Nieuwste foto's in De Bilt

Laatste updates in De Bilt

1. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Dit restaurant is ons zeer goed bevallen. We waren helaas wat aan de late kant, maar dat was geen enkel probleem.
    Wij werden geholpen door een wat oudere heer. Zijn adviezen en hartelijkheid waren top, iemand die zijn vak goed verstaat. Zeer mooi opgemaakte borden. Alles tegelijk op tafel en ieder afzonderlijk gerecht op temperatuur met de juiste garing. Een zeer geslaagde avond met heerlijke gerechten en een prima kwaliteits en prijsverhouding.

2. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Bosporus

Ik heb 2 uur moeten wachten op mijn eten terwijl mij een uur was beloofd. Heb 8 keer moeten bellen naar het restaurant en ook nog naar thuisbezorgd om contact te kunnen krijgen.

Uiteindelijk heb ik dus een slappe Turkse pizza gekregen, zonder kaas waar ik voor betaalde. Toen ik dit aangaf wouden zij mij alleen helpen als ik die Turkse pizza helemaal naar de snackbar zou komen brengen.

Super slechte service.

3. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  4. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  5. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  6. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Zebs
    Italiaans De Bilt

Je komt binnen en je voeltbje gelijk welkom, plezierige ontvangst en de aandacht die je krijgt komt gemeend over. Leuk hoor. Ontzettende leuke tent qua inrichting en sfeer en dan de kaart is prikkelend voor je zintuigen. Leuke orginele gerechten, niet standaard maar echt leuk en bijzonder. En dan is de smaakbeleving ook nog eens wat je mag verwachten… wat wil je nog meer. Gisteren was ik helaas alleen maar ik kom snel nog eens terug en dan neem ik mijn vrouw mee, dat zal ze zeker waarderen. Kortom leuk restaurant met aardige mensen in de bediening waar je lekker kunt eten. Verrassing dus een dikke acht.

8. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  9. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  10. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  11. Bij de Tijd heeft een nieuwe foto
  12. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Yamas
    Grieks De Bilt

Grieks zoals Grieks hoortvte zijn. Lieve mensen in de bediening, leuk restaurant, plezierige ontvangst etc. Het vlees is bewust niet gezouten en dat is fantastisch omdat zout vaak wordt gebruikt om de smaak te maskeren, toppie hoor datvje zelf aan tafel zout en of peper kunt toevoegen. Lekkere boerensalade met fetta, olijfjes en pepertjes. Kortom gastvrij en lekker eten in een prettige omgeving. Binnenkort kom ik weer langs.

13. T. Agterberg's profielfoto
    T. Agterberg heeft een recensie geschreven voor De Witte Zwaan

Beste gast, graag willen wij u over het volgende informeren. Wij (team de Witte Zwaan) zijn sinds begin 2017 met een nieuw concept begonnen, onder dezelfde restaurantnaam. Dat wil zeggen dat onderstaande recensies helaas niet door Eet.nu verwijderd kunnen worden en wij met een lege pagina weer kunnen beginnen, maar wij (in overleg met Eet.nu) op deze manier graag willen melden dat onderstaande recensies niet meer geldig zijn voor ons huidige concept. Meer informatie over ons vernieuwde concept vindt u op onze pagina. We hopen u graag eens te mogen verwelkomen in ons restaurant!
    Hartelijke groet, Timo Agterberg & Danique Haaksman - team de Witte Zwaan

14. De Witte Zwaan heeft een nieuwe foto