Quinty's Texel in De Koog

1443820979 69
1471571971 73
1476197137 72
1513198460 75

1. Heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening. Een aanrader.

2. Koos & Gisela Ottes

Wij hebben op 30 juni, met ons gezin mijn verjaardag bij jullie met een heerlijke diner afgesloten. Het was bijzonder gezellig en het was erg leuk hoe onze vier kleindochters, tussen 16 tot 8 jaar, bezig werden gehouden voor het eten geserveerd werd.
    Dan de verrassing de gasten laten zingen, mij op een ijs te trakteren was erg attent.
    Het eten was ontzettend lekker en goed opgemaakt. Tenslotte wil het oog ook wat. Onze zoon was al vaker gast bij Quinty`s en wij zullen het in vervolg even eens zijn als wij weer op Texel onthaasten.

Quinty's is een aanrader

3. Afgelopen dinsdag (6 juni 2017) daar geborreld en gegeten. Bediening was ronduit slecht; serveerster wist niet wat de specialiteit was van het restaurant. Gevraagd naar welke bieren ze hadden was het antwoord; Hertog Jan en nog een aantal... Moesten zelf om de borrelkaart vragen, zo ook om de menukaart. Toen het eten kwam moesten we ook vragen of we bestek konden krijgen. Zeer slecht. Eigenaar stond uitgebreid te zoenen in het restaurant. Mijns inziens kan hij die tijd beter steken in het opleiden en coachten van personeel (en zichzelf).

4. Een prima adres met een gezellige sfeer en met een uitstekende bediening waar je lekker kunt eten tegen betaalbare prijzen!

5. Een heel goed restaurant met heel lekker eten en een hele fijne bediening. Een echte aanrader!!

6. Gilbert 152 punten

Weer super gezellig en lekker. Grotendeels nieuwe kaart met prima gerechten. Sfeer is top, zeker met Clown Zappie.

7. Hetty Ackiermans-van Dijk

Zoals altijd als we in de Koog zijn eten we bij Quinty's. Het eten was weer prima en de bediening zoals altijd aardig netjes en een gezellig babbeltje.

8. Heerlijk gegeten en super bediening. Niet veel gekost en toch vol naar huis. Gaan hier zeker weten weer eten! Kipsate was echt heerlijk met genoeg friet en groente en hadden maat medium.

9. Ondanks de soms toch wat kritische opmerkingen hier gisteren toch eten. We hebben heerlijk gegeten. Het was er gezellig druk en de bediening was prettig en goed.

10. Afgelopen zaterdag na een slechte ervaring op een ander adres in de Koog dus ongepland bij Quinties binnengestapt. Hier werden wij gastvrij ontvangen, snel en vriendelijk geholpen (ondanks dat het erg druk was). Leuk dat je hier kunt kiezen voor de grootte van de porties. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Absoluut een aanrader

11. Bas de Boer

Op Nieuwjaarsdag met zes personen (4 volwassenen, 2 kinderen) hier gegeten. De lamsstoofpotjes (medium) waren erg goed en een prima hoeveelheid. Ook de hoeveelheid frites was goed voor 4 personen. Het eten van de kinderen (frikandel met frites en pannenkoek) was goed.

De overige twee hoofdgerechten was eend. Dit was buiten de kaart om, maar stond wel op de beeldschermen aangegeven. Dit was ook het enige hoofdgerecht wat een beetje tegenviel. De eend was goed van smaak, maar had misschien wat krokanter gemogen (was onze mening). Daarbij zou er een rode ui-compote bij zitten, maar die hebben wij niet gezien en de puree die was enorm zout.

Bij het wachten kregen we nog bezoek van een goochelaar en een clown. Beide personen werden erg gewaardeerd door de kinderen en toen één van de gekregen (vouw-)ballonnen kapot ging zo'n 10 minuten later, werd er vrolijk een nieuw vliegtuig gevouwen.

Conclusie: een restaurant waar we graag nog een keer terug komen!

12. Hanneke van der Kolk

Boven verwachting: zeer vriendelijk en kundig personeel. We hadden binnen 15 minuten een heerlijk warm bord eten met een goed kwaliteit vis en streekgroenten met gekruide krieltjes en hete patat. Dessert: cappuchino was erg goed (en we zijn kritisch;) !) dessertwijn met chocolaatjes: heerlijk. En zeer betaalbaar!

13. Prijs-kwaliteitverhouding zeer slecht, vlees niet gaar, gewoon een dikke onvoldoende! We komen niet weer terug,

14. Adverteren doet een boel, echter de kwaliteit en vriendelijkheid bij Quinty's bereikt voor een ieder het beoogde doel!

15. Els Binkhorst

Restaurant Quinty's is een sfeervol en gastvrij restaurant in De Koog. Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Goede herinneringen aan Texel, mede door de gezellige avond die we met vrienden in dit restaurant hebben gehad.

16. Voor het eerst gegeten in dit restaurant en wij waren zeer tevreden. Als voorgerecht de tomatensoep met verse room (vonden we wel iets te pittig), maar was verder goed warm en lekker. Als hoofdgerecht de saté van kippedijen en die was zoals vermeld lekker mals en sappig. Al met al een restaurant om nog eens te bezoeken.

17. Veel gehoord over dit restaurant dus vol verwachting klopt ons hart. Nou ons hart is blijven kloppen maar wat viel de werkelijkheid tegen!

Onvriendelijk, lang wachten en biefstuk à la een zool. Een handje vol nacho chips met wat kaas voor een belachelijk bedrag. De grote zak friet was lekker maar voor drie personen toch echt veel te weinig laten we het dan maar niet over de groente hebben...

Personeel: de één heel vriendelijk en de ander zeer onvriendelijk. "Ja iedereen is altijd tevreden. Het viel u tegen, nou ja dat kan."

18. Afgelopen week weer gegeten bij Quinty's. Zo vaak we op Texel komen (en dat is heel regelmatig) gaan we daar eten. Het was weer als vanouds super en gezellig. Ik moet zeggen dat we er nog nooit slecht gegeten hebben! Wat ons betreft blijft het een aanrader!

19. Patrick & Brigit

Zoals eigenlijk elke keer als we op Texel zijn, weer lekker gegeten bij Quinty's, maar zoals altijd blijf ik het wat te duur vinden voor de porties die je krijgt, maar goed het is nu eenmaal wel lekker, dus we blijven terugkomen.

Wat ik deze keer wel een vreemde opmerking vond was dat we de kinderwagen bij ons hadden en ze daar niet op hadden gerekend. Ik had bij de reservering namelijk gevraagd om een kinderstoel voor onze dreumes en die stond ook keurig op zijn plek... zou je logischerwijs kunnen begrijpen dat we ook iets van een kinderwagen bij ons hebben.
    En trouwens wat zou het?

Maar we komen heus wel terug en ik zal ook de kinderwagen vermelden als we die dan bij ons hebben! ;-)

20. Afgelopen week (2 juni) gegeten bij dit restaurant. Omdat wij een zware allergie hebben voor soja dit bij het reserveren gemeld. Geen enkel probleem hoor, wij hebben een allergenen kaart. Nou tot drie keer toe moest er eten retour naar de keuken omdat er gewoon soja in zat. "Niet erg"... nou wij worden er hartstikke beroerd van. Een excuus van, de sla is soja vrij maar ja in de mayonaise zit altijd soja (niet waar trouwens). Heel simpel te voorkomen: gewoon geen mayo op de sla doen en idem bij de friet.

Verzocht of de aardappeltjes in zonnebloemolie of roomboter gebakken zouden kunnen worden. Gaan we regelen. Maar als het op het bord ligt toch even voor de zekerheid... dit kunnen we hebben? Ik vraag het toch nog even na zegt de medewerkster om terug te komen met een big smile, nee dat zou ik maar niet eten, het is gebakken in olie met soja. De excuses zijn korzelig en zeker niet klantvriendelijk. De portie groente stelt niets voor, evenals de zak friet voor drie personen.

Nee, hier zien ze ons niet weer. Op de gezonden mail met onze opmerkingen geen enkel reactie mogen ontvangen. We dachten nog even gezien de berichten dat het misschien een foutje was...

21. Rob Baartmans

Voor alle mensen die naar de Koog in Texel gaan. Reserveren. Leuk restaurant. Vlotte en leuke bediening. Werkelijk niets op aan te merken.

22. Wat een avond. Ons dochtertje van twee trok een kop soep over zich heen. De bediening en de eigenares waren heel behulpzaam en hadden een douche waar we de brandwonden mee konden behandelen. We werden doorverwezen naar de huisarts. Na alle commotie toch nog lekker gegeten.

23. Afgelopen zaterdag uit eten geweest bij Quincy's. Werden zeer vriendelijk ontvangen samen met ons hondje. Dan kun je bij ons al bijna niet meer stuk! En als daarna ook het eten voortreffelijk is en de bediening uitermate vriendelijk is dan krijg je van ons een dikke 8. Het concept dat je kunt kiezen uit small, medium of large porties vinden wij een top-idee. Als we volgende keer weer op Texel zijn gaan wij zeker weer lunchen of dineren bij Quincy's.

25. lia zeinstra

Gisteren fantastisch gegeten bij Quinty's. Zeer gastvrij ontvangen, mijn man heeft heerlijke zalm gegeten, echt top! Ik saté van kippendijen, heerlijk! Ook de voorgerechten en de wijn waren geweldig.

Hier komen wij zeker nog eens terug. Goede sfeer en aardige mensen, een aanrader!

26. Van het weekend bij Quinty's gegeten met een aantal vrienden. We werden erg vriendelijk ontvangen! We zaten in de serre en er kwam meteen iemand om te vragen wat we wilde eten. Het eten was erg lekker, vooral carpatio als voorgerecht is een aanrader! De serveerster was heel vriendelijk. Aan het eind bij de koffie nog texelse bonbons naar keuze, was ook erg lekker. Zeker een aanrader!

27. Lekker eten, goede sfeer, mooie speelhoeken voor de kinderen. Wel wat haperingen in de bediening. Verschillende verrassende momenten, door optredens van goochelende marskramer en bij het vertrek van de verhitte bediening. De goochelaar maakte de kinderen blij met opengaande bloemen, een geldboom en het maken van geld uit krantenpapier, wat hij helaas wel in eigen zak stak!

De kinderen hebben zich geweldig vermaakt, Pake en Beppe waren onder de indruk van de inrichting, de ongedwongen sfeer en het vermaak voor de kinderen. Aan het eind van de avond, bij ons vertrek, vond de bediening het normaal dat we terug naar onze plaats zouden gaan, om een gedeelte van het dessert alsnog op te eten (en te betalen natuurlijk). De rest van ons gezelschap was ruim een half uur eerder hierin al voorzien, maar ja dat gedeelte kwam van een andere afdeling, zij hadden het veel te druk met de bediening van een groep van wel 20 mensen!

Natuurlijk waren zij al eerder aangesproken op het achterwege blijven van de bestelling, maar ook dat argument maakte geen enkele indruk. Jammer, een excuus was al genoeg geweest. Dit besef is later wel binnengekomen, want bij de afrekening stonden de desserts niet op de nota en werd er een leuke korting gegeven!

28. We zijn al een aantal jaren klant als we verblijven in de Koog. Helaas is er altijd wel wat, wat niet goed verloopt. We vonden het wederom erg rommelig! Onervaren bediening. Erg lang moeten wachten op onze gerechten, miste saus bij vlees. IJs en koffie besteld, koffie werd koud doordat het ijs niet doorkwam.
    Jammer want het eten is lekker en sfeervolle ambiance, maar door het rommelige verloop toch een domper. Bij volgend verblijf op Texel waarschijnlijk geen bezoek meer aan Quinty's. Ieder jaar weer gehoopt op verbetering, maar helaas! Erg jammer!

29. We werden hartelijk ontvangen en de sfeer voelde goed aan. De bezetting was rond de 30%. Mooie score voor een donderdag in februari. Dat liep op naar zo'n 45%. Het was wel wat koud nabij de ingang als de deur open ging. De bediening was primary, de serveerster ging speciaal even navragen welke saus er bij de poonvis zat en dat bleek prima te smaken.
    Voorgerecht was een heerlijke Franse uiensoep en mijn vriendin koos voor de kaas loempia's welke ook heerlijk waren. Het hoofdgerecht waren de poon visjes met een heerlijke boter saus en prima gegaarde aardappeltjes en heerlijke witte biet. De Vlaamse friet in een leuk geserveerde puntzak smaakte er ook goed bij. De koffie met likeur en heerlijke texelse bonbon's waren een prima afsluiter.
    Kortom, een gezellige avond met vlotte bediening die in mijn ooghoeken professioneel handelden met iets te enthousiaste gasten. Aanrader.

30. Goede ontvangst en prima bediening. Eten viel erg tegen. Mijn vrouw had voor de sliptong gekozen maar die waren niet gaar en er zat geen smaak aan, leek wel of hij uit de diepvries kwam. Ikzelf ging voor het lamsvlees: ze waren erg taai en zat totaal geen lamssmaak aan, erg jammer.
    Kortom het eten viel erg tegen en wat ik ook erg vreemd vind is dat als je een fles wijn (merlot) bestelt dat het in een karaf geserveerd wordt en blijkt bij navraag dus uit de tap te komen.

31. Erg slecht. De bediening was erg onvriendelijk. Toen ik een gerecht bestelde zei ze "dat dacht ik al", vreemde opmerking. Ze keek je niet aan. Het eten viel tegen, heel weinig en het vlees van mijn man was taai. Jammer, zo vaak ga je niet uit eten.
    Vriendelijke groet Bert en Jannet.

32. fam v. Doorn

Geweldig ontvangen. Zeer smakelijke carpaccio. De zalm en biefstuk was overheerlijk en meer dan voldoende en zeer sfeervol opgediend (zwart bord). Lekkere warme groente en goed gebakken frites. De dame blance was ook precies zoals het hoort.

De bediening was zeer correct en in voor een gesprekje en grapje.

Toppertje op Texel. Meer dan een aanrader.... het is een must!

33. Zeer slecht, de zalm was nog kleiner dan een visstick, zonder groente, alleen een zak patat voor 18 euro. De bediening was onvriendelijk heb nog nooit eerder een recensie geschreven. Zo slecht hebben we het nog nooit gehad, erg jammer!!
    fam Jongstra

34. Gisteravond hier met mijn man en broer gegeten. De sfeer is goed en het was gezellig druk.

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top! Uiensoep en mosterdsoep waren erg lekker net zoals de carpaccio Kogelbiefstuk was heerlijk mals met een lekkere grillsmaak. En de vis was ook prima klaargemaakt.

Kortom, wij hebben heerlijk gegeten. Restaurant Quinty's is zeker een aanrader!

35. Als aleenige fietser had ik na een fietsdag wel trek. Dit restaurant trok me wel aan. En terecht, sfeer, gezelligheid, hangt er gelijk zodra je 1 stap binnen zet. Eten is heel erg lekker en bediening erg vriendelijk. Toptent zeg ik.

36. Heerlijk gegeten voorgerecht de "tapas" van quinty's met diverse smakelijke hapjes. Het hoofdgerecht was een lamskotelet en de entrecote. Beide er lekker al moet eerlijk gezegd dat ik de entrecote rood had besteld en hij uiteindelijk rose op tafel kwam. Doordat de smaak echt voortreffelijk was, er geen opmerking over gemaakt. De bediening is vlot en kundig.
    Er is een splitsing gemaakt tussen het kinder gedeelte en het andere gedeelte. Gezinnen kunnen nu kiezen in welk gedeelte ze gaan zitten. Ook voor mensen die graag zonder kinder hinder willen eten een prima oplossing. Top restaurant.

37. Siena Duzink

Als mensen uit eten gaan willen ze een goed stukje vlees. En hierop wordt duidelijk bezuinigd bij Quinty. De kogelbiefstuk wordt omschreven als mals. Echter is deze zo taai als wat, geserveerd met Texelse aardappeltjes (oftewel 3 krielaardappeltjes op een prikkertje). Poeh, poeh.
    Kortom het eten is te weinig, smaakloos en slecht. Het is weggegooid geld om hier te gaan eten.

38. Sam Scholting

Leuke tent, maar eten (spareribs, saté, biefstuk) was gewoon slecht. Erg jammer. De service liet ook erg te wensen over, want bij het uitserveren ontbraken de nodige dingen en het duurde lang voordat dat hersteld werd.

39. Heerlijk gegeten, de prijs en kwaliteit is in goede verhouding. De bediening is zeer vriendelijk en attent.

We komen hier zeker weer terug, als we weer op texel zijn.

40. Wij zijn vanavond wezen eten bij Quinty's. We waren met de verjaardag van m'n oma en m'n kleine nichtjes waren ook mee.
    We kregen een tafel in de kinderhoek zodat m'n nichtjes zich lekker konden vermaken. We deden vooraf een broodje met kruidenboter, wat erg goed smaakte. Daarna had iedereen een ander hoofdgerecht gekozen. Bij Quinty's kun je ook kiezen uit small, medium of large wat wij heel fijn vonden.
    Mijn nichtjes kregen een pizza met een leuke verrassing en er was een clown die ze ook geweldig vonden. De bediening was ook erg vriendelijk en wist ons goed uitleg te geven over dingen die wij vroegen. Waarschijnlijk gaan wij hier ieder jaar heen met mijn oma's verjaardag, het was een superavond!

41. delia 17 punten

Twee weken geleden samen met mijn vriend lekker een midweekje Texel. 's Avonds bij Quinty's gegeten, wat een onwijs leuk restaurant! Van te voren gereserveerd en blij toe dat we dat hebben gedaan. Het was erg druk maar een hele gezellige sfeer!
    Personeel is met plezier aan het werk en sprankelt. Eten is perfect bereid en netjes opgemaakt! Voor iedereen genoeg keuze en je kunt ook kiezen uit verschillende portie maten. Super voor iemand die nooit zijn bord leeg eet in een restaurant.
    Wij hadden een broodje vooraf en als hoofdgerecht de Quinty's special (medium) en een spinazie salade (small). Als dessert nog een kopje thee met lekkere Texelse bonbons.
    Wij hebben echt genoten en komen hier zeker nog terug!

42. Dit fantastische restaurant in De Koog is absoluut een "must do" als je op Texel bent. Gister met mijn vrouw en kinderen gegeten. Ik had voor vier personen gereserveerd om 1900 uur. We werden ontvangen door Herbert die zich gelijk voorstelde aan onze kinderen. Deze briljante gastheer bracht ons naar een prachtig tafeltje in de serre. Er hing een aantrekkelijk plausibele sfeer en de stoelen zaten heerlijk.

De vriendelijke bediening deed het ook uitstekend. Ondanks dat het restaurant rammetje vol zat, stonden de drankjes binnen twee minuten gekoeld op tafel. Vervolgens konden we onze gerechten kiezen uit; small, medium of large. Door dit briljante concept konden mijn vrouw en kinderen die geen grote eters zijn, toch drie gangen eten. Ik begon met een duivels potje vooraf, kalfsentrecote als hoofdgerecht en een proeverij van vijf Texels likeuren als dessert.

Het was allemaal uit de kunst. Het duivels potje was een smaak sensatie. De heerlijke gamba's die perfect in balans waren gebracht met knoflook en rode peper. Alleen daarvoor zou ik al terug komen.
    De kalfsentrecote kreeg ik precies zoals ik het gevraagd had, medium-rare. Hier was ik even stil van, het was lang geleden dat ik zo een lekker stuk vlees gegeten had. De Texelse likeuren waren ook erg smaakvol, een perfecte afsluiter na zo'n heerlijk diner.

Kortom; Eten en drinken bij Quinty's is echt een "must do". Het eten is lekker, de kwaliteit is goed. Het is er gezellig, er hangt een goede sfeer. En dat voor een goede prijs.

Wij komen absoluut terug bij Quinty's. En we raden dit iedereen aan!

43. Mijn dochtertje en ik zijn afgelopen donderdag bij Quinty's een hapje gaan eten. Het eten was super en werd veel aandacht aan besteed. De bediening was super en mijn dochtertje heeft er heerlijk gespeeld met de andere kinderen in de speelhoek in de achterkant van het restaurant. Bedankt voor een helenfijne avond! Tot de volgende keer.

44. Afgelopen weekend waren we een weekendje op Texel, onze vrienden zeiden al als je een weekendje naar Texel gaat, moet je restaurant Quinty's bezocht hebben. Dus op aanraden van onze vrienden hadden we een tafel gereserveerd voor 3/5, en wat was ik blij dat we gereserveerd hadden, wat was het druk! We werden door de vriendelijke gastvrouw naar tafel gebracht.

Gelijk werden we bediend door echt goed bedienend personeel, je ziet dat ze het met veel plezier doen!
    Oh, wat was het moeilijk om te kiezen wat we wouden eten. Zoveel keus, uiteindelijk hadden we samen gekozen voor de Quinty's etagère. Als hoofdgerecht had mijn vriend de entrecote en ik de lamskoteletjes, beiden echt uitstekend bereid.

Doordat je kunt kiezen uit small, medium en large, had ik dus nog ruimte voor het dessert. Normaal gesproken zit ik na het hoofdgerecht zo vol dat er geen ruimte is voor een dessert, maar doordat ik de small lamskoteletjes had gekozen, had ik dus nog ruimte voor een dessert. En wat was ik bilj, heb heerlijk genoten van de huisgemaakte tiramisu.

Ik vind het dan ook echt een top concept, want je zou ook kunnen kiezen voor 2 kleine hoofdgerechten als je niet kunt kiezen.

We hebben nog heerlijk nagetafeld, mijn vriend had de port proeverij en ik een heerlijke koffie creme brulee.

Al met al hebben we een heerlijke avond gehad, en komen we zeker weer terug naar Quinty's.

Wij willen het dan ook iedereen aanraden, geweldige service en heerlijk eten.

45. Danielle

Het begon goed met een lekker voorgerecht en een vriendelijke bediening. Vervolgens moesten we 1.5 uur op ons hoofdgerecht wachten. Ze vertelde dat het druk was, maar later bleek dat ze vergeten was om ons hoofdgerecht door geven. Na veel geduld kregen we ons vlees en er werd verteld dat de friet zo gebracht werd. Uiteindelijk hadden we ons vlees op en toen kwam de friet. Nog nooit geklaagd in een restaurant, maar voor ons was de maat vol. Uiteindelijk iemand erbij gehaald waar we ons beklag konden doen en toen kregen we de laatste vier drankjes gratis. We gaan nog wel vaker naar Texel, maar niet meer naar dit restaurant.

46. Super tent, eten goed, kinderen vermaken zich prima bij de poppenkast. Zo hoort 't... Chapeau, en dat op 1e paasdag.

47. Lekker gegeten, de etagere is een fantastisch voorgerecht. Het "kleine" hoofdgerecht was toch voor ons ruim voldoende. Leuke, vlotte bediening.

48. Til

49. Lekker gegeten met een groep van 22 personen. Snelle en vriendelijke bediening. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de grote speelgoed.

50. Elle Carels

Ik heb samen met mijn vriend hier gegeten tijdens een weekendje texel en het was super! Goed eten veel keus, leuke gezellige bediening en een fijne sfeer! Een aanrader.

51. Een heel leuk restaurant!!! Goed eten, leuke bediening en een leuke sfeer! Voor de kinderen is er achter in het restaurant een hele grote kinderhoek met heel veel speelgoed waar ze kunnen spelen! Op sommige momenten is er een clown aanwezig en iemand die de kinderen schminkt! Ook als je geen kinderen hebt kun je hier goed terecht want je hebt geen last van de kinderen!

52. Eten weer helemaal goed. We hebben weer voor het lams stoofpotje gekozen omdat deze het beste is die we op Texel zijn tegen gekomen. In de serre kan je heerlijk rustig eten en voor ouders met kleine kinderen is er een kinderhoek met geweldige speelhoek waar kleine mensjes zich heerlijk kunnen vermaken. Gastvrouw en bediening allemaal zijn ze even enthousiast.
    Prijs kwaliteit prima ,eten heerlijk, en vooral schoon !

53. Deze week heb ik geluncht bij quintys. De bediening hielp ons snel, was vriendelijk en vroeg of m'n sandwich smaakte wat het zeker deed! Het was lekker weer dus we konden heerlijk op het terrasje zitten. En hadden meteen gereseveerd om savonds wat te eten, wat ook zeker beviel!

54. M van Roessel en P Wouters

Zaterdag 17 augustus gegeten bij Quinty's. Zeer leuk restaurant, niet alleen voor volwassenen maar ook voor kinderen. Er is nl. een kinderrestaurant aanwezig waar zij worden vermaakt door oa schminken, goochelaar, clown (gelukkig alleen met rode neus en bretels). Eten was erg goed, leuke sfeer en vlotte, sympathieke bediening. Wij hebben met ons gezelschap een erg gezellige en smakelijke avond gehad. Wij raden dit kind- en volwassen vriendelijk restaurant aan iedereen aan. Hartelijk dank, personeel van Quinty's.

55. Met de kids gegeten. Wat een gezellige en fantastische bediening. Alles is mogelijk en de bediening is zeer vriendelijk. Voor de kinderen leuk vermaak aan tafel. Ook het eten was zeer goed. Een aanrader.

56. Diverse malen gegeten, ook met grote groep. Zeer goede bediening erg lekker eten. Een aanrader voor wie op Texel is.

57. Dirk Jan van der Pol

Vandaag voor de derde keer bij Quinty's gegeten. Wat een geweldig restaurant. Super eten, fantastische sfeer en personeel dat je niet meer vergeet. In een woord GEWELDIG

58. Het begon goed, de carpaccio rolletjes waren erg lekker!

Totdat het hoofdgerecht met kip saté er aan kwam toen bleek de kip diep roze tot rood te zijn. Wat ik dan ook gemeld heb, hun zeiden dat het door de marinade kwam wat ik gedeeltelijk kan geloven. Maar tot mijn verbazing zei hij er achter aan ik heb het al een keer eerder gezien maar toen gewoon geserveerd. Daarnaast geloof ik niet dat dit door de marinade komt maar gewoon door de drukte en het geduld met het klaar maken van het gerecht.

Prijzen zijn duur terwijl de varieties bijna hetzelfde zijn.

Ik ben er helaas met een slecht gevoel weg gegaan. En wil dit alleen doorgeven dat ze het voor toekomstige klanten wel goed controleren en doorbakken!

59. Gewoon slecht. Vlees/aardappelen niet gaar, garnalen dreven in het vet. Eten raakt kant nog wal. Zonde van het geld.

60. Erik en Jolanda

Wij zijn hier voor een weekend op Texel, hebben 3 keer heerlijk gegeten. Het personeel is uiterst vriendelijk en de kaart biedt zoveel keuze dat we eigenlijk nog langer hadden moeten blijven.

61. Service was matig, komen eerst met de verkeerde cocktails aan, dus moesten nog 5 minuten langer wachten. Cocktails na 9 uur voor slechts 5 euro. Leuk zo'n mojito, jammer dat het glas voor 80 % gevuld was met ijs en er ook geen alcohol in leek te zitten. De Long Island ice tea en Green Horizon leek ook zonder alcohol geschonken te zijn, leuk is dat.

62. Mijn vrouw had de kipsate en die vond ze zeer goed, ik had zelf de spare rib en die was erg onder de maat. Bediening was ok

Onze kinderen hebben zich kostelijk vermaakt

63. Goed en gezellig restaurant, heerlijk met smaak bereid eten, knus en een goede sfeer.

64. Stefanie Koolhaas

Vriendelijk personeel, heerlijk eten! Door te kiezen voor kleine, middel of grote porties voor ieder wat wils. Top service!

65. Hebben vandaag 17 mei 2013 voor de vijfde keer hier gegeten.
    Kaart was totaal verandert, naast de slechte organisatie, zoals altijd duurde het wederom erg lang.
    Alleen was nu de kwaliteit zeer matig tot slecht.
    Een portie spareribs was te vergelijk met die van de Aldi uit de diepvries, het verschil was de prijs: namelijk nagenoeg 25 euro, ongelofelijk schandelijk.
    Vroeger was deze smaakvol nu is het ook nog een miniatuur terwijl we de large bestelden.
    Ook bestelden we Lekkers van Quinty deze viel zwaar tegen.
    Tevens een mixt grill deze was ook weinig smaakvol, diepvries?
    Voor vijf personen zonder nagerecht stond de teller op 244 euro.
    Geen waar voor je geld jammer.
    Uitbater verteld dat we teleurgesteld waren, echter dit maakt geen indruk.
    Trouwens in het verleden was dit ook zou, je wordt als klant niet serieus genomen.
    Helaas we kwamen hier voor de mooie speelhoek echter was het nu de laatste keer. Als je zo de recessie het hoofd moet bieden maakt je echt een fout.

66. Astrid Wijker

Afgelopen weekend heerlijk en gezellig gegeten bij Quinty's in De Koog, Texel. Er is een nieuwe kaart waarin ik kon kiezen uit kleine, medium en grote porties. Voor elk wat wils. Van alles wat geprobeerd. Porties inderdaad goed en bovendien lekker. Bediening zoals altijd vriendelijk en attent.

67. Cor en Gerry

We hebben afgelopen midweek 3 keer gegeten bij Quinty's, het was heel gezellig, heerlijk eten en de bediening was prima! Heel vriendelijk! Zelfs een keer een flesje en een andere keer een karafje wijn van het huis! We komen al meerdere jaren op Texel, en de volgende keren gaat zeker Quinty's ons favouriete stekje worden!!

68. Jente Roelofs

Ik en mijn vrouw hebben het afgelopen weekend op Texel doorgebracht, en een aantal restaurants bezocht. Quinty's in de Koog stak met kop een schouders boven de andere lokale restaurants uit. We hebben er een keer gelunched en een keer gedineerd. Nergens hing zo'n gezellige sfeer en was het personeel zo enthousiast en vrolijk. Er is de mogelijkheid om te dineren met een 3 gangenmenu voor nog een 30 euro. En deze mochten we helemaal zelf samenstellen, een supergoed idee vonden wij zo. Niet geheel onbelangrijk: Het eten was ook heerlijk. We zullen er snel weer te vinden zijn!

69. Heb al meerdere keren heel lekker bij Quinty's gegeten. Het restaurant ziet er mooi uit, leuke inrichting. Deze zomer heb ik met de kinderen in de kinderhoek gegeten waar een hele leuke goochelaar was, super voor de kids maar zeker ook leuk voor de ouders. De bediening is altijd heel vriendelijk en het eten is heerlijk, echt een top restaurant!

70. Was nog nooit op deze website geweest, maar kwam toevallig ons favoriete restaurant Quinty's tegen hier. Ik was echt erg verbaasd over het cijfer en sommige reacties. Een 6,8 is natuurlijk niet laag, maar ik kom hier zo vaak en ben altijd heel erg tevreden over het personeel, eten, prijs en de sfeer.

Wij komen per jaar zo'n 5-10 keer op texel voor een weekendje en eten hier dan altijd! Vorige week 1 week geweest en ben hier 4 keer geweest. Ook hebben we hier vorig jaar onze bruiloft gevierd en al onze gasten waren echt vol lof over het eten en de service.

Ik ben zelf echt van mening dat dit het beste en gezelligste restaurant van de Koog is (ik heb inmiddels echt ieder restaurant hier gehad!) en ik zie altijd iedereen met een smile naar buiten lopen.

Als je lekker wil eten, goed bediend wil worden en dus verzekerd wil zijn van een top avond zou ik iedereen aanraden hier naar binnen te lopen.

Mijn aanraders: Nacho's todos, Kaas loempiaas, sinds kort de spareribs en zeker ook de etagère vol met lekkere hapjes, toe de heerlijke sorbet en de cafee brulee als koffie!

eet smakelijk!

71. Wij hadden een restaurant gekozen met speelhoek zodat onze dochter kon spelen en wij eten. Ze is 2 jaar en kan nog niet lang stilzitten. Tot mijn verbazing was er een hele grote speelhoek met veel speelgoed waar ze meteen op ging spelen. Wij hebben nog nooit zo relaxt achter over kunnen leunen tijdens het eten! Top! We dachten.. Dan zal het eten misschien wel minder zijn want we zijn erg kritisch maar met kind kiezen wij nu liever even voor een kindproof restaurant dan het menu. Maar het eten was heerlijk! Ook het toetje was zalig! Niets te klagen.

Het is ook nog een prachtig aangekleed sjiek restaurant. Dus geen freetschuur idee. De mensen achter in het restaurant zaten mooi met de kids en voor in kun je lekker als stel of met vrienden dineren.

Bedankt wij waren blij, eindelijk relaxt en lekker uiteten. Ook bedankt dat de pannekoek lactose vrij gemaakt werd! C

72. Reactie op Bert (onderstaande recensie)
    Excuses voor de vervelende ervaring in ons restaurant. Het klopt inderdaad dat de bediening desbetreffende avond niet adequaat genoeg was. Hier is inmiddels ook reeds over gesproken met de betrokkenen.
    Het is zeker geen weelde, want we proberen er echt alles aan te doen om het onze gasten naar hun zin te maken, daar staan we eigenlijk ook om bekend. Kijk b.v. eens op onze website in het gastenboek naar wat onze gasten zeggen....
    Nogmaals excuses en wij hopen natuurlijk dat u ons nog eens de kans geeft om onze fout te verbeteren!

M.v.g.
    Robert Nouwen en Til Evers
    Restaurant Quinty's - Texel

73. Aangeschoven aan tafel omdat het er erg aanlokkelijk uitzag. Helaas kwam er niemand van de bediening een bestelling opnemen terwijl 2 stellen achter ons aan wel de menukaarten kregen aangereikt. Zelfs toen we opstonden om te vertrekken naar een ander restaurant en de bediening dit wel zag kwamen ze nog niet. Jammer jammer en helaas zijn ze wel een klant armer. Het leek wel of hen de weelde de baas was.
    In mijn optiek een zeer slechte eetgelegenheid qua personeel.

74. Iva

75. Jordi Oosterhof

Goede prijs kwaliteitsverhouding ! Kids gedeelte achterin perfect voor kids in de leeftijd van 3,7 en 10 jaar. Er werd zelfs voor hun poppenkast gespeeld. Leuk personeel erg attent van eigenaresse om onze eerlijke mening te vragen! Voor herhaling vatbaar!

76. Wij hadden mooi weer dus zaten in de open serre, aardige bediening,ondanks drukte werden wij binnen 5 minuten voorzien van drankje en stokbroodje met tapenade en kruidenboter, heerlijk gegeten prijs/kwaliteit goed. Aanrader is het menu; vaste prijs zelf keuze uit menukaart maken!
    Komen hier zeker nog een keer terug als wij op Texel zijn.

77. Susanne

Leuke sfeer en inrichting. Eten was prima en goed verzorgd, prima bediening. Zeker de moeite waard.

78. Afgelopen weekend bij Quinty's gegeten.Heerlijk in de serre gezeten, lekker mensen kijken. Wij hebben een keuze gemaakt uit het 3-gangenmenu, kids een kindermenu, zag er erg leuk uit! Heerlijk gegeten. Mooie zaak, achterin hebben onze kids zich prima vermaakt ;), we kregen ze amper mee naar huis :).

79. We begonnen met 'n heerlijke carpaccio!!
    Daarna kalkoenfilet, heerlijk mals,mooie salade met alles erop en eraan!
    Geëindigd met 'n heerlijk Texels ijspalet
    Voor ons was het eten de sfeer en bediening genieten!
    Voor herhaling vatbaar.
    Gr. Elly

80. Hebben na dat we er 's middags al heerlijk hebben geluncht besloten om hier te gaan eten.
    We kregen een mooi tafel in de serre en onze dochter werd zeer mooi geschminkt in de kinderhoek en er was ook nog een poppenkast.
    Wij hebben ondertussen heerlijk gegeten.
    Het duivelspotje vooraf was heerlijk en de kogelbiefstuk zeer smaakvol en goed klaargemaakt!
    Bediening was zeer vriendelijk en bij zowel aankomst als bij het weggaan werd de deur voor ons opengedaan.
    Dus zeker voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!!

81. Na een aantal keren langs gelopen te zijn vorige week, maar eens gaan lunchen. Fantastisch mooie zaak, leuke bediening, super clubsandwiches en broodje zalm en keurig schoon toilet. Dat gaf de doorslag om ook eens te gaan dineren. We werden ontvangen door de gastvrouw, zei vroeg of we gereserveerd hadden en dat hadden we niet. We kregen een plekje aan de bar om te wachten en bestelden een lentebokje en een alc.vrije cocktail,heerlijk. Daarna kregen we een plekje in de serre. Het was erg druk, maar wel heel gezellig. We hebben heerlijk gegeten, asperges en een Texelse kogelbiefstuk, super. Daarna een dessert en nog een lekkere koffie, mijn vrouw nam de tx bonbons. top jongens, ga zo door!Tot de volgende keer!

82. In januari 2012 geluncht met vier personen. Het restaurant was bijna geheel leeg, wat al een teken zou moeten zijn. Helaas toch naar binnen gegaan voor soep met brood. Uiensoep was zeer matig (niet echt vers meer en lauw) en het landbrood was te oud en snel in de broodrooster opgepiept. De rekening was te hoog voor hetgeen we kregen en ik voelde me echt genomen. Nooit meer daar eten!

83. 3 maart 2012
    Gegeten bij dit restaurant. Geen aanrader. Welkom met hond maar dan in de hoek gepropt zonder een bestelling op te nemen (laat dan geen hond toe). Wij hebben na een kwartier gevraagd of we nog iets mochten bestellen. "Verse" texelse TX 65 garnalen, taai stuk vlees, niet echt attente maar eigenlijk best wel onvriendelijke bediening. Inderdaad met kinderen wel leuk schijnbaar maar verder.. niet voor herhaling vatbaar, zeer zeker niet!

1,1
  84. Jammer. De toko met z'n bijzonder aanlokkelijke, hippe uitstraling en fraaie interieur is tóch een 'Verdedelde Snackbar'.

We hebben allerlei zaken geprobeerd.

Uiensoep was een slijmerige bende.

Pompoensoep was te flets en te slap om te kunnen spreken van pompoensoep.

Een portie tortillachips met sambasaus en guacamole: schande. De hoeveelheid saus past letterlijk in een holle kies, terwijl dit natuurlijk een ruime portie saus ter grootte van een kommetje moet zijn, zoals overal. Overal!

Helaas: te veel het accent op inrichting en sfeer, bediening en kwaliteit zijn hier niet belangrijk.

85. De voorgerechten waren lekker! Deel van de
    Hoofdgerechten waren koud teruggestuurd, kwamen vervolgens terug maar weer koud. Chaotische bediening, klachten werden opgelost met een korting en een fles wijn.

86. Fam. van der Hel

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Geweldig goede en vlotte bediening, heel vriendelijk personeel. Een aanrader.

87. Super lekker gegeten met mijn dochter, drie gangen genomen en voldaan de deur uitgelopen. Bediening zeer vriendelijk, gezellige sfeer.

88. Ik heb er gisteren gegeten en ik was zeer verrast.. Super leuke bediening en ik vond het eten super. We hadden een Quinty's etagère vooraf en de sliptongetjes als hoofdgerecht. Geweldig lekker. De sorbet was ook prima. ik kom hier zeker weer een keer eten.

89. Op advies van hotel daar met de kinderen gegeten. Voor de kinderen genoeg te doen en afleiding volop. Eten ronduit slecht te noemen shiitakes als voorafje waren zompige champignons in veel te veel olie, hertenbiefstuk kende een toeslag, dan verwacht je wel iets, maar het vlees was koud en taai. Bijgerechten smakeloos. De dessertwijn was bijzonder lekker, het aantal en de kwaliteit van de bonbons toe een tegenvaller. Al met al slecht gegeten, goed gedronken en eigenlijk alleen voor de kinderen een geslaagde plek.

90. Vanavond uit eten geweest met 9 personen, vanaf buiten zag het er prima uit.
    We waren nog niet binnen of er werd gezegd stokbrood ofzo?
    Wij nog als grap geen tapenade en kruidenboter?

Nadat we onze bestelling geplaatst hadden (voor en hoofd gerecht) duurde het lang voordat het voorgerecht kwam, en nog langer voor het hoofdgerecht kwam.

Desnoods dat het voorgerecht lang duurde was de prijskwaliteit goed. Maar het hoofdgerecht daarentegen was bij 6 van de 9 pers slecht. Vlees was koud en taai, waarna wij een oplossing met de bediening wilden maken, alleen was de bediening in de overtuiging dat er niets fout was.

Nadat het vlees terug naar de keuken ging kwam de bediening terug met een slecht excuus.

Daarna onze drank en voorgerecht afgerekend en zo snel mogelijk weg daar. En we komen daar nooit meer.

Oja bijna vergeten ze weten niet eens wat een kaasfondue is, het was eerder een nacho cheese dip.

91. Heerlijk gegeten in een goede atmosfeer. Zeker voor peuters en kleuters. Leuke poppenkastvoorstelling. Een maar.... als achterafje koffie met Texelse bonbons van chocolaterie , 6,50 €, twee gewone bonbons. Dat was een afknapper.

92. Al vaker gegeten bij Quinty's. Ze hebben een duidelijke, beknopte menukaart, met voor ieder wat wils.
    Een avond het voordelige terrasmenu gekozen, met een soepje, sateetje en een dame blanche voor 15€. Simpel, maar erg smakelijk!
    De service is lekker vlot, en de meeste serveersters zijn erg aardig. Het is er vaak erg druk, dus ze hebben hun handen vol.
    De sfeer is knus en gezellig.

93. In de Koog uiteindelijk uitgekomen op dit restaurant, omdat het er wel sfeervol uitzag.
    Zeker geen aanrader. Eten was zeer matig, zeker in vergelijking met de prijs.

94. Gister avond super lekker gegeten bij Quinty's. Er hing een goeie sfeer en de bediening was top! Het eten was heerlijk en zag er mooi uit..! Ik kom zeker weer terug!

95. Vorig jaar zomer heerlijk bij Quinty's gegeten! Gezellige sfeer, goede, leuke en vlotte bediening en bovendien heerlijke gerechten! Echt een aanrader! Kijk er naar uit om in de zomer weer heerlijk op het terras te zitten onder het genot van een echte Texelse Skuumkoppe! Tot van de zomer!

96. Het duurde erg lang voor we geholpen werden. Toen we eindelijk besteld hadden duurde het erg lang voor we onze gerechten ontvingen. De nacho's konden op verzoek niet met kip ipv gehakt gemaakt worden. Gekozen voor vegetarisch, wat betekende een zak nacho's chips overgegoten met gesmolten kaas, en dat voor 16,95 euro! Bij 3 hoofdgerechten werd 1 zakje patat geserveerd. Kortom: geen aanrader!

Verder was het erg lawaaierig in het restaurant, geluiden van de bar/vaatwasser die constant in- en uitgeladen werd.

97. Erwin Staal

Hebben hier dit weekend weer heerlijk gegeten. Net als deze zomer was het tapas voorgerecht weer super. Vriendelijke bediening en vlotte service. Zeker een aanrader!

98. Wij hebben in een zeer sfeervolle zaak heerlijk gegeten!

Vriendelijk personeel en niet lang hoeven wachten terwijl het best wel druk was!

Zeker de moeite waard!

99. Peter brouwer

Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Quinty's, gezellige bediening, het eten was heerlijk en voor onze 2 kinderen was er een goochelaar.

100. Vanavond met zijn viertjes heerlijk gegeten bij Quinty's. Precies een jaar geleden hebben we hier ook prima gegeten tijdens onze vakantie in De Koog. De carpaccio, tapas, nachos toros, ossenhaaspuntjes of mixgrill...het smaakte allemaal uitstekend! De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Er was echter een minpuntje...de snelheid van de bediening. Het duurde echt veel te lang. Dat is jammer anders hadden we hier ook een 8 voor kunnen geven.

Als we volgend jaar op 29 december weer in De Koog zijn wordt het wederom Quinty's!

Volgende pagina