Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Koog verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten en wat een top bediening!

2. Heerlijk gegeten en wat een top bediening!

3. Heerlijke bruchetta’s gegeten. De pizza’s die wij hadden waren ook echt heel goed. Bediening is zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker weer terug!

4. Het voorgerecht de bruchetta is echt aanbevolen knapperig brood met tomaat, de variant met meloen en parmaham. We kregen eerst 2x de verkeerde maar zonder probleem ook 2x nieuwe en nu wel de goede met excuses erbij. De pizza's waren echte lekkere dunne Italiaanse pizza's. En het toetje was overheerlijk zelfgemaakte tiramisu a la casa.
    De bediening was vlot en de sfeer was gezellig. Vooral aan de bar ging het er echt Italiaans aan toe met een show van de barkeeper👍

5. Heerlijk gegeten! Goede (volgens mij echt Italiaanse) bediening! Zeker voor herhaling vatbaar als we weer op het eiland zijn!

6. Christina Nordhold

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Alles sehr lecker und wahnsinnig schnell. Leider wurde die Vorspeise vergessen. Aber das Personal hat sich dann noch entschuldigt.

7. Altrogge

Het is een persoonlijke service. Je moet niet zo lang op het eten wachten. Het ziet er goed uit en is echt lekker.
    Iedere keer nog eenmaal.

8. Eric en Monique

We hebben heerlijk gegeten en het personeel was super vriendelijk!
    Gezellig dat het personeel Italiaans sprak en iemand liep zelfs te zingen!!!!
    Heel gezellig!
    Klein puntje kritiek…..er werd wel een heel klein laagje wijn ingeschonken😉

9. Echt traditionele pizza. Top.

10. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren absolut begeistert… mal wieder… und dieses Mal war es noch leckerer.

11. Internationaal De Koog

We kwamen laat eten en we waren nog net zo welkom. Aardig personeel en vlug. Het eten was goed. Niet heel culinair maar bijzonder genoeg. Prettige ambiance

12. De bediening was snel maar onverstaanbaar. Meeste konden geen Nederlands. Er waren veel foutjes wat het rommelig maakte. Het eten is mooi gepresenteerd en was lekker. Beetje een chaotische sfeer

13. Al eens eerder bij een bezoek aan Texel daar gegeten, dus de kwaliteit van het eten was mij al bekend.
    Ook gisteren heeft het ons weer goed gesmaakt. Het personeel straalt ook wel de passie voor het werk in de Italiaanse restaurants uit. Een aanrader dus.

14. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Absoluut de lekkerste pizza van de koog.

15. Rob en Diana

Heerlijk gegeten, echt een aanrader als je op Texel bent. Italiaanse gastvrijheid. Wij gaan zeker terug voor heerlijke traditionele italiaanse gerechten.

16. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Perfekt. Wir waren 12 Personen. Toller Service, sehr lecker, sehr professionell

17. Hele leuke sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Een combinatie die steeds zeldzamer wordt in de horeca maar hier niet. Wat een geweldige plek.

18. Altijd zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Een tripje Texel is voor ons niet compleet als we hier niet minimaal een keer hebben gegeten.

19. The food was delicious.
    We ordered various dishes and everything pleasantly surprised us.
    The pizza dough was extremely good.
    The perfect Italian restaurant.
    We went there two times in two days:-)

20. Echt Italiaanse sfeer, prima bediening en heerlijk gegeten!

21. Goede kwaliteit, super service.
    Echt een aanrader.

22. We hebben de calzone di casa gegeten, deze oogt als een hoorn des overvloeds en zo smaakt ie ook, veel smaken en erg lekker.
    De bediening is vriendelijk, niet lang hoeven wachten ondanks dat het erg druk was.

23. Afgelopen jaren regelmatig geweest, altijd goed en sfeervol.

Deze keer minder. Heel onrustig, regelmatig keihard dichtgegooide deur koeling. Pizza minder dan voorgaande jaren. Jammer. Wie weet volgende keer beter.

24. R. Kamp

Heerlijk gegeten. Prijs en kwaliteit prima. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

25. Florian Pattikawa

Eten was heel lekker, maar de service en de wachttijd teleurstellend. Er werd ook geen excuses aangeboden of naar ons omgekeken. Er bleek storing in het computersysteem te zijn. Maar dat werd dus niet verteld en pas na langer dan uur wachten kwamen we daar toevallig achter. Was netjes geweest om dat door te geven en anders een drankje aan te bieden. Maar het eten smaakte gelukkig erg goed!

26. Yvonne de Vries

Het was heel druk maar wij hadden toch snel ons eten en het was prima en lekker

27. Internationaal De Koog

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

28. Internationaal De Koog

Jan van Doornik

Eten was heerlijk, duurde lang voor het op tafel stond maar dat was de moeite waard. Personeel was heel vriendelijk. Prijs/Kwaliteit was prima

29. Internationaal De Koog

A. van Goor

Vrijdag 23 juni 23, dachten we even wat te gaan drinken bij het ""bijrestaurant"" van paal 17, omdat het "" hoofdrestaurant"" gesloten was vanwege een bruiloft. Nadat ik gevraagd had of wij zelf moesten ophalen of dat er bediening kwam, werd mij gezegd dat bediening kwam. Echter na 20 minuten wachten nog geen bediening. Na 25 minuten eindelijk bediening na herhaaldelijk vragen. Bestelling opgenomen en weer wachten. Na 15 minuten wachten ben ik naar de bar toegegaan. Daar werd mij letterlijk verteld: De rivella die u besteld heeft,hebben we hier niet, moeten we van de andere kant halen ( 20 meter lopen). U moet nog even geduld hebben. Anders kunt u ook weggaan!!!. Hierop antwoordde ik dat je beter Niet open kunt gaan als u niet goed voorbereid bent. Wat nu doet is ANTI-RECLAME voor uw zaak.
    De reactie die ik ontving vond ik erg Arrogant en wij zijn dus ook weggelopen.
    Dinsdags 20 juni 23 gegeten en gedronken bij het hoofdrestaurant. Toen was alles goed en snel geregeld. Zodra het hoofdrestaurant dicht is, ga ik absoluut niet naar het bijrestaurant.
    P.S. De mensen naast ons irriteerde zich ook aan de bediening en de arrogantie. Wat zij uiteindelijk gedaan hebben, weet ik niet. Toen waren wij al vertrokken.

30. Peter W.

Zoals gewoonlijk gezellig, goed eten, zeker niet te weinig, en goede bediening.