Hier zie je hoe de meningen over de Het Plein verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Internationaal De Koog

Joke van Diepen

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een super gastvrije bediening.

2. Internationaal De Koog

C van Middegaal

Er zaten lekkere gerechten tussen.
    Maar helaas waren de broodjes op. De gambas waren op. De rijst was op. En in de lamsschotel zat weinig lam, het was meer een soepje. Dat vond ik niet goed geregeld. Toch betaal je het volledige bedrag. Jammer niet voor herhaling vatbaar.
    Claudia, uit Veghel.

3. Internationaal De Koog

Zeer uitgebreide kaart, het concept is top en zit goed in elkaar. Ook de prijs/kwaliteit verhouding voor de kleinste genieters onder ons is perfect geregeld. Bij all-in concepten denk je al snel aan een wok restaurant met een beperkte keuze qua gerechten. Hier zijn de gerechten perfect gebalanceerd, ook voor de vegetariër en mensen met allergieën zoals vis is de keuze enorm. Het leuke is dat de hoeveelheid gerechtjes waar je uit kan kiezen zo ruim is, dat je het niet bij 1 avond kan laten, want als je vol en voldaan bent, dan zijn er nog zoveel keuzes over, dat je zeker nog een keer terug wilt komen om de rest te proeven. Chapeau voor het keukenteam dat zorgt voor een mooie opmaak en een smaakbelevenis, en de bediening die er zeker voor zorgt dat je niets te kort komt. Graag tot een volgende keer!

4. Internationaal De Koog

C.Oltmanns

Es war mal wieder sehr lecker. Haben sich selbst übertroffen. Fahren jeden Urlaub dorthin.

5. Internationaal De Koog

Mai-lin richard en fam

Super lekker gegeten 2de kerstdag we moesten helaas de laatste boot terug en daar houden ze echt rekening mee :) bediening top en de keuken fantastisch tot volgende keer :)

6. Internationaal De Koog

Fantastische kerstavond gehad. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en oplettende bediening. Geen moeite teveel, steeds genoeg te eten en te drinken. Duurde ook niet lang voor er weer nieuwe gerechtjes kwamen. Een ronde niet bestellen, ook geen probleem. Vorig jaar waren we al erg tevreden toen we bij 't Plein hadden gegeten, dat geldt dus nog steeds. Prijs/kwaliteit ook prima!!
    Gewoon top, dus!!

7. Internationaal De Koog

Waardeloos telkens 15 min wachten op je volgend gerecht mooi concept voor de eigenaar trage zooi

6,7
  8. Internationaal De Koog

We hebben heerlijk gegeten. Alleen op vrijdagavond 15 december was het er erg rustig.

9. Internationaal De Koog

We hebben hier vorige week heerlijk gegeten, helaas voelde 1 van ons zich niet goed waardoor we de maaltijd voortijdig moesten beëindigen. De eigenaar bood ons direct aan dat we niet het hele bedrag van het arrangement hoefden te betalen. Wat een fijne service! We komen zeker een keer terug!

10. Internationaal De Koog

Per 11 november een nieuwe kaart… en zeker geen tegenvaller. Overheerlijke diamanthaas, tortellini, maar ook Marissa, Suus en de andere dame in de bediening maken het geheel compleet!

Daarna ff gezellig een borrel pakken in De Jutter en je hebt een top dag!

11. Internationaal De Koog

Ingrid En Erik

We hebben erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening is goed en ze geven goede tips en niet alleen over het eten.

12. Internationaal De Koog

Bea Lokhorst

Aanrader! Ruim voldoende keuze uit heerlijke voor- en hoofdgerechten van goede kwaliteit! We hebben er een avondvullend programma aan gehad, super!

13. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, over het algemeen verrassende smaken en creatief opgemaakte borden. Het oog wil ook wat nietwaar? We hebben met z'n zevenen ruim drie uur aan tafel gezeten en de gelegenheid gehad om voldoende gerechtjes te bestellen. Persoonlijk vond ik het soepje van gegrilde paprika met courgette het lekkerst. Prima bediening, ondanks het slechte weer en een vol huis was de sfeer relaxed te noemen. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Wel jammer dat je hiervoor helemaal naar Texel moet.

14. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten. Bediening was goed.
    Gamba’s waren top. En geweldig tomaten soepje. Biefstuk is ook een topper.

15. Internationaal De Koog

Klaas Heijnen

Heerlijk gegeten, lekkere gerechten in een ontspannen sfeer. Aardige bediening, echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.

16. Internationaal De Koog

Eten was van prima kwaliteit en het concept is ook erg leuk. Uitvoering daarentegen kan nog wel wat verbeterd worden. Je mag maar 1 gerechtje per gang bestellen waardoor je erg veel wacht in verhouding met eten. Zeker bij de eerste rondes als je echt nog trek hebt zijn de porties dan klein en wordt het meer een all you can wait… doorgeven van de gerechten ging ook rommelig en zelfs bij 1 ronde een gerecht te weinig gekregen. Mix van bietencarpaccio en champignons was geen mix, maar gewoon 1 soort. Kortom… goede kwaliteit van het eten, echt smakelijk maar ruim 3 uur aan tafel zitten nog zonder dessert en koffie na is voor ons echt te lang…

6,3
  17. Internationaal De Koog

Karin Haikens

Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening.
    Lekker rustig kunnen genieten zonder tijdsdruk.
    Jammer dat de lamsham op was (is toch een texels product!)

18. Internationaal De Koog

Om 18u aan tafel. Volgens de gastheer tijd genoeg tot 2030 om te eten. Vrienden moesten met de laatste boot mee. De keuken kon het niet meer aan vertelde ze ons. De rijst was op snauwde een serveerster. Hebben maar 4 kleine gerechtjes kunnem eten en wel de hoofdprijs betaald. Erg teleurstellend!

2,1
  19. Internationaal De Koog

Mieke Pendjol

Was erg goed eten en de bediening was vriendelijk. Een aanrader!!

20. Internationaal De Koog

Rita Hekman

Zaterdagavond met z'n allen gegeten bij Genieterij 't Plein. Super gezellige avond gehad en onbeperkt genoten heerlijke gerechtjes. Alles was lekker, bediening vriendelijk en attent.

21. Internationaal De Koog

Super gezellige avond gehad, alleen in de loop van de avond laat de bediening wat langer op zich wachten, lang zitten met lege glazen en lege borden! Eten is verder perfect!

22. Internationaal De Koog

M de Goeij

Heerlijk onbeperkt genieten van verschillende gerechtjes! Vriendelijk personeel, heerlijk eten!

23. Internationaal De Koog

We kozen een prachtige dag uit om aan het plein te zitten. De sfeer was dus al snel gemaakt. Het personeel was vriendelijk en het concept leek ons wel wat. Helaas viel dat flink tegen. We hebben 3 uren gezeten. Langer lukte gewoon niet met kleine kinderen en nog een boot te halen. Uiteindelijk hebben we 5 gerechtjes (inclusief voorgerechten) gehad. Het liet dus allemaal erg lang op zich wachten. (Wel melding van gemaakt) het eten was goed maar simpel. Een rundercarpaccio waren 2 velletjes vlees met drupje saus en 1 blaadje rucola… Ondanks de vaste prijs toch nog een duur etentje voor 5 kleine gerechtjes.

4,9
  24. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten hier, gerechtjes kwamen snel. Service was erg goed en het personeel was vriendelijk en gezellig. Komen hier vaker eten!

25. Internationaal De Koog

Leuk concept met allemaal kleine gerechtjes. All you van eat staat erbij.. maar als je dan een half uur/ één uur moet wachten op een gerechtje wordt je daar niet vrolijk van. Uiteindelijk in 2.5 uur tijd 5 gerechtjes gehad. Bediening was aardig maar totaal niet oplettend, zaten lang met lege bordjes maar ook zeker zonder drinken! Het eten was oké maar niet top.. nee, wij zouden er niet nog een keer terug gaan!

26. Internationaal De Koog

Pieternel

Heerlijk genoten van het lekkere eten!

27. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten en zeer gezellig personeel.

28. Internationaal De Koog

Razend lekkere gerechten! Ons bezoek aan Texel is nooit compleet zonder hier te hebben genoten van de unieke gerechten. Zo simpel maar zo lekker. De bediening is zeer gastvrij! Soms wel even wachten op een gerecht, maar eenmaal een hap genomen vergeet je dat weer 😉

29. Internationaal De Koog

Pannekeet

Geweldige avond gehad, lekker eten, concept zit prima in elkaar. Vriendelijk personeel. En wat ook heel leuk was dat ze wat extra deden toen ze wisten dat er een 50e verjaardag gevierd werd. Zeker om vaker te doen

30. Internationaal De Koog

Lekker gegeten maar veel verschil tussen de gerechtjes. Sommige waren echt kunstwerkjes en creatief bedacht maar de carpaccio en salade vond ik daarentegen een beetje simpel opgemaakt. In het begin werden de gerechtjes vlot na elkaar opgediend maar na acht uur duurde het steeds langer, ook met de bediening van de drank.
    De bediening was erg vriendelijk maar ook deels onervaren. Onervarenheid vind ik niet erg, wel dat men niet attent is op lege glazen.
    Ondanks een paar kleine minpuntjes lekker gegeten met de kids.

31. Internationaal De Koog

Jarig en dan nog mee uit eten mogen… super! Wat een super leuk en lekker concept! Vorig jaar ook geweest en dit jaar weer… echt een feestje! Alle aandacht kregen we. Met zn allen (7 personen) echt genoten van alle kleine gerechtjes die je kan kiezen. Keuze uit volwassen of kinder "menu". Volwassen en kindermenu werd ook dankbaar van gegeten. Als je aan geeft dat je wat hebt te vieren krijg je een leuke verassing! Wat een leuke verassing op mn verjaardag, dat bord met thee en vuurwerk. Weer eens wat anders dan ijs met vuurwerk! Bedankt we hebben genoten!

32. Internationaal De Koog

Zijn hier van de week wezen eten. Wat een verademing tussen alle pizza en schnitzelrestaurants. Werden goed ontvangen door een heer. Ondanks dat ie boos keek was ie erg attent en grappig. Het concept is uniek, geen all you can eat vreetschuur, maar op je gemak gerechtje voor gerechtje. De gerechtjes zagen er mooi uit, vooral de salades. Maar ook de meloensteak, die moet U absoluut proberen. Ondanks dat het druk was kwamen de gerechtjes vrij snel op tafel. We zijn nog 3 dagen op Texel maar ga zeker nog keertje terug. Enige minpuntje was de wijn, erg weinig. Misschien kwam het door een ander terras waar de glazen wel goed gevuld waren.

33. Internationaal De Koog

Vorige week hier gezeten met mijn vriendin. We begonnen met een cocktail. De heer die ons bediende was vriendelijk. Echter deed hij enorm lang over onze cocktail. Hij deed 10 andere dingen tussen door, en voor ons gevoel maakte hij ze alle tien niet af. Uiteindelijk onze cocktail gekregen.

Een vlotte jongeman kwam ons de kaart brengen. Hij legde het concept goed uit en vroeg meteen of wij iets te drinken wilden. Hij bracht dit ook snel naar onze tafel en vroeg of wij onze keuze gemaakt hadden voor de eerste ronde.

De gerechtjes zelf waren vrij simpel maar goed te eten. Wel merkte wij dat er veel onervaren mensen werken. Zo zouden de volgende punten verbeterd kunnen worden:

- helicopter view, personeel ziet niet waar het werk gedaan moet worden en hoe ze efficient hun werk kunnen doen.
    - Wachttijden zijn erg lang, drankje duurt zo 15 minuten.
    - Personeel snauwt elkaar af.
    - Leidinggevende werkt weinig mee ook als het druk is.
    - Glazen dienen laag vast gepakt te worden.
    - In de wijnglazen mag meer geschonken worden, twee slokken en het is op.
    - Halve personeel staat met de tong piercing te spelen (niet zo fris)
    - Persoonlijke verzorging, beter scheren en dames haar netjes.
    - Toen ik naar binnen liep was de bar een grote zooi, terwijl er buiten nog 5 tafels zaten.

Het plein heeft een leuk concept en zeker potentie. Wel moet er echt meer geïnversteerd worden in het personeel.

6,3
  34. Internationaal De Koog

W. Baas

Onze eerst keer hier gegeten en zeker niet de laatste keer… Top bediening, heerlijk eten en een gezellige locatie 👌

35. Internationaal De Koog

Joke

Gisteren met mijn vriendin hier wezen eten alles helemaal top! Ontvangen door een spontane dame super vriendelijk! De rest van de avond zijn we geholpen door een jongeman die erg vriendelijk was en ook wel in was voor een praatje buiten zijn werk om, wij hadden verwacht dat we erg lang op het volgende gerechtje zouden moeten wachten maar het personeel had goed oog voor ons en liep het dus vlot achter elkaar door. Borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte heerlijk, ons enige puntje van kritiek is dat de hamburger (ons laatste gerechtje) niet helemaal gaar was maar ondanks dat hebben wij een top avond gehad en komen wij zeker weten weer!

36. Internationaal De Koog

Jack van't Veld

Eten was natuurlijk goed en lekker, maar a.u.b. de klanten wél van te voren waarschuwen dat je niet later dan 1800 uur moet komen, anders haal je niet alles uit het mooie concept van: All you can taste!
    Als we weer op Texel zijn, gaan we er absoluut weer eten, maar dan al vanaf 1730 uur. Veel succes verder!!!

37. Internationaal De Koog

Monique

Gelunched, geen servet erbij en de uitsmijters waren helaas met doorgebakken dooiers. Smaak was goed. Niet voor herhaling.

38. Internationaal De Koog

Super goed eten.

39. Internationaal De Koog

Jet

Heerlijk gegeten!! Veel keuze uit lekkere voor-en hoofdgerechten. Bord altijd mooi opgemaakt en snelle bediening. Kortom: wij komen vaker hier, als we op Texel komen!

40. Internationaal De Koog

Leuk personeel, gezellig en goed eten. Kortom een top restaurant.

41. Internationaal De Koog

Denise barhorst

Voor de eerste keer wezen eten bij ' plein 1.5 week geleden! Wat was het eten heerlijk, voor een bepaald bedrag had je all you can eat! Bij alle gerechtjes werd het allemaal weer keurig gepresenteerd op het bord erg netjes allemaal ! Het personeel is ook super vriendelijk komen even praatje maken met je kijken of alles naar wens is echt top! Zouden er zeker nog een keer gaan eten was voor herhaling vatbaar 💪!

42. Internationaal De Koog

Voor ieder wat wils,leuke locatie en bediening was top!

43. Internationaal De Koog

Jammer maar bediening wist niet voldoende van de gerechten. Voorgerechten lekker maar de hoofdgerechten weinig keus, droog hamburger broodje en hamburger smakeloos en droog. Gemeld maar niets mee gedaan. Toetje niet inbegrepen. Conclusie: te duur voor gebodene.

2,9
  44. Internationaal De Koog

Wendy

45. Internationaal De Koog

De bediening liet zich zeer te wensen over. Dit lieten ze meteen merken toen we binnen kwamen aangezien er 3 meiden achter de bar stonden te kletsen/zingen en geen oog voor ons hadden. Daarna meerdere malen zelf om drinken moeten vragen omdat ze te druk waren met schoonmaken en ze echt om half 10 klaar wilden zijn. Op klachten van eten werd niet gereageerd zoals te zoute soep en te vettige champignons. Om half 10 zou de keuken moeten sluiten. Dit was echter al om 5 voor half 10 zonder dat dit aangegeven werd. Kortom maar 4 kleine gerechtjes in 2uur tijd op omdat de bediening graag om half 10 naar huis wilde wat waarschijnlijk nu wel gelukt is.....

46. Internationaal De Koog

Het eten smaakte weer heel lekker alleen jammer dat als je een toetje besteld waar je voor moet bijbetalen deze ook maar 1/3 van een normaal toetje is.
    maar ondanks dat komen we zeker weer als we weer op Texel zijn.

47. Internationaal De Koog

Sanne Bakker-Jansen

Super lekker eten. Alleen de verdeling van het personeel is niet handig. Een meisje voor het uithalen en opnemen van de gerechten is te weinig voor de tijd die je hebt om te eten. Terwijl er een meisje staat te vervelen/ gapen om het eten te brengen. Als je er wat van zegt, een snauw krijgen, is niet echt bevordelijk voor een leuke avond. Tegen de sluitingstijd waren de borden ook niet meer mooi opgemaakt, want alles was inmiddels op.
    We hebben dan ook verder niets besteld en meteen af gerekend. Jammer een gemiste kans. Want er hadden nog zeker 2 rondjes aan drankjes en eten besteld kunen worden, maar omdat de serveerster zich aangevallen voelde door het commentaar, bleef ze achter de bar hangen. En de sfeer was gelijk bepaald. Dus uiteindelijk ergens anders een koffie besteld en niet geheel voldaan het restaurant verlaten...

5,1
  48. Internationaal De Koog

Prima gegeten heerlijke gerechten en een goede bediening.

49. Internationaal De Koog

Lekkere gerechten en veel keuze. Leuke bediening.

50. Internationaal De Koog

Lekker eten en genoeg keuze.

51. Internationaal De Koog

familie Smit-kouwenberg

Super lekker gegeten, iedere ronde was weer een feestje! Personeel is alert en snel en zeer aardig.

Tijdens all you can eat kon je zo lang blijven als je wilde, deze formule vind ik slim en fijn. Je zit rustiger en voelt je welkom.

Grote aanrader!

52. Internationaal De Koog

Weer heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Eten was weer fantastische, de sfeer gezellig, bediening weer top zoals gewoonlijk. Ik weet het wordt saai. Maar het was weer helemaal top, een echt aanrader.

53. Internationaal De Koog

Goed en goeie kwaliteit. Porties zouden gerust wat kleiner
    mogen.

54. Internationaal De Koog

Sem de Haan

Dit was de tweede en zeker niet de laatste keer. Samen met onze kinderen heel gezellig en lekker gegeten.

55. Internationaal De Koog

Esther

Leuk concept, vriendelijke bediening, een goede sfeer en voornamelijk lekker eten. Wel duurde het soms lang voordat je het volgende gerechtje kreeg.

56. Internationaal De Koog

Bob

Op onze eerste vakantiedag kennis gemaakt met dit fijne restaurant. Lekker gevarieerde hapjes, goede grootte van de porties. Jammer dat je het toetje apart moet afrekenen, terwijl dat qua kosten toch mee moet vallen. Niet helemaal onbeperkt eten dus.

57. Internationaal De Koog

Lekker gegeten, maar toetje (trifle) viel erg tegen, de rekening gaf ons een nare nasmaak!

58. Internationaal De Koog

Vorig jaar hier gegeten en nu weer! Wederom heerlijk gegeten! Ieder gerecht is even lekker en wordt even mooi opgediend. Ik gun het deze mensen ook zo! Enthousiaste bediening. Alleen maar lof over de kwaliteit en het concept!

59. Internationaal De Koog

Vriendelijk en kundig personeel. Eten was heerlijk, elk gerecht met smaak op bord gecreeerd. Kortom echt genoten. Tafels wel wat dicht op elkaar, erg rumoerig daardoor, dit was klein minpuntje. Fijne avond gehad

60. Internationaal De Koog

Het al de vierde keer dat we hier hebben gegeten. Het is lekker, leuk, gezellig, en een zeer vriendelijke bediening. Er is een zeer gevarieerde keuze, dus voor ieder wat wils. Vlees - vis- vegetarisch. Het is zeker een aanrader. We komen zeker weer terug.

61. Internationaal De Koog

Wat een verademing tussen al die restaurants met veel van hetzelfde op de kaart. Leuk dat je van alles kunt kiezen. Echt lekkere gerechten en mooi geserveerd. Helaas al vol voor ik alles wat ik eigenlijk wilde eten had geproefd. ik zou zeker teruggaan om al die andere lekkere gerechtjes te proeven. En de cocktails smaken ook heerlijk! Wij hebben ervan genoten!

62. Internationaal De Koog

linda hertgers

Dit was onze 2e keer en laatste keer, het is echt een leuk concept, de eerste keer ging het soepel, nu was de bediening echt een stuk minder. Welgeteld 3 kleine gerechtjes in een uur en 15 min. gegeten, erg jammer ook met kids. Eten wat je krijgt is heerlijk, maar erg duur als je weinig kunt bestellen.

5,9
  63. Internationaal De Koog

Prima eetgelegenheid. Bij start erg vlotte bediening, maar hoe later het werd hoe langer wij moesten wachten...
    Prijs/kwaliteit is oké.
    Weet wel als je hier gaat eten dat er ook honden naar binnen mogen (kan storend zijn als deze nogal ruikt).

64. Internationaal De Koog

Super lekker gegeten. Snelle bediening. Goed concept.

65. Internationaal De Koog

Ralf en yvonne

Vanavond gegeten bij t plein.
    Goede ontvangst door een aardige en goede gastvrouw.
    Die tijd nam voor de gasten, zaken goed uitlegde en zeer gastvrij was. Het concept is niet uniek, echter de soort gerechten maakt het wel uniek. Zeker in presentatie en kwaliteit bereid door iemand die ons inziens met passie in de keuken staat. Kortom een aanrader voor een ieder.

66. Internationaal De Koog

Afgelopen zondag 26 maart hebben wij met z'n vieren heerlijk gegeten. Het concept bestaat natuurlijk ook bij andere restaurants, maar de keuze van de gerechten is echt veel gevarieerder dan wat we gewend waren. Ook de drankjes, koffie en nagerechten zijn normaal dus prettig geprijsd. Een echte aanrader en we hopen dat er ook een vestiging in het gooi komt, want om elke keer naar Texel te rijden is wat ver.

67. Internationaal De Koog

Woortman

Vriendelijk personeel en lekker eten.

68. Internationaal De Koog

Ben Meester

Lekkere gerechten, sfeer oké, het was wat stil maar nog vroeg in het seizoen, veel garni in de zin van vullende zaken (brood, gepofte aardappels)... redelijk snel vol. Doen we de volgende keer anders, kom zeker wel een keer terug :-) ... vlotte bediening, soms wat kortaf / neutraal maar over het algemeen verder wel vriendelijk.

69. Internationaal De Koog

Hallo lezers,

Wij hebben met z'n tweeën bij het plein gegeten.
    Het concept is prima doordacht en kan voor een fijne tafel avond zorgen.
    Wij hebben verschillende voor en hoofdgerechtjes gegeten deze avond.
    De smaak was zeer verschillend.
    Van erg lekker tot aan totaal niet te eten.
    Samengevat een gemiddeld cijfer voor een gemiddeld restaurant.
    Qua prijs - kwaliteit verhouding kan ik voor het zelfde bedrag een aantal andere restaurants aanbevelen.

4,7
  70. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte bordjes, met zorg bereid, met veel plezier geserveerd. En iedere keer weer vragen of alles naar wens was. Een absolute aanrader voor een zeer nette prijs.

71. Internationaal De Koog

Binnenkomst: vriendelijk personeel, leuke kaart, vlees niet optimale kwaliteit en al met al leuke avond gehad.

72. Internationaal De Koog

Snaterse

Heerlijk gegeten en fijn om van meerdere gerechten te kunnen proeven. Heel gezellig om met elkaar uit te gaan eten in De Koog, als we weer op Texel komen gaan we zeker hier nog een keer eten.

73. Internationaal De Koog

Paul janssen

Heerlijk gegeten. Als je 5 dagen van tevoren reserveert, had ik wel op een beter tafeltje gehoopt dan prompt in 't midden. Bediening prima. Ietjes meer licht had gemogen op mijn plaats, waar het lastig was om de kaart te kunnen lezen. Hoe dan ook. Goeie kok. Genoten van restaurant het plein. Een verrijking voor De Koog. Top.

74. Internationaal De Koog

A.j Wewer

Leuk concept. Ook voor de kids ideaal en lekker!

75. Internationaal De Koog

Top! Heerlijk gegeten voor een all-in prijs. Drankjes komen er nog bij dus. Echt alle gerechtjes waren lekker! Bediening vriendelijk en snelle service.

76. Internationaal De Koog

Pierre van Herk

Erg lekker: er wordt met passie gekookt. Bediening is vriendelijk niet opdringerig.

77. Internationaal De Koog

R. Meeuwsen

Heerlijk gegeten in een fijne sfeer met aardige bediening voor een mooie prijs, wat wil een mens nog meer!

78. Internationaal De Koog

Het was heerlijk en voldoende. Een hele goede service. Jammer dat het zo ver weg is en we niet zomaar even een keertje terug kunnen komen. Echt een aanrader voor degene die op Texel vakantie vieren.

79. Internationaal De Koog

Arianne Brakenhoff

Heerlijk ontspannen gegeten. Eten super lekker bediening top. Volgende keer komen we zeker weer eten.

80. Internationaal De Koog

Een apart en smakeijk concept met perfect attente bediening en uitleg. Ongedwongen gezellige sfeer en het eten is heerlijk. Helaas kregen wij niet meer dan 6 gerechtjes op 😃 Voor herhaling vatbaar.

81. Internationaal De Koog

Heerlijk eten en uitstekende service!

82. Internationaal De Koog

Irmgard Banas

Hebben heerlijk gegeten. Prettig concept en meer dan voldoende keuze. Ook de kwaliteit was zondermeer goed. We komen ieder jaar op Texel en dit wordt zeker een blijvertje!

83. Internationaal De Koog

Netty Moret

Heerlijk gegeten. TIP: heel jammer dat het dessert niet in het concept is opgenomen.

84. Internationaal De Koog

Peter Hopmans

Was een heerlijke ervaring. Goede en vriendelijke bediening.

85. Internationaal De Koog

T.a.v. de Kerst was er weinig gedaan.
    Het eten was goed, concept is goed doordacht en eten ligt mooi op het bord.
    Service was goed, maar niet bijzonder.

86. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten! De gerechtjes waren allemaal perfect bereid, het personeel is erg vriendelijk en de sfeer warm en gezellig.

87. Internationaal De Koog

Diana van oostende

Zeer lekker en gezellig ingericht.

88. Internationaal De Koog

Heel lekker gegeten, prima bediening en goed concept. Een aanrader!

89. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, voldoende keus en vriendelijke bediening, leuk concept! Zowel de voor- als hoofdgerechten waren ruim voldoende.

90. Internationaal De Koog

Heel leuk concept! Dan eet je weer eens wat anders!

91. Internationaal De Koog

Via een tip zijn we beland bij 't Plein. Erg leuk concept, allemaal kleine gerechten. Was allemaal erg lekker en de ambiance en bediening was goed. Toen wij volzaten zagen we bij de kindergerechten een waterijsje. Dat was een raket en daar hadden we wel trek in als afsluiter. Ik bestelde de waterijsjes en werd al beetje vreemd gekeken. Dit was niet de bedoeling alleen kon het met bijbetaling. Erg teleurstellend. Toen maar gewoon koffie genomen.
    Dat was een kleine smet op een leuke avond.

92. Internationaal De Koog

Annette ten Kate

Heerlijk gegeten een fantastisch concept. Vooral voor mij want met een gastric bypass zijn de gerechtjes qua grootte precies goed! Top! Goede sfeer en vriendelijk personeel.

We komen zeker terug wanneer weer op Texel komen!

93. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten. Prima bediening, echt een aanrader.

94. Internationaal De Koog

Prima eten. Alles ziet er goed uit. Tussen de verschillende gerechten een vlotte bediening. Komen bij een volgend bezoek aan Texel zeker nog eens terug.

95. Internationaal De Koog

Melissa Oldenburger

Erg net restaurant met goede service en een mooi en leuke manier van eten, door meerdere naar eigen keuze kleinere gerechten te serveren. Eten is echt goed bereid en zeer smaakvol!

96. Internationaal De Koog

Yvonne Martina

Geweldig lekker gegeten! Volop keus en een zeer vriendelijke, gastvrije bediening!!

97. Internationaal De Koog

Prima kaart, interessante streekgerechten en heel vriendelijke medewerkers

98. Internationaal De Koog

Michel tiggers

Heerlijk eten voor een goede prijs

99. Internationaal De Koog

Weekendje De Koog en hier naar toe gegaan op basis van recensies op Trip. Maar ook omdat de Dorpsstraat in De Koog een grote restaurant-allee is en het lastig is om een gezellige plek te vinden. Dat wat 't Plein op zich wel. Verder hebben ze een 'onbeperkt genieten' concept, met veel kleine gerechtjes. En daar hebben we heerlijk van gegeten! Vooral de gerechten met vis waren allemaal smakelijk. In het begin hadden we een aantal koude gerechten. Wat dan opvalt is dat er overal salade op zit met dezelfde dressing (uit een knijpfles). Daar zou wat meer creativiteit in mogen zitten! Want de gerechten krijgen dan allemaal dezelfde look-and-feel. Wat eten betreft waren er dus enkele highlights met, maar ook een aantal saaie gerechten met weinig smaak. Uiteindelijk wel voor ons een positieve ervaring qua eten, maar ook het drinken was prima verzorgd. Personeel was vriendelijk, maar wat afstandelijk. Misschien ook wel door de drukte, want met veel kleine gerechtjes moet er veel gelopen worden. Leidde overigens niet tot lange wachttijden. Wat ons betreft: aanrader.

100. Internationaal De Koog

Alarda Rebbers

Heerlijk gegeten, erg fijne smaken....een echte aanrader.

Vorige pagina

Volgende pagina