voor de deur gratis

Bezorgrestaurants in de buurt van Alexandros

Uitzonderingen

1419946902 76
1423208754 81
1481922078 82

1. Jandegriek

Heerlijk gegeten en een goede service, vriendelijke bediening. Tapas/mezedes. Koude en warme gerechtjes.

2. Heerlijk gegeten, gezellige bediening

3. Met z'n 5-en heerlijk gegeten en niet duur.
    De service van de twee dames die ons bedienden was fantastisch.
    Zorgde zelfs nog voor toetje voor onze kleinzoon met koemelk-allergie.
    Dat dit alweer onze derde keer was, zegt ook al iets over sfeer, service en kwaliteit.

4. Vriendelijk en vrolijk personeel.
    Het eten en de service prima.
    Schoon en fris restaurant.

5. Weer heerlijk uit eten geweest, het was behoorlijk maar gezellig druk.
    Het eten was goed, de lamskotelet was heerlijk maar 1 was zo klein dat we daar wat van gezegd hebben, wat door bediening erg goed opgepakt en heel netjes opgelost werd.
    We komen volgende keer weer naar jullie

6. Super lekker en gezellig!

7. Heerlijk gegeten, gezellig en een goede bediening.
    We misten alleen het glaasje ouzo. Afgeschaft?

8. Martijn, Frank en Paco

Top restaurant, altijd lekker eten, een echte aanrader!

9. Net als de vorige keer: Super lekker eten, hele leuke sfeer qua inrichting, hartstikke vriendelijk personeel en het is er altijd gezellig als ik er kom.

10. Super lekker eten, hele leuke sfeer qua inrichting, hartstikke vriendelijk personeel en het is er altijd gezellig als ik er kom.

11. Lekker eten maar wel wat chaotisch ogende bediening.

12. Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen dat het eten heerlijk was en de bediening top. Een echte aanrader en we komen zeker terug.

13. Leuk, fijn restaurant. Met vriendelijk personeel en lekker eten.

14. Smaakpolitie

Lekker gegeten en een vriendelijke bediening ondanks de drukte.

15. Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening

16. Ellen Jansen

Zondagavond 30 juli 2017 hebben we in dit gezellige restaurant voor de eerste keer gegeten. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren heerlijk. Voldaan en met een zeer tevreden gevoel genieten we na en reden genoeg om hier vaker te gaan eten. Reserveren is zeker wenselijk als je van iets verder weg komt, zoals wij. Wat ons betreft een aanrader.
    Ellen en Theun

17. Uitstekende service ondanks dat het bijna vol zat en heerlijk gegeten.

18. Zo als altijd heerlijk gegeten .

19. Nathalie

Vandaag heerlijk gegeten.
    De gehaktballetjes vooraf, en de Suzuki schotel, en baklava. Netjes opgemaakt bord. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening.

20. Gisteren 23-7-2017 wezen eten bij Alexandros (grieks restaurant)in de Bilt. Mijn man is 65 jaar geworden en zijn met kinderen en kleinkinderen heerlijk uit eten geweest. Het eten en de bediening waren weer goed. Gezellige sfeer. Echt een aanrader.

21. Ingrid Veldkamp

Vandaag voor de tweede keer bij dit restaurant en wederom, uit de kunst. Het eten is heeeel goed. De gehele bediening is uiterst vriendelijk. Alles is netjes en mooi opgediend. Een echte aanrader. Wij als bourgondische Limburgers kunnen dat heel goed beoordelen. Ik kan rustig stellen, nog nooit in zo'n goed Grieks restaurant gegeten. Oh ja, heel kindvriendelijk ook 🖒🖒🖒

22. L. C. van Koetsveld

Heerlijk gegeten, leuke tent, vlotte bediening.
    In een woord geweldig.

23. Heerlijk eten, gezellige sfeer en een top service.

24. Lekker eten en een gezellig restaurant!

25. Tamara houkes

Echt een top restaurant met top bediening eten is echt heerlijk. Erg gezellig en nemen de tijd voor een praatje, dus de bediening was top. Heel vriendelijk personeel.
    Je hoeft niet heel lang te wachten tot je eten of drinken komt. Eten was super lekker. Je proeft dat het vers is. Borden zijn mooi opgemaakt. Porties zijn precies goed
    (niet te veel niet te weinig).

Bedankt voor de fijne avond (mensen uit Limburg)

26. Het geheel als positief ervaren 👍

27. Erg veel omgevings geluid.
    Het vlees was heerlijk, de groenten te ver doorgekookt en koud.
    Teveel vlees en voor ons te weinig groenten.
    Aardige jongeman in de bediening.

28. Het was allemaal heel gezellig alleen mijn vlees was niet zo lekker als anders!!

29. Connie Van Der Wijk

Al meerdere malen hier wezen eten. En mijn ervaring is, de gezellige en gastvrije Griekse sfeer. Het eten is overheerlijk, en de bediening goed. Kortom, zeer zeker de moeite waard om hier te komen eten voor een gezellig avondje uit.

30. Nellestijn

2 soorten vlees waren niet goed doorbakken, en de giros was koud.

31. Martien van Liempd

Prima sfeer, gezellig druk, lekker en fijne bediening.

32. vriendelijke mensen, goede bediening, erg gezellig. en het eten was weer heel bijzonder lekker. we komen zeker terug.

33. Goede bediening gezellig, eten gewoon goed echt een aanrader ja lekkar gegeten top. Ga nog vele keren eten Yannis. Bedankt voor je inzet. De man loopt een marathon op een dag

34. Marion Selhorst

Prima eet ervaring
    We zijn hier al vaak geweest en komen nog vaker terug omdat de kwaliteit en klantvriendelijkheid constant goed zijn.

35. Super lekker gegeten en super personeel ! Zeker een aanrader !

36. Het eten is eigenlijk altijd wel prima maar ik vraag me af wanneer het personeel nou eens wordt aangepakt en gaat leren wat vriendelijker, sneller en sympathieker te zijn. Ik lees hier ook meerdere ervaringen over maar vooralsnog lijkt de eigenaar zich hier weinig van aan te trekken. Misschien beter om voortaan maar alles af te halen en thuis op te eten, voorkomt een hoop ergenis.

37. Heerlijk gegeten afgelopen week in dit restaurant, vriendelijk en vlot personeel waarbij gastheer Yannis vol met passie zijn gasten het naar wens wil maken en met passie zijn wijnen promoot, uiteraard Maria niet te vergeten

38. Heerlijk en vers. Service was vriendelijk en goed. Snelle bediening. Had iets meer tijd tussen de gerechten gekund, maar begrijpelijk gezien de opmerkingen van bezoekers die het te lang vonden duren.
    Een aanrader.

39. Wij hadden gereserveerd voor 4 personen zondag 7/5/17 18.00 uur. Bij aankomst werd hier niet om gevraagd, kennelijk deed het er niet toe. Dit overkwam ook meerdere andere gasten. Bij aanvang werd ons gevraagd of wij een bon hadden. Mogelijk wordt je dan anders behandeld dan zonder bon. Het voorgerechtje stond snel op tafel. Het duurde lang voordat we mochten bestellen en ook moesten we vrij lang wachten op de maaltijd. Terwijl het toen nog niet echt druk was. Het was vrij lawaaierig in de zaak. Kwaliteit van het eten was goed, maar wat er opgediend werd spoorde niet volledig met de beschrijving ervan op de menukaart.

40. Sylvia

Vandaag 7 mei met 2 personen gegeten bij Alexandros. Niet de eerste keer, maar vandaag ging er van alles mis. Het was helemaal niet druk, 4 tafels bezet. Moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht, waren ons vergeten . Excuses volop, maar vervolgens het verkeerde hoofdgerecht gekregen. Wederom excuses. Weer wachten op het juiste gerecht, wat overigens uitstekend smaakte. Tegoedbon gekregen voor een tweede 3 gangenmenu gratis terwijl er op het videoscherm voor iedereen een tweede menu gratis wordt aangeboden.
    Voorlopig zien zij ons niet meer, jammer want het eten is uitstekend!!

41. Familie

Erg goed! Bediening iets minder. Moesten zelf vragen om drinken.

42. Jolanda en Henk

Eten was niet bijzonder. Op giros stoofpotje lagen vierkante plakken Hollandse kaas ipv Griekse schapenkaas. Frieten en rijst werden vergeten. Griekse gebakjes zijn bij andere Grieken lekkerder.

43. Super aardige mensen. Zeker aan te bevelen en goede kwaliteit/ prijsverhouding .

44. Baarspul

Heerlijk gegeten, genoeg, niet teveel prijs verhouding is goed. Personeel erg vriendelijk, zeker een aanrader.

45. wij hebben gisteren heerlijk gegeten, de sfeer is goed en bediening vriendelijk.

46. Eten prima, maar bediening erg traag waren er als een van de eerste gasten en het voor gerecht stond vrij snel op tafel maar het brood wat er bij hoorde kwam maar niet zijn maar even gestopt met eten ,na 10 minuten kwam het brood eindelijk, daarna loopt het personeel meerdere keren langs maar geen vuile vaat meenemen, het hoofdgerecht heeft 45.min geduurd voor het op tafel stond. eten goede kwaliteit .als ik een goede bui heb ga ik er nog wel een keer eten maar het personeel moet wel een schopje onder hun kontje hebben en de keuken ook .

47. Ingeborg

Gezellige avond gehad met 4 volwassenen en 4 jonge kinderen. Aardige bediening, lekker​ eten. Kindermenu's zouden met wat minder vlees mogen. Zonde om weg te moeten gooien!

48. Misschien ligt het aan de dag dat wij er gingen eten, het was maandag en we waren er al vroeg. Het was er heel stil, later werd het drukker, maar het bleef sfeerloos. Griekse muziek van Youtube met bijbehorende reclame spots er tussendoor en ook vrij hard.

De Gyros was erg zout, dit bleek later te komen omdat ik de eerste snit van een vers spit had zei men. Inderdaad, de kok liet mij een beetje proeven van het vlees dat er later af kwam en dat was veel beter. In de Bifteki gevuld met feta zat een industrieel kaasje verwerkt, het smaakte in ieder geval niet naar feta. We hebben dit na het eten aan gegeven en werden bij het afrekenen aangenaam verrast. We hoefde maar een deel af te rekenen, dus is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed geweest.

Toen ik van het toilet kwam en terug wilde naar mijn tafel stond het personeel met elkaar te praten in het gangpad. Niemand deed even een stap opzij. Toen ik mij er toen maar tussendoor wrong praatte iedereen gewoon door, men bleef gewoon staan. Beetje horkerig is dat wel. Toen we weg gingen na het afrekenen nog getracht normaal gedag te zeggen. Niemand van het personeel vond dat van belang, we kregen geen reactie terug. Op dat moment riep ik nog tot ziens, maar achteraf denk ik daar anders over.

49. R van Angelen

Eten was super, jammer dat we tussen de gangen wel heel erg lang moesten wachten.

50. Marjolein Vos

Warm welkom van personeel. Eten duurde iets te lang maar was heerlijk. Hele geslaagde avond.

51. Wij hadden niet zo'n goede ervaring bij Alexandros. Het is er erg druk en het personeel kan dit duidelijk niet aan. Een uur na binnenkomst hadden we nog steeds geen voorgerecht. Toen we vroegen waar het voorgerecht bleef, bleek dat men ons vergeten was. Bij het hoofdgerecht had mijn man geen vork. Ook kwam er niemand van het personeel vragen of alles naar wens was. De karaf water die we bestelden kwam nooit. Bij het afrekenen bleken er drankjes van een andere tafel op onze rekening te staan. Steeds werden er excuses aangeboden maar na een aantal keer ben je daar wel klaar mee. Het eten is ok maar niet bijzonder.

52. wij zijn zeer tevreden, de bediening zag medicijnzakje op tafel liggen werd direct gevraagd wilt u water voor uw medicijnen. We hebben heerlijk gegeten, wij komen zeker terug!

53. Zondagavond 26 februari kwamen we met 4 personen voor de 1e keer bij Alexandros op de Hessenweg in de Bilt. Het was een feestje op zich. We werden allerhartelijkst ontvangen door de gastvrouw en heer, terwijl het heel druk was, de hele eetzaal zat vol. Wat we voorgeschoteld kregen was allemaal even lekker en met zorg klaargemaakt en opgediend. Van het voorgerecht tot en met het nagerecht. We hadden al goede dingen over dit restaurant gehoord, maar het heeft onze verwachtingen overtroffen.
    We komen zeker nog eens terug en zullen dit ook aan vrienden en familie doorgeven.

54. Ook wij hebben gebruik gemaakt van 2 voor 1. Prettige bediening, goed eten, alleen jammer dat de dame blanch met koude chocolade is, maar het smaakt naar meer.

55. Weer helemaal lekker, gastvrij, vriendelijk en goed van prijs. Ik zou zeggen mijn liefje wat wil je nog meer💞

56. Wij hadden een bon uit de krant! 2e persoon gratis eten. 3 gangen genuttigd, het was geweldig lekker en een volle bak in het restaurant.

Vriendelijke bediening, tijd voor een praatje en grapjes, je voelt je er direct thuis!!

Ik vind het een aanrader in de provincie.

57. Moesten 2 uur op ons eten wachten. Waren met z'n 4en, 4e persoon vergeten. Echt alles ging verkeerd aan onze tafel. Wel heel netjes opgelost. We komen er zeker een keer terug.

58. Heerlijk 3 gangen menu genuttigd voor 2 voor de prijs van 1..vooraf inktvis wat lekker knapperig was, de mixgrill was ruim voldoende en lekker mals vlees,,bediening vriendelijk en gastvrij,de gastheer adviseerde ons een lekker fles huiswijn die lekker maar ook niet te duur was,ipv een dessert namen wij koffie met een glas metaxa,tot de volgende keer

59. Janny Holtrop

Gebruik gemaakt van de aktie: 2e persoon gratis!
    Heerlijke gerechten. We hebben genoten, echt een avondje uit!

60. We kozen de mezedesgerechten. Het vlees was niet helemaal gaar, de rest was wel goed maar niet bijzonder. Aardige bediening.

61. Eten perfect, gezellig restaurant, leuk personeel, tafels klein, goeie keus.

62. H.N.Troost

Prima eten en drinken, bediening uitstekend. Komen zeker terug.
    Gr Norbert

63. Goede ontvangst en vriendelijke bediening. Een paar minpunten:

gehaktballen waren flauw, inktvisringen als rubber zo hard.

64. Weer lekker gegeten zoals altijd. 1 puntje om mee te nemen: let op dat de lamsbout overal goed warm is.

65. Sfeer en service waren goed. Wij vonden aan de gyros niet veel smaak zitten.

66. Lekker gegeten. Leuke aanbieding, 2 voor 1!

67. Goed gegeten in een vol bezet restaurant. Minder is dat tafels erg dicht bij elkaar staan en er dan, mede door de drukte, rekening mee moet worden gehouden dat dat wat je tegen je tafelgenoot zegt ook anderen meekrijgen. Soep van de dag was een uiensoep die weinig de smaak van uien had door allerlei toevoegingen en geserveerd in een kom die 1 van de 2 oren miste. Erg slordig. Verder waren de gerechten prima op smaak zoals je van een goed Grieks restaurant mag verwachten. Bediening ervaarden we ook deze keer als vriendelijk en attent.

68. Lekker gegeten in een uniek kader met prima bediening.

69. Martin wolff

Eten was geweldig het duurt echter veel te lang voor je eten krijgt. Na twee uur wachten kregen we pas het hoofdgerecht.

70. Heel prettig en lekker gegeten. Uitstekende (tijdelijke) actie van 2 3-gangen menu's a la carte voor de prijs van 1.

Hoofdgerechten zijn wel voornamelijk grill-variaties, maar de smaak en opdiening is uitstekend!

71. Het eten was heerlijk, personeel erg vriendelijk. Een aanrader.

72. Zeer goed eten en een gezellige bediening een geslaagde avond

73. Hebben heerlijk gegeten. Kregen goede voorlichting over de gerechten, alles was mogelijk.
    Zeer vriendelijke bediening

74. Zeer lekker gegeten en een leuke bediening.

75. J.C. van Zenderen

Eten goed. Vriendenclub van 8 mensen. 7 personen kregen tegelijkertijd hun maaltijd. 1 persoon moest wachten op haar maaltijd. Zeer slordige behandeling. Onze vriendenclub zal deze zaak NIET meer bezoeken.

76. Heerlijk gegeten vorige week woensdag. Lekker mals vlees, heel smakelijk. Complimenten aan de kok! Leuke bediening. Mag wel iets sneller opgediend worden tussen de gangen door.

77. André Van de Perrre

Uitzonderlijk goed. Erg smakelijk en zeer leuke bediening. Voor ietwat oudere mensen zoals wij zou ik zelfs durven stellen in het Duits: " Des Guten zuviel ". Een echte aanrader.

78. Via Groupon komen eten.
    Gastheer erg attent, voelde gelijk thuiskomen, al was dit ons eerste bezoekje.
    Met kinderen werd heerlijk omgegaan ze mochten mee naar de keuken om iets te halen ,te helpen. Vo den ze prachtige . Eten heerlijk mals, porties ruim voldoende.
    Groupon vermeld wel dat sommige porties duurder zijn, gewoon gied lezen, dan heb je ook geen verrassingen.
    Top avond gehad!

79. Marina de ruijter

Gezellig restaurant en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

80. Barbara Bouwens

Ik en mijn vriend hebben gisteren heerlijk gegeten en het personeel is ook heel aardig.

81. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. De ober nam de bestelling op zonder dit op te schrijven. En nog goed ook!

82. Prima 'Grieks' eten en drinken. Helaas toetje op en niet meer alle thee op voorraad, 'wordt morgen weer geleverd'. Bediening/eigenaar niet bijzonder gastvrij en weinig oog voor de gast.

83. aalbersberg

We hebben wederom goed gegeten. Alleen jammer dat als de buiten deur open gaat je last hebt van de kou die binnen kwam, we zaten dit keer helemaal voor in de zaak.

84. Heerlijk gegeten! prima en gezellige bediening en mede door de live muziek een extra gezellige sfeer. Echte aanrader!

85. Cas Jansen

Het eten was heerlijk en helemaal niet duur. Wij waren met vijf personen en iedereen was enthousiast. Het is de derde keer dat wij bij Alexandros hebben gegeten en steeds erg goed.

86. Astrid van Rijn

Was erg lekker en een gezellige bediening. Waren met 15 personen en iedereen was heel positief!!

87. Vrijwel wekelijks geniet ik van het eten in Restaurant Alexandros in De Bilt. Ook Wageningen heb ik regelmatig bezocht. Binnenkort met een groep naar Apeldoorn ivm een sportactiviteit daar in de buurt. Mijn ervaring in de Bilt maar ook Wageningen,is er een van heel goed Grieks eten met de juiste kruiden.

88. Heerlijk gezellig alweer lekker gegeten. Super bediening. Actie van de maand november en december 1 € per tafeltje om de oudere uit hun eenzaamheid te halen en gezamelijk te eten (niet verplicht maar wel een goed idee om mee te doen).

89. Patrick en Mirjsm

Zojuist heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening en lekkere verschillende gerechtjes!
    Voor herhaling vatbaar!!

90. René Teunissen

Het eten is er erg lekker. Vriendelijk personeel, goede service. Door de drukte werd er soms een besteld drankje vergeten, maar na een 2e verzoek snel gebracht! Top! Als enige minpuntje, zou ik zeggen probeer het meubilair wat meer in Griekse stijl te brengen, voor de rest top!

91. We hebben weer super lekker gegeten, gezellig, helemaal top.
    Tafel 9

92. L.S.,
    Drukke zaterdagavond, maar reservering was handig. Vriendelijk personeel. Eten lijkt erg vernederlandst met veel vlees en frites. Wijn is niet goed. Niet goedkoop in relatie tot kwaliteit. Familierestaurant.

93. Lekker eten voor een eerlijke prijs. Vlotte bediening met een aangename grap en grol. Met de kinderen werd goed rekening gehouden.

94. fam. van Ham

Heerlijk gegeten, goede en snelle bediening met groupon bijbetalen 2,00 euro voor het hoofdgerecht als dit duurder is dan 18,00 euro. Was niet bekend , op de groupon voucher

95. Frederiks

Prima eten en een gezellig contact met het personeel.

96. Het eten was erg goed, evenals de bediening

97. Mijn zoon en ik hebben heerlijk gegeten.
    Bediening is erg aardig.
    Wij komen graag weer eens terug.

98. Mijn werk liep uit en moest nog wat eten, ik was op 1 kilometer afstand van Alexandros en geen zin om verder op zoek te gaan. De ervaring is gelijk aan de vorige keer. Een zeer vriendelijke hulpvaardige jonge man in de bediening en het eten was gewoon (niet slecht, maar gewoon), weinig tzatziki bij de schotel en weinig salade. Het vlees was voldoende, maar niet zo dat ieder stukje vlees zijn eigen specifieke smaak heeft. Een zes plus / zeven min.

99. Weer super gezellig en heerlijk gegeten. Je wordt behandeld als een VIP. Ondanks dat het heel druk was volop aandacht van al het personeel. Een feestje was het weer. Een aanrader!

Volgende pagina