De Stokte 2 7722 VD Dalfsen

06 20572656

slider loading

Welkom bij Hartig & Zoet Catering

Ons High Tea @Home menu is inclusief Mr. Jones thee, welkomstdrankje (puur Vechtdal appelsap), menukaart en servetten.
De High Tea wordt tot bij de voordeur afgeleverd en de betaling bij voorkeur vooraf via Ideal.

Meer info: Afternoon Tea - High Tea - High Tea Royaal - Kerst High Tea - High Tea Zoet

Meer info: Vechtdal Lunch

Bezorging tot 5km € 3,50, tot 10km € 6,50, tot 20km € 9,50. Gratis bezorging vanaf € 100,00 (tot 10km)
Bestel via ons contactformulier of bel 06 20572656

We verzorgen met veel plezier een heerlijke High Tea of verwen uw smaakpapillen met onze lekkere hapjes, quiches, salades, ontbijt & lunch, zoete taarten en gebak. We werken met biologische producten, met streek- en fairtrade producten. Alles is homemade en vers. Catering op maat op de plek die u wenst en voor elk budget.

Onze catering is HACCP gecertificeerd, absoluut niet standaard en we zijn ook niet de goedkoopste cateraar van Nederland. Maar bij ons kiest u wel voor een smaakvolle catering die met zorg, passie en met liefde voor de natuur en lekker eten is bereid. Proef, beleef en geniet.

Wilt u eerst een vrijblijvende offerte van ons? Vul dan het contactformulier in.

Hartig & Zoet Catering:
  • Voor elk budget
  • Verrassend, puur en veelzijdig
  • Voor particulieren en bedrijven
  • Ook op zon- en feestdagen
  • Dieetwensen, biologisch en altijd vers

Lees enkele recensies
image3