Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dalfsen verdeeld zijn.

Nee wij vonden het niks. Geen gebakken aardappelen. Het saladebuffet stelde niks voor alleen wat groenvoer. Het stond gelijk bij de ingang en kapstok je jas waaide er bijna in. Zeer slecht.

2. Internationaal Dalfsen

Even gezellig een hapje eten samen met onze 3 jarige zoon. Toen we binnenkwamen was het een verassing dat ze een speelhoekje hadden met van allerlei speelgoed. Ons zoontje heeft zich heerlijk vermaakt en wij hebben rustig gegeten. Het eten was prima! Genoeg smaak en de frietjes krokant. Ik vond alleen de kruidenboter niet zo lekker maar dat is persoonlijk. Personeel was vriendelijk en kwam regelmatig vragen of we nog wat nodig hadden. Het viel ons alleen op dat er een biljarttafel voor de nooduitgang stond.. misschien handig om deze een andere plek te geven? Ga zo door.

3. Internationaal Dalfsen

Sunny

4. Internationaal Dalfsen

Rutger Reints

Heerlijk gegeten. Vooral de proeverijen zijn altijd een aangename verrassing.
    Ik heb de neiging om overal het recept van te vragen.
    Van al de restaurants in Dalfsen, is dit toch wel de beste.

Afgelopen zondag hebben wij deelgenomen aan het familiebuffet. Het eten was ontzettend lekker en keuze genoeg! Heel erg vriendelijk personeel.

Voor de kinderen was er een leuke speelkamer, dus daar ook weinig omkijken naar. Dit is wel echt een familiebuffet. Wanneer je romantisch samen met je partner wil eten kun je beter kiezen voor de a la carte.

We komen zeker nog eens terug!

7. Nederlands Dalfsen

Klaas Kijk in de Vegte

Super zaterdag avond. Wildmenu. Geweldig. Goede bediening en een geweldig sfeertje.

8. Nederlands Dalfsen

We hebben er heel lekkere wildgerechten gehad met de juiste bijpassende drank.

Fonny Dam

Gastvrij ontvangen.
    Bediening vriendelijk en beleefd.
    Heerlijk gegeten.

10. Nederlands Dalfsen

Heerlijk gegeten a la carte. Bediening erg vriendelijk/menselijk. Zeker kindvriendelijk. Er is ruimte buiten om ze te laten ravotten. Sfeer is goed wel "zoet rozig" maar dat is ook wel passend voor de high tea arrangementen die er erg uitnodigend uitzagen bij onze tafelburen. Wij komen terug.

11. Nederlands Dalfsen

Monique Hoekstra

Ger Molderinkl

Prima restaurant. Wijnkeuze vermeld in de menukaart is niet ruim.

13. Internationaal Dalfsen

Rob Rendering

Lekker gegeten, fijne bediening en locatie.

14. Nederlands Dalfsen

Kivits BV

Op 30 september hebben we met 55 personen genoten van een "foute boeking". Dit was een groot succes, eerst zelf krentenbrood smeren, daarna op klompen op pad voor een ritje met de huifkar, onderweg een borrel en dan verder op klompen met een rollator. (Misschien wel het meest hilarische en leukste moment van de dag.) na terugkomst "goud zeven", daarna na een drankje meegeholpen in de keuken om vervolgens te genieten van de Bourgondisch maaltijd. Keurig voor de niet-varkensvlees eters een aparte schotel op tafel.
    Zelfs tijdens het eten waren er, ondanks dat het geheim van de foute boeking verklapt was, nog mensen die dit niet door hadden.
    Geweldig!

15. Nederlands Dalfsen

Op 23 september 2017 zijn we in de middag eerst met de huiskartocht door het gebied gereden. Halverwege de huisfkartocht een borrel en/of frisdrank gedronken. Bij aankomst bij de Boskamp een fantastisch verzorgde barbecue gehad. Het eten en drinken was heerlijk. In de avond sloot de buren in de straat bij het feest aan. Met de DJ was het wederom een prachtig feest. Veel positieve reacties van familie, vrienden en de buren gehad.
    Kortom de sfeer zat er goed in!

16. Internationaal Dalfsen

We hebben een erg lekker driegangen menu gegeten. De droge witte wijn die we erbij dronken was top. De bediening heel netjes. Kortom een aanrader.

17. Internationaal Dalfsen

Genoten van een 4 gangen verrassingsmenu. Heerlijk :-)
    prachtige locatie aan de Vecht.
    Leuke bediening en goede gastheer. Tot de volgende keer.

18. Nederlands Dalfsen

Heel vriendelijk personeel maar voor iemand met een glutenallergie een regelrechte afknapper.
    Er was door ons gebeld, of er ook een glutenvrije maaltijd geserveerd werd.
    Hierop werd geantwoord, dat dit geen probleem was. Maar eenmaal aangekomen, viel het vies tegen.
    Ik, de Opa, kon kiezen uit zalm, kabbeljauw of eendenborst.
    Omdat we met zoon en schoondochter en kleinkinderen waren zijn wij gebleven.
    Voor mijn kleinzoontje was er patat met een glutenvrije frikandel.
    Al met al vinden wij het niet voor herhaling vatbaar.
    Vr. Groeten.
    Fam. Biglaar.

J.H. Pieper

Het was weer heerlijk en gezellig. Prima personeel

20. Nederlands Dalfsen

Wij hebben heerlijk gegeten, alleen vonden wij het wel erg grote porties.
    Het personeel was vriendelijk.

21. Nederlands Dalfsen

Heerlijk gegeten, mooi gelegen en mooie locatie. Knus sfeertje. Een aanrader!

22. Chinees-Indisch Dalfsen

Mooi en heel net klassiek chinees restaurant. Vriendelijke bediening en prima eten!

23. Nederlands Dalfsen

Vanmiddag een ontzettend leuke middag gehad bij restaurant/speeltuin Madrid! Heerlijk gegeten voor n prima prijs. Vriendelijk personeel en correcte en snelle bediening. De speeltuin is een aanrader. Gewoon simpel, ouderwets en garant voor uren speelplezier. Onze dochter van 3 was nog lang niet uitgespeeld toen we vanwege de regen weggingen.

Kim Spies

Net de bedstee verlaten😉Super leuk plekje om te zitten.
    Mooi om de keukenbrigade in aktie te zien, en vooral de rust die in de keuken heerst👍🏻
    De bediening was ook erg aangenaam en vriendelijk, complimenten aan de jongeman die de drankjes aan onze tafel verzorgde, fijn persoon om aan tafel te krijgen, een van nature echte glimlach op zijn gezicht!
    Wij waren aangenaam verrast, zowel door de ambiance,eten, drankjes etc...
    Wij komen zeker terug!

25. Internationaal Dalfsen

De kaart beloofd meer dan dat het in werkelijkheid is. Erg rommelig bovendien, wijndozen gestapeld bij de entree.

26. Internationaal Dalfsen

Goede service en heerlijk eten! Voor de sfeer mag het iets meer aangekleed zijn!

27. Internationaal Dalfsen

v Telgen

Tussen de gangen door lang moeten wachten op drinken. De biefstuk, rood gebakken geserveerd op steenkoude wortelpuree. Vanaf de 2e hap de biefstuk koud. Geen juiste reactie bij het melden. Daardoor prijs/kwaliteit te hoog.

28. Internationaal Dalfsen

Leuk zitten en gezellig. Een wat sjeiker restaurant dan gemiddeld. Eten was heerlijk! Wel veel vliegen… dat was minder. Maar ja zomer.

29. Italiaans Dalfsen

Prachtige ervaring, lekker eten en goede bediening! Super mooi interieur zeker de moeite waard om alleen al te kijken!

30. Internationaal Dalfsen

schuurman

Het was wat chaotich, zeker wel vriendelijk maar wanneer er 3 verschillende personen de bestelling opnemen heb je soms teveel en anders weer geen aandacht.

Het tweemaal beloofde broodje kwam niet en de bestelling opnemen duurde erg lang.
    Het proeverijtje is leuk maar veel te duur, een kaas kroketje, garnaaltjes en een meloen stukje.

Mooie locatie, best vriendelijke bediening en verder is het eten goed maar aan de prijzige kant voor wat er geserveerd wordt.