Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Koog verdeeld zijn.

1. Felice en Martine

Fantastische plek waar we al drie jaar komen. Eigenaars super aardig! Altijd een hartelijk ontvangst. De koffie en het eten is heerlijk en altijd gratis karaf met water en citroen en munt. Heerlijk vertoeven! Zeker een aanrader!

2. Internationaal De Koog

W. Baas

Onze eerst keer hier gegeten en zeker niet de laatste keer… Top bediening, heerlijk eten en een gezellige locatie 👌

3. Internationaal De Koog

Joke

Gisteren met mijn vriendin hier wezen eten alles helemaal top! Ontvangen door een spontane dame super vriendelijk! De rest van de avond zijn we geholpen door een jongeman die erg vriendelijk was en ook wel in was voor een praatje buiten zijn werk om, wij hadden verwacht dat we erg lang op het volgende gerechtje zouden moeten wachten maar het personeel had goed oog voor ons en liep het dus vlot achter elkaar door. Borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte heerlijk, ons enige puntje van kritiek is dat de hamburger (ons laatste gerechtje) niet helemaal gaar was maar ondanks dat hebben wij een top avond gehad en komen wij zeker weten weer!

4. Rutger

Afgelopen week tijdens de vakantie op Texel hier gegeten. We hebben in het verleden hier al vaker gegeten en elke keer tot onze tevredenheid. De ambiance is prima en de service idem. Alleen was het eten dit keer minder geslaagd. Mijn vrouw en ik namen de mix-grill en het vlees was bij 1 stuk niet gaar. Een ander stuk vlees was niet door te komen. En dat is jammer. Wellicht had de kok een mindere dag. Misschien proberen we het in de toekomst nog een keer.

5. Internationaal De Koog

Jack van't Veld

Eten was natuurlijk goed en lekker, maar a.u.b. de klanten wél van te voren waarschuwen dat je niet later dan 1800 uur moet komen, anders haal je niet alles uit het mooie concept van: All you can taste!
    Als we weer op Texel zijn, gaan we er absoluut weer eten, maar dan al vanaf 1730 uur. Veel succes verder!!!

6. Jammer was het. Het zag er op zich veelbelovend uit in de over het algemeen wat verrommelde Dorpsstraat van de Koog. Het was lang wachten op de drankjes, het eten stond eerder op tafel. Partner had een lamsbiefstukje dat veel te droog was en ik een Boerenschnitzel, welke veelbelovend was omschreven. Het was echt niets, ongeveer 4 mm dik doordrenkt van het vet. Regelrecht uit de frituur en niet uit de pan zoals gesuggereerd werd. Een echte afknapper uit de snackbar groothandel van ik schat € 0,85 / per stuk. De groente was ook veel te vet, waarschijnlijk uit een 10 kg. diepvrieszak. Op een ontkennend antwoord op de vraag of het had gesmaakt, kwam daarna verder geen reactie. Normaal gesproken bestel ik altijd rood vlees, maar dat was in dit eetcafé stevig aan de prijs, vooral als je ook nog € 3, - extra moet betalen voor een pepersausje, maar ik was getriggerd door een ervaring de dag ervoor bij een ander restaurant waar je voor een euro meer een kalfsschnitzel krijgt die goed van kwaliteit en niet vet is.

7. We waren hier nu voor de tweede keer. De heerlijke ervaring van ons eerste bezoek werd herhaald: de gemoedelijke sfeer, het lekkere eten onder de vorm van kleine gerechtjes, de originele combinaties, de gezellige inrichting.
    Absolute aarader!

8. Internationaal De Koog

Monique

Gelunched, geen servet erbij en de uitsmijters waren helaas met doorgebakken dooiers. Smaak was goed. Niet voor herhaling.

9. Ja wat zal ik er over zeggen, 8 jaar geleden hier voortreffelijk gegeten een aantal x. Nu weer maar wat een afknapper. Uitgeblust personeel, geen gezellig restaurant. Jammer is heel wat van te maken denk ik. Leuke plek om ook lekker buiten te zitten 😎

3,7
  10. Nederlands De Koog

Heerlijk gegeten!

11. familie Sluis

zeer sympathieke mensen. Wordt leuk onthaalt eten prima. wij waren 5 jr getrouwd en onze tafel werdt helemaal versierd met een leuk felicitatiebordje en onze naam. het zijn de kleine attenties die het hem doen. Aanrader dus

12. Zeer lekker eten. Goede bediening

13. Kees Poiesz

Tijdens onze vakantie op Texel hebben we op vrijdag 30 juni bij de Orangerie in de Koog heerlijk gekookte mosselen gegeten. Ze waren echt verrukkelijk en dis een aanrader voor een ieder die er van houdt. Bediening zeer plezier en gastvrij.
    M.a.w. we hebben samen met onze dochter genoten van een lekker culinair avondje!!

14. Koos & Gisela Ottes

Wij hebben op 30 juni, met ons gezin mijn verjaardag bij jullie met een heerlijke diner afgesloten. Het was bijzonder gezellig en het was erg leuk hoe onze vier kleindochters, tussen 16 tot 8 jaar, bezig werden gehouden voor het eten geserveerd werd.
    Dan de verrassing de gasten laten zingen, mij op een ijs te trakteren was erg attent.
    Het eten was ontzettend lekker en goed opgemaakt. Tenslotte wil het oog ook wat. Onze zoon was al vaker gast bij Quinty`s en wij zullen het in vervolg even eens zijn als wij weer op Texel onthaasten.

Quinty's is een aanrader

15. Internationaal De Koog

Super goed eten.

16. Internationaal De Koog

Prima gegeten voor een schappelijke prijs

17. Nederlands De Koog

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer... een aanrader !

18. Internationaal De Koog

Jet

Heerlijk gegeten!! Veel keuze uit lekkere voor-en hoofdgerechten. Bord altijd mooi opgemaakt en snelle bediening. Kortom: wij komen vaker hier, als we op Texel komen!

19. Internationaal De Koog

Geen goede ervaring. Bij binnenkomst werden wij niet begroet of geholpen. Man achter de bar zag ons wel maar ging zonder iets te zeggen verder met (ja wat deed hij eigenlijk) en de enigste bedieningsmedewerkster liep met een gezicht rond alsof ze er geen zin in had en ook zij liep gewoon langs ons heen zonder een begroeting. Na jawel 5 min staan wachten werden wij eindelijk naar een tafeltje gebracht. Vervolgens duurde het nog 12 min voordat wij de kaart kregen en werd ons om wat te drinken gevraagd. In de tussentijd kwamen er 2 andere mensen binnen lopen die meteen werden begroet en die ook meteen de kaart in handen kregen.
    Wij voelden ons erg ongewenst. Desondanks was het eten lekker en hebben we hier niet al te lang op hoeven wachten.

20. In een volledig lege tent was het tafeltje waar we wilden gaan zitten ineens gereserveerd. Toen maar buiten gaan zitten en stoel aangeschoven voor mijn dochtertje. Toen de vraag of die stoel niet terug kon. Nee want waar moet mijn dochter dan zitten. Alles voor de omzet die er niet was en de omzet die er zat werd niet correct behandeld. Jammer, geeft geen goed gevoel. Het eten was verder lekker maar zo voel je je niet welkom. Conclusie dan ga je dus niet weer. Toen we weggingen was het gereserveerde tafeltje overigens nog steeds leeg.

5,7
  21. Internationaal De Koog

Wendy

22. Internationaal De Koog

Antonie Geerts

23. Internationaal De Koog

Leuk personeel, gezellig en goed eten. Kortom een top restaurant.

24. Internationaal De Koog

Diana van Bree

We zijn helaas niet gebleven. Nadat we op verzoek van de serveerster een plekje hadden uitgekozen wat niet gereserveerd was, werd ons duidelijk gemaakt dat we moesten gaan verzitten.
    Wij probeerden uit te leggen dat we liever een rustig plekje hadden omdat we natte dingen bij ons hadden.
    Maar we moesten midden tussen de mensen zitten.
    Wij hebben gekozen om weg te gaan en bij een ander restaurant een rustig plekje te zoeken. Dat was gelukkig geen probleem.

25. Brigitte weijers

Héérlijk gegeten. Snelle service goede prijs kwaliteit verhouding.

26. Internationaal De Koog

Denise barhorst

Voor de eerste keer wezen eten bij ' plein 1.5 week geleden! Wat was het eten heerlijk, voor een bepaald bedrag had je all you can eat! Bij alle gerechtjes werd het allemaal weer keurig gepresenteerd op het bord erg netjes allemaal ! Het personeel is ook super vriendelijk komen even praatje maken met je kijken of alles naar wens is echt top! Zouden er zeker nog een keer gaan eten was voor herhaling vatbaar 💪!

27. J. Heimensen

Heerlijk gegeten en wat een goede en super aardige bediening! Kortom top en tot ziens!

28. Dank voor het heerlijke eten in jullie restaurant, vooral de gastvrijheid en vriendelijkheid van personeel is top.
    Kan menige horeca gelegenheid een voorbeeld aan nemen. 👍🌞☺ Tot een volgende keer!!!

29. Heerlijk gegeten, goede bediening en erg leuk al die kleine gerechtjes met zorg klaargemaakt!

30. Hou je van voetballen? Meer dan anderhalf uur gewacht op 2 pizzaatjes, waardeloos, hadden het zogenaamd druk, andere tafels gingen gewoon voor, keuken had totaal geen overzicht en controle, geen aanrader!

3,9