Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in De Bilt verdeeld zijn.

1. Update op mijn recensie uit 2022. Eten is nog steeds erg goed maar de service is nog slechter. Nu zowel op maandag als op dinsdag gesloten (welke cafetaria heeft dit ??) en dus pas op woensdag vanaf 12.00 uur open. Dit zijn toch geen openingstijden meer? Halve week gesloten, zeer slecht!

2. Willy Grilk

We hebben er gisteren gegeten. Ik moet glutenvrij eten en dat was het absoluut. Maar de bediening was meer dan slecht: ik gaf tot twee keer een keuze aan: kon niet, waarschijnlijk vanwege de kruiden. Dat was niet duidelijk. De ober kwam terug zonder kaart met de mededeling dat ik kon kiezen tussen een tournedos, sliptong en zalm. Toen mijn maaltijd geserveerd werd, kreeg ik de vraag of ik nog aardappeltjes wilde. De ober maakte gebruik van de lege stoel aan tafel om er op te leunen toen hij vroeg of alles naar wens was. We hebben geen antwoord gegeven. Het eten was absoluut lekker, maar de bediening meer dan miserabel. Heb je een glutenallergie: niet hier eten, weinig keus en ik voelde me niet als gast behandeld.

3. Mijn ervaring gaat over de lunch: ten eerste was de stoel bezaaid met kruimels en zelfs een haar. Op verzoek werd dit schoongemaakt ging toen op een vochtige stoel zitten. De tafels plakken heel erg aan je armen een flinke schoonmaakbeurt zou welkom zijn. De kreeftensoep was te zout, heb dat gemeld. Verder aardige bediening. Heb betere ervaring gehad en dat geldt vooral voor buiten, binnen is het beneden erg lawaaierig. Hoop dat het beter wordt dan kom ik mss nog eens terug.

4. Wij halen al een hele tijd sushi hier en het is altijd goed. Super fijne service en heel klantgericht.

5. Chinees-Indisch De Bilt

Team Lin Fa

6. Barbara Bouwens

Ik en mijn vriend zijn 18 maart bij de biltshe hoek gaan eten voor mijn verjaardag het was heerlijk jammer dat er geen groente meer wordt serveerd.
    Gr van Barbara.

7. Wederom voor mijn werk… beetje moe dus in het restaurant van het hotel gegeten.
    Gevraagd om extra groente en die belofte is ingewilligd. Verschillende soorten warme groenten en een relatief grote schaal salade bij mijn schnitzel gekregen. Fijn!
    Prijs kwaliteit in vergelijking met de rest van de wereld is prima.

8. Gezellige sfeer, prima gezorgd voor het eten van mijn vrouw, die veel kruiden niet kan eten, mijn eten zag er goed uit en smaakte lekker.

9. A. Joosten

Lunch gebruikt.
    Ganzenborstsalade. Moest microscoop gebruiken om de gans terug te vinden.
    Verder grote harde zure stukken komkommer en andere droge salade.
    Nagerecht besteld, voor de ene persoon werd een glas chocomousse neergesmeten, geen lepel erbij, werd 10min. later neergesmeten.
    Mijn koffie met bananensoes moet nog komen.
    Kortom. Zeer slecht. Ook de bediening beneden pijl.

2,4
  10. Internationaal De Bilt

Wilde hier om 16.30 Eten maar kok wilde zelf eten dus kon alleen een paar kroketten besteld worden. Die waren niet slecht.
    Nagerecht was waardeloos crème brulee was gewoon vanille vla met gebrande suiker erop… Sloeg dus werkelijk nergens op. Daarop bolletje ijs dat gedeeltelijk verijst was met slagroom uit spuitbus (van aldi?)
    en als laatste een thee besteld… zeer droevige vertoning glas kokend water met daarbij een bakje met, je gelooft t niet een paar oude (!) zakjes pickwick bagger thee en dan nog niet eens normale zwarte thee… een giga aanfluiting. Mijn advies: ga ergens anders eten.

2,6
  11. Internationaal De Bilt

Pat vos

12. Ik kom hier regelmatig vanuit mijn werk, en dan schuif ik ook wel eens aan tafel voor een diner….. geen zin om dan nog de stad in te gaan om te eten.
    Vandaag de tournedos die echt lekker en mals was, mooi gegarneerd met verschillende groentes zoals broccoli, bloemkool en asperge (wel heel weinig groente, jammer want groente is….). Zoete aardappelfrietjes in plaats van friet uit de diepvries, aanrader al is het maar dat bataat geen aardappel maar groente is. Ik had geen honger die avond dus het was genoeg…. Ben je een grote eter dan is een hoofdgerecht onvoldoende!
    Tafeltjes staan dicht op elkaar waardoor er geen privacy is.
    Ontzettende aardige en bekwame kelner loopt er rond, die man ziet alles, is attent en relatie gericht met allerlei diverse gasten. Ben zuinig op die man!

13. F.R.Boukamp

Wij kwamen al eerder in de Biltsche Hoek, nu na lange tijd weer. Het eten was zonder meer super en de bediening was oké. Veel minder goed was het lawaai om ons heen. Van de tafel vlak naast ons, slechts gescheiden door een plantje, konden we elk woord horen. We nemen ons voor een volgende keer bij het vooraf reserveren om een tafel meer naar achteren te vragen. Als die er niet meer is komen we dan niet.

14. Teleurstellend Amis restaurant in De Bilt, inderdaad! Ook bij ons de tournedos drie keer in de pan gedaan en dan wordt het net beter van. De paddestoelen waren al zwart in de eerste ronde. Echter, helemaal triest: de eigenaar die geen keuze geeft aan zijn gasten, niet luistert, en een sneer na geeft bij vertrek. Wij komen hier niet meer.

2,2
  15. Jan de Jonge

16. Algemene indruk: klein restaurant, goede sfeer, (te) veel en kundig personeel. 5 a 6 gangen is de standaard, waarbij bij start nog een extra gang besteld kan worden.

Amuses tussendoor. Chefkok is creatief met smaken zowel vormgeving. Porties zijn kleiner dan bij menig sterrenrestaurant. Prijzen iets lager dan dat, maar fors >125 euro p.p.
    Elke gang is een kunstwerk op zich, echter bij ons na 7 gangen is er nog steeds lekkere trek. Met de vergoeding die ertegenover staat, is dat niet in balans. Dat weerhoud ons ervan om terug te keren.

Voor de chefkok / eigenaar is het nog zoeken naar de balans tussen porties, kosten, aantal FTE, ambitie tot sterrenrestauarant in wording. En acceptatie dat het nu nog niet zover is. Het klopt nog niet. Verder is het erg flauw dat een nationale dinerbon niet ingewisseld kan worden, alleen doordeweeks. Terwijl ze wel mee doen. En bij betaling wordt deze geweigerd.

Tip voor de gast: ga of naar een echt sterrenrestaurant of ga lekker uit eten bij een regulier goed restaurant waarbij normale porties worden geserveerd voor een betaalbare prijs.

5,5
  17. Prima zondagmiddag brunch, maar enkel als je geen allergieën hebt. Ze proberen er rekening mee te houden, maar van kruisbesmetting hebben ze nog nooit gehoord…

18. Geen aanbeveling! Zaterdag jl. met drie personen gereserveerd. Eerder prima ervaring, alleen erg droge (doorgeslagen) sliptongetjes. Gereclameerd, tweede kans gegeven, deze keer nog erger! Dwz sliptongetjes zo klein als platgeslagen sardines, erg droog en miezerig. Dit had eigenlijk terug gemoeten naar de keuken, maar ik besloot mijn verlies te nemen zonder gedoe en mijn kinderen voortaan weer echt te trakteren!
    Ook de satesaus bij een van hun was niet restaurantwaardig, meer voor de snackbar (uit een supermarktpot). Ik zou mij schamen om dit thuis te presenteren.
    De uitleg dat AMIS in het frans vrienden betekent, is een onderschatting van je gasten 🤦🏻‍♀️
    Overigens heel vriendelijke ambiance en bediening👌maar dat kon het toch niet goedmaken. Wij worden zó geen vrienden.
    Dit was dan ook de laatste keer, heel jammer!

19. Aardige mensen, prima friet en ook oa geroosterd vlees. Prettig idee dat ze hoogwaardige frituurolie hebben

20. Barbara

ik en mijn vriend zijn 3 juli bij de biltshe hoek gaan eten was heerlijk alleen jammer dat er geen verse groente meer wordt serveerd bij het warme eten Gr van Barbara Bouwens

21. Prima eten en de enige frietzaak hier in de omgeving die wél op maandag open is, tot nu toe want ik lees nu op hun site dat ze op maandag gesloten zijn en dinsdag vanaf 12.00 uur open zijn. Helaas, een gemiste kans want nu kon iedereen op maandag friet halen bij de Artisjok. Op dinsdag zijn er velen open.

22. Dit word onze nieuwe patatzaakje.
    Bezorgen niet maar de moeite waard om te gaan halen.
    En hebben top milkshake en softijs
    Patat en snacks zijn super goed en goed gebakken.
    Echt vak mensen.

23. Liteke Terhaar

Sfeer was uitstekend.
    Lekker gegeten.
    Fijn om weer bij klantvriendelijke mensen uiteten te gaan!!
    Aanrader!!🥗🥘🍧☕🍺🍷👌

24. Hans en Mariska

Super, lekker gegeten, goede bediening, prima sfeer! Een aanrader!

25. Voor de eerste keer hier wezen eten en gelijk de laatste keer.
    Punt 1 de eigenaar loop alleen maar te zeuren en klagen over corona.
    Punt 2 we namen een hermus schotel 25 euro.
    Wat we kregen was bedroevend de hoeveelheid vlees kon je op een schoteltje.
    Zo weinig de rijst was pap rijst patat keihard.
    Nadat wij er iets van gezegd hadden werden we boos aangekeken.
    1 Keer en nooit meer.

1,8
  26. Super lekker gegeten en bediening was top. We zijn niets tekort gekomen.

27. Heerlijk gegeten, goeie service en een vriendelijke bediening.

28. fam. Wijenberg

11-9-2021
    Heerlijk gegeten en meer dan genoeg. gezellig restaurant met prima bediening.
    zeker voor herhaling vatbaar
    fam.Wijenberg

29. Chinees-Indisch De Bilt

Het was gisteren heel lekker bij Lin Fa. Goed eten.

30. Inmiddels al weer een jaar geleden dat ik mijn vorige ervaring met jullie deelde. Vandaag was ik verrast door het feit dat de frietjes van aardappelen waren, ongetwijfeld niet vers en niet zelf gesneden, maar relatief smaakvol richting een aardappel… Dit in tegenstelling van de afgelopen jaren dat het vieze diepfries friet was. Complimenten hoor! Crème brûlée als toetje… heerlijk. Terras want het was prachtig weer, dat maakt het feestelijk. Dat was het positieve deel.

Groente bij het hoofdgerecht is zo weinig dat je het met een vergrootglas moet bekijken… niet gevraagd of het voldoende was en derhalve ook niet aangeboden om groente bij te bestellen. Bediening, allemaal aardige jonge mensen… maar met oogkleppen op… terwijl ze rondlopen kijken ze niet naar de gasten en zien niet of er iemand is die iets zou willen vragen of bestellen. Tafeltje aangewezen waar nog servies van de vorige gasten op stond, wel afgeruimd maar niet schoongemaakt. Vwb gastbeleving vanuit de bediening liggen er nog kansen!