Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dalfsen verdeeld zijn.

1. Yvonne en Sjaak

Geweldige ‘shared’ paasbrunch. Heel uitgebreid. Lekkere broodjes, heerlijke soep en salades, Erg genoten ook van de tiramisu.
    Absoluut een aanrader!

2. Heerlijk eten afgehaald! De vegaburger en risotto zijn absolute aanraders.

3. Voor het eerst van mn leven naar de Fabriek. Wat een prachtig en sfeervol restaurant en wat hebben we heerlijk geluncht met 4 vriendinnen.
    Verse produkten, leuk opgemaakt en geserveerd door lieve mensen.
    We hebben genoten. Voor herhaling vatbaar.

4. Alles was prima en heel fijne, correcte bediening.

5. Toke Simons

We hebben heerlijk gegeten, fijne bediening en goede maatregelelen i.v.m. corona!!

6. Hallo ik was 3 weeken geleden was ik op terras een biertje aan het drinken bij Boskamp in ik zit een biertje te drinken en komen ze in 15 min wel 20 keer wil je de kaart ik zij ik zit hier net met een biertje en daar naar komt de eigenaar en hij zag dat ik op me telefoon zat met een biertje en dat zecht hij tegen mij wat ben je aan het kijken porno en ik zij wat zeg je daar en dan bij je gast en wat denken wel niet denk je dat je een baas bent maar niet over mij en later liet hij weg en toen zag ik dat er een personeel .die een gehaktbal moet releveren Ook bij een klant en die viel op de grond weet op gepakt en af ge spoelt en weer naar de klant ge bracht zo schoon is die daar niet bah bah ik eet daar nooit weer steger zaak

7. Ga redelijk vaak uit eten bij een bib gourmand restaurant.
    Nog nooit zo slecht gegeten, totaal bib gourmand onwaardig.
    Slecht 3 gangen mogelijk, het laatste :toetje maakte het een beetje goed.
    We hadden naar deze avond uit gekeken, maar was hierdoor totaal verpest.
    Deze vakantieweek in verschillende restaurants gegeten, overal top.
    Ga hier zeker nooit meer terug.

1,4
  8. A. Minderman

Heerlijk gegeten en we komen hier graag! Fantastische gastvrijheid en Lianne en Bennie zorgen ervoor dat we ons altijd zeer wekom voelen!

9. Internationaal Dalfsen

Het eten was heerlijk. Alleen jammer dat als je 1 kippetje laat staan van een portie en 2 aardappelkroketten van een portie en een beetje garnering dat je dan gelijk 4 euro extra moet betalen. Je moet je je hele porties volledig leeg eten en Max niet één ding laten staan anders betaal je gelijk. Je tellen letterlijk wat je hebt laten staan. Door deze ervaring nooit weer hierheen.

4,3
  10. Internationaal Dalfsen

Naomi des Celles

11. Erna Hilgenkamp

Zondagmi 5 juli heerlijk met een vriendin gewandeld en een kleine high tea hier gedaan, super, lekker, gezellig, sfeervol en betaalbaar.
    Kortom geniet momentje!!!!!
    🍰☕

12. Johanna

Het eten was goed verzorgd en heel lekker.
    Goede bediening.

13. Gezien de situatie met corona heeft de Gans wederom aangegeven professioneel met elke situatie om te gaan. Bediening, eten, aanpassingen perfect.
    Team mijn complimenten.

14. In verband met Corona een afhaal menu besteld.
    1 Zeer vriendelijk te woord gestaan bij telefonische bestelling.
    2 Bestelling exact op tijd klaar.
    3 Eten goed verpakt, zodat het na ca 15 minuten nog warm was.
    4 Eten smaakte erg goed.
    5 Porties ruim voldoende.
    6 Niet duur maar toch toch erg goed.
    Kortom een aanrader.

15. Maurice

Lekker gegeten en gedronken voor een goede prijs. Een gezellige avond gehad.

16. Arjan ter Beek

Zoals er van verwacht, een heerlijk avondje uit eten. Ongedwongen sfeer en kwaliteit.

17. Chinees-Indisch Dalfsen

Familie kuiers

Vanavond Chinees opgehaald bij dit restaurant. Als je denkt dat je lekker Chinees eten haalt zoals we hier in Nederland gewent zijn dan is dit hier dus niet zo. Wij vonden het echt niet lekker!! Nu valt over smaak niet te twisten maar we hadden babi pangang besteld nou deze leek er in de verste verte niet op. Nu las ik hieronder een beoordeling dat het eten hier Chinees Chinees is dus dat zal het dan wel zijn. Voor ons iig nooit meer!!!

18. Chinees-Indisch Dalfsen

Twee keer afgehaald maar daar blijft het bij. Het eten is prima, prijs/kwaliteit ook maar de "gun" factor is geheel weg door een zeer onvriendelijke en onbeleefde dame achter de kassa.
    Helaas!

19. Chinees-Indisch Dalfsen

Annemiek Marselje

Het eten was erg lekker.
    Alles was heerlijk warm

20. 2e kerstdag hier gegeten van het buffet dit was zeer lekker en gevarieerd. Bediening was goed en de prijs viel mij zeer mee. Aanbeveling voor een ieder die er wil gaan eten.

21. H van essen

22. We hebben hier gisteren met een groep van 11 personen heerlijk gegeten. Betaalbaar kerstdiner of een menu van de kaart gekozen. Gezellige locatie en vriendelijk/gastvrij personeel. Ik kom hier regelmatig met de kerstdagen eten, altijd alles prima verzorgd.

23. Zaterdagavond gegeten, in een matig bezet restaurant. Eten was redelijk, maar voor het gebodene te duur. Om 9 uur wordt je weggekeken.

3,7
  24. Internationaal Dalfsen

Voldoende en zeer goed eten. Vriendelijk personeel en betaalbaar.

25. Afgelopen weekend gegeten. Ambiance is erg leuk. Gerechten zijn redelijk geprijsd maar met erg veel verschillende smaken bij elkaar. Het voorgerecht van duif was heel vet en met veel smaakjes bij elkaar. Wij gaan voorlopig niet meer.

26. Het eten ziet er fantastisch uit knap gemaakt, maar is erg vet en zout. Wij waren er misselijk van tot aan de andere dag toe.
    Verder een erg gezellige sfeer en de bediening was prima en vriendelijk.
    Persoonlijk vind ik dat patat niet hoort in zo'n mooi restaurant, liever puree of gebakken/gekookt aardappeltje of zoiets. De rest zag er zo mooi uit en die ordinaire patat erbij begrijp ik niet.

27. Afgelopen zaterdagavond met 4 pers. Gegeten helaas was het een grote tegenvaller.
    Ten eerste de hele tafel staat vol met glazen tot aan het dessert!
    Tussentijd werd er gevraagd of alles naar wens was! Maar met de borden in de hand die uit werden geserveerd naar een andere tafel.
    De wachttijd tussen 3 driegangenmenu was absurt lang.
    Broodplankje werd gelijk geserveerd met het vooraf.
    De lepeltjes van de Irish coffee zijn te kort je zit met je vingers in de slagroom… en de kaneel was zekers vergeten?
    Helaas is onze teleurstelling groot dit zijn wij niet gewend van de Witte Gans!

28. Prima.

29. Internationaal Dalfsen

Met de vereniging een geweldig middag/avond gehad met alles erop en eraan. Niets te klagen gehad en het ontbrak ons aan niks. Bediening was perfect even als het eten. Volgend jaar komen we weer. Ga, zo door. Van de bowlinggroep en dikke 10.