Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Heen verdeeld zijn.

1. Nederlands De Heen

Het is een geweldig cafe restaurant, hele gezellige mensen, goed eten en drinken en niks te weinig. De mensen lopen de benen onder hun kont vandaan en altijd een lief praatje, als ze tijd hebben dan, want het is er altijd vrolijk en gezellig druk.

Wij komen er heel graag en blijven dat zeker ook doen.
    Cijfer: een dikke tien.

2. Nederlands De Heen

jos jansen

Prima avond gehad op alle fronten zeer goed, vriendelijke ontvangst, prima eten, voldoende tijd en zeer gezellig vooral door het zeer vriendelijke personeel, zeker een terug komer.

3. Nederlands De Heen

Heerlijk gegeten, superleuke mensen/eigenaren! Heel gezellig, tijd voor een praatje.
    We waren een paar dagen op camping de Uitwijk, maar komen zeker eens terug voor een drankje en een lekker hapje eten!

4. Nederlands De Heen

Topkroeg! Ik was er met mijn vismaat 5 dagen op visverlof op de schapeput. De eerste dag onze boot getrailerd maar door het slechte weer effe koffietje drinken. Zoals het weer die dag niet omsloeg, sloeg onze zin in koffie snel om in zin voor het beste bier ter wereld, nl onze Belgische duvel. Na ieder 9 duvels zijn we als een zwangere eend naar onze hut gewaggeld. Hoe mijn maat daarbuiten geraakt is moet je maar aan de cafébaas vragen, anders denk je dat ik aan het liegen ben. Binnenkort zijn we daar weer maar gaan we het menselijk houden met maximum 8 duvels. Dit is topvakantie vlak bij huis.
    Groeten Danny en Ludo.

5. Nederlands De Heen

Natalie Lengkeek

Het eten en drinken was lekker. De sfeer was goed en de bediening zoals altijd super aardige mensen. Wij komen graag bij het Goeleven đź‘Ť

6. Nederlands De Heen

Wat een fantastisch personeel werkt hier. Enorme Brabantse vriendelijkheid!

7. Nederlands De Heen

Groepsbezoek

Groepservaring.
    Drank prima koud. Eten, patat op tafel gezet terwijl het buffet nog niet was geopend. Het buffet was zeer eenvoudig. Na het eten kwam er weer patat op tafel.
    Men is niet goed ingesteld op grote groepen.
    Heel heel jammer, voor 25 euro pp kun je ergens anders beter een menu kopen.

8. Nederlands De Heen

Heerlijk genoten, en een top bediening!!!!!

9. Nederlands De Heen

Angelika Braun

Hallo, ook wij waren in het Goeleven toevallig komen eten en hebben meteen een gezellige avond verbracht. Het eten is graduatie extreem hoog!! De prijs - hoeveelheid relatie was prima, de sfeer is goed, de toiletten zijn brandschoon en de service is respectvol maar zeer vriendelijk. Dit restaurant is zeker aan te bevelen. Wij komen zeker nog vaker terug. Succes verder

10. Nederlands De Heen
  11. Nederlands De Heen

Albert De Jong

Uitstekende bediening.
    Goed getapte bieren, ruim assortiment.

12. Nederlands De Heen

Hallo. Ben twee jaar met plezier bij jullie in het eetcafé geweest. Komend jaar ben ik niet meer in de buurt van de camping, dus volgend jaar zie je mij niet in de zomer. Maar in de winter kom ik zeker langs om wat te vissen in de haven. In de twee jaar dat ik er was heb ik niets aan te merken op het eten de bediening en niet te vergeten de mensen in de keuken. Allemaal perfect! En zelfs mijn vismaat had niets te klagen, alleen de spareribs waren altijd op. Haha.

Groeten van Lenie Frans en vismaat Andre

13. Nederlands De Heen

Heerlijk gegeten bij Beneden Sas! Het restaurant is een verrassing zo aan het natuurgebied Dintelse Gorzen. Wij zijn na een wandeling - waar we paarden, bizons, padden en heel veel vlinders tegen kwamen - hier gestrand. Een sfeervolle plek in een oud monumentaal pandje aan het water. Het is een klein restaurant en dat maakt het wel zo knus. Op de kaart seizoensgebonden gerechten, die me eigenlijk allemaal wel aanspraken. Hier kom je voor de authentieke sfeer, de aardige mensen en het goede eten. Volgens mij is het nu nog redelijk onbekend, maar ik vind het een toevoeging aan de omgeving!

15. Nederlands De Heen

Was er met mijn zoon en man, toen we binnenkwamen wisten we nog niet dat het zo geweldig zou zijn. Mijn zoon zijn spareribs werden gewoon gesneden omdat hij het zelf voorstelde. Mijn man mocht gratis 2 biertjes proeven en dan heb ik het over volle glazen. Echt een top tent met super gastvrije bediening met name de eigenaar.

Pas hier aangewaaid na een dagje Zeeland en hebben de weekschotel besteld (minder dan 10 euro). Heerlijk gesmuld van Indonesisch stoofvlees en lekkere dikke zelf gemaakte frieten. Heb geprobeerd alles op te eten, maar het was gewoon teveel! Ze hebben hier trouwens ook een heel mooi groot terras. Heerlijk die stilte daar in de polder.

17. Nederlands De Heen

Joost en Jacqueline

Hey, wij vinden het super in 't Goeleven. Leuke, aardige, lieve mensen die er werken. Ze tonen altijd interesse in je en geven de kinderen ook de aandacht. Het eten is er super, niets op aan te merken. het personeel straalt en is zeer gastvrij. Dat zijn onze ervaringen. Mooie tent. We zullen er nog vaak komen. Weet je wat; we zijn alweer onderweg voor een heerlijke maaltijd met een lekkere puntzak friet. Lieve groetjes, Joost en Jacqueline. Xxx

Wouter de Boer

Meermaals heb ik samen met mijn vrouw gegeten bij Akkermans. Wij houden van de persoonlijke benadering en de dynamische omgeving. Ook op onze bruiloft heeft familie Akkermans ons op culinair gebied fantastisch bedient!
    Gewoon goed!

19. Nederlands De Heen

Geweldig restaurant met een prima bediening. Altijd vriendelijk en absoluut niet traag.
    Ook heel leuk voor kinderen.
    Wij vinden het altijd genieten bij het Goeleven!

20. Nederlands De Heen

hans parlevliet

Lekker eten, gezellige sfeer, mooie omgeving, en de familie is zeer professioneel bezig.

21. Nederlands De Heen

jan de boer

Zeer langzaam voor een zakje friet 30min.

Glaswerk is vet bier slaatdood.

22. Nederlands De Heen

Prima sfeer, leuke bediening. Goede koffie met borreltje en toefje slagroom, heerlijk gegeten. Komen zeker nog eens terug want het is de moeite waard om er een dagje uit van te maken.

23. Nederlands De Heen

Heerlijk gegeten, heel veel en van goede kwaliteit.

Personeel uitermate vriendelijk en zeer betrokken met de gasten.

Kan er geen kwaad woord over zeggen, een echte aanrader.

Van kroket met friet tot varkenshaas en biefstuk of giga schnitsel!

Kortom lekker eten voor een lage prijs!

24. Nederlands De Heen

Rob Irma Rowan

De sfeer is zeer aangenaam.

Het zijn zeer vriendelijke mensen met karakter.

Groeten van ons.

25. Nederlands De Heen

Jan van Beers

Het is een nette en vlotte bediening en een uitstekende sfeer.

Het eten en de drank is altijd van goede kwaliteit.

En men is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen er heel graag, ga zo door.

26. Nederlands De Heen

Leuk etablissement.
    Lekker eten en een goed glas wijn of bier tegen redelijke prijzen. Aardige mensen die je bedienen.

Bier van vele verschillende merken.
    Hou het vol, zou ik zeggen.

27. Nederlands De Heen

Prima om snel en lekker te eten.
    Zeer vriendelijke bediening en een goed glas of flesje bier.
    Als het goed getapte glas je niet aanstaat, kan je altijd een fles nemen van een van de vele verschillende merken bier.

28. Nederlands De Heen

Ik kan zelfs een beoordeling geven van uit Antwerpen.
    Wij lagen met de boot in de schapenput en hebben zo de taverne leren kennen
    Zelfs met 10 personen daar gegeten.
    Wie durft zeggen dat het daar slecht is, kent niks van lekker eten. En dat voor die prijs/kwaliteit.

Dirk en Jeannine uit Belgie.

29. Nederlands De Heen

Jammer dat deze site voor persoonlijke rancune gebruikt wordt om een uitmuntend eetcafé de grond in te boren.

Dit kan niet de opzet van eet. Nu zijn.

Dikke 10

Goelevens, trek je niets aan van de vorige recensie, ga zo door.

30. Nederlands De Heen

Dit is een afknapper je krijgt te weinig en je betaalt een hoop.

Voor een kant en klaar maaltijd! Personeel had het druk met roddelen ipv belangstelling voor de klanten.