Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Goorn verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch De Goorn

Altijd weer super… de eigenares spreekt iedere gast persoonlijk aan, extra wensen betreft het samenstellen van de (erg lekkere) gerechten worden gehonoreerd en de sfeer is erg aangenaam. De bedieningen zijn vlot vriendelijk en attent. Alleen op buffetavonden kan a la carte eten iets langer duren, maar dat word je ook verteld, indien nodig.

2. Internationaal De Goorn

Conny Klaver

Al vaker geweest en een vd weinige eetgelegenheden waar het eten altijd goed is.
    Buiten de kaart om wisselende gerechten.
    Vriendelijk petsoneel en gezellige sfeer.

3. Internationaal De Goorn

Anita Herrema

Na wat verwarring omdat de reservering even weg was, is er direkt een fijne tafel geregeld voor ons.
    We hebben heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.
    Zeker een aanrader.

4. Internationaal De Goorn

Prima gegeten, voor een nette prijs, gezellige bediening!

5. Internationaal De Goorn

pedro koning

Heerlijk gegeten, super bediening en gezellig sfeer!

6. Internationaal De Goorn

Heerlijk gegeten.

7. Internationaal De Goorn

Hans van Diepen

Leuke verscheidenheid aan gerechten, een goede timing tussen de verschillende gangen en mooi opgediend. Het was jammer dat 1 van de gasten een droog eindstukje van een varkenshaas had.

8. Internationaal De Goorn

Wij zijn al een paar keer bij Eetcafe 70 geweest, iedere keer is het top voor elkaar. De laatste keer genoten van het 6-gangen diner, wederom lekker gegeten. Goede sfeer, heerlijke gerechten voor een goede prijs. Voor jong en oud. Aanrader!

9. Internationaal De Goorn

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!

10. Internationaal De Goorn

De sfeer is heel prettig, de bediening vlot en huiselijk en de inrichting lekker ruim opgezet. Een hele goede ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

11. Internationaal De Goorn

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook perfect.

12. Internationaal De Goorn

Super lekker gegeten en een goede, vrolijke bediening.

Proeverij van voorgerechten is een aanrader!

13. Internationaal De Goorn

A.Meijerhof

Prima gegeten! Gastvriendelijk, gemoedelijk en heerlijke gerechten.

14. Chinees-Indisch De Goorn

Eigenaar en vrouw, zeer vriendelijke mensen, doen altijd hun best. Kom er al vanaf 2006 toen hun erin kwamen. Ga altijd met smile daar weg. Eten is goed. Maken altijd even een gezellig praatje met. Top toko, ga zo door. Ik ben tevreden.

15. Internationaal De Goorn

Ons vergeten, Kleine porties, te duur voor wat je krijgt .

16. Chinees-Indisch De Goorn

We hadden besteld op onze naam, komen we aan bij de Lange Muur en staat er een hele andere naam. Ons lijstje was : 1 maandmenu met witte rijst en nasi, 6 mini loempia's en 2 kipsate met mihoe en bami. We krijgen in eerste instantie al gelijk een bonnetje met een andere naam, en 1 grote loempia. Dat even gezegd en is wel opgelost. Blijkt dat we 1 kipsate hebben gekregen en geen mihoe en geen witte rijst. Wel voor betaald.

17. Chinees-Indisch De Goorn

Alweer een paar keer de lange muur bezocht om wat af te halen. Dit was ook steeds iets anders, maar iedere keer prima in orde. Ik heb mijn mening toch maar een beetje bijgesteld over dit restaurant, want het eten lijkt wel steeds beter te worden.
    De service is altijd meer dan in orde, dus daarover zeker niets te klagen.
    De eigenaars hebben net de zaak wat opgeknapt. Fris nieuw behang en ook de entree heeft een opknapbeurt gehad. Misschien nu enkel nog iets doen aan de bovenverdieping? Het is al zo'n vreemd bouwwerk en het ziet er op de eerste etage van buitenaf heel slordig uit. Alsof er krakers wonen.

18. Italiaans De Goorn

Ditmaal een teleurstellende ervaring bij Dolomiti. Besteld waren 2 pizza's en een mixed grill á €14,50. Daar dit de vorige keer goed gesmaakt had, had mijn vriend gehoopt wederom een gelijkwaardige portie gegrilled vlees aan te treffen. Helaas bleek dit een grote teleurstelling te zijn.

De bestelling werd na een telefoontje van Dolomiti later dan gepland bezorgd. Tja,dat kan gebeuren, dus met toegenomen trek afgewacht. Eenmaal bezorgd kregen we ongevraagd nog 3 ijsjes bijgeleverd voor het ongemak. Ook dat uiterst netjes.

De pizza's.. Voor mijzelf de vulcano. Er zou Spaanse peper opzitten, maar dit bleek een bakje met een smerig prutje (naar vermoeden harissa). Verder was de pizza wel oké. De pizza salame van mijn vriend was eveneens redelijk tot goed.

Alleen de mixed grill.. Daar gingen onze haren van overeind staan! In tegenstelling tot de keer daarvoor, bestond de inhoud ditmaal naast friet en salade, uit een klein schepje grijsgrauwe shoarma, een kipsate spies die zo te zien gefrituurd was, een taai stuk vlees wat nog het meest op een halve ongepaneerde schnitzel leek en als laatste.. Het meest erge.. 2 grauwe fabriekshamburgers.

Voor een pizza komen we misschien nog wel terug, maar €14,50 voor een bij elkaar geraapt rommeltje aan op dat moment beschikbaar vlees, vonden we zwaar onder de maat. Bovendien zag het er onsmakelijk uit, dus hebben we het op de kip en friet na niet eens gegeten. Weggegooid geld dus! Jammer hoor Dolomiti!

19. Italiaans De Goorn

De afgelopen weken hebben we hier 2 keer iets te eten besteld. Eenmaal hebben we dit laten bezorgen en de afgelopen keer hebben we dit afgehaald. De bezorgde maaltijd bestond uit een mixed grill en het menu Mauro (dolomiti's versie van de kapsalon). De mixed grill was redelijk van kwaliteit en smaak. Het menu Mauro was op zich een prima portie en smaakte oké, maar de friet onderin het bakje was echt niet lekker. Het was Franse friet en deze waren doordrenkt met vet, dus zompig. Er zat wel een apart bakje bij met salade. Dit was knapperig en vers en niet meeverwarmd met de rest van de bestelling.
    De bezorging was snel en werd afgeleverd door een vriendelijke jongeman. De laatste keer hebben we 2 pizza's besteld, waarvan 1 scherp. Dit konden we slechts uitvinden door te proeven, want het waren identieke pizza's. Smaak, mate van beleg en temperatuur meer dan in orde. Bij thuiskomst steeg de damp nog van de pizza's.

20. Italiaans De Goorn

Dit restaurant(je) is gevestigd in wat ooit een druk bezochte bar/dancing was. Zodra je binnenkomt zie je direct nog de overblijfselen van die tijd; een soort van dranghek, inclusief metaaldetectorpoortje, plus huisregels van 'de houten', zoals de zaak in de volksmond bekend stond. Of het een psychologisch effect was laat ik in het midden, maar ik rook direct weer hetzelfde geurtje als toen ik er jaren geleden eens ben geweest. In mijn herinnering dus niet echt lekker. Ook staan er nogal wat spullen opgeslagen in de gang, wat erg rommelig aandoet. Er staat zelfs een scooter. Als je door de tussendeur het eetgedeelte betreedt is het gelukkig wel een stuk gezelliger ingedeeld, maar persoonlijk vond ik het erg donker binnen. Je kunt goed zien dat dit een familiebedrijfje is. Er hangen en staan diverse familiefoto's en in een kast naast de pizzaoven zie je een grote verzameling kookboeken en boeken over Italië.
    Tot zover de sfeer... Wij bestelden 2 pizza's en een wrap met carpaccio. De bestelling werd opgenomen door een jongeman die het helaas niet helemaal goed begreep. Salami verstond hij als salade en de extra meebestelde champignons vonden we niet terug op de pizza. E.e.a was wel snel klaar en de bestelling werd met een welgemeend CIAO in onze handen gedrukt. De pizza's waren goed van smaak. Niet overdreven vet en het deeg was lekker luchtig, maar toch krokant. De wrap was dik belegd met vlees en groenspul. Ook zaten er nog een paar stukjes brood bij, met een zelfgemaakte groene kruidenolie. De smaak van de wrap was fris, maar ik miste er nèt dat beetje extra aan. Er had wat mij betreft nog wat meer smaak aan mogen zitten. Het was wel allemaal vers.
    We komen hier zeker nog wel een keer terug om iets te eten, of af te halen voor een tweede smaaktest.

21. Chinees-Indisch De Goorn

Nico L. Visser

22. Chinees-Indisch De Goorn

Afgelopen week maar weer eens iets afgehaald. Een veilige keuze, omdat ik enorme honger had en niet weer een verprutst gerecht op mijn bord wilde.
    Ditmaal blij verrast door de goede kwaliteit. Vers bereid vlees (gepaneerde varkenshaas in zoetzure saus) met Chinese bami, die ook heerlijk was klaargemaakt. Als extraatje had ik er nog pangsit bij genomen. Die zijn hier altijd lekker.
    Ik heb zowaar 3/4 van de bakjes in mijn eentje leeggegeten, omdat het zo lekker was. Als de kwaliteit van alle gerechten nu eens zo was, dan zou het restaurant altijd vol zitten. Toen ik mijn eten kwam halen was het echter heel rustig, dus dat zal e.e.a verklaren n.a.v mijn vorige recensies.

23. Chinees-Indisch De Goorn

Na enige tijd weer eens iets afgehaald, maar wederom een teleurstelling. Mijn szechuan gerecht was pittig, maar verder smaakloos en het vlees enorm taai. Ossenhaas hoort mals te zijn en al helemaal geen bijsmaak te hebben. De kipsate van mijn tafelgenoot was eveneens gortdroog met een ranzige bijsmaak. Het enige wat wèl door de beugel kon was..hoe kan het ook anders; de babi pangang. Het moet toch niet zo zijn dat enkel aan dit goedverkochte gerecht aandacht wordt geschonken. Ook in dorpen wonen mensen die authentieke gerechten weten te waarderen ipv de vermoedelijke jandoedel die thuisgekomen toch alles door elkaar prakt om het weg te spoelen met pils.

24. Internationaal De Goorn

Gisteravond SUPER gegeten bij eetcafé 70.
    We hebben ons laten verleiden door het 8-gangen "keuze van de chef te kiezen", een ware verrassing wat varieert van fijne vis en zeer mals vlees....echt een aanrader en avond vullend.
    Wij komen ZEKER terug.....

groet,
    Tim en Frida

25. Chinees-Indisch De Goorn

Ton en Mirjam

We hebben daar al enige keren gegeten en zijn zeer tevreden over het eten, de bediening en de ambiance.

26. Chinees-Indisch De Goorn

jg.dommerholt

Om eens wat anders te proberen hadden we een lijst gemaakt met menus voor 13 personen.
    Ze hebben het gebracht om 19.45 uur, precies op tijd.
    Het was lekker warm en best van smaak. Is aan te raden.
    Ik wil deze famillie dan ook bedanken voor de fles wijn die ze er zomaar bij hebben gedaan.
    Het is een felicitatie waard.

27. Chinees-Indisch De Goorn

Dit restaurant heeft al veel koks gehad en dat proef je terug in de gerechten. Ik heb hoogte en dieptepunten meegemaakt. Dieptepunten; los van de kaart kip in citroensaus besteld wat eerder behangplaksel leek. Grote stukken afhakselvlees met vet en zeen in de nasi. Geen gehoor geven aan de wens; extra heet. Satestokjes waarvan het vlees kurkdroog en vies was. Het allerergste dieptepunt was een complete rijsttafel waarmee ik ben teruggegaan omdat het gewoonweg niet te eten was. Nu is het sinds een jaar of twee gelukkig een stuk verbeterd. Helaas ben ik geen liefhebber van de standaard gerechten als babi pangang met bami, dus ik ben wat dat betreft niet snel tevreden. De sun la thong soep is daarentegen altijd vers en goed gevuld. Op de Chinese dames heb ik niks aan te merken; altijd even aardig en beleefd.

28. Internationaal De Goorn

Top restaurant. De kalfsribeye was van perfecte kwaliteit. Lekker mals, mooi rosé gegrild en goed op smaak.

Top!

30. Chinees-Indisch De Goorn