De Lange Muur in De Koog

1322080429 29
1348782030 27

1. Peter Molendijk

Te triest !!!
    Echt slechter kan bijna niet. De wok was niet vers, weinig in bakjes en een kok die volgens mij die dag voor het eerst was.
    Het buffet was van gisteren.
    Restaurant was vies.
    Bediening kansloos.
    Wijn van het goedkoopste soort.

Wegblijven !!!

2. Monsieurs

We hebben bij een Chinees restaurant nog nooit zo slecht gegeten. De soep was smakeloos. Het eten was koud en het vlees en de vis van de wok zag er niet vers uit.
    Bediening was vriendelijk.

Nooit meer.

3. Onvoorstelbaar slecht!
    Eten opgehaald op zondagavond zeven uur. Een half uur wachten en wij waren de enige afhaal klant.
    Tomatensoep smaakte nergens naar.
    Mihoen van het huis smakeloos. Zaten harde opgedroogde stukken in. Was waarschijnlijk terug gekomen van de tafels.
    Kip met zwarte bonen saus niet te eten.
    Kroepoek vet en gebakken in ranzig vet.

Onvoorstelbaar dat een restaurant als dit nog kan bestaan. Waarschijnlijk door de vele toeristen die er eens maar nooit weer komen dus kunnen er elke week nieuwe mensen intrappen.

4. Een duidelijke omslag te merken. Het eten was goed, vriendelijke gastvrouw en heer. Sfeer ook prima, niet al te druk. Goed eten (mix chinees-indonesisch), prijs kwaliteit verhouding prima!!

5. We kwamen om 18.10 binnen voor het lopend buffet, toen waren de meeste gerechten al op en ze waren na vertrek nog niet bijgevuld, de rest van de gerechten lag uit te drogen. Niet te begrijpen dat dit dat dit restaurant zich in stand kan houden!
    Er waren totaal 15 gasten, dus door de drukte kwam het niet.
    Als je gescheiden wilt afrekenen, duikt de bijziende serveerster in het scherm van de PC, maar het lukte niet.
    Wat een aanfluiting, nooit meer deze ramp.

6. We werden wel vriendelijk behandeld, maar het eten was erg slecht.
    We hebben in 20 jaar nog nooit zo slecht chinees gegeten, zelfs de kroepoek was niet lekker.
    De nasi of wat daar voor door moest gaan, smaakte meer naar witte rijst.
    De babi pangang was ranzig van smaak, de saté te scherp en de ko lo yuk bestond meer uit deeg dan uit vlees.
    Het vlees uit de tjap tjoy smaakte zelfs iets zurig.

Dit is beslist geen aanrader.

7. Slechte bediening.

Koud en flauw eten.

Duidelijk opgewarmde rommel.

Nasi is blijkbaar rijst met een paar snippers ei en een paar doperwten.

Zou een mooi restaurant zijn voor de smaak politie, daar we ook twijfelden aan de hygiëne.

Met het bord 3 kwart vol opgestapt, met nog wel de vraag heeft het gesmaakt?

We kunnen met recht zeggen dat we gelukkig nog nooit zo'n slechte ervaring hebben gehad in een chinees restaurant.

8. paulien

Het eten was matig. De loempia's waren veel te lang gebakken. Het is te merken dat het de enige chinees in de Koog is...Geen aanrader.

9. Jammer dat het zo slecht was...

Je vraagt een wokbuffet en dan krijg je een lopend bufet..

Was niet te eten en ook zeker geen waar voor je geld...

Ze spraken bijna geen woordje Nederlands en waren zeer onvriendelijk...

Ik zou het niemand aanraden om daar heen te gaan.

10. hans en familie

Eens maar nooit meer.

Zeer onvriendelijk personeel.

Zeer slecht eten, nog nooit zo slecht gegeten bij een Chinees.

We waren met 4 personen voor een lopend buffet.

11. Tijdens vakantie in januari 2011 gegeten.

Een van de slechtste restaurants waar we ooit gegeten hebben.

Personeel totaal onvriendelijk.

Alles leek ze teveel.

Eten zeer matig!

Waren waarschijnlijk te weinig mensen voor lopend buffet.

Had men gewoon moeten zeggen en niet zo'n slechte service moeten leveren.

12. Onvriendelijk personeel, matige maaltijden, ietwat hoge prijzen en lange wachttijden. Ze doen alles behalve je helpen, zo scheen het mij.

13. Eten afgehaald, zaak was leeg en dat voor een vrijdag, was wel vreemd. Maandmenu iets met kip kerrie, maar zo heet ge-peperd dat je niets meer proefde. Bami smakeloos, kroepoek smaakte naar schoonmaakmiddel. Niet voor herhaling vatbaar.

14. Ik heb diverse keren bij de Lange Muur in De Koog gegeten en altijd naar grote tevredenheid, maar in september 2010 was het helemaal mis: de loempia te donker gebakken en van binnen klef en vet. De nasi erg bleekjes en de ku lo yuk droog van binnen. Gewoon geen goede Chinees meer. Jammer!

15. Ben al niet een chinees-fan maar voor je familie moet je soms wat overhebben... en dat moest ik... loempia's zwart opengebarsten en ondefinieerbaar prut erin. Bami en nasi erg smakeloos en aangebrande stukjes ertussen die waarschijnlijk al in de wok hebben gezeten. Saté was zelfs droog, en waarschijnklijk was de saus ook al een paar keer weer opgewarmd. Babi pangang durfde ik niet aan alleen al hoe het eruit zag deed me huiveren. Alleen de sambal was lekker. Oja het restaurant binnen... eigenlijk wil je er gelijk weer uitlopen. Het tapijt lijkt wel één grote deurmat en dan zo één waar je de modderlaarzen op afveegt. Bah ben nu voor eens en altijd klaar met de chinees.

1,1
  16. De mevrouw met de grote bril leek gevaarlijk, maar bleek een geweldig aardig mens te zijn.

Met het eten was niets aan de hand, alleen de keuze met wokken was wat kleiner dan bij andere restaurants.

Verder niets te klagen!

17. Bij binnenkomst direct aangevallen door mevrouw met de grote bril. Wat direct opviel was de vieze vloerbedekking, luide Chinese muziek (we konden elkaar bijna niet verstaan).

Tomatensoep was niet te eten en de kipstukjes smaakten vreselijk. Er zat in de tomatensoep ook een stuk bot. De nasi was lauw en flauw en de babi pangpang erg vet en ieder kreeg maar 1 stokje sate, wat ook niet alles was.

Een van ons zag dat ze haarlak spoot midden in het restaurant. Belachelijk! Hier komen wij echt nooit weer. Geen andere woorden voor. Moet echt direct gesloten worden!

Hier werden wij niet vrolijk van. Rob Geus, kom hier alstublieft een keer kijken, want dit is niet normaal meer.

18. TexelseTouristen

19. Jesse de Boom

Één grote smerige bende, koud eten, smerig eten, ontzettend onbehoorlijke bediening, gewoon een ramp.

We hadden tomatensoep vooraf, die was nog wel redelijk te eten, echter, de soep was half op toen het hoofdgerecht al op tafel kwam! Te gek voor woorden gewoon.

Afijn, eerst de soep maar opgegeten en tegen die tijd was het hoofdgerecht half koud.

We hadden een soort van rijsttafel met van alles en nog wat, oa: sate, babipangang, rundvlees en atjar.

De sate was compleet koud, de rest net lauw, de babipangan was erg vet en smakeloos, ook het rundvlees was niet om over naar huis te schrijven, het was gewoon kant en klaar uit een bak geschept en dat kon je proeven ook.

De bami smaakte voor geen meter, gewoon muf.

Die 2 weken Texel waren top en we gaan zeker nog eens terug maar bij de Lange Muur komen we nooit meer!

20. Ik had pekingeend met garnalen en groente. Garnalen zaten er nauwelijks bij en de pekingeend zat vol botten en knaster en tot overmaat van ramp was alles ook nog eens ontzettend zout.

Tot slot nog een waarschuwing..... pas op voor de vrouw met de grote bril, ze kan je plotseling in de nek vliegen om te vragen of je nog iets wilt drinken!

Tot nu toe nog geen slechtere Chinees tegengekomen.

21. Ik heb nog nooit zo goor Chinees gegeten als hier!

Verschrikkelijk, van buitenaf ziet het er oke uit.
    Maar dan kom je binnen; de bediening schreeuwt, het eten was koud en totaal niet lekker.

Wij waren hier binnen een halfuur direct weer weg.
    Niet aan te raden dus.

22. Quinten van den Noort

Het laagste van het laagste ik er heb er geen andere woorden voor, waardeloze, onbeschofte en zwetende bediening, we zaten midden in een komisch schouwspel waar veel mensen een verkeerd en/of koud gerecht kregen. Als u een avondje wilt lachen raad ik u dit aan. Maar bestel dan een colaatje, en geen eten. Want daar krijgt u echt spijt van...

23. Vreselijk, andere woorden hebben wij er niet voor. Kwaliteit van het eten was beneden peil. Bediening erg onbehoorlijk. Schoonmaken hebben ze nog nooit van gehoord. Niet bezoeken, dit restaurant mag wat ons betreft gesloten worden.

24. Dit was voor ons duidelijk de slechtste Chinees, waar we geweest zijn. De Bami smaakte vies, de groenten waren grauw en de bediening heel matig.

25. fam. schmitz

hier zal ik zelfs mijn grootste vijand niet naar toe sturen, werkelijk alle gerechten waren gewoon slecht en de bediening,onbeschoften komen gewoon niet totdat je weg bent, zo kom je dan toch aan je fooi!

26. Prima low budget restaurant, voor gewoon even tussendoor. Prima eten, en vooral wokken is erg leuk.

27. Erg slecht, slechte bediening er wordt 4 x verkeerd bediend en verkeerd gehandeld qua schoon bestek etc..
    Kwaliteit vlees erg slecht. Daar hoefj edus niet te eten

2,1
  28. Erg lekker eten! Je kunt er wokken of gewoon iets van de menukaart nemen. De keuze met het wokken is echter aan de kleinere kant. Wel is er een erg grote keuze aan andere gerechten op de menukaart.