Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Darp verdeeld zijn.

Vanmorgen heb ik dit theehuis/restaurant voor de derde en laatste maal bezocht. De eerste keer hebben we lange tijd buiten gezeten voordat er iemand kwam. Echt fijn weer was het niet maar er mogen geen honden binnen. En dat bij een horeca-gelegenheid in het bos!

De 2de keer daar gezeten en ondanks het bordje verboden toegang lag er toch een hond onder bij de (stam?)tafel. Het was erg rumoerig ook door het personeel.

Vanmorgen met een vriendin toch maar weer geprobeerd. Lekker vanuit het bos even iets drinken met iets erbij. We zaten naast elkaar aan een tafeltje en zijn beide niet doof maar konden elkaar niet verstaan. Personeel wat een paar meter van elkaar tegen elkaar stond te praten en iedereen die zich ermee bemoeide. Een stel vertrok om die reden. Ik gaf het aan bij een vriendelijke man en die lachte erom en zei: ja he. Het was écht niet leuk. Dit is een tent zonder sfeer, gastvrijheid en het personeel is vriendelijk maar gewoon niet geïnteresseerd. Houden zich nog bezig met het andere personeel terwijl ze aan ons tafeltje staan. Zonde van zo’n tent. Hopelijk doen jullie iets met deze informatie zodat het goed komt. Potentie is ervoor. Nu nog goed personeel en vergaderingen of koffiepauze personeel? Hou deze apart van de gasten. Zij morgen daar geen last van hebben of deel van horen te nemen.

Deze locatie is mooi.
    Spelen in het tuintje is zeker mooi.
    De mensen die er werken kan ik helaas niks anders over zeggen, dit zijn ongeïnteresseerd medewerkers! Kan helaas niet zeggen of de eigenaar hier ook toe behoort.
    Wij zijn vertrokken bij hen. Een half uur later komen we erachter dat we de sandalen van onze kleine zijn vergeten. We bellen die dag/ avond nog 3 keer. Maar aan het eind van de rit na alle toezeggingen dat ze alles hebben nagekeken dat het er echt niet ligt. Na het weekend belt moeders nog een keer, nee we hebben echt niks gevonden.
    Woensdags rijdt schoonmoeders op de fiets er naar toe… Let op de schoenen liggen nog bij de hangmatten.

Als de koningin gebeld zou hebben zouden ze die ook zo behandelen?

Oordeel zelf maar. Maar dit voelt echt niet fijn als ze zo met je omgaan terwijl ze op zo'n plek staan.

Succes, helaas voor ons een domper bij theehuis/speeltuin hunnebed.

Zaterdag 1 augustus gegeten. Zalm niet gaar, geen smaak net zo als de diepvries groente en aardappel (gebakken?) slap en smaakloos. Excuus van bediening, maar geen bedrijfsleider gezien. Eens maar nooit meer.

1,7

Helaas niet meer mogelijk om met de hond hier wat te gaan eten. Jammer, was anders nooit een probleem.

Sinds wij hemelsbreed slechts enkele honderden meters van dit restaurant vandaan wonen, lunchen wij hier met regelmaat (10x per jaar in ieder geval), ook af en toe een diner.

Bediening is attent en verzorgd. Gerechten zijn goed, formaat van de porties zijn goed, en daarnaast ook nog goed betaalbaar.

Enig puntje van kritiek; er zijn geen sluitingstijden bekend, ik snap dat dat bewust is, maar dat is soms best vervelend.

Jeroen Kiewiet

Gisteren 20.04.2014 een mooie middag/avond gehad met een heerlijk buffet, keurig en vriendelijk personeel, 60 gasten en een prachtig, schone, gezellige entourage met als bonus: De Zon!
    Kortom een onvergetelijk samen zijn! De Dora's.

Heb hier een family bbq gehad. Was een te kleine bbq met weinig variatie qua vlees. Eerst word je vol gestopt met friet en dan nog bbq en dat voor 20 euro pp, ook komen daar nog de drankjes overheen dus veel te duur! Niet weer.

Prima restaurant, effe koffie gedronken met een heerlijke appelpunt.
    Was prima voor elkaar.
    Nette zaak, waar je overigens ook goed kunt eten!

We heben de Pinksteren door gebracht in de parel van Drenthe. Het mooie Havelte. Hier hebben we heel lekker gegeten in Theehuis 't Hunnebed. Een hele mooie accomodatie, speeltuin met zelfs een waterplein waar de kinderen zich uitstekent kunnen vermaken. Er is van alles volgens de vriendelijke eigenaar mogelijk en bespreekbaar. Bruiloften,(personeels) feesten, verjaardagpartijen. Quad rijden. Zelfs een origineel Ranchhouse hebben ze laten overkomen uit Amerika. Hier kun je heel gezellig zitten met een uitzich op de speeltuin. Een snackrestaurant met heel lekker softijs. Kortom wij kunnen u aanraden om deze prachtige lokatie eens te bezoeken aan de van Helomaweg in Havelte

d.scholten

peter en liesbeth

Hier afgelopen zaterdag wezen eten.

Heerlijke schnitzel, echtgenote had varkenshaas, zag er goed uit.

Mooie gezellige gelegenheid en niet duur.

Wij hebben hier pas geleden gegeten en hadden de varkenshaas besteld. Dit was helaas geen goede keuze aangezien hij well done gebakken was.

Als je hier in het verleden kwam eten kon je voor een paar centen een leuke standaard plate bestellen. Ik denk dat ze nu wat meer kwaliteit willen aanbieden maar dan moet de keuken toch echt beter worden. De bediening en sfeer waren zoals altijd top.

Bezocht met gezelschap. Gemoedelijke sfeer. Kinderen konden gratis in de speeltuin spelen en midgetgolfen. 2 ruime terrassen waar het goed toeven is. Met z'n allen een heerlijk 3 gangen diner gehad wat door de vriendelijke bediening uitstekend werd geserveerd.

Tesca

Fantastische omgeving voor een wandeling met unieke hunebedden naast de deur. Daarna snel naar het dorp voor eten.

Jammer, want een redelijke keuken zou ter plaatse niet misstaan. Dit restaurant kan daar helaas geen invulling aan geven.

Het eten is hier echt van kwaliteit. In het bijzonder de kipgerechten kunnen we waarderen. Een vlotte en vriendelijke bediening. Een sfeervol onderkomen in een prachtige omgeving.

Een zaak waar je graag terug komt!

John Withaar

We hebben onlangs weer een bezoek gebracht aan het theehuis t'Hunnebed in Havelte. Ze hebben de speeltuin uitgebreid met verschillende prachtige nieuwe speeltoestellen, ook hebben ze nu een springkussen en leuke tracktortjes voor de kleintjes. We hebben met ons gezin zelfs op de familieschommel gezeten, voor we gingen eten.

De iets oudere kinderen, kunnen er nu ook quad rijden.

In het voorjaar van 2009 is de kiosk verbouwd tot een mooi snackrestaurant.

Het eten is er perfect en het personeel is er heel vriendelijk, kortom voor jong en oud is het goed vertoeven bij theehuis t' Hunebed in Havelte.

Prima plek om ook lekker buiten te eten.
    Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het eten is perfect, zeker ook in combinatie met de prijs.
    Correcte, goede bediening.
    Echt aan te raden, voor een etentje samen, maar ook grote gezelschappen.
    Een aanrader!

Rene Katoele

Ideale plek voor partijen, mountainbikestartplaats, midgetgolf of gewoon een lekker snack. Tevens dicht in de buurt van de Havelter Hunebedden.

delainey

echt een goed restaurant om met de hele familie heen te gaan

R. v.d. Honing

Op 30 december hebben wij hier de verjaardag van onze 91 jarige moeder gevierd. De sfeer was gemoedelijk en volop ruimte biedend om elkaar te ontmoeten. Het eten en drinken is voortreffelijk en het personeel voorkomend en vriendelijk. Een echte aanrader!

John Withaar

Theehuis 't Hunnebed in Darp bij Havelte is in April 2006 geheel verbouwd,het eten wat je daar bestelt is perfect. De menukaart is uitgebreid, er is een leuke speeltuin waar de kinderen heerlijk kunnen spelen.Wij hebben er ook een kinderverjaardag gevierd. Bij theehuis 't Hunnebed is het zomer en winter goed vertoeven vinden wij.

jeanette de Bruin.

Ik hebheel erg goed gegeten ondankt de wespen er ook steds waren, en het is heel erg mooi gewoorden je bent er mee voor uit gegaan. vriendlijke groet jeanette.

Bas de Groot

Erg lekker en super gezellige tent!!!!!