Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dalfsen verdeeld zijn.

1. Wij zijn met ons vieren op zondagavond (23-11-14) wezen eten bij het t' Hof. Ontvangst was vriendelijk. Wel viel op dat erg rustig was in het restaurant voor de zondag om 17.30 uur. Bediening was netjes, vlot en beleefd. Gerechten werden snel gereserveerd. Kwam ook denk ik dat er buiten ons maar twee mensen zaten te eten. Maar eten en drinken was van goede kwaliteit. Genoeg keus op menukaart. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Dus eigenlijk verbaasd dat er nu zo weinig mensen waren op zondagmiddag/avond. Wij komen zeker nog een keer terug.

2. Vanavond uit eten geweest met een waardebon van Giftfor2. We zouden een 3 gangen menu naar keuze krijgen volgens de website, maar dat was niet helemaal waar. Het bedrag van de bon werd in mindering gebracht op onze totale bestelling. Dit was niet verteld bij de reservering. Vervelend, want dan hadden wij een andere keuze gemaakt... Wij moesten de bediening vragen om een drankje en de menukaart, niet erg gastvrij. De bestelde zalm was erg droog en veel te gaar. Voor de rest was het eten smakelijk, maar niet bijzonder.

3. 13/10 Op onze wandeltocht door en rondom Dalfsen kwamen we langs restaurant De Barones. Het terras was al open. Koffie besteld met iets erbij. We werden vlot geholpen. Het werd er weldra drukker met wandelaars, na een half uurtje liepen wij verder.

Foto, het restaurant, de keuken e.a.

4. thijsvverkouw

Met roefeldag was het heel leuk en ze waren aardig. En goed georganiseerd.

5. Gerrit Jan

Het eten hier is van constante, goede kwaliteit. De chef lijkt nog jong, maar presteert boven verwachting goed. Het team is verder heel attent en alert. En de biefstuk hier is de beste uit de hele regio! Wij komen hier graag terug, ook met de kinderen.

6. Merijn Maats

Vanmiddag met de roefeldag geweest. Was heel erg leuk en lekker. Heel erg gastvrij en het eten is allemaal zelfgemaakt. Kortom een geweldige ervaring! Dinie bedankt.

7. Nederlands Dalfsen

Niet klantvriendelijk - geen sfeer en slechte service. Slecht personeel. Na een flinke regenbui lieten ze ons (een groep van 30 pers.) buiten in de regen staan en wilden zelfs niet de stoelen droog maken. Jannie

8. H.van Beek

Na zowat 2 uur wachten en bij het personeel te hebben geklaagd werd eindelijk het hoofdgerecht opgediend. En dat met 2 kinderen van 6 en 10 jaar. Vervolgens kregen de vier volwassenen eerst het eten en na 7 minuten pas de kinderen. Het hoofdgerecht was al aardig afgekoeld. Ook het brood vooraf liet nogal op zich wachten. Na informatie bleek dat ons brood aan de verkeerde tafel was uitgeserveerd. Al met al een ervaring die je te denken geeft.

9. J. & H. Baij

Tijdens de restaurantweek 2014 hier gegeten. We hadden hier al vaker gegeten, ook wel met vrienden. Het was voortreffelijk, ze slagen er altijd weer in om iets aparts te bedenken. De sfeer is er gemoedelijk, maar je bent er echt "uit". We komen zeker terug.

10. Een verjaardag gevierd en het was gezellig, eten was heel smaakvol en gevarieerd, goede gastvrouw en gastheer, mooie locatie in het mooie Dalfsen.
    Dank je wel Diny en Jaap.

11. Fantastisch eten kun je hier! By far het beste restaurant in Dalfsen. Voor nog geen €30,- krijg je een driegangenmenu met daarin heerlijke gerechten. Tevens een fijne ambiance en erg goed personeel. Echt een aanrader.

12. Wezen fietsen in Dalfsen en het asje als tip gekregen. Een goede tip. De koks werken midden in de zaak en dat is leuk om naar te kijken en de geur ervan maakte me hongerig. Hebben er heerlijk gegeten en ik zou Dalfsen en dit restaurant zeker aanraden.

13. Chinees-Indisch Dalfsen

We waren vroeg aanwezig, zo rond 17:15, was nog erg rustig. We werden netjes geholpen en het eten werd redelijk snel op tafel geserveerd. De gerechten waren erg smaakvol, niets op aan te merken. Voor herhaling vatbaar, een aanrader dus.

14. Fam. Pronk

Heerlijk gegeten. De rust die het restaurant en het personeel uitstralen is een verademing.
    Je zit er zeer ontspannen. Goede locatie om met z'n tweetjes of met een groep te vertoeven.
    Zijn er nu 5 keer geweest. Maar er komen vast nog meer keren bij.

15. Chinees-Indisch Dalfsen

Johan en Han

Heerlijk gegeten. Prima van smaak. En wat een vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.

16. Mijn man en ik waren voor 14 dagen weer in Dalfsen. En natuurlijk hebben we weer bij Auberge 't Asje gegeten.
    Wat een voortreffelijk restaurant, heerlijk eten en uitstekende bediening. Jammer dat we niet zo iets hebben in Zoetermeer.
    Hopen volgend jaar weer terug te komen. Succes verder en tot ziens.

17. Als verjaardagsfeest een heerlijke bbq bij de Brinkhof gehouden. Heerlijk eten, geweldig lekkere salades (met name de watermeloensalade was favoriet) en ook het assortiment vlees/vis was super en smakelijk! Complimenten aan Dinie voor het perfect verzorgen van de bbq. Dat gecombineerd met de goede service van barman Jaap maakte het tot een geslaagd feestje. Van onze gasten niets dan lof gehoord, zeker voor herhaling vatbaar, bedankt voor de goede zorgen.

18. Wolter Birza

Donderdag 29 mei Hemelvaartsdag.

Gezellig druk in beide gedeeltes van 't restaurant. Als gevolg hiervan wat langere wachttijden. Toen de gastheer zijn excuses voor maakte en zei dat het er zo zou aankomen, kwam het ook inderdaad niet veel later op tafel.

Broodplankje heerlijk, plate kipsate goed, mixend grill heerlijk vlees, maar voor mij als grote vleeseter had er wel wat meer mogen zijn. Chocolade proeverij lekker, ijs met advocaat, chocola, slagroom gewoon goed.

Ook hier zou ik zeker nog een keer eten. Misschien zelfs in een weekende op het 1e weekend van de maand, want ben toch wel benieuwd naar familiebuffet want ziet er op papier heel leuk/lekker uit.

Eters: man van 57 met zijn zeer jonge vrouw :-)

19. Skout van Dalfsen

Heerlijk gegeten. Persoonlijk en smaakvol.

20. Team Veterinnen B hockeyclub Cartouche

We hebben tijdens ons teamweekend een leuke kookworkshop gevolgd bij Café Brinkhof. Het eten was heerlijk en het was supergezellig!

21. Hier wil ik nooit van mijn leven meer eten; slappe patat, bamibal was nog bevroren van binnen en mijn vrouw had een berenhap met satésaus van enorm slechte kwaliteit...

De sfeer was zoals je van een normale friettent kunt verwachten, maar als je binnenkomt krijg je al last van de verzadigde lucht..

Ronduit bah!

2,3
  22. We hebben hier vanavond super lekker gegeten.

23. Heerlijk gegeten in de Brasserie 't Hof van Dalfsen. Hartelijke ontvangst, amuse van het huis, heerlijk! Voorgerecht champignons in een klein pannetje met toast was een delicatesse. Tomatensoep was buitengewoon lekker. Wij hadden o.a. gebakken sliptong en men heeft speciaal op ons verzoek eigengemaakte remoulade saus er bij gerserveerd, erg lekker. Gebakken gegratineerde krieltjes uit de oven, bijzonder lekker. Ook de schnitzel was ontzettend lekker. Een echte aanrader deze Brasserie, we gaan er zeker nog een keer terug!

24. Wij hebben er op een zaterdagavond gegeten, begin maart, met 9 mensen. De uitstraling en de sfeer zijn uitstekend! Wel kan er veel verbeterd worden m.b.t. horeca etiquette; zo was er niemand die ons bij binnenkomst welkom heette (en we kwamen niet eens allemaal tegelijk aan), je hangt je jas dan maar aan de kapstok en gaat wachten totdat iemand je eindelijk spot.
    Vervolgens duurde alles vrij lang (ontvangst menukaart, drankjes bijschenken, volgende gerecht enz.). Rechts uithalen en gerechten rechts inzetten was onbekend bij de bediening. Het personeel was zeer vriendelijk maar iemand zou ze wat horecakneepjes moeten bijbrengen. Het eten was uitstekend!

25. Jos en Roelie

Prima adres om een feestje te houden. Jaap en Dinie die verstaan het vak van gastheer en gastvrouw. Van onze gasten alleen maar complimenten gehoord over de sfeer en heerlijke hapjes. Gewoon top!

26. Het Braziliaanse eten was lekker. De manier van serveren is een keer iets anders dan een buffet. Het is lekker gemoedelijk bij jullie. Daar houden wij wel van. Bedankt!
    Ton dinie

27. Het Braziliaanse eten was lekker. De manier van serveren is een keer iets anders dan een buffet. Het is lekker gemoedelijk bij jullie. Daar houden wij wel van.
    Bedankt.
    Ton dinie

28. Wladimir

Geweldige thema avond Brazilië gehad, super gegeten en goede service in fantastische sfeer

29. Ria van der Weerd

We hebben heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteit-verhouding prima. Keurig ontvangen. Eerst lekker op de bank iets gedronken. Bediening kwam keurig een aantal keren vragen of alles voldoende was. Ook het vragen of we nog iets wilden drinken werd niet vergeten.
    Het was er erg rustig, maar de inrichting van de brasserie is zodanig, dat je niet het idee hebt dat je als groep (van 9) alleen zit te eten.
    Het is echt een aanrader!

30. Laurens en Kirsten Talsma

Zo ontzettend gastvrij, vriendelijk, fantastische service. Het voelt echt als thuiskomen. Wij hebben genoten. Het eten was en is voortreffelijk, wat een luxe en met zorg bereid. We zijn er nog stil van.

De eigenaar, meneer Roepel, is een heel vriendelijke man, die hard werkt. Hij ziet de mensen die binnenkomen echt en hij kende ons zelfs weer. Zo persoonlijk! Wij waren echt even helemaal weg.

Samen zitten we nu alweer te bedenken wat we nu kunnen vieren om daar weer eens te eten. Misschien omdat het weer weekend is geworden? :) Het is echt een feest om bij het Hof van Dalfsen te dineren/overnachten/feestjes te geven. We zien uit naar de volgende keer. Bedankt!