Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Blesse verdeeld zijn.

1. Ontzettend lekker gegeten!! Lamskoteleten gehad, echt top! Tsja de chocolade chocolade chocolade is dan niet compleet van chocolade maar wel ontzettend lekker! Omdat het wat rustiger was is de chef een tijdje bij ons komen zitten om nog even wat extra uit te leggen over het eten. Vriendin klaagde een beetje over het te weinig chocolade waarop het personeel al het soort chocolade wat ze konden vinden op een schaal hebben gelegd en aan haar gegeven!! Super leuk!!!

2. Eten viel wat tegen. Een ieder van ons had wel iets dat niet aan de verwachting voldeed. De palingkroket vooraf was niet meer dan twee holle halve bitterballen. Bij het nagerecht "chocolade chocolade chocolade" verwacht je dus iets met veel chocolade, maar niets was minder waar, het bestond voornamelijk uit aardbeienijs met slagroom en wat chocolademousse.

3. Donny Lawerman

4. Jacob

Voor ons een toprestaurant. Weer heerlijk gegeten tijdens paaszondag met veel creatieve gerechten en erg vriendelijke gastvrijheid in een gezellige ambiance. Dit restaurant blijft voor ons een echte aanrader.

5. Weer heerlijk gegeten bij Pieter Poot. Ondanks de drukte tóch een gezellige en vlotte bediening. Steeds een persoonlijk woord voor elke gast. Wat een goede keuze bij dat mooie 3-gangenmenu. Kind-vriendelijk zijn ze er ook.

6. Afgelopen week gegeten. Ik had gereserveerd. Lang wachten tot we een tafel aangewezen kregen, meer dan 45 minuten moeten wachten op het eten, weinig patat en groente, er werd alleen aan mijn man gevraagd of hij nog iets wilde drinken en we zaten op een soort halfhoge barkrukken. Vervelend. Bij de andere mensen aan de tafels werd vriendelijk gevraagd of er nog frites bij moesten komen. Hadden wij ook graag gewild! Bij de irish coffee geen suiker, en pas later werd er 2 koekjes gegeven. Oké, het was druk, maar neem dan geen grote gezelschappen aan. Ik vond het teleurstellend, en ook heel karig allemaal.

7. Net wezen eten en gaan we zeker vaker doen echt erg goed gegeten

8. sasja

9. henk en trea

Echt heerlijk gegeten, gezellige sfeer, eten werd in goed tempo bereid en opgediend. Geen gehaast, lekker ontspannen eten. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Open keuken is leuk, geen geheimen en contact met de kok is mogelijk ( voor compliment bijvoorbeeld). Wij hadden beiden een drie gangenmenu, meer dan genoeg en heerlijk.

10. Jacob en Harmen

Afgelopen zaterdag 15 september een geweldig feest gehad bij Pieter Poot met rond de 80 mensen .Het eten (buffet) was grandioos verzorgd en de bediening was zeer correct. Meer dan een compliment waard. Een echte aanrader om hier een feest te organiseren.

11. Geweldig eten, goede service, betaalbaar en eerlijk!

Echt een aantal keren super gegeten!
    Ga zo door koks

12. Afgelopen zaterdag een Goet&Foud feest gehaf in een van de super mooie zalen met bar! Georganiseerde feest met DJ-drive inn met een Heren vs. de Dames quiz! en Karaoke!!!
    wat een feest!

We begonnen de avond met een lekker diner, de zaak zat ram vol! het eten, ik had een carpaccio van Angus beef was top, mooie portie, goede smaak en als hoofdgerecht een spies van Angus beef met pepersaus, lekkere garnituren erbij maakten het helemaal af. Mooi vlot, snelle en gastvrije service.

Wat een wereld tent! We komen snel weer :)

Gr.

13. Annette

Na een lange wandeling vanaf Wolvega kwamen we bij het restaurant aan. Heerlijk gegeten. Toen wilden we met een taxi terug. We zouden anderhalf uur moeten wachten en toen werden we door de eigenaar zelf naar ons hotel gebracht. Super'!

14. Heerlijk op het terras gegeten.

15. Jacob

Voor de brand nogal onaangename ervaring met een koud/warm lopend buffet. Dat was waardeloos.

Ik heb er ook prima bruiloften meegemaakt, eerlijk is eerlijk.

En als je er als losse klant komt, in het restaurant, dan is het eten prima in orde.

Alleen jammer dat de vriendelijkheid het liet afweten toen er geen aanvulling kwam bij dat buffet.. slechte zaak.

Een compleet nieuwe zaak nu, nadat de toko helemaal was afgebrand. Ik hoop dat de standaard van het eten bij de familie Laverman weer hoog komt......

16. Uit eten bij Pieter Poot.. we hebben een geweldige avond gehad, ten eerste vriendelijk ontvangen bij binnenkomst.

En kregen een leuke tafel toegewezen, dichtbij de open haard..

Een fijne huiselijke sfeer...( zelf een wijn liefhebber), ze hadden dan ook een ruim wijn assortiment, het wine by the glass systeem. De bediening gaf je ook advies in welke wijn bij welk gerecht geschikt was.
    Verder was de service goed.

We hebben heerlijk gegeten! Voldoende keus van de menukaart. Waaronder ook vegetarisch. Alle gerechten werden geserveerd met voldoende bijgerechten. ( verse, groenten en rauwkost en heerlijke gebakken aardappeltjes..) . Prima voor elkaar en zeker niet duur.! Volgende keer uit eten? Zeker weten bij Pieter Poot..

17. Zeer goed gegeten, veel, vers en leuk.

18. Met een gezelschap zijn we hier geweest om een gezellige avond te hebben, gezellig was het wel. Vraag is of dat aan het etablissement lag. Het eten was niet echt geweldig (buffet), bediening iets te snel met afruimen. Verder een mooie zaak die netjes herbouwd is.

4,7
  19. Goed cafetaria en laatste jaren mooi gemoderniseerd. Ook de sfeer is erop vooruitgegaan. Tevens doen ze veel aan betere kwaliteit patat en dat is zeker zeer positief.

20. Na de brand al een aantal keren wezen eten, wat een top restaurant zeg! Mijn kinderen hebben zich de hele avond vermaakt in de werkelijk schitterende speelruimte die ze speciaal hebben ontworpen, complimenten!
    En dan het eten.., ronduit fantastisch, biologisch vlees, zeer smaak vol en super mals! En de bijgerechten waren tevens super, heerlijke stoofpeertjes, gemengde salade, aardappelgratin en perfect gebakken aardappeltjes! Echt een aanrader deze tent! Leuke open keuken, dus leuk contact met de koks! Kom zeker weten binnenkort weer!

21. Met collega's gegeten bij Pieter Poot.

Mooie locatie en een gezellige inrichting.

We waren met 18 personen en hadden een buffet wat niet erg goed was.

Het lam was ronduit vies en het overige vlees was redelijk.

De vrouwelijke bediening was zo snel met alles afruimen dat de ene helft die uitgegeten was aan een lege tafel zat en de andere helft nog met volle borden zat. Drankjes werden wel vlot geserveerd.

Een erg gezellige avond gehad maar niet dankzij het heerlijke eten...

22. De kipsaté is subliem!

23. Vandaag is dit bekende partycentrum volledig door brand verwoest, waarbij de schade geraamd wordt op ca. 2 miljoen EU. Vreselijk.

In een eerste reactie vertelde de eigenaar (zoon van de hieronder geciteerde heer Lawerman) dat hij graag op dezelfde plek wil herbouwen. Zijn hond is in de vlammen omgekomen.

24. Start People

Ondanks een zéér kritisch gezelschap, kijken wij terug op een heel geslaagde avond.Geweldig eten,eerlijk en puur vlees!Deze tent is prima!..

25. We voelen ons er niet thuis. Wij eten zeer veel buiten de deur maar hier hebben we ermee gekapt. Het eten is niet slecht, zeker niet, maar het verzandt in een poging om creatief te zijn maar 't niet kunnen. Daarnaast is de baas nogal pocherig over zijn eigen prestaties die meer een poging zijn om goed te praten dat je als voormalig chauffeurscafe een omslag naar partycentrum zou hebben gemaakt. We zijn dus klaar met die zelfingenomenheid en laten de baas zijn successtory maar aan anderen vertellen.

6,1