Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Damwoude verdeeld zijn.

Lekkere pitige pindasaus en frikandelen.
    Lekkere grote zak patat voor een normale prijs.
    Heb 1keer gehad dat het te lang gebakken was waardoor de kaassoufle en patat droog en taai was dat is jammer dus niet te lang door bakken! Let op de tijd!

2. Chinees-Indisch Damwoude

Niet te eten weinig smaak en niet vers!
    Meer saus als inhoud.
    Veel te duur voor wat je krijgt.
    Eens en Nooit weer.
    Personeel ook niet geintreseerd in klanten.
    Er zat een chineese dame in het restaurant zonder ligt aan in het donker naar een klein tv tje te kijken met in haar hand een grote badborstel (zo'n houten )en daarmee was ze op haar rug aan het krabben!
    Verder zat ik in mijn eentje aan de bar te wachten op het eten.
    Raar volk.

Heerlijke broodjes en cappuccino, gezellige sfeer, leuke bediening.
    Top!!

Het is een goede cafetaria en kom er graag het is onze vaste cafetaria vaak als we frituur halen.

jan van der wal

gezellig eethuisje
    goede sfeer
    goed eten voor weinig geld

I had to wait very long time and no friendly staff

Gezellig, schoon en goed eten.

Perfecte sfeer en kwaliteit bediening. Een aanrader voor nieuwe klanten.

Niet te eten, niet warm en veel te duur.

Het eten is heel goed, leuk personeel en ik zou het zeker aanwijzen als beste snackbar van Friesland

11. Chinees-Indisch Damwoude

M de Vries

Smerig... Toen we aankwamen lagen een stuk of 6 chinezen op matrassen in het restaurant tv te kijken. We vonden het er al zeer stinken en smerig maar toch even wat besteld. Nadat de bestelling na veel moeite was opgenomen sprongen de 6 chinezen op en liepen op hun crocs de keuken in als een soort familie Duck. Wij gingen zitten om te wachten... echt we ploffen neer en de stof vloog van de stoelen omhoog. Na 25 minuten was onze bestelling klaar. In de auto de bakjes opgemaakt en echt de stank kwam er vanaf en de kroepoek was gewoon zwart!! Onderweg een prullenbak opgezocht en daar de chinees in gedeponeerd. We hebben wel in de auto zitten lachen dat er zoiets nog bestaat na de vele keuringen van de NVWA en hun eisen. Toen maar doorgereden naar Dokkum en daar nieuwe chinees opgehaald. €50,00 extra kwijt maar nooit meer naar Damwoude voor een portie Chinees

Snacks worden gebakken in zwart vet, vaste klanten krijgen voorrang.

Heerlijke vis.

Super eten en niet duur. Ziet er luxe uit voor een snackbar en service is prima. Soms moet je wel wat lang wachten omdat het druk is maar dat komt natuurlijk door de goeie kwaliteit dus iedereen gaat er heen.

Heerlijk eten, vriendelijk personeel. De patat is erg goedkoop en smaakt zeer goed! De snacks zijn ook erg lekker. Sinds een tijdje hebben ze ook overheerlijk softijs. Nu het een tijdje geleden verbouwd is, is de sfeer erg gezellig geworden. Ik zou deze snackbar zeker aanraden aan al mijn vrienden en familie!

De pizza's zijn er meestal wel lekker maar soms niet. Voor patat en snacks kun je beter naar de Nieuweweg gaan. Service is hier prima, sfeer iets minder maar niet slecht, prijs kwaliteit zit ook wel goed.

17. Chinees-Indisch Damwoude

Het eten is zeer slecht, het ziet er bedorven uit, desondanks is het nog enigszins in te nemen. De service is niet al te best en de sfeer is erg ongezellig omdat het er zo donker is. De prijs is redelijk, maar de kwaliteit belabberd, vandaar dat die ook een 1 krijgt. Ik wil iedereen die overweegt hier iets te eten aanraden naar een andere Chinees te gaan.

18. Chinees-Indisch Damwoude

Echt niet te eten!

19. Chinees-Indisch Damwoude

Het eten is altijd goed. Ze zijn dr vriendenlijk...

20. Chinees-Indisch Damwoude

Yidan Li

Heel goed! Kwaliteit en portie`s prima. De prijs is goed! Een bezoekje voor een kopje koffie is de moeite waard!

22. Chinees-Indisch Damwoude

Van de week tijdens een weekendje weg hier eten gehaald.
    Op ons verblijf aangekomen zag het eten er niet uit!
    De sate was knal rood, en de saus groen uitgeslagen.
    Babi Pangang hetzelfde verhaal, ook erg rood vlees.
    De kou lou youk heeft normaal een lekkere zoetzure saus. Maar ik weet niet wat hier in het bakje zat maar dat leek wel op geleipudding. De balletjes zagen er ook beroerd uit.
    Gevolg, alles weer ingepakt en in de vuilnisbak gegooid. Had geen zin om terug te gaan. Zonde van het geld maar ik ga liever op een normale manier dood.
    Ééns en nooit meer wat mij betreft.
    Uiteindelijk maar ergens anders wat gaan eten.

1,3
  23. Nederlands Damwoude

Met bedrijfsfeest erheen geweest, leuk en gezellig!!

24. Chinees-Indisch Damwoude

Eten is hier perfect! Service is goed en grote porties!

25. Nederlands Damwoude

Paar weken terug zijn we er wezen eten. We kregen een amuse vooraf, leuk en lekker. Wat wel minder was dat er blikje groente zat in mijn wrap.

26. Chinees-Indisch Damwoude

Andre Dijkstra

Ben beslist niet kritisch ingesteld maar zowel de hoeveelheid als de kwaliteit waren ver beneden peil. Had wel gehoord dat het niet al te best zou zijn en toen wou ik het zelf ervaren: niet best....... Dat die mensen niet niet zelf tot de conclusie komen dat ze er zelf de oorzaak van zijn dat de loop er uit is.

27. Nederlands Damwoude

We hebben afgelopen woensdagavond met een groep van 10 personen in de Kruisweg gegeten. Het was gezellig druk! We hebben allemaal heerlijk gegeten. Iedereen kon tegelijk van het heerlijke diner genieten! We komen zeker weer een keer terug!

28. Nederlands Damwoude

Geen leuke avond gehad. Met goede moed begonnen maar zoals ik meer lees: alles duurde ontzettend lang. Vooraf een mandje stokbrood kruidenboter besteld voor bij een drankje. Het stokbrood is niet geserveerd. Toen de soep werd geserveerd nog maar eens geinformeerd naar het mandje brood. De ober zal navraag doen. De soep liet erg lang (45 minuten) op zich wachten. Sommigen gerechten worden in een metalen pan geserveerd waarbij de gastheer/eigenaar niet vermeldde dat deze heel heet is. Zowel bij ons als bij een tafel naast ons werden vingers gebrand.
    De kaart en omschrijvingen waren wel leuk opgezet maar de kwaliteit en service zijn niet om over naar huis te schrijven.
    Het dessert was simpel maar voldoende.
    Op het mandje brood zitten we nog steeds te wachten ook al bleek het achteraf wel op de rekening te staan.
    Geen goede ervaring. Keuken en gastheer kunnen nog een hoop leren.

Hartstikke lekkere patatten, komt omdat ze het vet vaak vernieuwen heb ik me door daar laten vertellen. Ook de plate's zijn zeker het proberen waard. Een gezellig eethuisje wat het bezoeken meer dan waard is.

30. Nederlands Damwoude

Het is hier erg gezellig, het eten/drinken is hier lekker, en het personeel is erg vriendelijk.

Wij komen hier zeker weer!

Groetjes Douwe en family.