Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Lier verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch De Lier

Michiel Stevens

Was top en lekker. Erg vriendelijk personeel! Een echte aanrader! Ik was vergeten om aan te geven dat er iemand met een rolstoel mee kwam en er werd een andere tafel geregeld zodat hij er beter aan tafel kon zitten

2. Chinees-Indisch De Lier

Lekker gegeten. Heel goede en vriendelijke bediening. Zelfs mijn geleidehond werd niet vergeten. We gaan snel weer eens terug!

3. Chinees-Indisch De Lier

Geweldige service! We hadden een verzoek gedaan om een drankje voor mijn familie en ouders te regelen, omdat het hun trouwdag was. De hele familie was aanwezig om dit bij China Garden De Lier te vieren, maar helaas wonen wij te ver om dit bij te wonen. Met alle medewerking is dit geregeld en daarbij zelfs een persoonlijk filmpje van ons gezin getoond tijdens het diner om er zo toch een beetje bij te kunnen zijn. Dit heeft veel voor ons betekend en is enorm gewaardeerd! Met nogmaals onze hartelijke dank deze dag extra bijzonder te maken!

4. Turks De Lier

Adres Bonte

Mooie zaak. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Pakken de sla enz. met een tang en niet met de handen. Alles ziet er schoon uit! Top zaak!

geweldige ervaring heerlijke hamburger met ei groente en saus voor kleine prijs (erg groot voor mezelf).
    alles schoon en vriendelijke mensen. kom hier zeker terug.

6. Turks De Lier

Heerlijk gegeten, het eten was warm en de prijs was ook top. Het personeel is super vriendelijk. Ik raad Aksu zeker aan voor iedereen.

Kan beter sluiten. Eigenaar zit meer te niksen en weet alles beter. Eten matig, Jumbo heeft betere spullen.

De beste snackbar van het Westland! De Big Janburger is een echte aanrader! Patat super! Echte klasse zaak, zoals een snackbar moet zijn!! Komen er al decennia!

9. Chinees-Indisch De Lier

H.A.Dame

Na jarenlang klant van jullie te zijn, moet ik helaas nu schrijven dat de bestelling van vandaag onder nr.17 werkelijk de kroon spant. Ik merkte dat jullie de laatste keren steeds minder eten meegaven, maar wat jullie vandaag meegaven is ronduit diep treurig te noemen. De bestelling met nr.130 was nog redelijk van maat, maar nr.85 was schandalig weinig, zowel de kip met diverse groenten alsmede de bami zaten in een zeer klein bakje voor een kind. Vroeger deden we met z'n tweeen met zo'n bestelling, maar nu was het bar weinig. Als je dan weet dat daarbij ook een loempia en wat kroepoek was besteld met een satésaus erbij en je moet dan tegen de € 30,- afrekenen dan is dit echt onacceptabel.
    Ik ga morgen een weekje golfen, maar ik eis een verklaring van deze onacceptabele vertoning. Je schaamt je dood voor de gasten welke bij ons mee aten.
    H.A.Dame
    Zwetburgh 19 De Lier 06-55868640

10. Snackbar De Lier

Naar aanleiding van de hoge score (9.0) in de AD Friettest 2015 eens langsgegaan voor een portie friet. Wat opviel was, dat er tijdens lunchtijd (12:00 uur) slechts 1 persoon zat te eten, waar er voor wel 40 man plaats leek te zijn. Gekozen voor patat met mayo om mee te nemen (€ 2,40). Flinke wachttijd, maar dat is positief, omdat er niet "op voorraad" wordt gebakken. De zaak oogt superschoon en fris en de bediening is zeer vriendelijk. Portie blijkt zeer royaal en netjes verpakt in bakje in zakje, met servetjes. Helaas geen vorkje bij, bleek in de auto.
    De patat is iets dikker gesneden dan standaard fabriekspatat, zeg maar "Belgisch", wat de smaak ten goede komt. Mooi goudbruin, krokant en gaar en niet vetter dan nodig. Alles wat de 9 van AD rechtvaardigt dus, behalve dat (ik schat) 70% van de frietjes korter waren dan 5 centimeter en een flink deel hiervan was niet langer dan 3,5 cm. Dat doet voor mij echt afbreuk aan mijn eetgenot, zeker zonder vorkje... Verder leek zo'n 5% van de patatjes iets harder dan normaal, mogelijk omdat ze erg dun waren, ofwel omdat ze een tweede keer waren meegebakken. Gezien de grootte van de portie, had ik liever iets minder patat gehad, zonder deze extra's.
    Eindoordeel: Van de friet trek ik een punt af, voornamelijk door het te grote deel aan kleine frietjes. Dan blijft er nog minstens een nette 8 over. Of je ervoor wilt omrijden? Je kan gratis voor de deur parkeren, wat in deze tijd een godsgeschenk is. Binnen een straal van 10 km zou ik er zeker langsgaan. Had ik maar zo'n zaak om de hoek!

Dirk

sven

steentjes

Zeer goede zaak, met prettige bediening met een goede kwaliteit eten. Ik raad het zeker aan om daar eens te gaan eten :)

14. Lunchroom De Lier

Roos en Ria Ruigrok

We hebben heerlijk geluncht. Een tien voor het opmaken van de producten. We hebben onze ogen uitgekeken wat voor moois er uit die keuken kwam. Bovendien was het een heerlijk warm broodje. Bedankt voor de gezelligheid.
    De zusjes Roos en Ria Ruigrok.

15. Chinees-Indisch De Lier

Sandra Konitz

16. Chinees-Indisch De Lier

Ik was te vroeg want ze gingen om 17 uur open normaal gesproken. Toch zijn ze 45 minuten eerder open gegaan zodat ik kon eten. Heb heerlijk gegeten en er is vriendelijk personeel

irena gomilsek

Prijs/kwaliteit zeer goed. Ik zou het eerder een veredelde taverne noemen, dan een restaurant. Aan de wijnen mag nog gewerkt worden, weinig keuze in gerechten, maar zoals gezegd lekker eten voor weinig geld.

18. Lunchroom De Lier

Dik

Heel gezellige zaak, lunch voortreffelijk!

Wij hebben hier gegeten met een groupon bon. De gerechten waren allemaal heerlijk en mooi opgemaakt.
    De sfeer in het restaurant vonden wij ook heel prettig en de gastvrouw was vriendelijk en correct. Wij waren dik tevreden.

20. Chinees-Indisch De Lier

René Groot

Beste Chinees van het Westland! En je kunt er nu wel pinnen. Nu alleen nog de menukaart online.

De patat vinden wij slecht. Hebben meerdere keren daar patat gehaald en elke keer niet goed. Het zijn dunne frietjes (soort van Franse frietjes) en dat is op zich niet erg. Maar van binnen zijn ze helemaal hol, er zit gewoon geen aardappel in. Smakeloze patat, smaakt nergens naar.
    Ook moet een moderne snackbar meerdere soorten friet hebben zodat je kan kiezen Vlaamse friet of gewone of Franse frietjes.

Van de Berg

Nette zaak, prettige bediening, aardige mensen, mooi zitje om friet/snacks te eten. Lekkere kwaliteitsfriet.

23. Chinees-Indisch De Lier

Lekker gegeten en tegenwoordig ook pin!

24. Lunchroom De Lier

Jac. en Cora

Op uitnodiging van Familie een lunch gebruikt, heel apart, goed verzorgd en erg leuke plek, en de lunch was perfect!

steltenpool

Zaterdag 22 juni met 4 personen gegeten, verrassend menu, bijzonder hoge kwaliteit er past maar 1 woord, geweldig. We waren verrast bij het afrekenen, bijna niet te geloven, we zullen het bij al onze vrienden en kennissen aanbevelen, het is bijna Onnederlands.

Super hamburgers Heerlijke friet en leuke bediening!!! Top tent!!

Eethoekburger is echt top! De 8mm patat goed gebakken, en goede prijs/kwaliteit.

28. Lunchroom De Lier

Super gezellig erg goed verzorgd en lekker.

Danny C

Het was echt onwijs gezellig volgens mij. Gelukkig hadden we de foto's nog. Het eten was niet echt veel bijzonders maar het pils maakt dan toch wel weer goed en vandaar ook mijn 9,5. De service op het terras kan stukken beter. Maar toen we eenmaal aan de bar zaten was de service geweldig. Ik had me pilsje nog niet op daar stond er al weer 1. De kwaliteit van de nootjes laat wat te wensen over maar deze kosten dan ook niet veel tot helemaal niks. De temperatuur van het pils kan ook wel 1 tot 1.5 graad kouder.

Gewoon een prima zaak met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.