Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dalfsen verdeeld zijn.

Regelmatige bezoeker van het Oude Station.

Groepje exboeren

Goed eten, vriendelijke bediening.

3. Italiaans Dalfsen

Heerlijk gegeten! Ondanks de drukte uitstekend bedient. Ook het restaurant zelf ziet er prachtig uit! Zeker een aanrader.

4. Internationaal Dalfsen

M van der Zalm

Erg ongezellig, donker en rommelig. Slecht toegankelijk voor hen die slecht ter been zijn.
    Erg duur ijsje gegeten: twee slordige scheppen ijs op een schaaltje met een soeplepl om mee te eten. Dit wordt een ijscoupe genoemd. Een toefje slagroom en/of wat fruit om het toonbaar te maken kon er niet af. Het ijs was ook niet lekker.
    Hier rijden we de volgende keer door.

5. Italiaans Dalfsen

Kees

Wij hadden gereserveerd bij De Fabriek en toen we daar aankwamen zijn we in overleg met de bediening buiten gaan zitten. De tafel was net vrijgekomen maar er kwam niemand afruimen. Na geruime tijd konden we dan toch iets te drinken bestellen maar nog steeds was de tafel niet afgeruimd. Ook lukte het niet om de aandacht van de bediening te trekken er zaten 4 jongelui aan een tafel naast ons en die waren veel interessanter.

Uiteindelijk hebben we de drankjes betaald en zijn we vertrokken naar een ander terras nadat we hebben gemeld hoe slecht wij behandeld zijn

6. Internationaal Dalfsen

Jan Kamphorst

Mooi gezellig restaurant.
    Goed eten voor een schappelijke prijs.
    Super goede en gezellig bediening.
    Overnachting is zeer goed.
    Slaapt er lekker rustig.

Kaspar Visman

Wat een paradijsje deze theetuin. Heerlijke plek om na een lange fiets- of wandeltocht uit te rusten en te genieten van heerlijke koffie, thee en huisgemaakte scones e.d. Vriendelijke bediening met veel liefde en aandacht voor detail. Cappuccino onovertroffen, zo ook de lemon curd! Aanrader.

8. Nederlands Dalfsen

Geachte eigenaar

Hét zal je wel voor de wind gaan.
    Maar dan moet je nóg stééds de ménsen respecteren dóór ze vlot en correct te behandelen. Én zéker niét optelichten door meer te rekenen.
    Maar ik zal het mondeling mijn slechte ervaring aan anderen door spelen.

Ivonne_roessink

Heerlijk gegeten!
    Goede bediening.
    Gezellig.

10. Nederlands Dalfsen

Con brio muziekvereniging

Als muziek vereniging een dagje uit dat kan je heel goed en in een fijne sfeer doen bij het boskamp. Vele mogelijk heden midden in de bossen waar het erg fijn vertoeven is.
    Het eten is uitstekend fijn personeel en zeer vriendelijk. Prijs verhouding ook uitstekend.
    Het is zeker een aan te bevelen. Wij komen hier zeker een keer terug met groep of ieder alleen.
    Namens iedereen van de groep
    Con brio

11. Nederlands Dalfsen

Aspergetijd, dus uit eten bij de Barones.
    Heerlijk, goeie service, gezellig in 1 woord GEWELDIG!

12. Nederlands Dalfsen

We hebben er heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk.

Ziet er sjiek uit maar is het niet.
    Serveren een uitsmijter met de kaas er gewoon koud onder. Het personeel straalt puur sjagarijnigheid uit. En ze rekenen maar liefst €6,95 voor een simpel broodje kaas voor onze zoon van 3😵😵😵.

15. Internationaal Dalfsen

Warme groente was niet warm biefstuk taai.
    Mexicaanse kip was net een kipcorn.
    Koffie was lauw.
    Eens maar nooit weer.

1,7

karel

17. Nederlands Dalfsen
  18. Nederlands Dalfsen

High Tea gehad, viel erg tegen het meeste kwam uit de diepvries of was kant en klaar, de clotted cream zo werd het genoemd, was gewone slagroom. Jammer de High Tea is geen aanrader.

1,7

A.J.uit Zwolle

Met 4 personen hebben we hier 's avonds gegeten. Eén maal een burger, 2× onbeperkt spareribs en een heerlijke geitenkaassalade. De spareribs waren lekker gekruid.
    We hebben hier prima gegeten. Het personeel was vriendelijk.

20. Nederlands Dalfsen

Henk de Groot

Zaterdag 20 januari hebben wij weer onze traditionele familiedag gehouden bij Het Boskamp in Dalfsen. De keuze van onze familie op Het Boskamp is zo langzame hand ook traditioneel. Het is er altijd gezellig en niets is daar te gek voor Willy en zijn professioneel personeel. Zijn voorstel om nu gezien het jaargetijde maar eens te gaan voor een stamppotten- gecombineerd met een bourgondisch buffet viel een ieder van ons zeer goed in de smaak. Willy en al jou lieve, zorgzame personeel bedankt voor deze gezellige avond. Familie De Groot

Nee wij vonden het niks. Geen gebakken aardappelen. Het saladebuffet stelde niks voor alleen wat groenvoer. Het stond gelijk bij de ingang en kapstok je jas waaide er bijna in. Zeer slecht.

22. Internationaal Dalfsen

Even gezellig een hapje eten samen met onze 3 jarige zoon. Toen we binnenkwamen was het een verassing dat ze een speelhoekje hadden met van allerlei speelgoed. Ons zoontje heeft zich heerlijk vermaakt en wij hebben rustig gegeten. Het eten was prima! Genoeg smaak en de frietjes krokant. Ik vond alleen de kruidenboter niet zo lekker maar dat is persoonlijk. Personeel was vriendelijk en kwam regelmatig vragen of we nog wat nodig hadden. Het viel ons alleen op dat er een biljarttafel voor de nooduitgang stond.. misschien handig om deze een andere plek te geven? Ga zo door.

23. Internationaal Dalfsen

Sunny

24. Internationaal Dalfsen

Heerlijk gegeten. Vooral de proeverijen zijn altijd een aangename verrassing.
    Ik heb de neiging om overal het recept van te vragen.
    Van al de restaurants in Dalfsen, is dit toch wel de beste.

Afgelopen zondag hebben wij deelgenomen aan het familiebuffet. Het eten was ontzettend lekker en keuze genoeg! Heel erg vriendelijk personeel.

Voor de kinderen was er een leuke speelkamer, dus daar ook weinig omkijken naar. Dit is wel echt een familiebuffet. Wanneer je romantisch samen met je partner wil eten kun je beter kiezen voor de a la carte.

We komen zeker nog eens terug!

Klaas Kijk in de Vegte

Super zaterdag avond. Wildmenu. Geweldig. Goede bediening en een geweldig sfeertje.

We hebben er heel lekkere wildgerechten gehad met de juiste bijpassende drank.

Fonny Dam

Gastvrij ontvangen.
    Bediening vriendelijk en beleefd.
    Heerlijk gegeten.

30. Nederlands Dalfsen

Heerlijk gegeten a la carte. Bediening erg vriendelijk/menselijk. Zeker kindvriendelijk. Er is ruimte buiten om ze te laten ravotten. Sfeer is goed wel "zoet rozig" maar dat is ook wel passend voor de high tea arrangementen die er erg uitnodigend uitzagen bij onze tafelburen. Wij komen terug.