Bezorgrestaurants in de buurt van Défilé

1402066449 66
1420952538 67
1465020078 25
1490201529 40

1. mariolanda luyten

We wilden gezellig gaan uit eten.
    En kozen voor dit restaurant.
    Toen wij om 6 uur binnen stapte op vrijdag 8 juni.
    Waren wij de eerste.
    Het eten was gewoon koud.
    En de salades waren helemaal verkleurd.
    De prijs was 30 euro per persoon.
    En dit was het zeer zeker niet waard.
    Wij waren ook binnen het uur weg.
    Terwijl wij 2 uur konden blijven.
    Het is zeer zeker geen aanrader.

1,1
  2. Wat een slecht restaurant. Op de site staan gerechten vermeld, die er niet zijn. Dus navraag gedaan en kregen een grote bek. Niet van gediend. De sushi was volgens mij een week oud, droog en stonk.

Afgerekend en weg gegaan, nooit meer naar dit restaurant.

3. Lekker gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening en een goede, korte uitleg over het all you can eat concept.

4. Nooit meer daar eten, het was erg koud binnen en na 2 keer gemeld te hebben geen reaktie, prijs /kwalitet zeer slecht.

5. C Scheffer

Slecht eten, weinig keuze, afwaskar staat tegen het" salade buffet"
    Slechte afzuiging bij het wok/bak gedeelte> resultaat een blauwe walm waar je in staat/zit.
    Spa blauw ed staan in flessen op de koffie bar.. ??
    Waarom niet in kleine flesjes...
    Kortom een vreselijk restaurant!!!

6. Robert en gevolg

Om een gezellige dag af te sluiten met een lekkere maaltijd moet je niet hier zijn. Bij binnenkomst werd je niet ontvangen. We moesten zelf maar uitzoeken hoe het werkte. Eten was lauw, werd niet aangevuld. Wat de druppel was is dat ze In het reataurant een sinasappelsap automaat voor verse sinasappelsap hebben. Hier stond een kist met sinasappels die er niet al te fris uitzagen. Met grote verbazing zagen we dat deze wel werden gebruikt om het apparaat bij te vullen. De vlees voorraad stond onafgedekt onder de wastafel in het afwas gedeelte, ook niet al te fris.
    Om verder geen risico te lopen hebben we gelijk afgerekend.

7. Prima gegeten, genoeg keuze en super vriendelijke bediening.

8. Hooijboer

Heerlijk gegeten, prima en zeer vriendelijke bediening. Ruime keuze. Zeker voor naseizoen een prima restaurant. Goed advies van de koks. Voor herhaling zeker vatbaar.

9. Ongelooflijk hoe slecht, wij hebben het eten speciaal voor een verjaardag van een vriendin afgehaald.
    Thuis alles uitgepakt, klopte niets van van onze bestelling, heel veel gebakken banaan en wel één stokje saté terwijl het andersom was. Het eten was niet lekker. Hier eten en halen we nooit meer iets.

10. Wij gaan hier nooit meer naartoe! We komen binnen, de serveerster wijst ons een plek toe. Even later komt ze terug om ons in het gebrekkig Nederlands en vluchtig uit te leggen hoe het buffet werkt.

Toen we eten gingen halen was alles aangekoekt, niet vers en slecht ingedeeld. Eenmaal bij de wok aangekomen was er keuze uit een paar sauzen. Ik nam de knoflook, er zat geen smaak aan helaas. Mijn vriend nam een biefstuk, die was nog te doen.

We zaten 1 tafel verder dan de hoek, de banken waren kapot en smerig! Rond half 9 namen de koks en serveerster naast ons plaats (aan de hoektafel) en begonnen aan hun avond eten. De kok die naast mij zat was aan het schrokken, schranzen en aan het smakken! Zo onsmakelijk.

Niet dat we na dit gebeuren nog honger hadden, hadden we tot half 10 de tijd om te eten (het restaurant sluit officieel pas om half 11) om kwart voor 9 haalden ze alle lepels uit het buffet en kon je niet meer opscheppen? Ze hadden haast om alles af te ruimen, ook waren de koks de grillstations al aan het schoonmaken.

Wat een fiasco! We hebben dit nog nooit meegemaakt.

11. Super slecht bedrijf. Ik kreeg een glas wijn over m'n kleding door de ober, ik was helemaal doorweekt, zelfs m'n onderbroek was nat en m'n schoenen. Excuus hadden ze nog nooit van gehoord!! Ben meteen weggegaan, heb later opgebeld dat ik het niet uit m'n kleding kreeg. Dat geloofde ze niet want het kwam vaker voor dat klanten wijn over zich heen kregen en bij de rest van de klanten ging het wel uit de kleding werd ik mee afgescheept. Uiteindelijk 15 euro gekregen voor de stomerij, die het er ook niet uit krijgt. Hele slechte service en klantonvriendelijk!

12. Het is hier bar slecht eten. Als toevoeging op de negatieve dingen die hier onder staan, wat we ook mee gemaakt hebben is dat we de poepluier van onze zoon in het restaurant moesten verschonen. De luier werd in de keuken weg gegooid omdat de prullenbakken van de wc niet elke dag geleegd worden. Een ding is zeker dat we hier nooit meer gaan eten en het iedereen gaan afraden.

1,3
  13. We vinden het er netjes uitzien, maar met honger weer naar huis. Weinig werelds aan.

De kip bij de wok was net beetgaar en de saus was niet meer dan een smakeloze waterige jus. De sushi was een uitgedroogde kleffe bal met daarop iets dat op zalm moest lijken! De cola was dan wel weer goed, maar die was gelukkig niet zelf gemaakt.

Ruim €50 lichter met een rotgang naar de patatzaak gegaan.

14. Ricardo Munier

Vandaag bij de chinees tausi (gesn. ossenhaas in zwate bonensaus) afgehaald. Bij thuiskomst deksel eraf gehaald waardoor zure lucht vrij kwam, dit werd nog eens bevestigd bij de eerste hap. Vlees bedorven. Teruggegaan en nog beweren dat er niks met de maaltijd aan de hand is. Maar zelf ruiken of proeven waagde men zich niet aan. Kreeg geen geld terug, per gods gratie konden we twee loempia's meekrijgen. Dit was de eerste en laatste kenninmaking met Défilé.

15. We werden zeer vriendelijk ontvangen. We waren al bekend met het concept. Maar wat een teleurstelling zeg!! Wat vers gewokt werd was wel okay, al zat er totaal geen smaak aan terwijl er wel saus op zou moeten zitten. Vlees was de ene keer wel lekker, de andere keer weer niet te eten. De dingen van het gewone buffet waren sowieso niet te eten. Uitgedroogde bitterballen en de toetjes waren super vies, alsof het al de hele dag had gestaan. Sushi ook niet vers. Los van de klantvriendelijkheid zou ik dit restaurant absoluut niet aanraden.

2,1
  16. samantha en mark

Wij zijn vandaag heerlijk uiteten geweest bij Defile, de gast heer was zeer aardig. Ook het eten voornamelijk van de wok en de bakplaat waren van zeer goede kwaliteit. Echter zoals bij elk wok restaurant is het buffet eten buiten de wok en plaat om altijd middelmaat, maar dat weet je voor dat je bij welke wok dan ook gaat eten. Wij hebben er van genoten en zouden het zo aanbevelen bij anderen.

17. Gisteren gegeten bij defile. Wij komen er nooit weer!! Ten eerste was de indeling van het buffet zeer onlogisch, begint bij sushi en de toetjes, daarna stokbrood en de soep stond tussen het chinese buffet. De rest van de voorgerechten staan aan de achterkant van de toetjes koelkast. Deze hadden ze beter om kunnen draaien.
    Ik had zalm en garnalen besteld. Zalm was nog rauw, terug gebracht en kreeg het later aan tafel geserveerd met 2 mini loempiaatjes. Had van deze gemeld dat ze koud waren. Later kwamen we er achter dat de mie, bami, koe lu kai, pasteitjes en bitterballen ook koud waren. Ook werd alles heel slecht aangevuld en duurde het heel lang voor het vlees of de vis klaar was (ben wel vaker bij de wok geweest en daar ging het veel sneller). En bij het wokgedeelte vroeg men welke saus ik wilde, knoflook, deden ze hetzelfde goedje in de wok als wat je bij de plaat over je vis of vlees krijgt, geen saus dus.
    Was er helemaal klaar mee en dat hebben ze vast gemerkt, want bij het betalen hebben ze niet eens gevraagd of alles naar wens is geweest.

18. Goed gegeten en gedronken voor een zeer acceptabele prijs. Alles voor de wok was vers en voor op de bakplaat ook voldoende keus en het kant en klaar gedeelte is erg uitgebreid. Zeker aan te bevelen.

19. Paul en Digna van Rooijen

2 jaar geleden zijn we bij het Chinees restaurant Lange Muur geweest, dit was super super slecht. Nu zagen we een nieuw restaurant op deze locatie. We zijn naar binnen gegaan en werden heel goed ontvangen door een Nederlandse gastvrouw, ze vertelde met veel enthousiasme wat ze allemaal hebben. Een all you can eat concept voor een vast bedrag (wokken, grillen, ijs, drinken en nog veel meer). Alles is super vers, goed warm en lekker gekruid. Een echte aanrader voor iedereen! We hebben deze week 2x heerlijk gegeten en komen snel weer terug als we op Texel zijn.

Aanrader!!!

20. Gwendolin

Zojuist hier gegeten. Eten is prima. Kwaliteit vond ik zeer goed, vers, en de smaken zijn prima. Let op het is een wokrestaurant. Ik vind 26,95 voor eten + drinken onbeperkt helemaal niet veel. Hier zit ook wijn en zelfs versgeperste sinaasappelsap bij. In een gemiddeld restaurant drie gangen met drinken ben je veel meer kwijt. Gastvrouw is zeer vriendelijk. Voor de koog zeer goede plek om te gaan eten.

21. Na ontvangst (zonder uitleg) aan het buffet begonnen, het eerste drankje word gebracht maar de rest moet je bij het buffet zelf halen, ok kwestie van wennen. Wok-gerechten zijn vers en smaken goed. Alles wat we geproefd hebben uit de warmhoud bakken was lauw/koud, sate was taai en 't leek wel of deze al vanaf de dag ervoor klaar stond. Desserts: de aardbeien mousse stond er al te lang waardoor de buitenkant hard was en ranzig. Kopje koffie dan maar, ook zelf pakken en daar is opzich niets mis mee maar zorg er dan voor dat je koffie-apparaat gereinigd en geleegd is wanneer iemand koffie wilt hebben. Het is eigenlijk gewoon een all you can eat wok,
    mijn inziens niets te maken met wereld-gerechten zoals aangekondigd staat op de site. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar, sorry...

22. Prijs kwaliteit is misschien een beetje zoek, maar je kunt er best goed eten en als je geen chinees wilt eten, bakken ze wat westers voor je. Dus kun je normaal eten en inderdaad de nagerechten kunnen wat leuker opgemaakt worden. Verder is het er schoon en wordt het eten met grote regelmaat aangevuld. Er liggen ook geen grote hoeveelheden, dus verpieterd niet.

Prijs ietsje lager en dan klopt het helemaal, prima eten verder.

En Toon succes met je restaurant!

23. Als je grote hoeveelheden voedsel in een korte tijd naar binnen wilt werken dan zit je op het juiste adres. Je moet niet naar de kwaliteit kijken. Wat er door de kok vers gewolkt wordt gaat nog wel maar de rest van het blikvoer en diepvrieshappen wat in warmhoudbakken ligt is echt niet om te eten. De mini pizza moest van de plaat worden gekrabd. Wat voor lasagne door moest gaan was een hoopje smurrie. De toetjes en dergelijke komen zo van de groothandel. Daar is weinig aan bereid. Ja zo kan ik ook een restaurant beginnen want opwarmen, dat kan ik ook. De prijs was veel voor een kant en klare hap.

24. Sate Babi Boy