Nieuwste foto's in De Lier

Milena Rokita

Echt super !!! Alles hebben gesmaakt 👍

2. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Witte

Geweldig restaurant. Moderne ingericht, maar gezellig, met een moderne kaart. Jong en professionele bediening. Het is er altijd gezellig druk en heerlijk gegeten.

3. Michiel Stevens's profielfoto
    Michiel Stevens heeft een recensie geschreven voor China Garden

Michiel Stevens

Was top en lekker. Erg vriendelijk personeel! Een echte aanrader! Ik was vergeten om aan te geven dat er iemand met een rolstoel mee kwam en er werd een andere tafel geregeld zodat hij er beter aan tafel kon zitten

4. Henk Koornneef's profielfoto
    Henk Koornneef heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch De Lier

Lekker gegeten. Heel goede en vriendelijke bediening. Zelfs mijn geleidehond werd niet vergeten. We gaan snel weer eens terug!

5. Jetty Prins's profielfoto
    Jetty Prins heeft een recensie geschreven voor China Garden
    Chinees-Indisch De Lier

Geweldige service! We hadden een verzoek gedaan om een drankje voor mijn familie en ouders te regelen, omdat het hun trouwdag was. De hele familie was aanwezig om dit bij China Garden De Lier te vieren, maar helaas wonen wij te ver om dit bij te wonen. Met alle medewerking is dit geregeld en daarbij zelfs een persoonlijk filmpje van ons gezin getoond tijdens het diner om er zo toch een beetje bij te kunnen zijn. Dit heeft veel voor ons betekend en is enorm gewaardeerd! Met nogmaals onze hartelijke dank deze dag extra bijzonder te maken!

6. Adres Bonte's profielfoto
    Adres Bonte heeft een recensie geschreven voor Aksu
    Turks De Lier

Adres Bonte

Mooie zaak. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Pakken de sla enz. met een tang en niet met de handen. Alles ziet er schoon uit! Top zaak!

7. Miss Jane D'Amour's profielfoto
    Miss Jane D'Amour heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Eethoek

geweldige ervaring heerlijke hamburger met ei groente en saus voor kleine prijs (erg groot voor mezelf).
    alles schoon en vriendelijke mensen. kom hier zeker terug.

8. Guido's profielfoto
    Guido heeft een recensie geschreven voor Aksu
    Turks De Lier

Heerlijk gegeten, het eten was warm en de prijs was ook top. Het personeel is super vriendelijk. Ik raad Aksu zeker aan voor iedereen.

9. Eetcafé De Witte heeft een nieuwe foto
  10. Eetcafé De Witte heeft een nieuwe foto
  11. Eetcafé De Witte heeft een nieuwe foto
  12. Eetcafé De Witte heeft een nieuwe foto
  13. Eetcafé De Witte heeft een nieuwe foto
  14. Eetcafé De Witte heeft een nieuwe foto
  15. henk's profielfoto
    henk heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Eethoek

Kan beter sluiten. Eigenaar zit meer te niksen en weet alles beter. Eten matig, Jumbo heeft betere spullen.

16. Big Jan's profielfoto
    Big Jan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Eethoek

De beste snackbar van het Westland! De Big Janburger is een echte aanrader! Patat super! Echte klasse zaak, zoals een snackbar moet zijn!! Komen er al decennia!

17. H.A.Dame's profielfoto
    H.A.Dame heeft een recensie geschreven voor China Garden

H.A.Dame

Na jarenlang klant van jullie te zijn, moet ik helaas nu schrijven dat de bestelling van vandaag onder nr.17 werkelijk de kroon spant. Ik merkte dat jullie de laatste keren steeds minder eten meegaven, maar wat jullie vandaag meegaven is ronduit diep treurig te noemen. De bestelling met nr.130 was nog redelijk van maat, maar nr.85 was schandalig weinig, zowel de kip met diverse groenten alsmede de bami zaten in een zeer klein bakje voor een kind. Vroeger deden we met z'n tweeen met zo'n bestelling, maar nu was het bar weinig. Als je dan weet dat daarbij ook een loempia en wat kroepoek was besteld met een satésaus erbij en je moet dan tegen de € 30,- afrekenen dan is dit echt onacceptabel.
    Ik ga morgen een weekje golfen, maar ik eis een verklaring van deze onacceptabele vertoning. Je schaamt je dood voor de gasten welke bij ons mee aten.
    H.A.Dame
    Zwetburgh 19 De Lier 06-55868640

18. Don's profielfoto
    Don heeft een recensie geschreven voor Snackers
    Snackbar De Lier

Naar aanleiding van de hoge score (9.0) in de AD Friettest 2015 eens langsgegaan voor een portie friet. Wat opviel was, dat er tijdens lunchtijd (12:00 uur) slechts 1 persoon zat te eten, waar er voor wel 40 man plaats leek te zijn. Gekozen voor patat met mayo om mee te nemen (€ 2,40). Flinke wachttijd, maar dat is positief, omdat er niet "op voorraad" wordt gebakken. De zaak oogt superschoon en fris en de bediening is zeer vriendelijk. Portie blijkt zeer royaal en netjes verpakt in bakje in zakje, met servetjes. Helaas geen vorkje bij, bleek in de auto.
    De patat is iets dikker gesneden dan standaard fabriekspatat, zeg maar "Belgisch", wat de smaak ten goede komt. Mooi goudbruin, krokant en gaar en niet vetter dan nodig. Alles wat de 9 van AD rechtvaardigt dus, behalve dat (ik schat) 70% van de frietjes korter waren dan 5 centimeter en een flink deel hiervan was niet langer dan 3,5 cm. Dat doet voor mij echt afbreuk aan mijn eetgenot, zeker zonder vorkje... Verder leek zo'n 5% van de patatjes iets harder dan normaal, mogelijk omdat ze erg dun waren, ofwel omdat ze een tweede keer waren meegebakken. Gezien de grootte van de portie, had ik liever iets minder patat gehad, zonder deze extra's.
    Eindoordeel: Van de friet trek ik een punt af, voornamelijk door het te grote deel aan kleine frietjes. Dan blijft er nog minstens een nette 8 over. Of je ervoor wilt omrijden? Je kan gratis voor de deur parkeren, wat in deze tijd een godsgeschenk is. Binnen een straal van 10 km zou ik er zeker langsgaan. Had ik maar zo'n zaak om de hoek!

19. Dirk's profielfoto
    Hoofdstraat 17 De Lier
  20. sven's profielfoto
    sven vindt de recensie door steentjes voor Cafetaria De Eethoek leuk

steentjes

Zeer goede zaak, met prettige bediening met een goede kwaliteit eten. Ik raad het zeker aan om daar eens te gaan eten :)

21. steentjes's profielfoto

27. Roos en Ria Ruigrok's profielfoto
    Roos en Ria Ruigrok heeft een recensie geschreven voor De Bongaard
    Lunchroom De Lier

Roos en Ria Ruigrok

We hebben heerlijk geluncht. Een tien voor het opmaken van de producten. We hebben onze ogen uitgekeken wat voor moois er uit die keuken kwam. Bovendien was het een heerlijk warm broodje. Bedankt voor de gezelligheid.
    De zusjes Roos en Ria Ruigrok.

28. Sandra Konitz's profielfoto
    Sandra Konitz heeft China Garden toegevoegd als favoriet restaurant