha, aangeboden door de kinderen.

We waren met 8 personen, er was een leuk tafeltje gereserveerd in de serre voor ons. Tafel was al voorzien van de kopjes thee en bordjes.

In de 2 uur die ik daar heb gezeten werden wij van tijd tot tijd voorzien van lekkernijen. Van chocolademousse tot warme hapjes, slagroom tot clotted cream, alles was zeer rijkelijk aanwezig. De vrouwelijke medewerker vroeg elke keer of alles naar wens was, of er voldoende was, of dat er iemand toch iets anders wilde drinken dan een kopje thee.

38. Ik kom ook regelmatig bij restaurant Florilympha, gelegen in een prachtige bosrijke omgeving.

Na een heerlijke wandeling kunnen we daar altijd terecht voor een lekkere kop koffie bij de haard met een groot assortiment aan lekkernijen.

Het eten smaakt er ook voortreffelijk, al die keren dat ik er geweest ben met vrienden en familie heb ik nog nooit klachten gehad! Een fijn en sfeervol restaurant met zeer attent personeel.

39. Afgelopen weekend gewandeld met husband & kids en daarna gegeten bij dit enige restaurant. Wat een leuke ontdekking....

Ontzettend warme sfeer en lekkere hapjes!

We komen snel terug....

40. Ik vond het eten verschrikkelijk. Ik ga regelmatig uit eten, maar dit was het slechtste restaurant van de laatste jaren. Tomatensoep uit een instant pakje van Knorr. Veel te zoute patat. Zeer kleine porties vlees. Erg jammer. Ik schaamde me dood omdat ik ook nog eens 6 mensen had uitgenodigd.

41. Kom al meerdere malen bij Florilypmha en dan vooral eerst om hen appelgebak met vanillesaus en kwarktaart. Maar de laatste keer waren wij wat later op de middag en bedachten wij ons, laten wij lekker iets anders doen dan normaal en een vroeg diner te plannen.

Niets op aan te merken, ik bestelde een carpaccio salade, bij de salade werd genoeg brood geserveerd, 3 verschillende soorten. Wit, bruin en als ik het nog correct herinner kaas+ui.

Mijn vriend had een eenpanshap, deze wordt met pannetje en al op tafel geplaatst. Echte Hollandse pot, vlees, groente en aardappeltjes, maar het ziet en smaakt voortreffelijk. Aardappelwedges met aparte kruiden, en vlees goed warm en gekruid.

Ik weet zeker dat ik nog een keer terug kom, ook al zal het weer zijn voor appel- of kwarktaart.

42. Wij komen al jaren bij Florilympha en altijd tot volle tevredenheid.

Het is een prachtige locatie, midden in het bos, en je kunt er heerlijk uitrusten na een lange wandeling in het Lutterzand. (het appelgebak is een aanrader!)

Wij vinden deze locatie zowel in de winter als in de zomer erg gezellig. In de winter gezelllig binnen bij de open haard en in de zomer op het ruime terras. En wat ook zo fijn is: de hond mag gewoon mee naar binnen!

Het eten wordt met veel zorg bereid en smaakt heerlijk. (ruime keuze in gerechten, ook op de kleine kaart!) De bediening is prettig en ontspannen. Ook niet geheel onbelangrijk: het is betaalbaar.

Ja, wij hopen er nog heel vaak te komen!

43. Een zeer slecht restaurant. Het eten zo allemaal uit de diepvries en hop in de magnetron. Smakeloos en zelfs twee keer teruggestuurd omdat het niet warm was! En geen sorry of wat dan ook. En een prijzen die ze vragen.............Echt niet normaal. Ze pretenderen heel wat, maar zijn niets!

We gaan er in ieder geval nooit meer naar toe, dit is echt zonde van je geld!

44. Heerlijke uitspanning. We komen hier regelmatig na een wandeling met de hond langs de Dinkel of een mountainbike tocht in het lutterzand.

De ontspannen sfeer en de mix met de goede keuken maakt het hier heerlijk relaxed.

De kids op de midgetgolf, de hond onder de tafel en zelf lekker genieten van een biertje en een glas wijn en even later samen aan de grote houten tafel.

Aanbeveling.

45. Olde Wolbers

Heerlijke omgeving, vriendelijke bediening, maar....
    waardeloze keukenbrigade, iedere leerling kok kan dit beter:

Veel te kleine porties vlees en vis, niet gaar (varkensvlees!), vis niet vers, eten koud, smakeloos, fout gekruid, waardoor niets meer een eigen smaak had. Bah....!

Mensen met een dieet....absoluut af te raden.
    De keuken beweert voldoende kennis in huis te hebben, maar..... gooit croutons in een 'glutenvrije' salade!
    Heerlijk, nog dagen, weken plezier voor coeliakie-patient.
    Weliswaar excuses, maar geen enkele tegemoetkoming.

We voelden ons dan ook niet erg serieus genomen, hoewel de kok aangaf zeer zorgvuldig met deze zaken om te gaan.

Oke, een vergissing is gauw gemaakt.

Eventueel zijn wij bereid om ons commentaar op het eten persoonlijk toe te lichten als de kok hiervoor openstaat.
    Deze recensie is geplaatst door een ervaren restaurantkok.

Daarbij kwamdat het eten tegenviel. O.a. waren de porties erg klein en waren het vlees en de groenten inmiddels erg afgekoeld.

We hadden meer verwacht van dit restaurant en waren dus teleurgesteld.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en de ambiance en de sfeer waren geweldig.

Ons advies is desondanks; wat meer zorgvuldigheid tijdens het bereiden van het eten. Missschien durven we dan toch nog eens terug te komen.

46. Zeer gezellig restaurant.

We hebben hier heerlijk gegeten.

Bediening geweldig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

47. Het restaurant is gelegen in een prachtige omgeving, een heerlijk gebied voor een mooie wandeling. Het restaurant beschikt over een mooi terras en midgetgolfbaan. We hebben binnen bij de haard gezeten. Erg gezellig en zeer vriendelijke bediening.

48. Heerlijk gewandeld in het Lutterzand in de sneeuw. Lekker bij de open haard gezeten en heerlijk pangerechtje met zalm besteld. Zo kom ik de winter wel door!

49. Ik ben bang dat u in de war bent met een ander restaurant.....wij hebben geen biefstuk en schnitzel met gebakken aardappeltjes op de kaart staan!

50. Wij zijn (mijn vrouw en ik ) uit eten geweest bij Florilympha in De Lutte.

Mijn vrouw had een schnitsel met gebakken aardappels en ik had een biefstuk, ook met gebakken aardappels + nog de bijbehorende garnituur ( groenten). De schnitsel was redelijk goed gebakken, maar de biefstuk was aan één kant redelijk aangebrand, de aardappels waren lauw.

Wij gaan er nooit meer eten.

51. Was op uitnodiging bij een etentje in Florilympha.
    Het ligt er schitterend, de bediening is attent en bekwaam, maar het eten, tjonge dat was echt het geld niet waard.
    Iedereen voelde zich wat gegeneerd, uiteindelijk bleek dat het eten lauw tot koud was, de gerechten smakeloos, half verbrande aardappels, groente niet gaar en zeer kleine vlees/vis porties. Totaal liefdeloos in de keuken klaargemaakt. Daar mag de bezem doorheen.
    Erg jammer, als de keuken goed zou zijn en de prijzen acceptabeler dan was het een top tent.
    Moven met die keukenbrigade!

52. Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening en zeer mooie omgeving/ambiance.