Steakhouse Eiland in De Koog

Steakhouse Eiland laten bezorgen?

Online eten bestellen

1326122046 75
1408420134 70
1563872079 59

1. Erwin hautmann

Het eten is heerlijk en heel vriendelijke bediening we gaan er zeker weer eten

2. Geen sfeer, matige bediening, eten was redelijk maar zeker niets bijzonders. Kortom geen aanrader.

3,9
  3. Niet een heel gezellige tent.
    Borden koud dus eten snel afgekoeld.
    Eten wel prima verder.
    Zou hem niet aanraden.

4. Auke visser

Tijden niet zo'n lekkere lasagne gehad. Smaakte echt super lekker.

5. Arjan Hoek

Gezellig, heerlijk gegeten, ondanks de drukte zeer snelle bediening.

6. Mk 182 punten

Erg uitgebreide kaart. Meestal is dat geen goed nieuws maar hier dik in orde. Zowel vlees als vis gehaald.

7. Goed eten voor een normale prijs.

8. We hadden gisteren een TBone besteld van 500 gram, hij was nog geen 200 gram en leek meer op een uitgerekte karbonaad.
    Flesje huiswijn besteld van 21,75 en krijgen een fles van de Aldi van 2,99 euro zonder koeler op tafel?
    De afzuigkap stond niet aan en de hele zaak was blauw van de rook… al met al, nooit meer.
    We hebben hier wat van gezegd maar ze begrepen het allemaal niet. Snap dat de horeca wat moet verdienen, maar een fles wijn van de Aldi 7× over de kop is voor mij wat teveel van het goede. Dus geen huiswijn bestellen… en 500 gram is het bij lange na niet.

9. Christel

Prijs kwaliteit was prima. Personeel is erg vriendelijk.

10. Tijdens onze vakantie spareribs gegeten. Ze waren zó lekker dat we er twee dagen later terug zijn gegaan. Ik nam de zalf, mijn partner pasta. Wederom zeer content.

11. Je mag van een restaurant in De Koog toch verwachten dat ze jouw vakantiepark in De Koog zelf weten te vinden?? Niet dus.....
    Een dag van te voren 2 maaltijden voor donderdag 28 januari 18.00 uur besteld. Dit kon niet via "Thuisbezorgd.nl" omdat je daar niet 24 uur van te voren kon bestellen. Op het contactformulier en na telefonisch contact met "het Eiland" is er afgesproken dat iemand van "het Eiland" de maaltijden zou bezorgen. Uitgelegd wat het bezorgadres was. Op de bewuste dag kregen wij om 18.30 uur een teloontje van de chauffeur dat hij het adres niet kon vinden. Zo goed mogelijk uitgelegd wáár hij moest zijn. Ook hierna kwam van de levering niets terecht. Uiteindelijk gezegd dat ik de maaltijden dan wel zelf zou halen. Zo gezegd zo gedaan. Gelukkig kregen wij "verse" maaltijden mee en geen opgewarmde. Over de kwaliteit zal ik verder niets zeggen. Wij hadden na anderhalf uur eindelijk ons eten

5,7
  12. Zo gezelllig en vertrouwd. Zulk heerlijk eten voor heel weinig geld en super snel op tafel.

13. Jan van Polen

Het eten was prima en er is een vlotte en vriendelijke bediening.

14. Eten was lekker.
    En precies genoeg.
    Bediening was mooi snel.
    We hoefden nergens lang op te wachten.

15. Linssen

Spontaan afspraak gemaakt en super gezellig gegeten… een aanrader.

16. Voor 12.50 je buikje helemaal rond eten, veel patat, verschillende soorten vis, rauwkost, mmmmmm in een gezellige sfeer met een uitstekende bediening. Nee helemaal top!! 👍

17. Altijd vriendelijk en niet duur en je word snel geholpen… we komen al 16 jaar op texel en altijd naar steakhouse eiland.

18. We hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was lekker, het personeel was zeer vriendelijk, snelle bediening. Niks op aan te merken! Het was erg druk, maar daar hebben we niet onder geleden.

19. Vanavond lekker gegeten hier.
    De bediening was gastvrij en netjes en t eten smaakte ons allemaal prima. Ondanks de drukte hoefden we niet te lang te wachten.
    Prima prijs kwaliteit verhouding.

20. Prima eten voor een goede prijs.

21. Roy 31 punten

Met zijn vieren gegegeten. Het was matig. De pizza salami was er vettig. Bij de eiland speciaal met allerlei soorten vlees waren de kipfilet en de lamskotelet aan de onderzijde verbrand. De shoarma was matig gekruid en volgens mij niet van een spit maar in gekocht. De zalmfilet was taai, niet vers of te lang gebakken. Bij de patat met frikadel leek het erop dat de patat dubbel gebakken was. Mijn advies is ga ergens anders eten waar je dan misschien wel iets meer betaald, maar waar het wel lekker is.

22. Lekker eten en snelle bediening. De prijs was het waard.

23. Waardeloze vieze tent, onprofessionele bediening, ongezellig. Schoonmaakdoekje van de tafels bleeft op de bar liggen en daarnaast stonden gewoon de nieuwe gerechten. Vieze tafels. Koffie koud, pizza niet gaar. Wij komen hier nooit meer.

1,8
  24. De pizza was wel prima, maar de eiland speciaal met allerlei vlees was droog en er zat rauw vlees tussen. Ze namen 't mee en waarschijnlijk even opgebakken en kregen 't weer terug.
    Er werd ook eigenlijk niet op gereageerd, mee zo van oké...
    Voor ons eens maar nooit weer.

25. H Kruijer

Wij komen hier elk jaar. Eenvoudig restaurant, soms een beetje rommelig. Altijd lekker gegeten en dat voor een nette prijs.

6,7
  26. Anja voskuilen

Wij komen er al heel wat jaren, maar ik zie het met het jaar achteruit gaan. Vanaf nu besloten niet meer te gaan. Bediening is niet sociaal, soms wat onfatsoenlijk. Er werd niet gevraagd hoe het smaakte, er werd tussendoor niet gevraagd of er nog drinken moest komen. Het oogde rommelig en chaotisch. En zo druk was het niet eens. Het lijkt als of ze het allemaal niet aan kunnen. Heel jammer allemaal, want ik moet zeggen dat het wel goed is geweest.

3,7
  27. Wat een verschrikkelijk restaurant. Dode bloemen op tafel. Tandenstokers van vorige gasten lagen nog op tafel. Personeel onkundig, patat was koud en slap, wat we er ook van zeiden, ze keken de andere kant op. Nooit meer.

4,7
  28. Lekker en goed eten, snelle hap, aardig en snelle bediening. Geen restaurant om te loungen of lekker lang, gezellig te tafelen. (kebab/pizza tent)

29. diana rutten

Het eten was erg goed en lekker.
    Alleen was de friet er hard gebakken.

30. Gisteren, samen met mijn man gaan eten bij dit restaurant. Eten is zeer goed en je krijgt veel eten voor relatief weinig geld. Dit restaurant raden wij dan ook zeer zeker aan.

31. De eerste indruk is meestal de beste en we hadden gewoon weg moeten gaan.
    Het was er niet echt druk dus dat was al een teken.
    De grond en de stoelen waren smerig even als het eten dat niet te pruimen was.
    Je krijgt genoeg en het is goedkoop maar wij gaan er nooit meer heen.
    Er zitten genoeg restaurants in de buurt dus als ik advies zou mogen geven.
    Ga ergens anders naar toe want zoals altijd blijkt.
    Goedkoop is duurkoop.

2,6
  32. Eten was aangebrand en niet te pruimen. De bediening werd gedaan door tien jarige kinderen. We kregen maar een drankje en er werd niet nog een keer om drinken gevraagd. Al om al waardeloos...

3,2
  33. henk de rooij

Wij eten hier al meer dan 15 jaar! Op twee of drie keer na was het wat minder. Wat er niet goed was werd meteen hersteld. Je krijgt hier snel je eten en voor niet teveel geld. Als het heel erg druk is kan er wel eens iets mis gaan. Ook Messie mist wel een een kans! Ook voor kinderen een aanrader.

34. Met mijn vriendin afgelopen zondag gegeten. Ik had mijn halve sigaret nog niet op en we kregen het eten al. Spaghetti waar het folie nog half aan het bord hing en mijn spateribs die lauw waren. Ik vroeg de ober of alles hier uit de magnetron komt en zei geschokt, van grill. Hij zou deze opwarmen en was binnen 2 min weer terug. Een aardige serveerster verontschuldigde zich en vertelde dat wij gelijk hebben en dat zij van niets wist omdat zij nieuw is en betaalde onze drankjes. Alles wordt opgewarmd en is niet vers. Geen eerlijke tent en zeeeer onprofessioneel. EET HIER NOOIT!!! Genoeg goede in deze straat te vinden.

35. We zitten er momenteel te eten. De inrichting is zeer gedateerd. We werden echter naar binnen gelokt door een mooie aanbieding: 2 complete gerechten voor 35 euro. Dat klonk natuurlijk als een mooie deal... helaas. Het begon met uiensoep. Geen beschuit, brood en kaas. Nee gewoon een kale uiensoep. Een gemiste kans, doe er wat brood en kaas in en het ziet er al heel Anders uit. Daarna biefstuk.... of eigenlijk was het gewoon een braadpan vol met pezen en draadjes. Ik hoefde in ieder geval mijn tanden niet meer te flossen. Achteraf een dame blanche waar een kwart banaan in geschoten was.
    Al met al geen beste ervaring.

36. Stoffelsen

De soep was echt heel vet en er zat alleen wortel in de groentesoep.
    Varkenshaas was 25% verbrand.
    Helaas, we zullen er niet voor een tweede keer heen gaan.

3,4
  37. We hadden kogelbiefstuk besteld. Vlees was erg taai en geen kogelbiefstuk, maar bieflappen. Patat slap uit oud vet. Voor de prijs mag je geen hoogstandjes verwachten, maar dit was echt niet lekker. Mochten wel iets anders bestellen, maar de eetlust was ons vergaan.

38. Een prima restaurant, het eten was goed, personeel erg vriendelijk, de inrichting is wat gedateerd. Aan de inrichting valt nog wel wat te verbeteren, wat meer sfeer.

39. Toen wij er waren was het rustig en de bediening bleef aan de bar staan. Verder wel vriendelijk personeel.
    De prijs is zeer schappelijk en daar is alles dan ook naar, geen luxe maar gewoon prima.

40. c.kamerman

Ik kom er al jaren. Prima eten, correcte bediening. Bij elk verblijf op Texel zal ik ze nooit overslaan. Ik kom er graag terug.

41. Te triest voor woorden wat je hier op je bord krijgt... afval vlees en afval patat, meer kan ik er niet van maken. Wanneer je hier een opmerking over plaatst tegen het personeel wordt er naar beneden gekeken en komt er fluisterend 'sorry' uit met vervolgens een complete rekening. Schandalig!

42. Geen hoogstandjes maar gewoon goed eten voor die prijs. Personeel is erg vriendelijk. Wij komen er al jaren en zie telkens weer kleine verbeteringen.

43. Dit restaurant serveert echt bagger! Wij dachten even lekker te gaan eten op Texel maar helaas viel dit behoorlijk tegen! Koud eten en de patat was erg vet. Ik zou hier absoluut nooit meer heen gaan

44. Het restaurant ligt in de schaduw naast een passage. De prijs voor het eten is gunstig, maar het was ook terug te zien in de kwaliteit van het vlees. De spareribs waren enorm vet, helaas heb ik een groot gedeelte van het vlees niet kunnen eten door die vette stukjes, maar wel op smaak.

45. Angela de Gelder

Je zit daar heel erg gezellig en leuk en je eet daar ook heel erg lekker ik kom er elk jaar weer terug met mijn familie en ze zijn heel erg vriendelijk.

46. Piet 15 punten

Afgelopen week hier twee keer wezen eten, in één woord, genoeg, lekker en smullen... Oh ja dat zijn er drie, maar zo voelt het ook...

47. Schenk John

Prima 3 gangen diner gegeten voor een heel schappelijke prijs. Locatie een beetje gedateerd.

48. Super snelle bediening. Voorgerecht grove sla, blikgroente en een blikje tonijn. Hoofdgerecht niet gare kabeljauw (als het kabeljauw was). IJs was veel en lekker voor die prijs.

Wil je snel bediend worden, veel eten, maar geen hoogstaand eten dan ben je hier aan het juiste adres. Wij komen hier niet meer.

4,1
  49. Met 8 volwassenen en 5 kinderen gegeten. Service naar kinderen zeer goed, werden spontaan kleinere pizza's aangeboden. Koude patat werd voor warme omgewisseld voor de kinderen. Zelf allerlei verschillende hoofdgerechten genomen, alle 8. Tevreden over prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

50. fam mooiweer

Super restaurant en niet duur. En je hoeft nooit lang te wachten op je bestelling!! We komen al jaren op texel en gaan altijd naar dit restaurant... en nog lang niet voor de laatste keer. Steakhouse het eiland.. ga zo door!!!

51. Leolangohr

We hebben er zondagavond 23/8 /15 gegeten. De slibtong was verknetterd, tenminste 2 vd 3 stuks. De groente was koud. De frietjes waren lauw en toen we extra frietjes vroegen kregen we een kommetje op tafel gezet waar de ober al de gehele tijd mee was rond aan het lopen. De huiswijn was vd aldi (kaapse pracht). Was niet voor herhaling vatbaar.

4,5
  52. Fam Lubach

Heerlijk gegeten met ons gezin op de verjaardag van onze zoon. Personeel was heel attent en accommodatie was heel gezellig. Ondanks dat er een groep van 24 mensen binnen kwam bleef het personeel rustig en attent naar de andere gasten toe.

53. 16, 17 en 18 Mei hebben we daar gegeten en het was heerlijk. In September gaan we weer naar Texel en we gaan zeker weer naar dit steakhouse.

55. Albert

We zijn hier een paar keer wezen eten.

Gekozen voor een vismenu. Dit smaakte heerlijk. Zeer vriendelijk personeel.

Groot minpunt vinden wij dat er honden toegelaten worden in het restaurant, niet hygiënisch en stank bij nat weer. Het hoort gewoonweg niet.

56. Grote groepen zijn belangrijker dan 2. Zijn hier geweest op 14 -03 en werden na dat er een grote groep binnen kwam niet meer aan gekeken. Voor de groep werd plek gemaakt terwijl het vol was, zodat wij in een vergeethoekje kwamen te zitten. Slechte tent. Geen 8.4 maar een 4-.

57. Zoek je een goed restaurant en je heb geen zin om te zoeken. Look no further!
    Mensen in die keuken doen niet stigmatisch wat hun gezegd wordt, maar maken een lekker bord wat ze zelf ook lekker vinden! Maar dat is een aanname natuurlijk. Gezellige ambiance, goed en lekker eten en aardige bediening, voor 25 met z'n tweeën lekker gegeten.

58. Geweldig restaurant, gezellig en goed eten voor weinig geld. Het is de moeite waard om daar even te gaan eten.

59. Voor weinig geld echt super top, al aantal keer heel lekker en goed gegeten. Ook het 3 gangen menu voor 35 euro is top en die prijs is voor 2 personen, dus goedkoper eet je echt nergens.
    Verder vriendelijke en aardige bediening daar ik invalide ben en als ik aangeef kom dan weer eten wordt voor mij de eerste tafel binnen gereserveerd zonder een probleem van de uitbater. Ik eet het liefst binnen.
    Ik zeg een aanrader voor iedereen.

60. Weer super lekker gegeten hier! Wij nemen altijd de mixed grill. Ik vond alleen de patat niet goed. Leek wel een mengeling van verse en oude patat. Hoop dat ze dit punt meenemen voor een verbetering. Verder is het hier niet duur.

61. J.K.Bruggink

Ik kan alleen maar zeggen; fantastisch. Erg goed, als wij op texel zijn gaan we alleen daar eten. Lekker, niet duur en erg leuk en vriendelijk personeel.

62. Jitske van der wal

Goed restaurant. De prijs is echt perfect voor de kwaliteit. Ik ga er regel matig eten, of ik haal het op. De Mensen zijn er altijd heel vriendelijk en komen ook aan u vragen of alles naar wens is. Als dat niet zo is wordt er ook onmiddelijk positief op gereageerd.

Top, ga zo door.

63. fam. Aertsen

Wij hebben hier tijdens onze vakantie een aantal keren prima gegeten. Aardige ober. Ook voor de Kids !

64. Cornelisse

Eten (kip schotels) thuis meteen in de vuilnisbak gegooid. Onhygiënisch bereid, patat werd meerdere keren gebakken, vet en koud. Zonde van het geld! Geen aanrader!!!

1,5
  65. Afgelopen weekend hier gegeten. Shoarma komt niet van de rol maar van de groothandel werd verteld. Was te zien, dreef in het vet en klein gesneden. Kibbeling ging wel was niet vet. Als voorgerecht hadden we 4 stukjes pizzadeeg met kruidendokter die zo zacht was dat het eruit liep. Voor ons is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar. Veel aanbiedingen op het bord en dat gaat ten koste van de kwaliteit van het eten. Jammer.

66. Ik snap niet dat deze toko een 8.3 gemiddeld staat, maar misschien kwamen wij op een verkeerd moment.
    17 juli heb ik hier gegeten met mijn vriend, van te voren had ik al mijn bedenkingen bij dit restaurant, hier hebben we erg veel lol om gehad. De ossenhaas die mijn vriend had besteld leek wel een schoenzool en dit voor 20 euro. Die dag ervoor had ik voor 24 euro een perfect ossenhaasje gegeten in Den Burg, erg zonde van ons geld denk ik dan. De spareribs die ik had, zat weinig smaak aan en vielen niet van de botjes maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht voor 10 euro ( dag aanbieding). Als je inderdaad weinig budget hebt moet je hier gaan eten want er staan genoeg aanbiedingen op de uithangborden. Het interieur boeit mij niet zoveel maar het is net of je in de jaren 90 stapt. Ik vraag mezelf af of je wel kwaliteit kunt bieden als je zoveel verschillende gerechten op de kaart hebt staan.

2,4
  67. De pizza's zijn bij andere restaurants lekkerder, het andere eten is goed. De keukenvloer is vies en de spullen van werknemers staan naast het eten, maar verder een goed restaurant.

68. Als we op Texel zijn komen we er soms wel twee maal per week. Het eten is gewoon goed altijd vers. De bediening varieert van redelijk tot zeer prettig is een heel klein beetje afhankelijk van wie er loopt.
    Je moet er echt komen voor een goede en smakelijke hap, prijzen zijn zoals ze eigenlijk horen te zijn.
    De hele inrichting is wat gedateerd en aan de saaie kant. Dat nadeel wordt zeker goed gemaakt door de kwaliteit van het eten.

69. Interieur beetje gedateerd, wel heel lekker gegeten, en niet duur.

70. Gewoon lekker simpel uit eten.
    Bediening had vriendelijker gekund.
    Zaak is een tikje gedateerd. Maar alles is wel schoon.

71. Vandaag hier gegeten en was super! Een hartstikke leuke, gastvrije en vriendelijk ober. Eten was hartstikke prima voor de lage prijzen die ze hanteren. Zeker een aanrader voor de budget toerist.

72. We komen hier ieder jaar als we op Texel zijn. Goed eten voor een erg redelijke prijs. Flinke portie shoarma gegeten. Het kindermenu was weinig kleiner dan de volwassen portie. Het toetje, tiramisu, was ook erg groot en lekker. De bediening is ook vriendelijk en leuk met kinderen. Ook handig dat ze boekjes hebben voor de kleintjes.

73. We gingen voor de slibtong die aangeprezen werd op het bord wat buiten stond.
    Die slibtong was prima bereid.
    De salade was niet mijn ding. (zat ook geen dressing bij of over)
    Maar al met al vind ik het een voldoende en ik zou er wel weer willen eten.

74. Arno K.

Matig Restaurant.

Het is er relatief goedkoop, maar dat merk je ook aan de kwaliteit van het eten. Ossenhaas was niet mals maar een pezig stuk vlees.

Eten niet erg warm geserveerd.

Daarnaast was de gehele entourage aan de magere kant.

WC's waren toch wel vuil. Hier aan kun je normaal de kwaliteit van een restaurant onderscheiden.

Nee, geen echte aanrader...

5,5
  75. Het eten is prima en niet duur. Het personeel is erg vriendelijk.

Ondanks de recensie, varkenshaas genomen. Smaakte prima, saus was er inderdaad al over heen gegoten. Had daar geen probleem mee.

Ook de shoarma en pizza's zijn er heerlijk.

Een restaurant waar je met kinderen ook zeker goed terecht kunt.

Niet duur en erg lekker.

76. Goedkoop restaurant met heel veel keuze op de kaart.

Bedienig is er prima. Het eten is er prima. Enige jammere was dat het eten niet echt warm meer was toen het werd geserveerd.

Daarnaast mag het restaurant wel beter worden schoongemaakt. Onze hond kon er van de vloer eten!

77. Echt geweldig restaurant. Nooit zo lekker en goedkoop gegeten. Heel aardige, vriendelijke bediening. Daar geniet je van als je op vakantie bent en ik kom zeker nog een keer terug.

78. Jos Oomen

Een prima restaurant met goede bediening en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed eten voor een schappelijke prijs.

79. H van Norden

De inrichting en uitstraling van het personeel gaat nergens over. De eerste de beste sportkantine ziet er aantrekkelijker uit dan wat ik hier heb aangetroffen. De kwaliteit van het eten was niet veel anders en een tapbiertje was al dood geslagen voor je de eerste slok kon nemen.

80. Helaas een slechte ervaring gehad in dit restaurant. Wij waren met 4 volwassenen uit eten. 2 van ons hadden de scholfilet besteld. Deze was dusdanig klaargemaakt dat zodra je er met een vork op drukte, het vet langs alle kanten eruit kwam. Ook was de smaak slecht.

De varkenshaas was ook niet helemaal goed. De saus wordt van te voren al over het vlees gegoten, dus je kunt ook niet goed zien wat voor soort vlees op je bord ligt. Er zat nog een stuk bot en een dik stuk vet aan het vlees. Toch niet helemaal de bedoeling van een varkenshaas dacht ik zo.

Verder was het personeel erg vriendelijk en hebben wij voor de 2 scholfilets een nieuw gerecht gekregen.

4,3
  81. Weekje Texel met de kids (4 en 6). Uit eten niet altijd vanzelfsprekend, vanwege spanningsboog van de kleintjes. Hier hebben we echter genoten. Snelle en vriendelijke bediening, en gewoon lekker eten voor een schappelijke prijs. Aanrader voor gezinnen!

82. Lekker gegeten voor weinig geld!

Egyptisch restaurant, op het eerste oog ziet het er simpel uit maar het eten was erg lekker. Snelle en vriendelijke bediening. Heerlijke knoflooksaus ;)

Ze hebben allerlei vlees-, vis- en plategerechten.