Restaurant Voilà! in Dalfsen

1366272004 81
1403220534 84
1520224211 84

1. Heerlijke cappuccino met verse huisgemaakte appeltaart & slagroom. Was een feestje! Moeite waard om kilometers voor om te fietsen.

2. Wij kwamen met onze zoon van 20 maanden. Er was speelgoed, fruit, appelmoes, een speelhoek etc. Dat zorgde ervoor dat wij van het heerlijke eten konden genieten zonder evt. peuterscenes :) heel klantvriendelijk dus allemaal, die samen met de huiskamerachtige sfeer en het fijne eten de avond compleet maakten. Wij komen snel weer terug!

3. Boudewijn Coster

4. Verschrikkelijk aardige mensen die weten hoe het moet. Smaak perfect. Service perfect. De sambal een aanrader voor echte kenners niet alleen scherp maar vooral smaakvol. Narjo en Sandra bedankt heerlijk.

6. Na met vrienden uit Dalfsen hier gezellig geborreld te hebben, kwamen wij na 2 maanden hier terug met vrienden uit Brabant. Wat hebben we hier heerlijk en goed gegeten. De services is top, mis je iets op de kaart, vraag ernaar en ze bekijken wat mogelijk is.
    Wij kunnen dit restaurant echt bij iedereen aanbevelen.

7. Uit eten, omdat onze dochter haar diploma heeft gehaald. Het eten was een feest.
    Iedere keer is het weer fantastisch. Aan elk gerecht wordt aandacht besteed.
    Hier eet ik graag mijn groentes op. De bediening was prima!
    Als je iets te vieren hebt of niet het is en blijft een aanrader.

8. Lekker eten, vooral het warme voorgerecht met makreel was erg lekker.
    Bediening was perfect, ook de tijd tussen de gerechten was precies goed.

Echte aanrader!

9. Gegeten samen met mijn vriendin. Gezellig restaurant. Goede indeling, niet te vol! Eten was heerlijk, leuke bediening! Hoofdgerecht was een beetje lauw. Verder niks als lof over dit restaurant! Zeker een aanrader.

Tot de volgende keer!

10. Willem

11. Zaterdagavond 3 november 2012 met 5 personen heerlijk gegeten. Modern en luxe uitstralend interieur. Tafels staan mooi op afstand van elkaar. Bediening door de gastvrouw(en) persoonlijk en accuraat. De wachttijd tussen tussen de gangen prima. Kortom een aanrader, ook door de goede kwaliteit van eten en drank in relatie tot de prijs.

12. Willem en Agnes

Gisteren voor de zoveelste keer gegeten en gedronken. Wat is dit toch een geweldig restaurant. De vriendelijkheid van eigenaars en personeel is gewoon top. Alles, maar dan ook alles wordt er aan gedaan om het de gast naar zijn zin te maken. Heerlijke amuse vooraf. Het was mooi weer en konden lekker op het terras zitten eten. De omgeving is prachtig, dus je kunt in alle rust genieten. Volgende keer voor ons zeker weer Voila. Hier kunnen veel restaurateurs een voorbeeld aan nemen.

13. Vandaag 28 juli 2012 gegeten bij Viola en..... Het was ook Viola!

Een perfecte ambiance, waar tafels goed gerangschikt zijn en waar de privacy goed geborgd is. Het eten was heerlijk en op een verrassende manier bereid, grote complimenten aan de keuken! Ook de bediening verdiend een compliment, de service was top en persoonlijk. Bedankt voor een avondje genieten.

14. Ruud van Dam

Heerlijk gegeten. Met een wat groter gezelschap gegeten, à la carte. Het eten was bijzonder goed, fantastisch zelf. Er was ook volop ruimte om ook de kinderen te laten genieten en spelen. Service ok en correct. Open keuken, dus we hebben de chef ook nog kunnen bedanken voor de goede kwaliteit. Relaxte en gezellige avond.

15. Betsie en Luc

Vanwege een bijzondere gelegenheid - de viering van de 100 ste verjaardag van Wouter, Vincent en Bas- hadden we vooraf afspraken gemaakt over de contouren van een verrassingsmenu. We wilden in het hoofdgerecht en in het dessert graag de "speling" met 3. Dus kies je voor vis, dan krijg je 3 visgerechtjes, kies je voor vlees dan krijg je 3 verschillend klaargemaakte rundergerechten. We kregen een apart gedeelte in het restaurant toegewezen, maar we met 14 personen aan één lange tafel konden eten. Het menu was verrukkelijk, de wijnen bijpassend. Ter afronding een heerlijk gevarieerd en verrassend dessert. Narjo en Sandra (chefkok en gastvrouw) hadden hun best gedaan en ons een onvergetelijke avond bezorgd!

16. Brigitte Martina

Gisteren tijdens ons weekendje weg hier toevallig beland. We hadden ons zoontje van 5 jaar bij ons en deze werd ook net zo vriendelijk ontvangen als wij. Het pand is op zich al erg mooi, maar met de sfeervolle inrichting is het gewoon helemaal af. We hebben heerlijk gegeten en we werden ook prima geadviseerd tijdens de menukeuze en ook voor ons zoontje was alles te regelen. Al met al een aanrader. Mochten we weer in de buurt zijn, gaan we zeker weer eens langs!

17. Paul Uitzetter

Afgelopen zaterdag hebben we met de familie gegeten; 13 personen.
    Van te voren hadden we een menu (2 gerechten per gang) afgesproken. De menu´s werden keurig op tijd uitgeserveerd. We hebben genoten van graved lax met een gambaspiesje. Perfect bereid en mooi opgemaakt. Portobello in Sallands bierbeslag. Dit tezamen met een heerlijke knoflookmayonaise. Als hoofdgerecht Runderribeye en/of Tonijnsteak. Beide perfect opgediend en vergezeld van heerlijke (huisgemaakte) frieten; een overheerlijke venkelgratin en een fantastisch gemaakte appelcompote (Zoals vroeger gemaakt met custard).
    Als afsluiting een Grand Dessert. Een keur aan lekkernijen op je bord, om van te smullen. Vermeldenswaardig is wederom een (van oude appelrassen!) gemaakt, lauw/warm geserveerd appeltaartje met calvados. Om je vingers bij op te eten!
    Al met al. De chef-kok (Narjo) weet ons te verrassen met heerlijke gerechten, met hier en daar een oosters tintje.
    Fusion of what ever! In ieder geval graag voor herhaling vatbaar.

18. door Leo en Yvonne

Za. 7 augustus 2011 het net vernieuwde menu van de chef gekozen en heerlijk gegeten! Alles werd fraai opgediend en was heel smakelijk bereid! De bediening was attent en plezierig. En we vonden de inrichting van Voila ook smaakvol.

Om een paar kleine suggesties mee te geven: de muziek was prettig zacht maar kan beter kwa geluidskwaliteit. Wat het eten betreft hebben we hoofdzakelijk lof, maar past het bij de kwaliteit van de rest dat er echte (kruiden)boter bij het brood wordt geserveerd en dat het flensje in het heerlijke dessert warm wordt opgediend.

Het was genieten voor een zeer schappelijke prijs en we kunnen Voila dan ook zeer aanbevelen!

19. Wij hebben afgelopen zaterdag 04-06 j.l bij jullie gegeten.

De ontvangst was zeer gastvrij en er werd voorgesteld om vooraf op het terras eerst een glaasje te drinken. Dit vanwege het lekkere zonnetje wat nog scheen. Buiten kregen wij een amuse van het huis wat er erg leuk uitzag en ook nog goed smaakte. Na 20 minuten konden wij aan tafel als het ons uikwam. Dit hebben wij ook gedaan en hebben genoten van de atmosfeer binnen en van de zeer gezellige atmosfeer die het restaurant uitstraalt. De bediening was uitmuntend, de kwaliteit van het eten was fantastisch. Wij hebben verzocht om aan de kok onze complimenten door te geven.

Het restaurant is een echte aanrader.

Jos Weghorst.

20. Piet van Staveren

Beste mensen van Voila,

Heerlijk bij jullie op het terras gezeten en wat kleins genuttigd.

Het was 4 juni en prachtig weer, ik kan me voorstellen dat mensen teleurgesteld zijn als er geen plaats meer is, wij zullen dan ook als we van de zomer terug komen, even reserveren!

Complimenten aan de kok voor de geweldige appeltaart, het recept zal wel geheim zijn?

Ben benieuwd naar de menu's!

Tot later in de zomer,

Groet van Piet en Anneke van Staveren-Zomer/Utrecht.

21. Emelie van Welsum

Op 4 juni op jullie heerlijk gezellig terras gezeten en de drukte eens bekeken, me bedacht, dat het personeel aan het eind van de dag doodmoe moet zijn geweest! Wat een gesjouw!

Wat een drukte, en ja, misschien moesten we wat langer wachten, maar het was toch heerlijk weer?

Personeel, zet hem op, wij komen zeker terug want de appeltaart en de koffie waren záálig! Groet van Emelie van Welsum.

22. Zondagavond hebben we met vier personen gegeten bij Voilá. Een drankje op het terras en daarna het nieuwe menu van de chef. Echt een aanrader: watermeloen, vechtdal ham en feta, een heerlijk voorgerecht, maar ook de warme kipsalade en de graved lax blijven bij ons favoriet. De warme aardbeien met amarettini, roomijs en limoenroom was echt het einde! Vriendelijke bediening met verstand van de gerechten, water op tafel en een attente gastvrouw: Voilá heeft hart voor haar gasten. We komen graag terug.

23. Antoon en Els Vermeulen

Voilá is een echte aanrader! Zaterdagavond met 4 personen geweldig lekker gegeten. De bediening was erg gezellig en gastvrij. Later nog met de kok gesproken. Beslist een restaurant om nog eens terug te komen.

24. Heerlijk!

Jongstleden vrijdag heb ik hier met smaak gegeten. Persoonlijke wensen en aanpassingen waren geen enkel probleem. "we willen graag wat van de lunchkaart, in uitgebreide vorm, als diner hebben" Een fijne wijn erbij en eindelijk een restaurant met goede kennis van koffie. Men neemt de tijd voor je en je zit niet op elkaars lip. Met een zeer tevreden grijns op ons gezicht gingen we dan ook huiswaarts.

25. Leo 30 punten

Om 18:30 uur gaan ik en mijn vrouw op het (rommelige) terras zitten. Na 10 min. komt de bediening. Ik geef aan wat te willen drinken en eten. Dat zal moeilijk gaan, maar er zal overleg plaats vinden met de keuken. Even later is de bediening terug. We kunnen wel eten, maar ze weet niet wanneer. Ik vraag of het lang duurt, maar ze bleef volstaan met de mededeling dat ze dat niet kon zeggen. Ik heb haar nog gevraagd of dit wel een restaurant was, en dat werd bevestigd, maar eten kon niet (ook geen indicatie wanneer dan wel). We hebben het bedrijf verlaten en bij een collega/concurrent in Dalfsen prima gegeten.

Het lijkt mij voor het personeel van Voila tijd voor een cursus gastvrouw/heerschap. Ik kom zelf uit de HoReCa (30 jaar ervaring) maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

26. Zeer slecht. Aan eten zijn we niet toegekomen. Na eerst meer dan een kwartier voorbijgelopen te zijn door de bediening, "die zo zou komen", werd ons te verstaan gegeven dat het te druk was en eten echt niet ging lukken. Hoe kan je het te druk hebben als aan de tafels die je hebt gasten zitten? Een totale afknapper wat ons betreft. Als je een zaak wilt runnen zorg dan dat je de capaciteit hebt om dat te doen!

27. Op zaterdagavond prima gegeten bij Voila. Tafels staan op een mooie afstand van elkaar. De bediening is zeer attent en vraagt niet om het vragen hoe het bevalt, maar om iets voor je te betekenen.

De paddestoelen en de kipsalade als voorgerecht waren zeer smaakvol. Knoflook wordt ruim gebruikt. De quiche was wat droog aan de onderkant. De lamscurry was smaakvol en verrassend. Verder lekker rood huiswijntje.

28. Vandaag 11 febr.' 11 hier lekker gegeten.

We vonden het een gezellig restaurant en goede bediening.

Ook staan de tafeltjes ruim, zodat je gewoon kunt praten zonder dat iedereen daar van mee geniet.

29. Gisteren heerlijk gegeten hier, leuke bediening, voor herhaling vatbaar!

30. Afgelopen zaterdagavond met 15 personen (van 4 tot 76 jaar) hier heerlijk gegeten. Zeer aardige, attente & professionele bediening. Kwaliteit is uitstekend! Echte aanrader.

31. Berend Kuipers

Tijdens de zomervakantie bij toeval op terras van dit leuke restaurant terecht gekomen, moet na 20 jaar bekennen dat er nóg lekkerdere appeltaarten zijn dan die van mij! Was thuis altijd geliefd om de taarten van mijzelf, maar mijn vrouw pest me nu steeds door te zeggen dat die appeltaart uit Dalfsen véél lekkerder was! En raad eens wat? We komen in 2011 terug naar de camping in Ommen en zullen jullie dan op de fiets weer bezoeken, denk er aan om die taart nét zo lekker te maken als dit jaar!
    p.s. We hebben jullie visitekaartje gekregen van jullie fam. uit die winkel met mode in Hoogeveen! Groetjes!

32. Jose bloo

Wij hebben met z'n vieren gegeten.

Het was heerlijk. Prima gastvrouw. Prijs/kwaliteit perfect!

33. Hebben zaterdag heerlijk gegeten. Personeel was erg vriendelijk en we hebben genoten. Hartelijk dank.

34. elisabeth

Een super gezellig restaurant, waar we de lekkerste appeltaart ooit hebben gegeten! Geheim recept zeker? Moeten we dus weer naar Dalfsen... geen straf! Als het mooi weer wordt, komen we terug om in de gezellige patio te eten. We zagen op het spandoek buiten dat ze 1 jaar bestaan, dus kregen we het tweede kopje koffie gratis bij de appeltaart, Ik hoop dat jullie nog heel lang aan het Kerkplein blijven zitten!

35. Prijs en kwaliteit perfect.

36. Leuk restaurant met vriendelijke gastvrouw. Heerlijk gegeten champignons in bierbeslag met kaas mmmmm. Prijs kwaliteit helemaal ok. Komen hier zeker in de zomer nog eens terug.

37. Nieuw restaurant in Dalfsen dat zich zeker op de kaart gaat zetten. Wij hebben hier op een vrijdagavond in een gezellige sfeer gegeten. Vooral de gamba's als voorgerecht waren apart en heerlijk van smaak! Verder een goed en leuk restaurant om naar toe te gaan.

38. tw schievink

Sfeervol en gezellig restaurant, eten was lekker en smaakvol geserveerd, bediening was vriendelijk, komen zeker nog weer eens langs.

39. Stijlvolle ambiance met een goed doordachte menukaart. Ruime portie`s met voldoende garnituur; leuke, niet te ingewikkelde wijnkaart, met toch een paar verrasssingen. Tijdens ons bezoek was de zaak vol, en de wachtijden zijn niet echt kort, maar het gebodene verzacht het wachten! Vis, vlees maar ook vegetarisch, heerlijke voor en na gerechten -kaneelijs!- en een uitstekende kop koffie met een Beerenauslese na.............in een woord prima!