1. Nederlands De Klomp

Mevrouw Kolet

Vrijdagmiddag 16:00u kwamen m'n man en ik toevallig op de fiets langs bij "t Pakhuis. 2 patat besteld. Toch geen grote bestelling dacht ik zo. Eerst afrekenen bij een mooi betalingssysteem, zeker ook hygiënisch voor het personeel. Ik werd goed geholpen en kreeg uitleg over het systeem. Helaas verdween dit meisje en toen was het wachten geblazen. Het meisje wat achter de balie stond was duidelijk nog in de leer want ze kreeg aanwijzingen en opdrachten. Na 15 minuten nog geen patat terwijl een mijnheer die later binnen was gekomen al aan z'n patatje bezig was. Ik vroeg het meisje waar onze patat bleef als antwoord kreeg ik "er wordt aan gewerkt, echt het komt goed". Nou niet dus. Na een paar minuten ben ik naar de kassa gelopen en gezegd "nu wil k m'n patat". Vreemde gezichten en de dame die druk stond te bakken voor bestellingen werd ook ineens wakker." O, waar gaat dit over, welke maaltijd heeft u besteld." Geen maaltijd, gewoon 2 patat. Hoe moeilijk kan iets zijn om te onthouden. Bleek er dus iets fout te zijn gegaan met de bonnen. Lauw excuus en toen de patat die eerder lauw was dat warm.
    Er moet nog veel verbeteren wil 't Pakhuis zich in de top 100 omhoog werken.

2. Nederlands De Klomp

Super vriendelijk personeel dat weet waar het over praat! Erg lekkere patat en glutenvrije (!) snacks. Wanneer glutenvrij en niet glutenvrij wordt besteld, is alles netjes apart verpakt en wordt uitgelegd wat wel en niet glutenvrij gegeten kan worden. Zeker een aanrader.

3. Nederlands De Klomp

Wim Stuivenberg

4. Nederlands De Klomp

arend huttinga

Fijne plek om heerlijk te eten. Gezellige bediening, goede kwaliteit.