HS 132 500 Branding Bowling Westland WEBSITE HEADER VIDEO.png

Bowl. Grill. Dance. Riddle. Party. Talk. Drink. Time travel. Sing along. Cook it up. Throw a strike. Throw some more.

THis is HOW WE ROLL

winning streak

Stap Bowling Westland binnen en je zit down town, waar barkeepers kleurrijke cocktails
shaken en royale burgers hét diner zijn voor een casual-chic avondje uit. Ondertussen draait de bowlingbaan op volle toeren en zijn de snacks niet aan te slepen. Ons restaurant doet aan als een modern-industriële hotellobby en onze gerechten zijn eenvoudig maar meer dan smakelijk. Precies wat je nodig hebt voor een avond vertier, vermaak en een winning streak op de baan.

Genoeg strikes gegooid en behoefte aan krakende hersenen, raadsels oplossen en een bom ontmantelen? Kies uit een van onze escaperooms en stap de Jack Daniel’s-distilleerderij of een tankstation aan de historische Route 66 binnen en zorg dat je binnen een uur de beruchte moonshiners (of toch Jack?) te slim af bent.

This is how we roll!

This is how we roll!

Present perfect

Voor een cadeau met een twist kies je een van onze cadeaubonnen. Vul elk gewenst bedrag in en trakteer de jarige op een avond rock ’n bowl. Meld je bij de bar dan fixen we dat!

THIS IS HOW WE ROLL!

THIS IS HOW WE ROLL!