Nieuwste foto's in De Kiel

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in De Kiel

1. Sens Ruud's profielfoto
    Sens Ruud heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant De Kiel

Op advies van de jongste zus van mijn vrouw eens gaan eten in De Kiel. Dat advies geven we graag door aan de lezers hier. Prima eten en een leuke ambiance. Jammer dat het echtpaar er aan het eind van dit jaar mee stopt. Echter het is ze gegund! Wil je onze ervaring delen dan moet dat dus voor het einde van dit jaar.

2. Corinne Levy-Overmars's profielfoto
    Corinne Levy-Overmars heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant De Kiel

Corinne Levy-Overmars

Nou, dit is voor ons de... ik geloof al zesde keer dat wij terug zijn.
    Speciaal iedere keer weer komen we terug en rijden we bijna twee uur naar Kiel om in restaurant de Kiel te gaan eten. Het wordt een soort van traditie, geloof ik.

Wij blijven het zeggen, alles is zo geweldig goed.
    Het eten, de sfeer, vriendelijk.
    Het sluitstuk is en blijft de Crepe Suzette. Verrukkelijk!

Mijn voorgerecht, salade met kwartel was uitmuntend! Hoofd gerecht, lamsfilet met een heerlijke saus en diverse groente en top waren de aardappelkoekjes, klaargemaakt in de oven geloof ik. Het toetje is bekend inmiddels.

3. Luc en Rita's profielfoto
    Luc en Rita heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant De Kiel

Luc en Rita

Prima eetgelegenheid, na een fietstocht konden we er met ons vieren terecht voor een zeer schappelijk menu. Dit restaurant is zeker een aanrader!

4. Renske Slot's profielfoto
    Renske Slot heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant De Kiel

Renske Slot

Wij gunden ons en avondje uit nadat wij het Pieterpad hadden gelopen. Nu dit was een avondje uit. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Genoten van de bediening en de ambiance. Een echte aanrader!!!!!!!

5. R. van der Veen's profielfoto
    R. van der Veen heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant De Kiel

R. van der Veen

In een woord geweldig.
    Gelukkig hebben wij vrienden die een huisje in Drenthe hebben en daar, na een voortreffelijke maaltijd in dit restaurant, kunnen slapen.
    Want het blijft natuurlijk niet bij een fles wijn.
    Vele Michelins restaurants kunnen daar een puntje aan zuigen.

Fam. van der Veen uit Uden

6. heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant De Kiel

Er moeten duizenden restaurants in Amsterdam zijn, ik heb geen idee hoeveel. Duizend, tweeduizend, nog meer? Ondanks dat we ons hele leven hier wonen hebben we maar in een paar ervan gegeten. Zo gaat dan nu eenmaal, alleen Johannis van Dam kan ze allemaal proberen. De meeste mensen gaan terug naar het restaurant waar het vorige keer heel lekker was. Of heel gezellig, of allebei. Wij ook. Nu eten we sinds de invoering van de Euro hoe dan ook niet zo vaak buiten de deur. Het zal best dat we de laagste inflatie van Europa hebben maar de Amsterdamse horeca heeft daar geen boodschap aan. Het eten dat ons in onze eigen stad wordt voorgeschoteld is maar zelden het kleine vermogen waard dat er voor moet worden betaald. Helmaal niet erg, gaan we toch niet uit eten? Maar als je dan een keertje wel uit eten gaat en je eet buitengewoon lekker en het is ook nog betaalbaar, dan is dat niet alleen het vermelden maar ook een omweg waard. Een omweg van 208 kilometer om precies te zijn. Zover is het van Amsterdam naar De Kiel in Drenthe. Daar in het gelijknamige restaurant kookt en bedient het echtpaar Stork. Mevrouw Stork kookt, meneer bedient. Geen personeel, geen rompslomp en daarom is het maar een klein restaurant, er zijn maar acht tafels. Wij kwamen er voor de tweede keer. 208 kilometer heen en 208 kilometer terug is niet niks maar mevrouw Stork kookt zo ongelofelijk lekker dat het dat ritje best waard was. Wat ons betreft moeten de Michelin-meneren maar eens naar De Kiel gaan om er een paar sterren achter te laten.

Meest actieve leden in De Kiel

Er zijn nog geen actieve gebruikers.