Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Groeve verdeeld zijn.

Prima eten voor prima prijs.

Zie de sterren, dat zegt genoeg

Het eten smaakte wederom prima.
    Zelfs de prijs was na afloop prima!

Prima chinees, best gezellig binnen, veel parkeerruimte, goed eten, vriendelijke bediening, niet duur

Schuiring

Top we komen er geregeld lekker eten voor ieder wat wils.

roziena ten brink

We vonden het erg leuk om daar te eten, personeel heel erg vriendelijk, behulpzaam. Er was een leuke sfeer en ongedwongen. Het eten is er voor iedereen, men kan zelfs patatjes, frikandellen en bitterballen en nog veel meer krijgen als je niet van chinees eten houdt. Maar er is een maar... te weinig vegetarisch eten. Erg jammer want dan ben je snel klaar of je moet al patat /gebakken aardappelen eten, maar daar kwam ik niet voor.

Men kan best meer vegetarisch eten en sausjes maken zoals pindasaus, kerrie saus en zo zijn er meer. Ook mistte ik wat groente taugé b.v. wat wel heel aardig was dat ik vroeg om een bakje veg, bami en die heb ik gekregen.

Het was de derde keer dat ik daar ging eten. De volgende keer ga ik daar wel eten als er meer vegetarische gerechten zijn. Voor vleeseters was er genoeg.

Suersoft

Partridge

In oktober hier gegeten, aangezien het goedkoop was blijkt achteraf hier toch de regel te gelden goedkoop is duurkoop op te gaan. Het eten was niet vers.

Alles was uitstekend naar wens, bij binnenkomst verwelkomt en netjes naar de tafel gebracht. Het eten was uitstekend, daarnaast was het personeel ook zeer vriendelijk. Kortom: een dikke duim omhoog!

Altijd een gezellige sfeer in het restaurant, daarnaast is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend, al zou ik er ook zeker meer voor willen betalen als ik nu doe. Minder variatie in het buffet in vergelijking met een wereldrestaurant maar dat kan ook niet verwacht worden van een vrij klein restaurant tegen deze prijzen. In de stad Groningen betaal je het driedubbele. Ook is de bediening vriendelijk en bevalt de traditionele aankleding in het restaurant mij wel.

Zeer tevreden. Lekker buffet. Vriendelijk personeel. Goede prijs. En dat al jaaaren.

Goedkoop dat wel... Naar mijn mening is het gewoon niet te eten! Vergane tafelbedekking. Aankleding uit het jaar 0. Standaard lauwe meuk. Weinig variatie.

Verrassende binnenkomst. Gezellig en heel druk. We werden welkom geheten door vriendelijk personeel en werden, ondanks de drukte een tafeltje toegewezen. Een heerlijke Indische maaltijd besteld en gekregen. Ongelooflijk lekker. Binnenkort gaan we weer.

Prima restaurant met goede bediening. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar daar komen de mensen ook niet voor. Een redelijke prijs voor een volle maag. Ook ideaal voor kinderen, wat ze niet lusten hoeven ze ook niet op te scheppen.

Je wordt er altijd vriendelijk bediend en het eten is altijd overheerlijk en niet duur. Komen er graag.

Patrick

Heerlijk gegeten met vrienden op locatie. Wij halen daar vaak af, ook dat is zeker een aanrader. Soms heb je lange wachttijden maar dat is vaak opgelost als ik van te voren al een bestelling plaats en waar het druk is is het meestal goed zeggen we maar.

Els Blaauw Buist

Martin Vegt

Met onze vrijwiliggers gegeten, prima, lekker en niet duur. We komen gewoon weer.

gina en henk

Sisca Ubels

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prijs ook oke.

Komen hier regelmatig en genieten dan altijd weer van het gezellige restaurant en het gastvrije ontvangst door de gastvrouw. Het eten is er altijd voortreffelijk en de meisjes in de bediening werken altijd efficiënt, vriendelijk en een voorbeeld voor menig groot en duur restaurant. Wij en velen met ons zijn erg tevreden over "Kersebloesem" en zullen er nog regelmatig komen eten.

De meningen lopen hier wel heel erg uit een ik vraag mij dan ook af of de eters hier wel smaak hebben. Wij hebben zondag weer het eten weg moeten gooien van het afhaal buffet. Het veel varkensvlees stinkt en is echt niet lekker, en dit is van de laatste tijd, maar wel 3 x keer achtereen.
    Wij willen nooit geen chinees meer eten van deze chinees. Ga zo door mensen en je raakt veel klanten kwijt.

Regelmatige eter, iedere maand. Goed en smakelijk eten. Hartelijke mensen. Een aanrader!

Hendrik Mellens

Familie Scheeringa

Uitstekend lopend buffet en goede en keurige bediening. Nette eetgelegenheid.

koos spakman

We komen hier al jaren en als de kwaliteit zo goed blijft zullen we er nog jaren blijven komen.

Gezellig buffetrestaurant. Ook over het water bereikbaar vanaf het Zuidlaardermeer, je kunt bijna voor de deur aanleggen!

Ingrid Engelbertink

Heerlijk gegeten afgelopen weekend, wel was het even een spitsmomentje, maar we werden door de drukte toch goed geholpen. Komen zeker weer.

Gr Ingrid.

M. Engelsman

De prijs paste bij de kwaliteit van het eten. De kwaliteit van de chinees was niet erg goed, daarom hebben ze er smaakversterkers aan toegevoegd. De bediening was vriendelijk, maar wel 2 keer een glas om getikt zonder het opnieuw aan te bieden. Ik ben wel verbaasd als ik kijk naar de andere recensies, want mijn ervaring was heel anders.