Hier zie je hoe de meningen over de Alexandros verdeeld zijn.

Hannie Kers

Gisterenavond gegeten… ontzettend vriendelijk aan de telefoon met reserveren en het eten was super lekker… mals vlees en heerlijk gekruid met verse patat. Een aanrader!

Als een echte liefhebber van de Griekse keuken voor het eerst gegeten bij Alexandros en dit is ons zeer goed bevallen! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen echt de tijd voor hun klanten.
    Het eten is voortreffelijk. De kalamaria was zeer goed bereid en de gebakken feta zat in een mooi krokant jasje. De bifteki gevuld met feta smaakte zoals een bifteki hoort te smaken. De giros was knapperig en niet vet.
    Een aanrader is ook het thee-assortiment. Deze komt namelijk niet uit een zakje. Vraag hiernaar bij het personeel.
    Alexandros is echt een aanrader voor iedereen! Wij komen hier zeker terug!

3. Chinees-Indisch De Bilt

Inmiddels zijn we 5 jaar verder... en zo ook Koh Shing!
    Ik ben er nooit wezen eten.. meestal bij restaurants waar het juist niet zo uitnodigend is om aan tafel te schuiven, komen vaak de lekkerste gerechten achter het valluikje vandaan!! Zoals De Gouden kom en Paradijs, beide bestaan ze helaas niet meer. Dus daar maar eens aanschuiven.
    Het is dus altijd bij afhalen gebleven... opvallend is dat er niet is beknibbeld op de hoeveelheid van de portie's! Ben je alleen kan je er bijna 3 dagen van eten!! Buiten dat de vriendelijke bediening en de prijs/kwalteit verhouding die als zeer aangenaam wordt ervaren!!

Top plaats en top eten je waant je in gezellig warm oud Griekenland met de beste gastheer Jan en bediening, niets is teveel gevraagd en t eten is snel op tafel, en onvergetelijk lkr voornamelijk de beruchte Rib-Eye en mals kalfvlees en niet te vergeten de authentieke Griekse gerechten, fingerlicking good gwn, tot gauw Alexandros.

5. Nederlands De Bilt

Puur genieten – een tien met een Griffel
    Het was weer een verrassende culinaire en vooral ook creatieve 3 gangen lunch in restaurant de Griffel. Een uniek samenspel van ingrediënten. Vooraf een prachtige salade met een voor ons onbekende, maar overheerlijke aardpeer, shiitake, oesterzwam en kastanje champions met Coppa di Parma en Serrano ham afgemaakt met balsamico stroop. Daarna kwam de creatieve en verrassende Poké bowl met wilde en rode rijst, radijs, komkommer, bosui, rode ui met fantastische dressing. Absoluut heerlijk was de prachtig gepocheerde zeebaars in boter met pastinaak en puree van rode biet. Kom er eens om, daar gaat de zon toch van schijnen op een herfstige middag. Tot slot Herfst hangop met o.a. tijm, sinaasappel met kersen een warme chocolade mascaron. Zo lekker……. De creatieve keukenstaf en de gastgerichte bediening in een prettige no nonsens entourage, maakt eten in de Griffel altijd weer tot een heerlijke, originele en blije belevenis.

Ester Koopmans

Een aangename avond met heerlijk eten (rib-eye) smaakvolle en passende wijn op aanbeveling van de gastheer en uiteraard in een prachtig restaurant waar kwaliteit en service zeer hoog in het vaandel staan. Wij zullen hier zeker op korte termijn weer komen dineren!

Bestelling voor de zoveelste keer niet op tijd geleverd.
    Ook eten was koud.
    Bestel hier nooit meer!

Jandegriek

Heerlijk gegeten en een goede service, vriendelijke bediening. Tapas/mezedes. Koude en warme gerechtjes.

Snij uw giga glimmende loempia open en ontvang een halve bak frituurvet cadeau… eetsmakelijk prullenbak :(

Heerlijk gegeten, gezellige bediening

Met z'n 5-en heerlijk gegeten en niet duur.
    De service van de twee dames die ons bedienden was fantastisch.
    Zorgde zelfs nog voor toetje voor onze kleinzoon met koemelk-allergie.
    Dat dit alweer onze derde keer was, zegt ook al iets over sfeer, service en kwaliteit.

Vriendelijk en vrolijk personeel.
    Het eten en de service prima.
    Schoon en fris restaurant.

Weer heerlijk uit eten geweest, het was behoorlijk maar gezellig druk.
    Het eten was goed, de lamskotelet was heerlijk maar 1 was zo klein dat we daar wat van gezegd hebben, wat door bediening erg goed opgepakt en heel netjes opgelost werd.
    We komen volgende keer weer naar jullie

Super lekker en gezellig!

Heerlijk gegeten, gezellig en een goede bediening.
    We misten alleen het glaasje ouzo. Afgeschaft?

Martijn, Frank en Paco

Top restaurant, altijd lekker eten, een echte aanrader!

Net als de vorige keer: Super lekker eten, hele leuke sfeer qua inrichting, hartstikke vriendelijk personeel en het is er altijd gezellig als ik er kom.

Lekker eten maar wel wat chaotisch ogende bediening.

Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen dat het eten heerlijk was en de bediening top. Een echte aanrader en we komen zeker terug.

Leuk, fijn restaurant. Met vriendelijk personeel en lekker eten.

Smaakpolitie

Lekker gegeten en een vriendelijke bediening ondanks de drukte.

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening

Ellen Jansen

Zondagavond 30 juli 2017 hebben we in dit gezellige restaurant voor de eerste keer gegeten. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren heerlijk. Voldaan en met een zeer tevreden gevoel genieten we na en reden genoeg om hier vaker te gaan eten. Reserveren is zeker wenselijk als je van iets verder weg komt, zoals wij. Wat ons betreft een aanrader.
    Ellen en Theun

Uitstekende service ondanks dat het bijna vol zat en heerlijk gegeten.

Zo als altijd heerlijk gegeten .

Nathalie

Vandaag heerlijk gegeten.
    De gehaktballetjes vooraf, en de Suzuki schotel, en baklava. Netjes opgemaakt bord. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening.

Gisteren 23-7-2017 wezen eten bij Alexandros (grieks restaurant)in de Bilt. Mijn man is 65 jaar geworden en zijn met kinderen en kleinkinderen heerlijk uit eten geweest. Het eten en de bediening waren weer goed. Gezellige sfeer. Echt een aanrader.

Ingrid Veldkamp

Vandaag voor de tweede keer bij dit restaurant en wederom, uit de kunst. Het eten is heeeel goed. De gehele bediening is uiterst vriendelijk. Alles is netjes en mooi opgediend. Een echte aanrader. Wij als bourgondische Limburgers kunnen dat heel goed beoordelen. Ik kan rustig stellen, nog nooit in zo'n goed Grieks restaurant gegeten. Oh ja, heel kindvriendelijk ook 🖒🖒🖒