Taj Mahal in De Koog

Taj Mahal laten bezorgen?

Online eten bestellen

1196168436 90
1206665770 78
1385120455 91
1532083137 79

1. Voor ons de eerste keer Indiaas eten. Wat was dit heerlijk. De eigenaar past de scherpte (heet, mild milder of niet heet) gewoon aan naar je wensen. Heerlijke garnalen, kippenvlees, lamsvlees en groentes. Heerlijk Indiaas biertje erbij. Uiteraard mocht naambrood niet ontbreken. Komen hier zeker terug.

2. Het eten was erg lekker. Echter wanneer wij gingen betalen bleek een van de gerechten ineens 4,50 euro duurder. Geen groot bedrag, maar we hebben er wel wat van gezegd. Hier werd door de eigenaar niet netjes op gereageerd. Er werd ons meteen verweten dat het niet klopte wat wij zeiden. We hebben de eigenaar erop geattendeerd dat het op zijn site dan verkeerd staat, maar hij weigerde om het te veel betaalde bedrag terug te betalen, 'want het klopte niet wat op zijn site stond'... Daarnaast vonden wij het totaalbedrag veel te hoog voor de hoeveelheid eten en de kwaliteit hiervan.

3. Het eten was echt lekker. Prima! De zaak zelf was niet in orde, naar mijn idee. Ramen waren smerig, de stoelen waarop we zaten waren verouderd en gaven af. Bovendien was de ober enorm verlegen, wat niet erg is. Maar hij had geen verstand van de kaart en wist niet wat hij serveerde. Hij wist niet wat er in een menu zat en wilde dit ook niet navragen. Het dessert zou vanille ijs zijn (na navraag gedaan te hebben), maar bleek op het moment van serveren mango ijs te zijn.

4. Silvia Coolen

5. Vertaal van English naar Nederlands

Food was OK but service awful.

6. Heel lekker gegeten! Goed combinerende smaken, prima vlees. Lekkere betaalbare bijgerechtjes. Vriendelijke service. Top!

7. Ton en Meta van Toutert

Lekker eten, authentiek Indiaas, vriendelijke bediening, goede Indiase kok, schoon sanitair, kortom een aanrader voor de liefhebber van de Indiase keuken.

8. Vrij simpel buffet met soep, een paar voor- en hoofdgerechten en 1 dessert. Het voorgerecht met kip was heerlijk mals, het vlees viel bijna van het bot, de 2 hoofdgerechten met kip waren helaas wat te droog.
    De groenten in het vegetarische gerecht waren erg zacht, te lang doorgekookt naar mijn smaak. Er is ruimte voor verbetering, wellicht is a la carte een beter optie.

9. Lekkerste kop.. OOIT gegeten hier! Aanrader!

10. Het was er heel lekker. We willen er nog eens inkeerden om te eten 👍🏻

11. 4-gangen verrassingsmenu. Scherpte van de curry kan aangepast worden aan smaak.
    Gezellige en zeer service gerichte gastvrouwen.

12. Wij hebben gebruik gemaakt van het buffet. Erg lekker. Je proeft van alle gerechten. Aardige bediening en heel goed betaalbaar.

13. Familie Kuil

Voor ons de eerste keer Indiaas gegeten. Kennis gemaakt met allerlei gerechten. Een hele goede uitleg en een zeer goede bediening! Het eten was voortreffelijk! Dank jullie wel. Zowel jong als oud hebben hiervan genoten.

14. Het was echt lekker, ik vind dit echt de Indiaanse keuken, Wij willen graag terug komen.

15. Slechte ervaring. Eten uit de vriezer en smaakloos. Bediening ver onder de maat... Nooit meer!!

16. A. Maaskant

Heerlijk vers, goede smaken. Gastvrouw geeft goed advies. Prima gegeten!

17. Piet en Melina

Geweldig restaurant, authentieke gerechten, vriendelijke bediening met voldoende tijd om advies te geven. Kortom: een topkeuken/restaurantentourage. Mensen die buiten het menu bestuderen en dan misschien weglopen omdat er geen friet wordt geserveerd, jammer dan, het gaat hier wel om een Indiaas restaurant...
    Wil je echt van de Indiase keuken met zijn verfijnde gerechten genieten dan is de Taj Mahal een aanrader.

18. Vriendelijke bediening, goede uitleg van gerechten en lekker eten.

19. Harry van de weerd

We hebben er 9 april gegeten. Het restaurant ziet er kaal en sfeerloos uit. We wilden graag van allerlei gerechten wat proberen en dat was mogelijk. Het eten is ons tegen gevallen, het vlees wat we kregen was door de hoeveelheid kruiden en saus niet te proeven, het was teveel van hetzelfde. Het toetje was echt niet te eten. De bediening was vriendelijk, maar alles ging in een tempo zodat we binnen een uur alweer buiten stonden. Tot slot de prijs in verhouding tot wat je krijgt is veel te hoog. Kortom nooit weer.

3,4
  20. Els en Cora

Wij hebben heerlijk gegeten. De kaart was uitgebreid, we konden moeilijk besluiten wat we gingen eten. We hebben gekozen voor gefrituurde uien als voorafje. Kip gerecht Marco Polo, kip met tikki masala in romige saus en een kipgerecht met zachte tomaat in heerlijke saus. Daarbij hebben we naan brood gegeten met heerlijke raitja en rijs met chamignons. Kruidenthee en lassiedrank, melkdrank met mango. Super vriendelijke bediening. Ga er dus gerust eten, wij denken dat jullie het ook goed zal bevallen.

21. On 30 punten

Super lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Service was in principe super, maar op het einde was alles vlug vlug. Er stonden nieuwe klanten te wachten, dus het leek erop dat ze ons zo snel mogelijk weg wilden hebben. Vond dit niet erg vriendelijk maar wel begrijpelijk. Toetje vloog van tafel en daarna werd alles snel opgeruimd. Drankje na had dus niet gekund.

22. Aardige en nette bediening, zeer goed en lekker.

23. Riet & Albert

Deze week 2x bij Taj Mahal gegeten, 1x van het buffet en 1x van de kaart. Beide was top. Dit is het 3e achtereen volgende jaar dat we hier terug komen, dat zegt voldoende.

24. Vorig jaar hier ook gegeten en nu we weer op Texel waren, hebben we meteen gereserveerd voor de dinsdag. Op dinsdag buffet, maar je kunt ook van de kaart bestellen. We hebben het buffet gebruikt en daardoor voor ieder wat wils. Van milde gerechten, naar zoet tot zeer pittig. Goede manier om kennis te maken met de Indiase keuken. We hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijke mensen en misschien wat minder belangrijk; het interieur is inmiddels weer van deze tijd. Volgend jaar zeker weer naar Taj Mahal!!!

25. Erg lekker. Al een aantal keren wezen eten en gaan zeker weer terug als we op Texel zijn. Interieur is verouderd maar binnenkort volgt een verbouwing is mij verteld toen we er waren.

26. Zeer lekkere gerechten, alles vers en dat duurt altijd wat langer maar wat ons betreft geen probleem. Al meerdere keren hier gegeten en 't was tot nu toe perfect! Het interieur is wat verouderd.

27. fam van de Beek

Als er ergens de smaken van zoet naar pittig vloeiend overgaan is het hier in de Taj Mahal. Er heerst hier een goede sfeer, het eten is gewoon goed en lekker. Echt een aanrader al is dit dom om te zeggen want dan heb je zelf de volgende keer misschien geen plaats. De koks en de bediening waren vlot en vol passie voor de gasten. Al met al heel lekker en goed gegeten.

28. Het lezen van de recensies over dit restaurant, hebben we besloten om ook dineren in de Taj Mahal. Dinsdag was een buffet, maar we bestelden Tandori kip en kip tika massala. Onze favoriete gerecht van kipfilet en een aanvullend smakelijke Indiaas brood met knoflook. Alle vers en smakelijk. Prachtige service op een druk tijdstip. Beste wensen voor een meisje dat was erg leuk en zal in mijn geheugen blijven. Zeker is dat de volgende keer dat we in Texel op bezoek komen, we voor het diner terug zullen komen. Succes voor alle de medewerkers van het restaurant.

29. All delicious and served professionally. waitress girl revelation, communicating in two languages​​. nice time on Texel and well done food, food with gusto and prepared on the time. We left satisfied and will certainly come back. We recommend this restaurant to everyone.

30. Heerlijk gerechten ! Enthousiaste uitleg over gerechten. Komen zeker terug.

31. Heerlijk (vegetarisch) gegeten! Alles goed op smaak. Komen zeker terug!

32. Vrijdag 14 oktober 2011 hier gegeten. A la carte besteld; onion bhadjee als voorgerecht. Als hoofdgerecht Chicken Tikka en de speciale Chicken Tandori in een heerlijke saus. Daarbij de Garlic Naan besteld om lekker in de saus te dopen. Bij de hoofdgerechten werd rijst, salade, groentecurry en mintsaus geserveerd. Wij werden bediend door de eigenaar. Een ontzettend aardige man. Je kon echt merken dat hij trots is op de indiaanse keuken. Enthousiaste uitleg over de gerechten. Het was echt heerlijk, goed vlees, alles lekker gekruid. Ook de koffie en de kulfi achteraf was lekker. Zeker een aanrader en idd... laat je niet misleiden door de inrichting. Het is meer dan de moeite waard om hier te eten!

33. Op basis van recensies hele hoge verwachting, maar wat een teleurstelling. Zeer beperkte keuze buffet en lege schalen die slecht werden bijgevuld. Keuze voorgerechten was 1 soep en nagerecht was alleen rijstepap. Smaak was niet slecht maar voor de prijs die je er voor moest betalen kun je ergens anders beter en goedkoper eten.

4,1
  34. Willem 122 punten

Lopend buffet. Sjonge wat lekker en echt iets anders dan anders. Heerlijk gekruid en op en top personeel.

Een aanrader. Gewoon genieten en goede uitleg.

35. Op de 16e juni hier door mijn vrouw naar toe gesleept.

Zoals door anderen al vermeld doet de inboedel niet direct vermoeden dat het zo'n goed restaurant is. Dit wordt snel duidelijk wanneer het eten geserveerd wordt en de kok vol enthousiasme toelichting komt geven.

Het enige probleem is dat je de grote hoeveelheid niet op kan en toch door wilt eten. Hier weten ze duidelijk wat je met verschillende kruiden kan doen.

Zeer goed en echt een aanrader.

36. Jolanda Jongerius

37. Helena, echte texelaar

We hebben hier met de hele familie verrukkelijk gegeten.

We werden supergoed bediend, niets was te veel voor de eigenaar om het ons naar de zin te maken. Heerlijk eten, verrassende gerechten en je kunt zelf aangeven of je het heel pittig wilt of liever mild. Jong en oud heeft gesmuld. We zullen snel weer een keer komen. Dan nemen we de dinsdagavond, want dan hebben ze een buffet. We verheugen ons er nu al op!

38. Heerlijk gegeten vanavond. Laat je niet misleiden door het wat vervallen exterieur van het pand, want het eten is grandioos. We komen misschien binnen twee dagen zelfs al terug!

39. Herman en Greet

We hebben het buffet op dinsdagavond gedaan. Heel lekker en genoeg variatie. Bediening was heel vriendelijk en servicegericht. Niets was te veel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanrader. Wij gaan ook weer.

40. Op donderdag lopend buffet gehad bij Taj Mahal.

Super lekker allemaal, zowel het vegetarisch alsook het vlees (kip en lam). Zeker ook niet duur (44 EUR voor twee personen incl. drankjes en koffie).

Bediening is heel vriendelijk.

Dit is nu onze derde keer. Volgende keer dat we op Texel verblijven gaan we er zeker weer.

Kortom: aanrader!

41. Superlekker gegeten, echte Indiase smaken. Bijna alsof je bij de mensen thuis eet, op een positieve manier. Een aanrader!

42. Door dit restaurant zijn we fan van Indiaas eten geworden. Elke keer een feest.

43. Erg lekker eten ,helaas te lang wachten meer dan anderhalf uur , wijn (rose) helaas van bedroevende kwaliteit ,(flesje spa blauw gevuld met kraanwater ) (bediening erg wisselend of super aardig of erg nurks

44. Heerlijke grechten; plezierige en kundige bediening.
    Hier komen wij terug.

45. gewoon fantastisch!!!!!!!!!