Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Goorn verdeeld zijn.

1. Internationaal De Goorn

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en bediening geweldig. Zeker aan te raden.

2. Internationaal De Goorn

Super gezellige avond, voor-hoofd en nagerecht Spatzuiver!
    Komen snel weer terug!

3. Internationaal De Goorn

Isabella Visser

Samen met een vriendin heerlijk gegeten in dit gezellig ingerichte restaurant. Voor herhaling vatbaar in ieder geval!

4. Internationaal De Goorn

Altijd heerlijk! Is echt voor een kleine prijs uitmuntend eten! Het restaurant heel sfeervol! Óók met kids een aanrader!

5. Internationaal De Goorn

Helaas zijn wij met onze familie bestaande uit zeven personen op vrijdag 22 December 2017 in ons plaatselijke Eetcafé 70 in De Goorn niet aan eten toegekomen.
    Bij binnenkomst om 18.30 Uur zat de zaak al flink vol. Men vroeg of we gereserveerd hadden, waarop we met; uiteraard antwoorde, en reeds drie weken geleden, dit mede gezien we als regelmatige bezoekers tijdens de afgelopen 12 jaar inmiddels wel weten hoe het er werkt.
    Na het aannemen van enkele jassen werden we naar onze tafel voorgegaan, en hoewel aan de krappe kant hebben we na wat passen en meten toch kunnen aanschuiven.
    Tijdens onze reservering hadden we n.l. uitdrukkelijk aangegeven dat er één persoon in een rolstoel bij onze groep zat en dat deze graag van het aanwezige invalide toilet gebruik wilde maken. Er bleek echter een lichte verbouwing (verplaatsen van decoratie zuil, verwijderen van tussenwand en gordijnen) noodzakelijk om via het restaurant gedeelte naar de achter gelegen eveneens volle feestzaal waarachter zich vervolgens weer het toilet bevond te geraken.
    Het echte probleem was echter de geluidoverlast, wij werden tussen twee mega tafels geplaatst met groepen van meer dan twintig man elk, die kennelijk iets te vieren hadden en duidelijk (ook voor alle overige gasten) hun 'indrink periode' reeds voorbij waren.
    Het rumoer wat deze mensen produceerden overstemde onze tafel dusdanig dat wij op onze beurt onderling geen normaal gesproken woord konden wisselen.
    Voor onze kleine familie was het deze avond juist belangrijk om even bij te kunnen praten aangezien er een nicht uit Parijs bij ons was die we hier niet elk jaar op bezoek krijgen.
    Onze moeder en tante, beiden 85-plussers konden dit onmogelijk een hele avond vol houden.
    Een alternatief in de vorm van een andere tafel in een rustiger deel van het restaurant bleek helaas geen optie. Hierop hebben we na 20 minuten 'feest herrie' besloten om de drankjes af te rekenen… en met een lege maag… maar een flinke teleurstelling rijker weer te vertrekken :-(

6. Internationaal De Goorn

Goede gerechten en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening! Bediening had wat vaker langs mogen komen of alles nog naar wens was. Nu moesten wij 3 keer vragen om de bediening omdat onze glazen leeg waren. Al met al een aanrader!

7. Internationaal De Goorn

Wendy Tesselaar

Wij hebben echt heel erg lekker gegeten. Het was niet gewoon lekker, net zoals thuis, maar het was werkelijk super lekker!!!! Met heel veel oog voor detail zijn de borden opgemaakt. Elk ingrediënt voegt werkelijk een heerlijke smaak toe aan het gerecht. Elk gerecht is een feestje op je bord. De kaart is divers, wij hadden moeite een keuze te maken omdat wij zoveel lekkere gerechten op de kaart zagen. De bediening was vlot en vriendelijk. Er werd gevraagd of wij nog een afspraak na het eten hadden zodat de keuken daar rekening mee kon houden en de avond verliep dan ook perfect. De prijs is voor deze kwaliteit echt niet veel. Dit is echt een avond uit waar je graag geld voor betaald en wat ik jammer genoeg niet vaak tegen kom. Maar wel bij jullie! Ik raad jullie overal aan! Bedankt voor de heerlijke avond!

8. Internationaal De Goorn

Marga Conijn.

Met onze familie daar gelunched, wat voor ons een fijne sfeervolle plek was/is (zijn we vaker met familie geweest), prettig mensen, goeie bediening en prima eten. We komen zeker nog eens terug.

9. Chinees-Indisch De Goorn

Altijd weer super… de eigenares spreekt iedere gast persoonlijk aan, extra wensen betreft het samenstellen van de (erg lekkere) gerechten worden gehonoreerd en de sfeer is erg aangenaam. De bedieningen zijn vlot vriendelijk en attent. Alleen op buffetavonden kan a la carte eten iets langer duren, maar dat word je ook verteld, indien nodig.

10. Internationaal De Goorn

Conny Klaver

Al vaker geweest en een vd weinige eetgelegenheden waar het eten altijd goed is.
    Buiten de kaart om wisselende gerechten.
    Vriendelijk petsoneel en gezellige sfeer.

11. Internationaal De Goorn

Anita Herrema

Na wat verwarring omdat de reservering even weg was, is er direkt een fijne tafel geregeld voor ons.
    We hebben heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.
    Zeker een aanrader.

12. Internationaal De Goorn

Prima gegeten, voor een nette prijs, gezellige bediening!

13. Internationaal De Goorn

pedro koning

Heerlijk gegeten, super bediening en gezellig sfeer!

14. Internationaal De Goorn

Heerlijk gegeten.

15. Internationaal De Goorn

Hans van Diepen

Leuke verscheidenheid aan gerechten, een goede timing tussen de verschillende gangen en mooi opgediend. Het was jammer dat 1 van de gasten een droog eindstukje van een varkenshaas had.

16. Internationaal De Goorn

Wij zijn al een paar keer bij Eetcafe 70 geweest, iedere keer is het top voor elkaar. De laatste keer genoten van het 6-gangen diner, wederom lekker gegeten. Goede sfeer, heerlijke gerechten voor een goede prijs. Voor jong en oud. Aanrader!

17. Internationaal De Goorn

Heerlijk gegeten, echt een aanrader!

18. Internationaal De Goorn

De sfeer is heel prettig, de bediening vlot en huiselijk en de inrichting lekker ruim opgezet. Een hele goede ervaring zeker voor herhaling vatbaar.

19. Internationaal De Goorn

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook perfect.

20. Internationaal De Goorn

Super lekker gegeten en een goede, vrolijke bediening.

Proeverij van voorgerechten is een aanrader!

21. Internationaal De Goorn

A.Meijerhof

Prima gegeten! Gastvriendelijk, gemoedelijk en heerlijke gerechten.

22. Chinees-Indisch De Goorn

Eigenaar en vrouw, zeer vriendelijke mensen, doen altijd hun best. Kom er al vanaf 2006 toen hun erin kwamen. Ga altijd met smile daar weg. Eten is goed. Maken altijd even een gezellig praatje met. Top toko, ga zo door. Ik ben tevreden.

23. Internationaal De Goorn

Ons vergeten, Kleine porties, te duur voor wat je krijgt .

24. Chinees-Indisch De Goorn

We hadden besteld op onze naam, komen we aan bij de Lange Muur en staat er een hele andere naam. Ons lijstje was : 1 maandmenu met witte rijst en nasi, 6 mini loempia's en 2 kipsate met mihoe en bami. We krijgen in eerste instantie al gelijk een bonnetje met een andere naam, en 1 grote loempia. Dat even gezegd en is wel opgelost. Blijkt dat we 1 kipsate hebben gekregen en geen mihoe en geen witte rijst. Wel voor betaald.

25. Chinees-Indisch De Goorn

Alweer een paar keer de lange muur bezocht om wat af te halen. Dit was ook steeds iets anders, maar iedere keer prima in orde. Ik heb mijn mening toch maar een beetje bijgesteld over dit restaurant, want het eten lijkt wel steeds beter te worden.
    De service is altijd meer dan in orde, dus daarover zeker niets te klagen.
    De eigenaars hebben net de zaak wat opgeknapt. Fris nieuw behang en ook de entree heeft een opknapbeurt gehad. Misschien nu enkel nog iets doen aan de bovenverdieping? Het is al zo'n vreemd bouwwerk en het ziet er op de eerste etage van buitenaf heel slordig uit. Alsof er krakers wonen.

26. Italiaans De Goorn

Ditmaal een teleurstellende ervaring bij Dolomiti. Besteld waren 2 pizza's en een mixed grill á €14,50. Daar dit de vorige keer goed gesmaakt had, had mijn vriend gehoopt wederom een gelijkwaardige portie gegrilled vlees aan te treffen. Helaas bleek dit een grote teleurstelling te zijn.

De bestelling werd na een telefoontje van Dolomiti later dan gepland bezorgd. Tja,dat kan gebeuren, dus met toegenomen trek afgewacht. Eenmaal bezorgd kregen we ongevraagd nog 3 ijsjes bijgeleverd voor het ongemak. Ook dat uiterst netjes.

De pizza's.. Voor mijzelf de vulcano. Er zou Spaanse peper opzitten, maar dit bleek een bakje met een smerig prutje (naar vermoeden harissa). Verder was de pizza wel oké. De pizza salame van mijn vriend was eveneens redelijk tot goed.

Alleen de mixed grill.. Daar gingen onze haren van overeind staan! In tegenstelling tot de keer daarvoor, bestond de inhoud ditmaal naast friet en salade, uit een klein schepje grijsgrauwe shoarma, een kipsate spies die zo te zien gefrituurd was, een taai stuk vlees wat nog het meest op een halve ongepaneerde schnitzel leek en als laatste.. Het meest erge.. 2 grauwe fabriekshamburgers.

Voor een pizza komen we misschien nog wel terug, maar €14,50 voor een bij elkaar geraapt rommeltje aan op dat moment beschikbaar vlees, vonden we zwaar onder de maat. Bovendien zag het er onsmakelijk uit, dus hebben we het op de kip en friet na niet eens gegeten. Weggegooid geld dus! Jammer hoor Dolomiti!

27. Italiaans De Goorn

De afgelopen weken hebben we hier 2 keer iets te eten besteld. Eenmaal hebben we dit laten bezorgen en de afgelopen keer hebben we dit afgehaald. De bezorgde maaltijd bestond uit een mixed grill en het menu Mauro (dolomiti's versie van de kapsalon). De mixed grill was redelijk van kwaliteit en smaak. Het menu Mauro was op zich een prima portie en smaakte oké, maar de friet onderin het bakje was echt niet lekker. Het was Franse friet en deze waren doordrenkt met vet, dus zompig. Er zat wel een apart bakje bij met salade. Dit was knapperig en vers en niet meeverwarmd met de rest van de bestelling.
    De bezorging was snel en werd afgeleverd door een vriendelijke jongeman. De laatste keer hebben we 2 pizza's besteld, waarvan 1 scherp. Dit konden we slechts uitvinden door te proeven, want het waren identieke pizza's. Smaak, mate van beleg en temperatuur meer dan in orde. Bij thuiskomst steeg de damp nog van de pizza's.

28. Italiaans De Goorn

Dit restaurant(je) is gevestigd in wat ooit een druk bezochte bar/dancing was. Zodra je binnenkomt zie je direct nog de overblijfselen van die tijd; een soort van dranghek, inclusief metaaldetectorpoortje, plus huisregels van 'de houten', zoals de zaak in de volksmond bekend stond. Of het een psychologisch effect was laat ik in het midden, maar ik rook direct weer hetzelfde geurtje als toen ik er jaren geleden eens ben geweest. In mijn herinnering dus niet echt lekker. Ook staan er nogal wat spullen opgeslagen in de gang, wat erg rommelig aandoet. Er staat zelfs een scooter. Als je door de tussendeur het eetgedeelte betreedt is het gelukkig wel een stuk gezelliger ingedeeld, maar persoonlijk vond ik het erg donker binnen. Je kunt goed zien dat dit een familiebedrijfje is. Er hangen en staan diverse familiefoto's en in een kast naast de pizzaoven zie je een grote verzameling kookboeken en boeken over Italië.
    Tot zover de sfeer... Wij bestelden 2 pizza's en een wrap met carpaccio. De bestelling werd opgenomen door een jongeman die het helaas niet helemaal goed begreep. Salami verstond hij als salade en de extra meebestelde champignons vonden we niet terug op de pizza. E.e.a was wel snel klaar en de bestelling werd met een welgemeend CIAO in onze handen gedrukt. De pizza's waren goed van smaak. Niet overdreven vet en het deeg was lekker luchtig, maar toch krokant. De wrap was dik belegd met vlees en groenspul. Ook zaten er nog een paar stukjes brood bij, met een zelfgemaakte groene kruidenolie. De smaak van de wrap was fris, maar ik miste er nèt dat beetje extra aan. Er had wat mij betreft nog wat meer smaak aan mogen zitten. Het was wel allemaal vers.
    We komen hier zeker nog wel een keer terug om iets te eten, of af te halen voor een tweede smaaktest.

29. Chinees-Indisch De Goorn

Nico L. Visser

30. Chinees-Indisch De Goorn

Afgelopen week maar weer eens iets afgehaald. Een veilige keuze, omdat ik enorme honger had en niet weer een verprutst gerecht op mijn bord wilde.
    Ditmaal blij verrast door de goede kwaliteit. Vers bereid vlees (gepaneerde varkenshaas in zoetzure saus) met Chinese bami, die ook heerlijk was klaargemaakt. Als extraatje had ik er nog pangsit bij genomen. Die zijn hier altijd lekker.
    Ik heb zowaar 3/4 van de bakjes in mijn eentje leeggegeten, omdat het zo lekker was. Als de kwaliteit van alle gerechten nu eens zo was, dan zou het restaurant altijd vol zitten. Toen ik mijn eten kwam halen was het echter heel rustig, dus dat zal e.e.a verklaren n.a.v mijn vorige recensies.