Buslijn 28, Halte Nikadel of Badweg

ma lunch 11:30 - 16:30 diner 17:00 - 22:00
di lunch 11:30 - 16:30 diner 17:00 - 22:00

Heerlijk onbeperkt à la carte dineren voor een All-in bedrag... Dat noemen wij Eindeloos Genieten!

U kunt de gehele avond onbeperkt kiezen uit meer dan 50 voor- en hoofdgerechtjes. (de porties zijn ongeveer 1/3 à 1/4 van de "normale" porties)

Zoveel gangen bestellen als u wilt, totdat onze keuken sluit.
Geen buffet of wachten bij de bakplaat want alles wordt netjes aan tafel geserveerd.

Géén tijdslimiet, onze keuken is open vanaf 17:00. U kunt zo lang bestellen en blijven zitten tot u voldaan bent of totdat de keuken sluit.

Na uw diner kunt u nog lekker nagenieten van heerlijke desserts, diverse soorten koffie of van lekkere vers gemaakte cocktails.

Kortom... Eindeloos genieten is een avondje uit, waarbij u zich lekker laat verwennen zonder beperkingen!

Ook beschikken wij over een grote knusse, verwarmde serre en het grootste en gezelligste zonne- & loungeterras van De Koog! Hier kunt u uiteraard ook genieten van ons Eindeloos Genieten concept, maar tevens kunt u er 's middags ook heerlijk lunchen of gewoon een lekker drankje drinken.

Het plein staat ook bekend om onze overheerlijke, vers gemaakte Cocktails!

• Rookruimte

ma lunch 11:30 - 16:30 diner 17:00 - 22:00
di lunch 11:30 - 16:30 diner 17:00 - 22:00

1482050452 86
1507020889 83
1519506108 85
1531991327 84

1. Perfecte avond gehad voor herhaling zéker vatbaar niks anders als perfect dank voor de gezelligheid.

2. Lenny van der giessen

Heerlijk gegeten, erg gezellige eetgelegenheid wij zaten in de "serre" heerlijk warm en gezellig, eten was top en bediening ook!

3. Patrick Hoogendoorn

Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening, nette prijs.... ik kan lastig kiezen van de kaart en dat is hier ook niet nodig.
    Ga zo door! Bij ons volgende bezoek aan Texel komen wij zeker terug.

4. Inge hooyschuur

Wij hebben een heerlijke avond gehad met ons personeelsuitje. Het eten was top! Dank jullie wel voor de goede service.

5. Geert-Jan Bakker

Hadden hoge verwachtingen van de "all you can taste" formule.
    Per gerecht duurde het ongeveer 30 á 40 minuten voor je een volgend besteld gerechtje kreeg.
    Wij waren er iets na 19.00 En om 21.15 Hadden wij welgeteld 4 gerechtjes kunnen nuttigen.
    Hierdoor hebben wij maar last minute gekozen voor "chef's taste" (als ik het goed had heette dat zo) waarbij je kiest voor 4 gerechten. Toen wij dat vertelden aan de, overigens vriendelijke ober, begreep hij dat wel. Wat we bestelden was overigens erg lekker… maar het tempo was dusdanig laag dat "all you can taste" ruimschoots overdreven is.

6. J Deelstra

Gisteren 14/10 samen heerlijk gegeten bij t plein, leuke en vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
    Eten was heerlijk.

7. Zo'n restaurant konden wij nog niet. Heerlijk gegeten en gezellig. Wel lekker vroeg komen want het is echt een avondvullend iets😊Mochten wij ooit weer op Texel komen gaan wij hier zeker weer heen.

8. HJM Huijerman

Wij hebben zaterdag bij “genieten op het plein “ gegeten. Het was niet onze eerste keer. We hebben weer heerlijk gegeten met een zeer goede en vriendelijke bediening. We hebben weer een top avond gehad. Ik zal zeggen. Tot de volgende keer.

9. Voor de eerste keer hier gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Eten was goed verzorgd en met aandacht bereid. De sfeer was gezellig en op de serre was het goed vertoeven en nog lekker warm voor deze tijd van het jaar. De service was uitstekend. Er werd goed opgelet of de glazen leeg waren en we nog wat bij wilde bestellen. Nadat het gerechtje op was werd er snel een volgend gerecht gebracht. Wilde je even een pauze inlassen kon dat ook. Het zat niet helemaal vol toen wij er waren maar was goed bezet. Er liep genoeg personeel en iedereen was even vriendelijk. De kaart was duidelijk en genoeg keuze ook voor mensen met een allergie, groot pluspunt! Wij hebben er drie uur gezeten, voor ons meer dan genoeg. We mochten langer blijven en door bestellen maar voor ons was het echt meer dan genoeg. We hebben 11 gerechtjes gegeten en zaten echt goed vol!
    Zeker een aanrader voor als je genoeg tijd hebt en lekker wil afwisselen in gerechten of als je eens iets anders wil proberen qua gerecht. Top! Wij komen zeker terug en hebben andere ook al getipt hier eens te gaan eten.

10. Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. Lekker warm en gezellig in de serre. En zelfs m'n hond werd verwelkomd met water en meerdere keren wat lekkers. Bedankt voor de gezelligheid!

11. Wij hebben genoten van het eten bij jullie! Vooral de loempia met pulled pork was super lekker.

12. Gert Jaspers

Gezellig, goede bediening, vlotte bediening en goede prijs kwaliteit verhouding.

13. J. Bouwknegt

Fantastische sfeer en zeer kindvriendelijk. Onze Balou kreeg enkele keren een koekje van de ober. Chapeau voor de bediening die zelfs tijd maakte voor een gesprek aan elke tafel.

14. Heerlijk gegeten met een groep van 8 pers.
    Familie en vrienden gemixt.
    Het eten was heel lekker en voldoende keuze qua gerechten.

15. Een super avond gehad. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De gerechten kwamen vlot door. Elk gerecht werd met aandacht bereid en uitgeserveerd. Persoonlijke wensen voor gerechten werden netjes genoteerd en aangepast. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje ontspannen tafelen. Wij komen zeker terug.

16. Gisteren heerlijk gegeten. De service was top. Je krijgt allemaal kleine gerechtjes waardoor je veel kunt proeven. Alle gerechtjes waren zeer lekker. Je mag 1 gerecht per keer bestellen maar als je je gerecht op hebt kan je meteen het volgende bestellen. Na het bestellen zijn de gerechtjes snel op tafel. Je mag van 17.00 uur tot 21.30 uur van de kaart bestellen.

Wij hebben een top avond gehad!

17. Ellen de jong

Het was GEWELDIG !!!!! Komen in november weer langs TOP Vr . Gr . Ellen

18. Ongehaast genieten van een grote verscheidenheid aan lekkere hapjes, waarbij keus genoeg is om aan ieders wensen te voldoen. Vlotte bediening, tijd voor een praatje en een grap met de man die de bestelling opneemt, ondanks dat de zaak aardig vol zat met gasten. Inmiddels meerdere malen hier gegeten en telkens een zelfde ervaring met wisselend personeel. Een aanrader!

19. Heel lekker gegeten, mooie gerechtjes.
    Voor deze prijs zou het dessert wel inclusief mogen zijn.
    Een aanrader als je lekker een avondje wil tafelen.

20. Mirjam Klaver

Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijk personeel.

21. Ideaal concept voor groot gezin. Voor ieder wat wils. Vlotte bediening. Gerechten tongstrelend, maar ook lust voor het oog.

22. Anoniem

We hebben heerlijk gegeten en super aardig personeel. Was een toppertje.

23. Chris Kok

Prima restaurant. Leuke menukaart. Deze avond zelfs live muziek.

Leukste plek in de dorpsstraat.

24. Nellie en Kees van Eekelen

Echt een aanrader! Goede bediening, aardig personeel, vriendelijk. Gerechten waren van goede kwaliteit en smaak. Restaurant is mooi ingericht. Waren er maar meer van dit soort bedrijven. Ze gaan er voor! Complimenten.

25. Heerlijk gegeten, fijne ambiance en uitermate vriendelijk personeel.

26. Leuk concept voor een avondje gezellig tapas eten.

27. Kees/Wil/Corrie/Gerrit

We hebben weer heerlijk gegeten van zoveel heerlijke keuzes. Ook het personeel was weer TOP! Snel en super vriendelijk 😊
    Elk jaar komen we hier terug en het blijft… GENIETEN 😋

28. Van Eijl

Super leuk concept! Heerlijk gegeten en aardig personeel. Voor herhaling vatbaar, echt een aanrader als je in Texel- De Koog bent.

29. Heerlijk gegeten leuk om alle diverse gerechten te proeven gezellige en leuke vlotte bediening super.

30. Sandra Switzar

We hebben met zes personen heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader. Leuk concept. Je kan zo meerdere gerechten, verdeeld over de avond proberen.

31. Anoniem

Het all you can taste concept is een prima concept wat erg aanspreekt. Je bestelt steeds 1 gerechtje van de kaart en gaat door tot je alles geprobeerd heb wat je wilde. Helaas zit er tussen de rondes erg veel tijd. Doordat je steeds maar 1 gerechtje kunt proberen wordt de lekkere trek niet echt verzadigd. Het duurt ontzettend lang voordat je een bodempje gelegd hebt en om voldaan naar huis te gaan moet je er echt de hele avond voor uittrekken. Dit vonden wij persoonlijk een nadeel omdat we ruim 4 uur gezeten hebben. Zeker met kinderen is dit niet te doen.

32. Marion van Roij

Erg lekker gegeten en veel verschillende gerechtjes geprobeerd. Allemaal even lekker! Leuk restaurant met fijne en vlotte bediening.

33. Danielle Fassotte

Het was prima bediening, niet druk. Eten was redelijk, misschien prijzig in verhouding tot kwaliteit.
    Picolinni’s van de supermarkt… kom beetje meer fantasie zou best kunnen.

34. Rianne schilder

Gister heerlijk wezen eten met mijn 2 kinderen, helaas niet in de serre maar binnen was ook.
    Erg gezellig. Leuk concept! Heerlijk gegeten, mooie opmaak van de gerechtjes. Af en toe wel om een pauze moeten vragen omdat de nieuwe gerechtjes snel werden opgenomen, attente bediening erg vriendelijk. Klein misverstand met de leeftijd van mijn jongste maar dat werd professioneel opgelost. Wij komen zeker terug.

Ik zou nog wel graag een tip willen geven: zet een extra personeelslid in de bediening: onze bestelling werd opgenomen, het eten werd gebracht, en het drinken werd gebracht door telkens 2 personen in een bijna vol restaurant.

35. Marcella

Leuk restaurant. Afgesloten terras met heaters erg gezellig. Bediening goed en steeds weer nieuwe gerechtjes uitzoeken. Is top. Eten was goed. Geen gehaast lekker genoten van alles.

36. Yvonne

Kwaliteit van het eten was goed. Wel kon de bediening iets vriendelijker en moesten we soms erg lang wachten voordat we onze gerechten kregen.

37. Ronald

Zeker niet slecht gegeten, jammer dat je erg lang moet wachten tussen de gerechtjes door.
    1 Gerechtje per keer bestellen kan best maar hou dan het tempo erin.
    Dessert niet inbegrepen bij het All you Can taste menu.

38. Rick slotboom

Heerlijk gegeten, bediening was super, top avond!

39. Stefan Drost

Sehr gutes Essen und toller Service.
    War ein schöner Abend.
    Vielen Dank.

40. Erg lekker gegeten. Net nieuwe kaart dus de primeur. Gezellig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

41. Was weer perfect zoals altijd ,jullie mogen trots zijn op dit concept en jullie zelf, in een woord geweldig.

42. Heerlijk eten en veel variatie, zeker een aanrader!

43. Laats bij genieterij het plein gegeten met mijn vrouw. We waren een paar dagen weg in Texel, dus gingen we uit eten. Het concept leek ons leuk. De gerechten waren prima, de lamsstoofpot was lekker. De bediening was okee, de jongen die ons bediende gaf ons een ongemakkelijk gevoel en schreeuwde hard. Toen ik vroeg of het misschien iets zachter kon, zei hij dat dit zijn volume is en hij daar niks aan kon doen. De rest van de avond bleef hij ons raar aankijken en vroeg hij niet wat we wilden drinken en of het eten smaakte.

44. Een goed concept, maar voor 27,50 euro per persoon hadden we toch iets meer creativiteit en smaak verwacht. De extra "verse" groente bestond uit te gaar gekookte wortelen en rode kool die smaakte alsof deze uit een pot kwam, een afknapper. Verder wel een fijne ambiance en vriendelijke bediening.

45. Willem van Hassel

46. Wij hebben hier gisteren gegeten en wat een geweldige ervaring. Wij zijn getipt door vrienden en hebben toch maar even de website bekeken en s’middags naar binnen gelopen om te reserveren. Wel hadden wij aangegeven dat onze voorkeur binnen was inplaats van de serre maar zijn toch in de serre geplaatst. Wat uiteindelijk maar beter was ook want je zit er heerlijk en de temperatuur is net zoals binnen. We werden ontvangen en de rest van de avond geholpen door een nette vriendelijke jongeman die ons vlot en duidelijk de regels uitlegde. Hij nam vervolgens de drankjes op en bracht die erg snel bij onze tafel. Nadat hij de stokbroodjes had uitgeserveerd kon het GENIETEN beginnen. We hebben van alles gegeten en alles smaakte echt perfect, de opmaak ook prachtig en nadat wij een gerechtje ophadden werd ons vlot gevraagd of wij een volgende keuze hadden kunnen maken. Uiteindelijk hebben wij 6/7 gerechtjes gehad en dat was meer als genoeg.

Wij komen zeker terug naar Genieterij t’plein als wij weer op Texel zijn. Lekkere gerechtjes veel keuze en een mooie opmaak, vriendelijke en erg zorgzame bediening!

47. gezelschap de la Porte

Goede ontvangst door stagier. In een goed tempo de gerechten besteld en opgediend. Kwaliteit van de diverse gekozen gerechten was prima en verfijnd van smaak. Kortom aan te raden restaurant.

48. In deze tijd van het jaar is het lekker rustig en heeft de bediening tijd voor een praatje. Vriendelijke mensen en erg goed eten. Het concept is erg prettig, je kunt veel uitproberen. Er zijn kinderstoelen en ook genoeg gerechtjes voor kinderen, onder de drie jaar eten ze zelfs gratis mee. Eet je 4 of minder gerechten, dan krijg je zelfs een gereduceerd tarief. Nette zaak, goede bediening, goed eet, we raden het iedereen aan!

49. Heerlijk gegeten maar was erg koud in de serre..

50. Joke van Diepen

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en een super gastvrije bediening.

51. C van Middegaal

Er zaten lekkere gerechten tussen.
    Maar helaas waren de broodjes op. De gambas waren op. De rijst was op. En in de lamsschotel zat weinig lam, het was meer een soepje. Dat vond ik niet goed geregeld. Toch betaal je het volledige bedrag. Jammer niet voor herhaling vatbaar.
    Claudia, uit Veghel.

52. Zeer uitgebreide kaart, het concept is top en zit goed in elkaar. Ook de prijs/kwaliteit verhouding voor de kleinste genieters onder ons is perfect geregeld. Bij all-in concepten denk je al snel aan een wok restaurant met een beperkte keuze qua gerechten. Hier zijn de gerechten perfect gebalanceerd, ook voor de vegetariër en mensen met allergieën zoals vis is de keuze enorm. Het leuke is dat de hoeveelheid gerechtjes waar je uit kan kiezen zo ruim is, dat je het niet bij 1 avond kan laten, want als je vol en voldaan bent, dan zijn er nog zoveel keuzes over, dat je zeker nog een keer terug wilt komen om de rest te proeven. Chapeau voor het keukenteam dat zorgt voor een mooie opmaak en een smaakbelevenis, en de bediening die er zeker voor zorgt dat je niets te kort komt. Graag tot een volgende keer!

53. C.Oltmanns

Es war mal wieder sehr lecker. Haben sich selbst übertroffen. Fahren jeden Urlaub dorthin.

54. Mai-lin richard en fam

Super lekker gegeten 2de kerstdag we moesten helaas de laatste boot terug en daar houden ze echt rekening mee :) bediening top en de keuken fantastisch tot volgende keer :)

55. Fantastische kerstavond gehad. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en oplettende bediening. Geen moeite teveel, steeds genoeg te eten en te drinken. Duurde ook niet lang voor er weer nieuwe gerechtjes kwamen. Een ronde niet bestellen, ook geen probleem. Vorig jaar waren we al erg tevreden toen we bij 't Plein hadden gegeten, dat geldt dus nog steeds. Prijs/kwaliteit ook prima!!
    Gewoon top, dus!!

56. Lekker verschillende gerechtjes proeven de hele avond voor vaste prijs excl drank en dessert, aan de gerechten veel aandacht besteed qua presentatie, lekker gegeten!

57. Waardeloos telkens 15 min wachten op je volgend gerecht mooi concept voor de eigenaar trage zooi

58. We hebben heerlijk gegeten. Alleen op vrijdagavond 15 december was het er erg rustig.

59. We hebben hier vorige week heerlijk gegeten, helaas voelde 1 van ons zich niet goed waardoor we de maaltijd voortijdig moesten beëindigen. De eigenaar bood ons direct aan dat we niet het hele bedrag van het arrangement hoefden te betalen. Wat een fijne service! We komen zeker een keer terug!

60. Per 11 november een nieuwe kaart… en zeker geen tegenvaller. Overheerlijke diamanthaas, tortellini, maar ook Marissa, Suus en de andere dame in de bediening maken het geheel compleet!

Daarna ff gezellig een borrel pakken in De Jutter en je hebt een top dag!

61. Ingrid En Erik

We hebben erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening is goed en ze geven goede tips en niet alleen over het eten.

62. Bea Lokhorst

Aanrader! Ruim voldoende keuze uit heerlijke voor- en hoofdgerechten van goede kwaliteit! We hebben er een avondvullend programma aan gehad, super!

63. Heerlijk gegeten, over het algemeen verrassende smaken en creatief opgemaakte borden. Het oog wil ook wat nietwaar? We hebben met z'n zevenen ruim drie uur aan tafel gezeten en de gelegenheid gehad om voldoende gerechtjes te bestellen. Persoonlijk vond ik het soepje van gegrilde paprika met courgette het lekkerst. Prima bediening, ondanks het slechte weer en een vol huis was de sfeer relaxed te noemen. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! Wel jammer dat je hiervoor helemaal naar Texel moet.

64. Heerlijk gegeten. Bediening was goed.
    Gamba’s waren top. En geweldig tomaten soepje. Biefstuk is ook een topper.

65. Klaas Heijnen

Heerlijk gegeten, lekkere gerechten in een ontspannen sfeer. Aardige bediening, echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.

66. Eten was van prima kwaliteit en het concept is ook erg leuk. Uitvoering daarentegen kan nog wel wat verbeterd worden. Je mag maar 1 gerechtje per gang bestellen waardoor je erg veel wacht in verhouding met eten. Zeker bij de eerste rondes als je echt nog trek hebt zijn de porties dan klein en wordt het meer een all you can wait… doorgeven van de gerechten ging ook rommelig en zelfs bij 1 ronde een gerecht te weinig gekregen. Mix van bietencarpaccio en champignons was geen mix, maar gewoon 1 soort. Kortom… goede kwaliteit van het eten, echt smakelijk maar ruim 3 uur aan tafel zitten nog zonder dessert en koffie na is voor ons echt te lang…

67. Karin Haikens

Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening.
    Lekker rustig kunnen genieten zonder tijdsdruk.
    Jammer dat de lamsham op was (is toch een texels product!)

68. Om 18u aan tafel. Volgens de gastheer tijd genoeg tot 2030 om te eten. Vrienden moesten met de laatste boot mee. De keuken kon het niet meer aan vertelde ze ons. De rijst was op snauwde een serveerster. Hebben maar 4 kleine gerechtjes kunnem eten en wel de hoofdprijs betaald. Erg teleurstellend!

2,1
  69. Mieke Pendjol

Was erg goed eten en de bediening was vriendelijk. Een aanrader!!

70. Rita Hekman

Zaterdagavond met z'n allen gegeten bij Genieterij 't Plein. Super gezellige avond gehad en onbeperkt genoten heerlijke gerechtjes. Alles was lekker, bediening vriendelijk en attent.

71. Super gezellige avond gehad, alleen in de loop van de avond laat de bediening wat langer op zich wachten, lang zitten met lege glazen en lege borden! Eten is verder perfect!

72. M de Goeij

Heerlijk onbeperkt genieten van verschillende gerechtjes! Vriendelijk personeel, heerlijk eten!

73. We kozen een prachtige dag uit om aan het plein te zitten. De sfeer was dus al snel gemaakt. Het personeel was vriendelijk en het concept leek ons wel wat. Helaas viel dat flink tegen. We hebben 3 uren gezeten. Langer lukte gewoon niet met kleine kinderen en nog een boot te halen. Uiteindelijk hebben we 5 gerechtjes (inclusief voorgerechten) gehad. Het liet dus allemaal erg lang op zich wachten. (Wel melding van gemaakt) het eten was goed maar simpel. Een rundercarpaccio waren 2 velletjes vlees met drupje saus en 1 blaadje rucola… Ondanks de vaste prijs toch nog een duur etentje voor 5 kleine gerechtjes.

74. Heerlijk gegeten hier, gerechtjes kwamen snel. Service was erg goed en het personeel was vriendelijk en gezellig. Komen hier vaker eten!

75. Leuk concept met allemaal kleine gerechtjes. All you van eat staat erbij.. maar als je dan een half uur/ één uur moet wachten op een gerechtje wordt je daar niet vrolijk van. Uiteindelijk in 2.5 uur tijd 5 gerechtjes gehad. Bediening was aardig maar totaal niet oplettend, zaten lang met lege bordjes maar ook zeker zonder drinken! Het eten was oké maar niet top.. nee, wij zouden er niet nog een keer terug gaan!

76. Pieternel

Heerlijk genoten van het lekkere eten!

77. Heerlijk gegeten en zeer gezellig personeel.

78. Razend lekkere gerechten! Ons bezoek aan Texel is nooit compleet zonder hier te hebben genoten van de unieke gerechten. Zo simpel maar zo lekker. De bediening is zeer gastvrij! Soms wel even wachten op een gerecht, maar eenmaal een hap genomen vergeet je dat weer 😉

79. Pannekeet

Geweldige avond gehad, lekker eten, concept zit prima in elkaar. Vriendelijk personeel. En wat ook heel leuk was dat ze wat extra deden toen ze wisten dat er een 50e verjaardag gevierd werd. Zeker om vaker te doen

80. Lekker gegeten maar veel verschil tussen de gerechtjes. Sommige waren echt kunstwerkjes en creatief bedacht maar de carpaccio en salade vond ik daarentegen een beetje simpel opgemaakt. In het begin werden de gerechtjes vlot na elkaar opgediend maar na acht uur duurde het steeds langer, ook met de bediening van de drank.
    De bediening was erg vriendelijk maar ook deels onervaren. Onervarenheid vind ik niet erg, wel dat men niet attent is op lege glazen.
    Ondanks een paar kleine minpuntjes lekker gegeten met de kids.

81. Jarig en dan nog mee uit eten mogen… super! Wat een super leuk en lekker concept! Vorig jaar ook geweest en dit jaar weer… echt een feestje! Alle aandacht kregen we. Met zn allen (7 personen) echt genoten van alle kleine gerechtjes die je kan kiezen. Keuze uit volwassen of kinder "menu". Volwassen en kindermenu werd ook dankbaar van gegeten. Als je aan geeft dat je wat hebt te vieren krijg je een leuke verassing! Wat een leuke verassing op mn verjaardag, dat bord met thee en vuurwerk. Weer eens wat anders dan ijs met vuurwerk! Bedankt we hebben genoten!

82. Zijn hier van de week wezen eten. Wat een verademing tussen alle pizza en schnitzelrestaurants. Werden goed ontvangen door een heer. Ondanks dat ie boos keek was ie erg attent en grappig. Het concept is uniek, geen all you can eat vreetschuur, maar op je gemak gerechtje voor gerechtje. De gerechtjes zagen er mooi uit, vooral de salades. Maar ook de meloensteak, die moet U absoluut proberen. Ondanks dat het druk was kwamen de gerechtjes vrij snel op tafel. We zijn nog 3 dagen op Texel maar ga zeker nog keertje terug. Enige minpuntje was de wijn, erg weinig. Misschien kwam het door een ander terras waar de glazen wel goed gevuld waren.

83. Vorige week hier gezeten met mijn vriendin. We begonnen met een cocktail. De heer die ons bediende was vriendelijk. Echter deed hij enorm lang over onze cocktail. Hij deed 10 andere dingen tussen door, en voor ons gevoel maakte hij ze alle tien niet af. Uiteindelijk onze cocktail gekregen.

Een vlotte jongeman kwam ons de kaart brengen. Hij legde het concept goed uit en vroeg meteen of wij iets te drinken wilden. Hij bracht dit ook snel naar onze tafel en vroeg of wij onze keuze gemaakt hadden voor de eerste ronde.

De gerechtjes zelf waren vrij simpel maar goed te eten. Wel merkte wij dat er veel onervaren mensen werken. Zo zouden de volgende punten verbeterd kunnen worden:

- helicopter view, personeel ziet niet waar het werk gedaan moet worden en hoe ze efficient hun werk kunnen doen.
    - Wachttijden zijn erg lang, drankje duurt zo 15 minuten.
    - Personeel snauwt elkaar af.
    - Leidinggevende werkt weinig mee ook als het druk is.
    - Glazen dienen laag vast gepakt te worden.
    - In de wijnglazen mag meer geschonken worden, twee slokken en het is op.
    - Halve personeel staat met de tong piercing te spelen (niet zo fris)
    - Persoonlijke verzorging, beter scheren en dames haar netjes.
    - Toen ik naar binnen liep was de bar een grote zooi, terwijl er buiten nog 5 tafels zaten.

Het plein heeft een leuk concept en zeker potentie. Wel moet er echt meer geïnversteerd worden in het personeel.

84. W. Baas

Onze eerst keer hier gegeten en zeker niet de laatste keer… Top bediening, heerlijk eten en een gezellige locatie 👌

85. Joke 15 punten

Gisteren met mijn vriendin hier wezen eten alles helemaal top! Ontvangen door een spontane dame super vriendelijk! De rest van de avond zijn we geholpen door een jongeman die erg vriendelijk was en ook wel in was voor een praatje buiten zijn werk om, wij hadden verwacht dat we erg lang op het volgende gerechtje zouden moeten wachten maar het personeel had goed oog voor ons en liep het dus vlot achter elkaar door. Borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte heerlijk, ons enige puntje van kritiek is dat de hamburger (ons laatste gerechtje) niet helemaal gaar was maar ondanks dat hebben wij een top avond gehad en komen wij zeker weten weer!

86. Jack van't Veld

Eten was natuurlijk goed en lekker, maar a.u.b. de klanten wél van te voren waarschuwen dat je niet later dan 1800 uur moet komen, anders haal je niet alles uit het mooie concept van: All you can taste!
    Als we weer op Texel zijn, gaan we er absoluut weer eten, maar dan al vanaf 1730 uur. Veel succes verder!!!

87. Monique

Gelunched, geen servet erbij en de uitsmijters waren helaas met doorgebakken dooiers. Smaak was goed. Niet voor herhaling.

88. Super goed eten.

89. Jet 5 punten

Heerlijk gegeten!! Veel keuze uit lekkere voor-en hoofdgerechten. Bord altijd mooi opgemaakt en snelle bediening. Kortom: wij komen vaker hier, als we op Texel komen!

90. Leuk personeel, gezellig en goed eten. Kortom een top restaurant.

91. Denise barhorst

Voor de eerste keer wezen eten bij ' plein 1.5 week geleden! Wat was het eten heerlijk, voor een bepaald bedrag had je all you can eat! Bij alle gerechtjes werd het allemaal weer keurig gepresenteerd op het bord erg netjes allemaal ! Het personeel is ook super vriendelijk komen even praatje maken met je kijken of alles naar wens is echt top! Zouden er zeker nog een keer gaan eten was voor herhaling vatbaar 💪!

92. Voor ieder wat wils,leuke locatie en bediening was top!

93. Jammer maar bediening wist niet voldoende van de gerechten. Voorgerechten lekker maar de hoofdgerechten weinig keus, droog hamburger broodje en hamburger smakeloos en droog. Gemeld maar niets mee gedaan. Toetje niet inbegrepen. Conclusie: te duur voor gebodene.

94. Wendy

95. De bediening liet zich zeer te wensen over. Dit lieten ze meteen merken toen we binnen kwamen aangezien er 3 meiden achter de bar stonden te kletsen/zingen en geen oog voor ons hadden. Daarna meerdere malen zelf om drinken moeten vragen omdat ze te druk waren met schoonmaken en ze echt om half 10 klaar wilden zijn. Op klachten van eten werd niet gereageerd zoals te zoute soep en te vettige champignons. Om half 10 zou de keuken moeten sluiten. Dit was echter al om 5 voor half 10 zonder dat dit aangegeven werd. Kortom maar 4 kleine gerechtjes in 2uur tijd op omdat de bediening graag om half 10 naar huis wilde wat waarschijnlijk nu wel gelukt is.....

96. Het eten smaakte weer heel lekker alleen jammer dat als je een toetje besteld waar je voor moet bijbetalen deze ook maar 1/3 van een normaal toetje is.
    maar ondanks dat komen we zeker weer als we weer op Texel zijn.

97. Sanne Bakker-Jansen

Super lekker eten. Alleen de verdeling van het personeel is niet handig. Een meisje voor het uithalen en opnemen van de gerechten is te weinig voor de tijd die je hebt om te eten. Terwijl er een meisje staat te vervelen/ gapen om het eten te brengen. Als je er wat van zegt, een snauw krijgen, is niet echt bevordelijk voor een leuke avond. Tegen de sluitingstijd waren de borden ook niet meer mooi opgemaakt, want alles was inmiddels op.
    We hebben dan ook verder niets besteld en meteen af gerekend. Jammer een gemiste kans. Want er hadden nog zeker 2 rondjes aan drankjes en eten besteld kunen worden, maar omdat de serveerster zich aangevallen voelde door het commentaar, bleef ze achter de bar hangen. En de sfeer was gelijk bepaald. Dus uiteindelijk ergens anders een koffie besteld en niet geheel voldaan het restaurant verlaten...

98. Prima gegeten heerlijke gerechten en een goede bediening.

99. Lekkere gerechten en veel keuze. Leuke bediening.

100. Lekker eten en genoeg keuze.

Volgende pagina