Hier zie je hoe de meningen over de Eigeweis! verdeeld zijn.

1. Internationaal De Koog

Stefany star

Heerlijk gegeten met 8 meiden..!

2. Internationaal De Koog

Jan Mathijssen

Prima prijs/kwaliteit. Aanrader.

3. Internationaal De Koog

Prima ervaring. Personeel is klantvriendelijk. Eten is wat je mag verwachten van een eetcafe: prima in orde. Wel jammer dat spareribs doodgekookt worden maar welke eetgelegenheid serveert nog echte goede spareribs: zonder deze voor te koken lang laten garen op bijvoorbeeld een bbq..

4. Internationaal De Koog

Bettina Franke

Service heel vriendelijk, eten zó lekker, dranken koud en de sfeer gezellig. Wat will je meer? Echte schnitzel, geen vormvlees en de salade net geitenkaas, hmmm.

5. Internationaal De Koog

Kristel

Te gast op het mooie eiland Texel, genieten van de vakantie, maar waar ga je eten? Eigeweis is het geworden, in het centrum van de Koog. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een zeer gemoedelijke sfeer. Goede prijs / kwaliteit verhouding en wij als bourgondisch stel uit Brabant houden van een goed bord eten en daar willen we best een klein beetje meer voor betalen. Een aanrader!

6. Internationaal De Koog

Eten was top, duidelijk dat er streek- en seizoensproducten worden gebruikt. De service is fantastisch, ook als je alleen komt word je met respect en vriendelijkheid tegemoet getreden, in tegenstelling tot sommige andere restaurants. Super dus en zeker een aanrader!

7. Internationaal De Koog

Kees van den Berg

Leuk restaurant, we zijn er met ons gezin geweest. De bediening was vriendelijk, het eten was lekker, dus een geslaagd etentje.

8. Internationaal De Koog

De bediening was prima. Ik vond het wel een beetje raar dat er honden werden toegelaten in het restaurant.
    Vandaag tot 2x toe sate besteld. Tot 2x toe niet gaar. Uiteindelijk maar de rekening gevraagd. Excuses aanvaard en de sate niet op de rekening. Persoonlijk had ik het beter gevonden als de eigenaar de excuses had grmaakt en de rekening had verscheurd. Wat mij betreft geen aanrader.

2,1
  9. Internationaal De Koog

Lekker gegeten. We moesten echter wel een tijdje wachten tot we geholpen werden. Maar zeer vriendelijk personeel!! De saté was geweldig.

10. Internationaal De Koog

Leen Kikkert

Fantastisch gegeten, leuke bediening en reuze gezellig. Zeer zeker aan te raden.

11. Internationaal De Koog

Hans en Anneke

Voor de eerste keer bij Eigewijs de lunch gebruikt. Heerlijk, we komen zeker terug.

12. Internationaal De Koog

Een super gezellige avond gehad. Komen zeker terug.

13. Internationaal De Koog

Fam Schonewille

Top tent!! We komen al een paar jaar in De Koog en elke keer is het weer een feestje om bij Eigewies te eten. Top bediening, top eten en drinken... we komen dit jaar zeker nog een keer terug.

14. Internationaal De Koog

Erg lekker gegeten, super bediening en een prettige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar 😀

15. Internationaal De Koog

Goed gegeten maar allemaal wat veel. Spareribs zat niet heel veel smaak aan. Allemaal niet heel speciaal. Had dit thuis ook klaar kunnen maken.

16. Internationaal De Koog

Super gegeten. XL is ook echt XL. Super service.

17. Internationaal De Koog

Weekend Texel geweest en 2x hier gegeten.
    Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

18. Internationaal De Koog

Wij zijn hier in januari geweest en het was erg lekker. Mooie prijs/kwaliteit verhouding! XL spare-ribs en XL sate echt XL! Vriendelijk personeel, alleen hadden ze het niet zo druk verwacht op een vrijdag in januari, er had best nog een personeelslid bij kunnen staan.

19. Internationaal De Koog

We hebben op tweede kerstdag met een groep van 9 personen, heerlijk gegeten bij Eigeweis! Vanwege het redelijk vroege tijdstip van half zes was het nog vrij rustig en werd alles zeer vlot en smaakvol opgediend. Alle gerechten smaakten goed, ruim voldoende porties, maar de zacht gegaarde beenham is een echte aanrader, heerlijk!

20. Internationaal De Koog

Arndt Hegemann

Wij bezoeken Eigeweis graag in iedere vakantie en genieten van het lekker eten en de leuke sfeer. Alleen de prijzen voor dranken zijn een beetje hoog.

21. Internationaal De Koog

Prima sfeer en service. Leuk personeel, ruime keuze, snelle bediening en lekker eten.

22. Internationaal De Koog

Zoals wij het al jaren gewend zijn, prettige sfeer, hele fijne bediening en lekker eten en drinken. Wij komen zeker terug.

23. Internationaal De Koog

Geweldig restaurant, met super keuken en personeel! Toppie dorpje!

24. Internationaal De Koog

Super leuk restaurant waar we vaak gaan eten. Gezellige vlotte bediening. Heerlijke gerechten! Top!!

25. Internationaal De Koog

Roelie Sebens

Erg lekker gegeten, sfeer erg gezellig, met top bediening. Een restaurant waar we zeker terugkomen.

26. Internationaal De Koog

Dieuwke wassenaar

Super lekker gegeten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Snelle bediening ondanks de drukte en erg vriendelijk. En een gezellige sfeer, een zeer goede aanrader.

27. Internationaal De Koog

Toen we al die negatieve recensies hadden gelezen waren we bang dat we een verkeerde keuze hadden gemaakt door hier te gaan eten. Maar het tegendeel is waar. Wat een voortreffelijk eten en wat een vriendelijke bediening. Er heerst ook een gemoedelijke sfeer en het is er huiselijk. Ik ben in tijden niet zo gezellig uit eten geweest. Klasse! Toen we de grote portie spareribs niet op konden, werden ze netjes ingepakt voor thuis.

28. Internationaal De Koog

Familie hoegee

Kunt hier prima eten. De bediening is erg vriendelijk.
    De kaart is duidelijk, geeft wel wat problemen wanneer je hier vanaf wilt wijken. Eten is behoorlijk veel, maar niet super lekker.

29. Internationaal De Koog

Anne Kriebel

Er staat glutenvrij maar ik kreeg een kaart waarbij alles met gluten bestempeld is. Totaal geen kennis en zelfs een uitsmijter kan niet! Niet eten met een glutenallergie!

30. Internationaal De Koog

Gerard en Mirian

Heerlijke gerechten, goede wijnen, ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit. Aanrader

31. Internationaal De Koog
  32. Internationaal De Koog

Leuk en vriendelijk personeel, een goede sfeer en prima eten. Echt een aanrader.

33. Internationaal De Koog

Heerlijk genoten van het diner! Schitterende locatie, attente bediening. Kok kwam zelfs nog aan tafel of alles naar wens was. Voor herhaling vatbaar.

34. Internationaal De Koog

Erg lekker en vooral ook gezellig gegeten. Attente bediening, grote porties tegen een prima prijs. Aanrader.

35. Internationaal De Koog

Rob vd Kolk, autorijschoolassendorp.nl

Uitstekend restaurant met een goede kaart, uitstekende sfeer en vriendelijk personeel.

Gr, Justin en Rob van der Kolk.

36. Internationaal De Koog

Richard van der Molen

Het eten is misschien wel wat hoog geprijsd maar de kwaliteit is er ook naar.
    Heerlijk gegeten.

37. Internationaal De Koog

Zoals altijd: gezellig, lekker gegeten en gedronken. Wij waren er met z'n vieren, twee ervan voor de eerste keer op Texel en die waren ook totaal enthousiast. In Oktober komen we met z'n tienen uit DE (hebben nu al gereserveerd) ;-))

38. Internationaal De Koog

Erg leuk, wel prijzig. M'n drank en dessert.

39. Internationaal De Koog

Lekker gegeten tijdens het weekend van de ronde van Texel. Leuke avond op vrijdag met live muziek en een gezellige sfeer. Bedankt en tot volgend jaar.

40. Internationaal De Koog

Snelle bediening, voorgerecht snel op tafel, hoofdgerecht duurde iets langer, verkeerde gerecht gekregen, maar fout werd snel recht gezet, wel jammer, gezellige entourage, zanger Frans Ashwin in the House, rekening viel ook mee, al met al top!!

41. Internationaal De Koog

Janssen

Groep met 10 personen. Voorgerecht ging snel. Daarna ruim een uur gewacht. Ze waren ons vergeten in de keuken. Dus geen hoofdgerecht!! We zijn weggegaan. Geen excuses of compensatie.

42. Internationaal De Koog

familie Janssen

Goed eten voor goede prijs.

43. Internationaal De Koog

Dirk

44. Internationaal De Koog

We hebben hier vaak gezeten, met en zonder kinderen en kleinkinderen. In 2014 vaak wezen eten en of een drankje genomen. Het verbaasde ons dan ook dat het hoofdgerecht afgelopen week niet kon tippen aan hetgeen we gewend waren. De groente helemaal doorgegaard, pap, de aardappeltjes waren slap en de friet ging er nog net mee door. Hebben dit nadien aangegeven, reactie, geef het door aan de keuken en daar moet je het mee doen. Stuur het de volgende keer direct terug naar de keuken met de mededeling, we willen graag lekker eten.
    Ondanks dat het niet druk was, toch niet goed. Jammer, jammer, zijn de zaterdag met z'n achten naar collega restaurant gegaan.

45. Internationaal De Koog

Joop van Wieringen

Wij zijn een paar dagen op Texel geweest en hebben overheerlijk gegeten bij Eigeweis, prima bediening en heel gezellig. Bij de borrel heerlijke bitterballen. In een woord fantastisch.

46. Internationaal De Koog

Walter vd Zee

Groot restaurant, het zat helemaal vol, maar desondanks snelle bediening en normale wachttijden. Lekker gegeten, hoeveelheden ook goed. Leuke, vlotte bediening. Hier gaan we vaker heen. Alleen hoeft voor mij de zoetsappige kerstmuziek na de kerst op 30 december niet.

47. Internationaal De Koog

We hadden graag een hoog cijfer gegeven voor alles. Maar bij ons ging het voor 50% mis. 2 dezelfde gerechten besteld, die behoorlijk verschilden. Dit gaan wij hier verder niet behandelen. Nadat wij bij het afrekenen er op wezen, wat het probleem was, hoefden we maar één hoofdgerecht te betalen.
    Dat was een complete en aangename verrassing. Niet vanwege het geld, maar de service! Zelfs toen we een fooi wilden geven(want zo slecht was het ook weer niet..) mocht dat in geen geval. JA, zo doe je toch echt aan klantenbinding!!

Zodra wij weer in de buurt zijn, gaan wij hier weer eten. Eigewijs bedankt!

48. Internationaal De Koog

Voorgerechten zijn gewoon weg goed en zijn mooie porties. Hoofdgerechten super goed. Ik had de vlees spies van 800 gram. Al het vlees perfecte cuisine. Mijn vriendin 2 voorgerechten als hoofd gerecht. Ruim voldoende voor ieders inclusief garnituur.

Voor een ieder die in De Koog op Texel komt: ga naar Eigeweis!. Top tent.

49. Internationaal De Koog

D. Honderd

Met 12 personen gegeten, eten was heerlijk, we hadden gevraagd of ze snel konden serveren ivm klein kind, dit werd super opgepakt. We kregen allemaal tegelijk ons eten. En voor grote eters zeker een aanrader.

50. Internationaal De Koog

Het eten was heerlijk. We moesten alleen heel erg lang wachten voordat we wat te eten kregen.

51. Internationaal De Koog

Gisteren met 6 personen, waaronder 2 kinderen hier gegeten.
    Samenvattend: geweldig.

We zijn begonnen met brood en diverse smeersels. Daarna het hoodgerecht, schnitzels en saté, de kinderen een kindermenu.

Het eten was heerlijk. Goed mals en absoluut niet doorgeslagen qua garing. Leuke opmaak borden.
    Dessert was erg lekker. Alleen jammer van de spuitslagroom maar dat kon de pret niet drukken.

Leuke aandacht voor de kinderen. Die kregen een kleurplaat. De dames in de bediening namen de tijd voor een leuk praatje. Wij hebben een leuke avond gehad.

Een aanrader!!!!!!

52. Internationaal De Koog

Ester van drogenbroek

Normaal komen wij hier vaak als we op vakantie zijn... het eten vind ik dan ook erg goed. Gisterenavond (voetbalavond) hadden ze alleen keuze uit plates, vonden wij op zich niet erg, maar ik had hier meer van verwacht!
    We hadden de kipsate maar die leek wel of hij oud was... vond het echt niet lekker. Ik was zo gewend dat het lekker smaakte, viel dus echt een beetje tegen... Zelfs mijn zoon is een vleeseter maar die vond het ook niet lekker.

53. Internationaal De Koog

In maart twee weken op Texel geweest. Nagenoeg iedere dag in de middag even een borreltje wezen doen met of zonder bittergarnituur.
    Prijs/ kwaliteit erg goed (hoofdgerechtje tussen de 15€-20€). Ook het welbekende bakje water voor de hond (paar keer mee geweest) was geen probleem.
    Ook een paar keer 's avonds wezen eten, ongelooflijk dat ze het voor dermate weinig geld zo leuk en van redelijke kwaliteit weten te serveren. Lekker pretentieloos! Wat je bestelt krijg je.
    Schnitzel is een goed stuk vlees, saté lekker gekruid en de spareribs zijn inderdaad rood. Echter niet omdat ze rauw zijn, maar door de marinade! Vallen van je botje af.
    Irish koffie en peukje weer buiten onder de heaters. Hier komen we zeker terug als we het eiland nog eens aandoen!

54. Internationaal De Koog

Helaas zeer slecht gegeten op 25-01-2014. We hadden de bediening gevraagd dat we het voorgerecht niet gelijk zouden krijgen met ons broodplankje. Wat gebeurde er, wij kregen de ( koude ) soep en carpaccio ( die goed was ) allemaal tegelijk. Daarna kregen we het hoofdgerecht, wat nog slechter was!!! De biefstuk was helemaal rauw ( hebben we terug gestuurd ) en de spare-ribs waren ook rauw/rood (zie foto).

1,7
  55. Internationaal De Koog

A.Berkelaat

We hebben een hele leuke avond gehad. Dat kwam: een leuke locatie, vriendelijke bediening en een heerlijke maaltijd. We hebben kastanje champignonsoep gegeten, daarna een lamsvlees stoofpotje. Het was voortreffelijk en meer dan genoeg. De bediening was vriendelijk en was in voor een praatje. Binnen was het gezellig en aangenaam. Onze complimenten, bedankt voor de gezellige avond.

56. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten op Oudjaarsavond, met een prettige bediening. Nieuwjaarsdag een beetje hectisch, druk en Nieuwjaarsduik op het plein in de tenten. Toch leuk dat ze dit organiseren.

57. Internationaal De Koog

J. Kloppenburg

Een gezellig gedekte tafel gedekt in kerst-sfeer. We waren met 10 pers. dus redelijk veel verschillende menuutjes. Alles klopte perfect, gezellige/goede bediening. We hadden nog een wens voor een klein meisje, een gebakken eitje, geen probleem, gebakken eitjes met brood, kindje en wij ook helemaal tevreden. Dat zijn de kleine extra 's die maken dat je met een tevreden gevoel van tafel gaat. Tot een volgende keer op Texel.

58. Internationaal De Koog

Niet om over naar huis te schrijven, visje en wat friet uit de vriezer halen kan ik zelf ook wel thuis en niet voor dat geld. De bediening kan ik verder niet over klagen, heb gewoon lekker snel alles op tafel gekregen.

59. Internationaal De Koog

The lunch was spectacular and served by their full-time maid

60. Internationaal De Koog

Van der Lei

Heerlijk gegeten in een leuk sfeervol restaurant, een aanrader.

61. Internationaal De Koog

Hier gegeten tijdens een midweekje Texel. Het zag er gezellig uit en de kaart sprak ons aan. De prijs/kwaliteit vonden we prima, het eten was lekker en niet te duur. Het heeft een nautische inrichting wat we erg leuk vonden op texel. Wat jammer was is dat personeel niet erg om zich heen keek dus we moesten erg lang om aandacht vragen voor er iemand kwam en dit meermalen. De toiletten waren echt ontzettend smerig. Na het zien hebben we het maar opgehouden en zijn elders koffie gaan drinken om gebruik te kunnen maken van het toilet, dat was echt minder!

62. Internationaal De Koog

Marieke

Restaurant ziet er erg mooi uit, maar zodra je gaat zitten merkt het personeel je niet op!! Erg lang wachten op je bestelling, ook vroegen we om wat mayo en die kwam nooit! Toen ik een witte wijn bestelde zat er nog roze lipstick aan het glas! Eten was lekker maar service en bediening erg slecht!!

63. Internationaal De Koog

jannis guido

Hadden een verrassingsmenu genomen,1maal vis en 1maal vlees.Bij deze wil ik het hele kokspersoneel bedanken voor het heerlijke eten.

64. Internationaal De Koog

kbuikhuizen

Eten was heerlijk, bediening prima, goeie sfeer, prijs goed.

65. Internationaal De Koog

Jan van Gool

Met een groep van 9 personen hebben wij heerlijk gegeten bij Eigewijs.
    De bediening was zeer vriendelijk en zeer attent.
    Restaurant is zeker aan te bevelen.

66. Internationaal De Koog

Jwfm Jansen

Het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk, de antourage gezellig, de porties waren meer dan genoeg.
    Zeker een aanrader voor een eventuele volgende keer.

67. Internationaal De Koog

We hebben erg lekker gedineerd. We vonden het jammer dat de discolampen een verkeerd licht afgeven. Bediening was goed.

68. Internationaal De Koog

Ongedwongen sfeer, eten is prima, prijs kwaliteit is goed. Leuke bediening, kortom een aanrader als je in De Koog bent.

69. Internationaal De Koog

Marjo&Arie

Heerlijk gegeten bij Eige Weis. Lekker centraal gelegen. Gezellige huislijke sfeer, vriendelijk personeel. Zijn afgelopen weekend 2 keer geweest en beide keren heerlijk. Zowel vis als vlees gerechten. Oma Annie haar stoofperen smaken voortreffelijk,echt een aanrader.

70. Internationaal De Koog

marcel wijbenga

Afgelopen weekend wezen eten. Je kunt er goed zitten, lekker ruim en fijne stoelen. Leuke en vriendelijke bediening. Spareribs een aanrader! Ga er volgende keer zeker weer heen. Oja ondanks dat het rustig was nog vrij lang moeten wachten op het eten, maar ach, het is vakantie dus wat maakt het uit... doei

71. Internationaal De Koog

Bor

Een leuke nieuwe tent op Texel. Leuk verbouwd en een heel leuke sfeer. We waren vroeg en er waren dus nog maar weinig gasten. Snelle vlotte bediening en lekker eten. Voldoende en prima geserveerd. Minpuntje : de bediening vroeg niet of we iets na wensten, hebben we dus ook maar niet gedaan

72. Internationaal De Koog

Jansson Marco

Tijdens onze vakantie, voor de eerste keer op Texel, kwamen we toevallig langsgelopen. Meerdere zaken waren (nog) gesloten, maar deze was open en stond ons van buiten al aan.
    Leuk interieur, ruim, uitgebreide lunchkaart en vriendelijke bediening. Het eten was goed en lekker. Dag ernaar nog eens terug geweest en weer waren we tevreden.

73. Internationaal De Koog

Hier een heel plezierige middag doorgebracht. Eerst op het gezellihe terras een paar consumpties, daarna binnen gegeten.
    leuke zaak met erg prettig personeel met een persoonlijke benadering.
    tomatensoep vooraf. De laatste tijd niet zulke lekkere geproefd.
    Trio van lam prima, vooral het hamburgertje.
    M'n vriendin was aangenaam verrast door de inhoud van de vegetarische wrap.
    Jammer dat de vork die ik kreeg niet schoon was, maar dat werd snel en prettig opgelost. Kan gebeuren.
    Al met al heel gezellig en nog lekker gegeten ook...

74. Internationaal De Koog

Lunch gebruikt bij dit voor nieuwe restaurant; bediening erg nalatig en zeker niet attent! Eten was koud, erg jammer.
    Het restaurant/bar ziet er qua sfee top uit, maar ga aub werken aan de bediening.

75. Internationaal De Koog

lolita pol

Leuk en gezellig restaurant, het eten was heerlijk en de bediening goed.
    Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
    Wij komen zeer zeker terug als we naar Texel gaan.

76. Internationaal De Koog

Nou de laatste avond op Texel. Afsluiten uiteraard met nog 1 keer lekker uit eten. Aangekomen de vraag of er een gewoon menu kon worden gehalveerd voor onze dochter 9. Antwoord was nee. De kinderen lusten na 2 weken geen friet meer met een frikandel. Dus maar een bord extra voor onze dochter. Dom hadden meer omzet kunnen maken. stoofpotje besteld en een lamsmenu. (3 stukken vlees). Stoofpotje was goed maar het vlees van het lams menu was erg slecht. Hamburger tja kan iedereen bakken, een soort sate rauw en het lams koteletje alleen vet. Dat voor een bedrag van 22,50 zeer triest. Melding gemaakt en kreeg te horen dat het vlees altijd iets rauw hoord. Dat bepaald de klant geloof ik. Kreeg twee koteletjes nieuw na 10 minuten (die iets beter waren) maar de friet gebakken aardappel (gefrituurd twee maal bah) dus koud. Bij het afruimen werd er gevraagd heeft het gesmaakt, gaf ik het antwoord " nee zeer slecht" maar er werd niets maar dan ook niets mee gedaan. Uit eindelijk nog even langs de euro snack geweest kwaliteit en prijs verhouding daar stukken beter. Conclussie jammer geld.

77. Internationaal De Koog

Lekkere slibtongetjes gegeten. Leuke bediening. Je hoeft ook niet te lang op eten te wachten. Dit restaurant gaf ons een echt vakantiegevoel en het eten was prima.

78. Internationaal De Koog

Ik vond de prijs/ kwalteits-verhouding ver te zoeken.
    Buiten op het bord stonden twee dag menu's leuk geprijst. We zijn gaan zitten en wat drinken besteld. Toen we het hoofdgerecht wilden bestellen kregen we te horen dat de dagmenu's de dag daarvoor al op waren (dan haal je het bord toch weg?). We kozen iets van rond de 18 euro. Wat we besteld hadden was op zich wel aardig het vlees en de vis. Alleen de groente die je er bij kreeg leek wel zo uit een potje te komen. De patat die je er bij kreeg was ook minimaal je kon wel bijbestellen maar dan moest je bijbetalen. De mayo kwam in een plastic schaaltje (nogal karig vind ik als je 18 euro betaald voor een hoofdgerecht). Al met al hadden we het idee dat we naar binnen waren gelokt met iets lekkers en dat de doelgroep vooral toeristen zijn die toch niet nog een keer komen.

79. Internationaal De Koog

Prachtige zaak, net verbouwd. Personeel moest duidelijk nog een beetje wennen. De wijnkaart werd bijvoorbeeld niet direct aangeboden. We werden wel bijzonder vriendelijk geholpen. Wat kun je op Texel beter eten dan lam. Ik had lamskoteletjes, mijn vrouw een lamstrio, die echt een aanrader was. Met een flesje uitstekende rosé erbij werd een heel gezellige avond.

Het was voor ons de eerste keer dat we naar Texel gingen. We gaan zeker nog een keer terug, ook om bij deze zaak te eten of een Skuumkoppe (Texels witbier) op het terras te drinken

80. Internationaal De Koog

Susanne

Prima eten en leuke tent. Er zaten alleen dronken mensen op het terras. Hierdoor liepen er klanten weg en zijn ook wij eerder weggegaan. Het personeel deed hier niets aan. Kortom, leuke tent, maar jammer van dit incident.

81. Internationaal De Koog

marcel en prescilla

Mooi restaurant, heerlijk gegeten en een goede sfeer! Hier komen we zeker terug!

82. Internationaal De Koog

Leuk sfeervol restaurant. Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

83. Internationaal De Koog

Dames Heri Hodie

Heerlijk gegeten! Leuke bediening en gezellige tafeltjes en stoelen die comfortabel zitten. Vooral na een dagje tennissen!

84. Internationaal De Koog

De laatste dag, 17 mei, van ons weekje texel hier met zijn vieren en onze hond beau erbij, heerlijk als afscheid gegeten. Prima sfeertje en vriendelijke bediening. Dat de hond ook mee kon was heel fijn. Eten was heerlijk niets op aan te merken komen zeker nog een keer terug. Heel veel succes verder.

85. Internationaal De Koog
  86. Internationaal De Koog

Op eerste pinksterdag hier met 4 personen gegeten. De serveerster (Lies) was super vriendelijk, het restaurant ziet er mooi en sfeervol en het eten was heerlijk en bovendien ook erg snel klaar. Hier gaan we zeker nog eens eten als we weer op Texel zijn.

87. Internationaal De Koog

Heerlijk gegeten, perfecte bediening en, heel belangrijk, zeer comfortabele stoelen. Zeker een aanrader!

88. Internationaal De Koog

Caroline

Prachtig, sfeervol restaurant geworden. De asperges waren superlekker samen met een heerlijk stuk suddervlees. Mooie menukaart voor een goede prijs. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug!!

89. Internationaal De Koog

Relaxte sfeer, lekker eten tegen een leuke prijs...hier komen we voor terug.

90. Internationaal De Koog

C.van Egdom

Bediening begon goed maar zakte helemaal weg
    Geen nagerecht genomen, kaart werd ook niet meer aan geboden. Dan zelf maar vragen of we koffie mogen bestellen.
    Gerechten hadden een hoog diepvries gehalte. De watermeloen was in de aanbieding. Overal zat watermeloen bij.
    Nadat we zelf om de rekening zijn gaan vragen gauw naar huis gegaan.

91. Internationaal De Koog

Een heerlijke avond uit.
    Uitstekend eten je merkt dat ze er aandacht aan besteden.
    Goede service en heerlijke sfeer.
    Kan het iedereen aanraden om hier te gaan eten.

92. Internationaal De Koog

Hoef er weinig woorden aan vuil te maken,
    heerlijk gegeten, geweldige uitstraling en prima bediening.

93. Internationaal De Koog

Het restaurant heeft een hele metamorfase onder gaan en die is heel goed gelukt. Erg sfeervol en gezellig. Bediening is vriendelijk, vlot en geeft goede adviezen. Op advies zeewolf gegeten,met lekkere salade,groente, krieltjes en patat, helemaal top!!! Echt smullen. Gewone prijzen.
    En echte aanrader, er voor ieder wat wils.

94. Internationaal De Koog

Arjan

Wij hebben hier gisteravond gegeten als afsluiting van onze vakantie en helaas is het niet geworden wat we ervan verwacht hadden. Het eten was steenkoud, vooral de asperges, deze moesten terug om opnieuw opgewarmd te worden. Mijn reuze spies 'op de kaart 50 cm' maar in werkelijkheid nog geen 30 cm, zonder garnituur en saus best karig voor €26,50. Deze was eveneens koud en de bediening was chaotisch!! Zo moest ik wachten op mijn sausje voor het vlees, terwijl dit al koud was. Bij de laatste hap werd mijn sausje geserveerd. Helaas voor ons een slechte afsluiter. Voor mij nooit meer restaurant Eigewijs!

95. Internationaal De Koog

Jeroen van Rossum

96. Internationaal De Koog

kees schoorl

De ultieme Texel ervaring, zowel qua eten, drinken als de aankleding van het restaurant. Super vriendelijke bediending. En dat ook nog voor meer dan normale prijzen. Absolute aanrader!

Vorige pagina