In de nabije omgeving gratis parkeren.
    Tevens invalindenparkeerplaatsen in de buurt.

• OV

Texelhopperhalte nummer 112 op 50 meter.

• Suikervrij

1620032157 91
1690196355 90
1700219812 91

1. Echt weer geweldig!
    Streekproducten waarbij men echt begrijpt hoe je de mooie eigen smaken behoudt in een gerecht. En dan mooi opdienen met allerlei moois er omheen.
    Weer een waar feest voor de smaakpapillen, of het nu om vlees, vis, bijgerechten of nagerechten gaat.
    Pure klasse!

Fijne rustige sfeer met altijd geweldige muziek op de achtergrond waar je heerlijk naar kunt luisteren maar die nooit in de weg zit.

Bediening ook helemaal top.

Prijs/Kwaliteit zeer gunstig, vind ik.

Topervaring wederom!

2. Lekker eten voor een redelijke prijs en een super vriendelijke bediening!!

3. Wat hebben we heerlijk gegeten en wat hebben jullie het fantastisch covid-19 proef voor elkaar.
    Vriendelijk personeel echt een ontspannen uitje

4. Een klasse restaurant. Heerlijk eten en smaakvolle wijn. Ruime tafels. Fijne achtergrondmuziek. De gastvrouw was vriendelijk / correct. Een wat informelere uitstraling zou het geheel perfect maken.

5. Gisteren heerlijk gegeten en genoten met grote G, eten is goed, heerlijk en lekker gecombineerd. Amuse een kleine verrassing met een grootse smaak.
    Komen hier zeker terug.

6. Gisteren bij Topido gegeten. Ik kreeg een mooie tafel in een hoek zodat ook mijn hond lekker kon gaan liggen. Kleine kaart waarvan je kunt kiezen uit 5 voor / hoofd / nagerechten. Amuse, voorgerecht en hoofdgerecht heerlijk. Het nagerecht van kaas viel mij tegen. Een kaasplankje met maar twee soorten kaas, geen brood en toch een bijbetaling op het menu was voor mij geen goede keuze. De eigenaren zijn erg aardig en doen zeer zeker hun best. De aankleding mag wel wat gezelliger, erg ouderwets en kil.

7. Heerlijk eten met streekproducten en de perfecte bediening van Karin! Erg welkom ontvangst en lekkere wijn erbij.
    Kortom aanrader!

8. Perfecte gastvrouw, uitstekende kok, geweldige bediening. Kortom fantastische maaltijd.

9. Wat een top restaurant. Heerlijk gegeten. Super gastvrouw!
    Bij een bezoek aan Texel komen wij zeker terug.

10. Karin en René

11. Vorige week dinsdagavond hier heerlijk gegeten. Er werd keurig rekening gehouden met onze tijdsspanne. Geweldige gastvrouw en een super kok. Maar het eten, voortreffelijk. Echt eerlijke verse produkten van Texel. Hoogtepunt waren de garnalen. Vers van Texel en daar gepeld. Dat proef je echt, dat ze niet op en neer naar Marokko zijn geweest. De kokkels / soort van soepje. Vangst vd dag en een steak, kaasplankje, allemaal top. Als je echt lekker wil eten op Texel moet je hier zijn. En ja, het is wat duurder dan menige buur, maar prijs kwaliteit is top. Ps reserveren is handig, want zelfs op deze druilige late oktoberavond zat het vol.

12. Heerlijk gegeten, zeer goede kwaliteit vlees en bereiding. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader.

13. Prima restaurant. Overstijgt ruim de gebruikelijke touristengelegenheden. Bijzondere en lekkere lokale gerechten, goede bediening en ongedwongen sfeer.

14. Dit restaurant ligt (te onopvallend) in het bekende terrassenrijtje midden in De Cocksdorp.
    We had er eerder wel eens op terras wat gedronken, maar nog nooit gegeten.
    Tot afgelopen week, wat een ontdekking!
    De sfeer en bediening is er prettig neutraal.
    Het eten was een hele grote verassing. Elke hap is een smaak sensatie tot en met de garnering aan toe.
    Veel streekprodukten die met passie en op een verassende wijze zijn bereid.
    Dit restaurant steekt met kop en schouders boven het Texelse gemiddelde uit.
    En dat alles gewoon voor een normale betaalbare gemiddelde prijs.
    Een regelrechte aanrader.

15. B. den Besten

Professioneel en zeer vriendelijk personeel. Eten was zeer smakelijk en we werden verrast door extra (kleine) gerechten tussendoor van het huis. Betaalbaar en zeer goed!

16. We hadden zo lekker gegeten dat onze keuze voor de volgende dag vlug gemaakt was, het werd opnieuw Topido. Opnieuw wist de chef ons aangenaam te verrassen. Een restaurant met passie.

17. R.B.Boekhorst

Uitstekend gegeten. Mooi opgemaakte gerechten en een aangename ambiance. Ingrediënten voor een prettige avond, mede door de bereiding van de echt Texelse producten!

18. Onze dochter van 5 heeft alles heel dapper geproefd, ze is best een goede eter voor haar leeftijd. Maar ze vond de lamsworst die eerst met zoete olijven (die ik zelf niet lekker vond, terwijl ik dol ben op olijven) helemaal niet lekker, mijn vader ook niet, ik eet zelf vegetarisch, dus heb ik dat niet geproefd. Het voorgerecht voor mijn kind: een wat opgefrot plakje ham met vruchtjes vond ze ook niet lekker, en eerlijk gezegd vond ik het ook niet echt iets voor een kind van deze leeftijd. In mijn aspergesoep zat royaal ham, dat had op de kaart moeten staan, maar het werd wel direct opgelost, ik had in een oogwenk heerlijke vegetarische aspergesoep.
    Ik vond de ambiance wat stijfjes, ik kreeg bijna de indruk dat de gastvrouwe blij was dat we weggingen na het afrekenen. Het eten was verder gewoon goed, maar de rekening fors: twee volwassenen en een kind, waarbij geen fles wijn, geen dessert voor de volwassenen: 102 euro; in mijn ogen te duur voor wat het is.

6,1
  19. Yvonne Kooistra

Erg lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden. Streekproducten van het seizoen. Vlotte bediening.

20. Heerlijk gegeten, goede gerechten en lekkere bijpassende wijnen. De service is uitstekend, vriendelijk en lekker informeel. Wat ons betreft dé culinaire topper van De Cocksdorp! De inrichting is wat strak en licht.

21. We blijven terug komen om te genieten van het overheerlijke eten en de gezellige sfeer. Top, top top.

22. Wie immer, sehr persönlich und die Produkte von guter Qualität. Es könnten mal ein paar neue Variationen eingebacht werden.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Zoals altijd erg persoonlijk en de producten zijn van goede kwaliteit. Ze zouden wel een aantal variaties toe mogen voegen.

23. nico en jacoba Bijman wensen jullie een heel goed 2016

Wij eten altijd heerlijk bij Topido. Tot van de zomer.

24. Wat hebben wij lekker gegeten hier. Een bedrijf vol passie en alles vers bereid van het begin tot het einde. Van het brood tot het bonbonnetje, ja zelfs het likeurtje bij de koffie was zelf gemaakt. Echt een aanrader , dus mocht je in De Cocksdorp zijn ga hier zeker naar binnen, wij doen dit zeker nog eens.

26. Bijzondere gerechten, heerlijk van smaak en heel prettige bediening. We hadden een 5 gangen menu, dat werd aangepast aan onze voorkeur (geen vlees) en hebben een erg fijne avond gehad.

Als we terug komen op Texel, zal dit zeker weer onderdeel van ons weekend worden.

27. Heerlijk gegeten! Je proeft de passie van de kok in het eten! Super vriendelijk personeel welke de passie voor het vak uitstralen. Top dus!

28. grad roorda

Al jaren af en toe eten hier. Tupilo moet het niet van de sfeer hebben. Zeer netjes en behoorlijk saai. Tupilo moet het van het heerlijke eten hebben. Toen ik kwam een goede boerenkwaliteit, niets mis mee, met een heerlijk peertje vaak. Een gezellige vrolijke zaak met ouderwets goed eten. De plannen voor culinair waren toen al in de maak. Jaar in Jaar uit heb ik waargenomen hoe Tupilo culinair groeide. Afgelopen jaar had ik steeds spijt dat ik in Utrecht niet kon kiezen voor Tupilo waarin van Amuse tot eindgerecht neus en smaakpapillen een hemels ervaring ondergingen. Niets ten kwade van de andere Texelse horeca maar Tupilo steekt er met kop en schouders bovenuit.

29. Zaterdag 1 maart met vrienden gedineerd bij Topido. Van ontvangst tot vertrek perfect. Prettige bediening, originele gerechten (met ingrediënten die voornamelijk van het eiland afkomstig zijn), een achtergrond muziek die én achtergrond is en muziek (en geen muzak) en last but not least: dit allemaal voor een prijs die alleszins betaalbaar is. Kortom: een echte aanrader!

30. Afgelopen week een heerlijk 7 gangen verrasingsmenu besteld bij Rene. Dit was voor ons niet de eerste keer dat we bij Topido zijn wezen eten en ook zeker niet de laatste keer. Wederom werden wij verrast door de creatieve gerechten en opmaak van de borden, ook het wijnadvies van Karin is elke keer een perfecte aanvulling bij de gerechten.

Wij komen nu ongeveer 7 jaar op Texel, en zijn al bij vele restaurant's wezen eten, maar er zijn weinig restaurants die aan de kwaliteit en smaak van Topido kunnen tippen!

Vooral een verrassings menu is zeer aan te raden!

31. Op 24 juli hier gegeten echt alles klopte perfect. Het restaurant steekt echt boven andere collega's uit. Verstand van wat ze doen, perfecte keuken, fijne ambiance, goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer professionele bediening.
    Bedankt Steffentien

32. Fam. Stel

Enorm genoten van een drie gangen verassing menu, waarbij rekening gehouden werd met onze wensen. Allemaal (h)eerlijke Texelse gerechten zelfs onze kinderen hebben ervan genoten. Een bezoekje aan dit restaurant maakt een vakantie op Texel compleet!
    Tot gauw!!

33. Ik heb hier woensdag 29 en donderdag 30 mei alleen gegeten. Wat een heerlijke ervaring! Ik kwam binnen in een rustige omgeving met een zacht achtergrond muziekje, ging zitten en kreeg een aantal heerlijke amuses waaronder de zoetige olijven, jammie! Ik koos beide keren voor een drie gangen menu, waarbij ik super gerechten kreeg. Het mooie stukje haring en het malse lamsvlees staan me nog goed bij. Bij het hoofdgerecht krijg je ruime porties bijgerechten, bestaande uit een heerlijke asperge/spinazie salade met een super dressing, aardappeltjes van het land en wat kool en wortel. Ik heb twee desserts mogen proeven, de aardbeitjes met een mooie vanillecrème en munt parfait en de andere dag een chocolade/kokos taartje met een geweldige macaron! De bediening is zeer gastvrij en gezellig. Ik heb leuke praatjes gemaakt met de bediening en chef. Dit restaurant kende ik nog niet, maar als ik komende tijd naar texel ga, is dit mijn vaste plek!

34. Frank 69 punten

Hebben op 14-05 gegeten bij Topido. Eten was super, mooie zaak, bij ieder gerecht toelichting gekregen wat er op het bord lag. Prijs was niet eens hoog voor ons 3-gangenmenu. Kortom absolute aanrader als je lekker wilt eten.

35. We hebben echt heerlijk gegeten, alles smaakt vers en puur. Omdat ik suikervrij eet vroeg ik om hulp bij het maken van een keuze, ik werd erg goed geholpen. Toen het eten kwam heeft de chef zelfs een speciale dressing zonder suiker gemaakt. En als verassing kreeg ik deze heerlijke dressing ook nog mee naar huis. Wat een ontzettend vriendelijk en warm gebaar. Een topdag!

36. Jacques (Antwerpen)

Via de recensies in Topido terechtgekomen. Al veel restaurants gedaan in Texel maar dit is tot nu toe het beste prijs/kwaliteit.
    Het (lams)vlees was perfect gebakken, de groentjes uit eigen tuin waren perfect. Van aperitief tot dessert was alles top. Supervriendelijke bediening. Kader is misschien wat ouderwets maar zeker niet storend. Zeker een aanrader.

37. Coby Biemans en Pieter Maas

Wij moeten de recensies gelijk geven. Eten en bediening uitstekend. Hebben over de hele wereld gegeten, echt een van onze betere ervaringen. Gaan snel weer terug.

38. Dinsdag avond 31 Juli voor het eerst bij Topido gaan eten.

Eten en drinken was zeker goed. Ik had een lekker stuk draadjes vlees (nog maar op 1 plek beter gehad) en mijn vriendin had een lekkere vlees stoofpotje.

De sfeer was wel aangenaam. Er hing een rustige gezellige relaxe sfeer. Het zou misschien wat beter kunnen qua inrichting maar dat is meer na smaak.

De service was gewoon goed.

Prijs kwaliteit was ook gewoon goed.

Al in al zeker een restaurant om nog een keer langs te gaan!

39. Jos en Thea

We zijn nu al een paar keer bij Topido geweest en iedere keer is het verrassingsmenu een echte verrassing van heerlijke producten uit eigen tuin of van het eiland. Ieder gerecht is weer een senstatie van smaken die elkaar perfect aanvullen. Enige nadeel is dat het restaurant op bijna 300 km. van ons huis af is.

40. Luna 78 punten

Vrijdag hebben we heerlijk gegeten in dit ietwat chiquere restaurant.
    Zeer prettige indeling, bediening is correct, vriendelijk en vakkundig. Voor-, hoofd- (licht gerookte zalm en varkensfilet) en nagerecht bereid uit superverse (Texelse) produkten.
    Hier komen we zeker weer.

41. Wendy en Olaf

Wij hebben ons weekendje Texel afgesloten met een etentje bij Topido. We hebben er van het begin tot eind van genoten!
    Wat het bijzonder maakt is dat alle groenten uit eigen tuin komen en de overige produkten zijn afkomstig van lokale ondernemers. En dat proef je!
    Complimenten aan de Chef en het bedienende personeel.

42. Klaas Buitenhuis

43. Hans en Francien Hoogstraten

Op 26 mei een 7 gangen verrassingsmenu genomen. We hebben vanaf de amuse enorm lekker gegeten. De gerechten waren bereid met verse ingredienten, perfect op elkaar afgestemd en werden met aandacht gerserveerd. De lamsfilet was van uitzonderlijke klasse. Komen zeker nog wel eens terug.

44. peter van maren

De eigenaren doen echt hun best om het naar je zin te maken, het eten is ook prima, maar voor mensen zoals wij (22 en 29 jaar) is het iets wat stijf, net even te netjes, maar we hebben een leuke avond gehad!

45. Hele lekkere Texelse keuken. Je vindt hier alle specialiteiten van het eiland. Wij aten hier Texelse garnalen, lamsham, paling en stoofpotje van Texels lam. Alles was zeer lekker klaargemaakt. We proefden ook van de Texelse witte wijn die ons aangenaam verraste! Het nagerecht van oma en de warme chocoladetaart met aangepast garnituur was ook superlekker. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Een adresje om te onthouden en zeker naar terug te komen!

46. Dit paasweekeinde bij Topido geweest. Overdag warme chocolade(keuze uit 3 smaken!) gedronken en een stuk heerlijke huisgemaakte appelcarré gegeten. Het was er razend druk, binnen en buiten vol. Toch bleven de 2 (!) dames in de bediening vriendelijk en attent. Daardoor ook meteen voor de avond gereserveerd. Gelukkig maar, want er werden zoveel mensen teleurgesteld omdat er geen plek meer was. Diner was top! Alles super vers, pure smaken en heel veel streek- en eilandproducten. Veel kennis bij de bediening en zelfs de chef kwam zelf aan tafel. Goede wijnen en ook weer goede koffie met Texelse likeur en huisgemaakte bonbons. We hebben een bijzondere avond gehad, als we weer op het eiland zijn in Fe zomer weten wij waar we zijn moeten! Een aanrader voor iederéén die van lekker eten houdt!

47. In topido hebben wij lekker en gezond gegeten. Goede service en uitleg. Vriendelijk personeel en goede wijn.
    Een minpunt: als je niet gereserveerd hebt wordt je bijna t restaurant uit gegooid.

48. Lyane Kersten

Heerlijk kun je hier ongelooflijk lekker eten. stoofpotje lamsvlees heerlijk en echt een aanrader!!

49. Wij zijn met 4 volwassen en 2 kinderen in de voorjaarsvakantie gaan eten. De sfeer is erg goed, zeer vriendelijk en erg ontspannen. De chefkok komt aan tafel uitleggen wat er wordt geserveerd. Zeer professioneel, zeker niet opdringerig. Heerlijk, die echt Texelse producten. Kies zeker voor het kaasplankje als nagerecht, dat is echt smulleren. Hier hebben ze begrepen hoe echt koken moet. Prima voor kinderen. Een aanrader als je op Texel bent!

50. Lamscarpaccio heerlijk. Texels varkensvlees viel tegen, weinig smaak en droog. De saus en de bietjes daarentegen waren wel erg goed van smaak.

51. In week 35 twee keer bij Topido gegeten.
    Heerlijk gegeten. Alles was fijntjes van smaak. Zuivere produkten van Texelse bodem/zee. Zeer zeker voor herhaling vatbaar als we weer op het eiland zijn.

52. Robin Schoonmade

De tomatensoep was erg lekker! Van mij krijgt de soep een 10. Het dessert was ook heel lekker.

53. d&g 10 punten

Als je ooit op Texel bent en je wilt heerlijk dineren, is dit restaurant zeker een aanrader.

Vriendelijke bediening, echt culinair eten van Texelse bodem.

Doen!

En zeker niet te duur hoor.

54. Sabine Slot

Heerlijk gegeten bij Topido! We lieten ons verrassen door de chef, dat heeft hij vervolgens ook zeker gedaan! Wat een heerlijke producten en gerechten! De volgende dag gelijk weer bij Topido gegeten en ons weer laten verrassen!

We hebben enorm genoten van de passie en liefde voor het vak!

Toch maar vaker naar Texel gaan, al is het alleen maar om bij Topido te eten!

55. Bij aankomst ruikt het in het restaurant naar de lucht van de keuken. Verder sfeervol. De bediening is vriendelijk. De witte huiswijn is van redelijke kwaliteit. De mosterdsoep was goed.

De carpaccio van het lam was redelijk. De jongst bediende hield de keuze voor van een fruitige en een zwaardere rode wijn, op de vraag van welke druivensoort de rode wijn vervaardigd was moest zij echter het antwoord schuldig blijven. De zwaardere rode wijn viel tegen, in die zin dat het volstrekt geen smaak had; de wijn werd meteen vervangen. Het stofpootje, de biefstuk alsmede het nagerecht waren goed tot zeer goed.

56. 4 friese paasdames

Op eerste Paasdag heerlijk bij jullie gegeten (klein probleempje met de biefstuk). Zeer vriendelijke bediening, prettige omgeving. Onze slogan" Naar Texel, naar Topido".

57. Hanny van Dijk

Heerlijk gegeten bij Topido!

Het vlees was prima, maar dat hadden we wel verwacht.

Maar de aardappel- en groentengerechten waren evenzo verrukkelijk! Je zou er bijna vegetariër van worden.

Als we weer op Texel zijn gaan we er beslist weer eten!

58. Fantastisch! 3x in vijf dagen geweest, terwijl wij toch in De Koog half pension hadden geboekt. Mooie producten en zeer smakelijk. Service zoals die moet zijn met werkelijke vriendelijkheid. Kortom: Horeca zoals Horeca moet zijn!

Complimenten aan iedereen van Topido. Jammer dat De Cocksdorp niet in de buurt van Oegstgeest ligt!

Tot een volgende keer.

59. Heerlijk gegeten, echt Texelse producten. Warme ontvangst;

Hier voel je je welkom!

We komen terug op Texel.......en bij Topido!

60. Uit eten gaan bij Topido bleek een topidee. Wij hebben genoten van zowel het heerlijke eten als van de vriendelijke bediening. Vakmensen in de keuken en in het restaurant. Ook op kleine kinderen wordt op perfecte wijze ingespeeld. Klasse die we iedereen kunnen aanraden en voor een betaalbare prijs.

61. de Stoutjes

Wat hebben wij geweldig gegeten!

Alles even vers en smaakvol. Veel bijgerechten bij de hoofdmaaltijd. Het toetje was een feest op zich.

Perfecte sfeer en ook de kinderen hebben het erg naar de zin gehad en heerlijk gegeten. Zeker een herhaling waard.

62. Walter en Daniëlle

Bij elk bezoek aan Texel is het ondertussen vanzelfsprekend geworden om bij Topido heerlijk uit eten te gaan. Chefkok René maakt met name van de "Carte blanche" een waar festijn voor elke fijnproever. (kies rustig elk gerecht van de kaart, u zult niet teleurgesteld worden, maar het enthousiasme van kok René proeft u nog meer in de carte blanche) Eerlijke en heerlijke bereiding van Texelse produkten, dit gecombineerd met een zeer vriendelijke, persoonlijke bediening.

Een echte aanrader om te bezoeken, verstopt in het noorden van Texel, in de Cocksdorp, is Topido het gastronomisch "top"punt van het eiland.

63. Restaurant Topido is een vast adres wanneer wij op het eiland zijn. Wij genieten daar altijd van de vriendelijke bediening en het eten wat altijd top is. De laatste keren hebben wij voor een verrassingsmenu gekozen, daarbij leeft chef René zich altijd helemaal uit. We hebben al van alles gekregen. Lam, rund, wild en geit. Maar ook allerlei soorten vis. Huisgerookte makreel bijvoorbeeld of een mooi stuk kabeljauw onder een kaaskruidenkorst. Zelfs een vegetarische gang van shiitake-lasagne smaakt super, terwijl ik daar normaal niet echt van ben.

De wijnen die aangeraden worden zijn altijd heerlijk. En al met al, niet geheel onbelangrijk, alles heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Restaurant Topido is een van de weinige zaken waar wij ons nog echt gast voelen. We kijken nu al uit naar ons volgende bezoek in de voorjaarsvakantie...

64. gea en jarmo

Nav. de goede recensies hier gegeten bij Topido.

Vriendelijke bediening en alles leuk opgediend.

Het eten was helaas een grote teleurstelling.

Groenten (spruiten en wortelen) niet aangemaakt / ingedroogd en smaakloos.

Biefstuk veel te gaar en niet weg te krijgen, zo uit de diepvries.

De ossehaas van m'n vrouw was niet gaar.

De gebakken Annabelle aardappelen waren veel te zout en eigenlijk niet goed gebakken.

De kaart voor een nagerecht werd ons ongevraagd in de handen geduwd. We hadden er geen zin meer in.

Jammer, dit is koken zonder gevoel.

Raar dat dit restaurant zo goed beoordeeld word.

Jammer, jammer, jammer.

3,3
  65. Goede ontvangst met aangename babbel, lekker eten, proper, goede service (was niet druk).

66. Keurig restaurant.

Goede bediening, komplimenten.

67. Naar aanleiding van deze recensies vanavond bij Topido in De Cocksdorp wezen eten. Perfect gastheer / -vrouwschap, heerlijk eten, prettige sfeer. Geweldig diner gehad. Ook ons dochtertje van 20 maanden heeft het naar haar zin gehad, mede dankzij de attente bediening.

Niet de goedkoopste, maar elke cent waard!

68. Zondagavond 15 augustus gedineerd bij Topido.

Een dag ervoor gereserveerd vanwege de gluutjes. Geen enkel probleem, de dieetkok weet daar wel raad mee!

De garnalen cocktail, lamsvlees in rode portsaus, overheerlijke aardappeltjes, bietjes en peertjes; het was voortreffelijk!

De gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening in een goede ambiance maakten ons diner compleet.

Jammer dat ik 300 kilometer moet rijden voor zo'n topper!

Hartelijk dank voor onze geslaagde avond.

Greet.

69. Di. 10-08-10. Goede atmosfeer bij binnenkomst al, mooie gevarieerde kaart, heerlijk gegeten. Mede dankzij een uitermate attente en vriendelijke service. Aan alles is te merken dat deze mensen hun ziel en zaligheid in Topido steken, met als voorbeeld de kok die regelmatig polshoogte kwam nemen bij de gasten. Kortom, aanrader van de eerste orde! Met dank........

70. Zaterdagavond 24 juli hebben wij gegeten, nee, gedineerd bij dit gezellige restaurant.

De bediening was uitstekend, gezellig, vriendelijk.

Omdat wij niet konden besluiten of we binnen of buiten wilden eten werd de amuse en ons aperitief buiten geserveerd en werden we gehaald toen het hoofdgerecht geserveerd was.

Er was even een onduidelijkheid over de manier waarop het texelse rund op tafel kwam. Een van ons had dit liever anders gezien, maar dit werd vriendelijk en zonder problemen uitgelegd en direct opgelost. Klasse. We hebben dit wel eens anders meegemaakt.

Kortom we hebben heerlijk gegeten en hebben ook een lekker potje olijfjes meegenomen.

De fooi was meer dan verdiend.

Ingrid Zonderland.

71. Zaterdagavond 5 juni bij Topido gegeten. We werden zeer gastvrij ontvangen met een zeer verrassende amuse. Als voorgerecht hadden we een aspergesoep van Texelse asperges. Zeer smaakvol een echte smaaksensatie. Als hoofdgerecht een lamsbiefstuk en een pannetje stoofaal. Het vlees was kwalitatief uitstekend, lekker mals en smaakvol. Ook de stoofaal was erg lekker. Als nagerecht hadden we een Luikse wafel en een creme brulee. Een fantastische afsluiting. En dan denk je komt de domper, denk je, de rekening. Maar niets was minder waar. De rekening viel reuze mee.

De prijs kwaliteit verhouding was ongelooflijk. Zo lekker gegeten voor zo weinig geld (80 euro met 2 personen).

Een echte aanrader!

72. Roy 37 punten

Afgelopen woensdag hebben mijn vriendin en ik hier een verassingsmenu gehad. Dit was in 1 woord geweldig. Wij hebben in ons menu een aantal keer asperges gehad, en dit waren de beste die we ooit geproefd hebben. Mooi om te zien dat de eigenaren zoveel passie voor het vak hebben. We zijn zeer gastvrij behandeld, en kunnen dit restaurant aan iedereen aanraden. Tot nu toe mijn beste restaurant ervaring op Texel. Complimenten!

73. Afgelopen (meivakantie) week 2 keer gegeten bij Topido. Deze smulervaring mag je niet missen. Het aspergeseizoen is net begonnen en hebben hierbij zalm (zo mals en sappig) en lam gegeten. Nagerecht, meestal slaan we dat over, is een chocolade verleiding. Verbijsterend lekker!

De tweede avond hebben we ons laten verrassen door de chef kok (Rene). Komt persoonlijk aan tafel om op te meten wat de gasten willen.

Alles vers, eilandproducten en uit eigen tuin. Zeer gevarieerd en gedurfd.

Compliment en blijf bij jullie formule!

Jelma.

74. fam. kuipers

Kan er maar 1 ding over zeggen: wat een geweldig restaurant! Gezellig, niet te groot, super bediening en het eten is echt helemaal héérlijk! Je zou bijna voor dit restaurant op die boot naar Texel stappen om hier uit eten te gaan! Heb nog nooit ergens zo lekker gegeten als hier...

75. Bert & Jeannet

Een waar feestmaal! Na de zoete olijven (nog een potje gekocht) met brood en kruidenboter, van de biefstuk en gegratineerde varkensfilet met geitenkaas genoten. Groente ook OK, appelmoes met steranijs, warme worteltjes en salade, verder nog gebakken Texelse aardappeltjes. De amuse (pompoensoep) was niet te versmaden. Als dessert voor Oma's Favoriet (vanille ijs met TX advocaat en TX boerenjongens) gekozen, heerlijk! De cappuccino was lekker. Prettige bediening. Zeker een aanrader. Culinair hoogtepunt van ons weekendje Texel.

76. Hoe kom je er op! T ot O ns P lezier Is D it O pgericht. Alles is puik (mooie gezellige meiden) Perfekte keuken. De gestoofde paling was zo heerlijk, dat ik de kokkin en eigenares, Karin, tot verbijstering van mijn echtgenote prompt ten huwelijk heb gevraagd. Dit heeft ze gedecideerd geweigerd, hetgeen voor mijn vrouw aanleiding is om er steeds weer terug te willen komen. Het zout moet diep in de wonde worden gewreven. De gestoofde paling is een heilzaam middel tegen de teleurstelling. We blijven komen, nog jaren en jaren!

77. Onverwacht puur en smaakvol gegeten, in een sfeer waar de klant nog koning is en men ongevraagd behulpzaam is.

78. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Vooral de gebakken paling was onovertroffen.

De koffie is hier subliem en wat een variatie.

79. Marco Tuntelder

Een verrassingsmenu gehad. Ontzettend lekker. Heel gevarieerd eten met diverse Texelse streekproducten. De chef kok tovert moeiteloos een fantastisch menu op tafel. Wil je op Texel echt lekker uit eten gaan, ga dan naar Restaurant Topido en laat je culinair verwennen. Een aanrader voor iedereen. Wij komen zeker terug.

Familie Tuntelder.

80. Heerlijk hier gegeten!. Hebben oog voor de gast en bieden veel service. Ook voor de kinderen! Aanrader!