Auberge 't Asje in Dalfsen

1301963873 91
1419121982 93
1519543218 91

1. A. Minderman

Heerlijk gegeten en we komen hier graag! Fantastische gastvrijheid en Lianne en Bennie zorgen ervoor dat we ons altijd zeer wekom voelen!

2. Salomons

Wij waren vandaag voor het eerst om te eten.
    Het was fantastisch heerlijk gegeten.
    Mooie omgeving mooie uitstraling.
    Personeel heel vriendelijk je voelt je echt welkom.
    In 1 woord fantastisch en heerlijke maaltijden.

3. Onze ervaring was niet erg positief. Bediening was niet erg vlot met serveren van het drinken (en dat terwijl het 30graden was) en de jongen die het vlees bereidde was gewoon onbeschoft. Ook heb ik nog nooit een biefstuk zo gebakken zien worden... een groot dik stuk biefstuk werd op de grill even rondom aangebraden en vervolgens werd het in de lengte doorgesneden. Waardoor een een biefstuk op je bord kreeg wat aan 1 kant gegrild was en aan de andere x nog rauw (en dus ook bijna koud) de kippendijspiesen waren zolang voor gegaard dat ze droog waren. Wasabi mayonaise is hier blijkbaar mayo met heel veel knalgroene kleurstof.. (helaas zijn ze de Wasabi zelf vergeten) ik zou dit zeker niet aanraden. Wel waren de meisjes van de bediening heel vriendelijk ondanks dat ze me niet konden vertellen of de rose droog of zoet was.

4. Met het gehele gezin heerlijk gegeten. Ook voor glutenvrij een perfect restaurant.
    Sfeer is goed en het geheel straalt rust uit.

5. Nee wij vonden het niks. Geen gebakken aardappelen. Het saladebuffet stelde niks voor alleen wat groenvoer. Het stond gelijk bij de ingang en kapstok je jas waaide er bijna in. Zeer slecht.

6. Heerlijk gegeten. Vooral de proeverijen zijn altijd een aangename verrassing.
    Ik heb de neiging om overal het recept van te vragen.
    Van al de restaurants in Dalfsen, is dit toch wel de beste.

7. J.H. Pieper

Het was weer heerlijk en gezellig. Prima personeel

8. Kim Spies

Net de bedstee verlaten😉Super leuk plekje om te zitten.
    Mooi om de keukenbrigade in aktie te zien, en vooral de rust die in de keuken heerst👍🏻
    De bediening was ook erg aangenaam en vriendelijk, complimenten aan de jongeman die de drankjes aan onze tafel verzorgde, fijn persoon om aan tafel te krijgen, een van nature echte glimlach op zijn gezicht!
    Wij waren aangenaam verrast, zowel door de ambiance,eten, drankjes etc...
    Wij komen zeker terug!

9. Niet zo best. Al diverse keren gegeten bij jullie en altijd goed en lekker. Deze ronde met gasten gegeten en gekozen uit het hoofdmenu. Twee keer varkenshaas en twee keer steak en één keer eendenborst. Wat schetst mijn verbazing?! Voor de 5 vowassen personen kwam er een soepkom vol met patat en een stuk of 10 sperzieboontjes in een schaaltje! Op mijn vraag of dat alles was, was het antwoord "ja". Thuisgekomen en nagedacht: Als je dan 3 gasten uitnodigt in een goed restaurant dan schaam je jezelf toch wel als dit gebeurd.

Telefoontje gepleegd en het zeer sobere verweer was: "Mijnheer, als wij meer op tafel zetten wordt het toch maar in de afvalbak gegooid, dus laten we het maar bij een bakkie frites (menu van ong. € 30.=) U had gerust nog een bakje frites erbij kunnen bestellen, had u het maar gezegd!"

Je verwacht toch dat je voldoende te eten krijgt en zeker als je met gasten gaat eten die je een goede indruk wilt meegeven. Mijn advies: Kijk vooraf goed op de menukaart voordat je besteld, dan kun je zo'n teleurstelling voorkomen.

10. Heerlijk gegeten in een hele sfeervolle ambiance, met top bediening.

Ik ben heel erg fan van het concept van een menu voor een vaste prijs, met een hele mooie menukaart. Kon niet kiezen gewoon. Vandaar dat we de volgende avond weer zijn gegaan om nog meer lekkers te proberen.

Een aanrader!

11. Heerlijk gegeten, keuze genoeg. Bediening is erg vriendelijk en de de ruimte gezellig. Wij komen zeker terug! Prijsverhouding is keurig, 3 gangen menu voor 31.50, dat vindt je niet vaak met deze goede kwaliteit!

12. Super gegeten, van voorgerecht tot nagerecht alles voortreffelijk. Ook de bediening was super. Bedankt voor de fijne avond

13. Wij hebben hier ons trouwfeest gevierd. Ook het kerstdiner en paaslunch hebben wij hier mee mogen maken. We komen ieder jaar op onze trouwdag hier eten. Toprestaurant, eigenaren erg vriendelijk! Heerlijke gerechten. Punt van kritiek is de saladebar. Die is echt beter geweest en moet echt een punt van aandacht zijn. We komen snel weer!

14. Heerlijk gegeten gisteren.
    Mooie locatie, fijne bediening en zeer goede keuken.
    Komen hier zeer zeker weer.
    Aanrader!!

15. Prima kwaliteit/prijs verhouding
    Eerlijke producten op een 'no nonsens' manier bereid.
    Deze kwaliteit kom je helaas niet vaak meer tegen.
    Dus bij het Asje moet je zijn!

16. Robert Lans

17. B 144 punten

Heerlijk gegeten. Goede bediening en een gezellige sfeer. Beetje prijzig misschien maar je bent echt een avond uit.

18. Erg goede en vriendelijke bediening, ze nemen de tijd voor je. Lekker rustige avond gehad, alles op z'n tijd. Goede porties, precies genoeg gehad. Fijne ambiance en zou hier zeker weer komen!

19. Verblijvend in Buitenplaats Gerner vanavond hier gegeten met mijn partner. Goede carpaccio gehad. Biefstuk goed, alleen de saus paste hier niet bij. Te veel kaneel en kunstmatig, alsook de spinazie. Koffie met likeurtje bleek een soort Irish coffee. Wij dachten apart koffie en likeur te krijgen.

De bediening was goed. Saladebar teleurstellend. Niet aangevuld en geen sla, maar overwegend rauwe prei en bleekselderij. En bonensalade.

Wij vonden de prijs/kwaliteit niet oké en zouden geen tweede keer gaan.

20. Martin van het Land

Tijdens ons bezoek aan Dalfsen hier gegeten, drie gangen a la Carte vaste prijs. Kwaliteit van de gerechten, geweldig. Mijn biefstuk op houtskool gebakken heerlijk. Bediening snel en ontzettend vriendelijk, de ligging van het restaurant heel idyllisch evenals de mooie inrichting.

21. Een aanrader. Sfeer is goed tot zeer goed. Bediening goed, je wordt niet vergeten. Eten is voor fijnproevers zeer goed te noemen en zeker van een hoog niveau. Prijs is goed.

23. Jean Paul Murris

Na kerst gegeten in dit restaurant, snelle en vriendelijke service. Heerlijke hertenbiefstuk en een smakelijk dessert.

24. Wat een fantastisch kerstdiner! We hebben heerlijk gegeten en alles was perfect. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert alles van grote klasse! Attente bediening en perfect gastvrouwschap!

25. Mooie lokatie,gezellige sfeer. Organisatie, eten en drinken matig:

1. Slechte huiswijn!
    2. Muziek te hard, later werd het beter.
    3. Na het voorgerecht 2 uur moeten wachten voor het hoofdgerecht.
    4. Soep veel te vet.
    5. Bediening onprofessioneel.
    6.Biefstuk, zeker bij 4 personen moest het terug omdat het compleet rauw was.
    7. IJsdrankje tussendoor, smakeloos zoet.
    8. Kreeg een indruk van een hoop jonge lui die een bijbaantje hadden.
    9. Saladebar deed me denken aan de menza (als student kon je daar goedkoop eten).

26. Gerrit Jan

Het eten hier is van constante, goede kwaliteit. De chef lijkt nog jong, maar presteert boven verwachting goed. Het team is verder heel attent en alert. En de biefstuk hier is de beste uit de hele regio! Wij komen hier graag terug, ook met de kinderen.

27. Fantastisch eten kun je hier! By far het beste restaurant in Dalfsen. Voor nog geen €30,- krijg je een driegangenmenu met daarin heerlijke gerechten. Tevens een fijne ambiance en erg goed personeel. Echt een aanrader.

28. Wezen fietsen in Dalfsen en het asje als tip gekregen. Een goede tip. De koks werken midden in de zaak en dat is leuk om naar te kijken en de geur ervan maakte me hongerig. Hebben er heerlijk gegeten en ik zou Dalfsen en dit restaurant zeker aanraden.

29. Mijn man en ik waren voor 14 dagen weer in Dalfsen. En natuurlijk hebben we weer bij Auberge 't Asje gegeten.
    Wat een voortreffelijk restaurant, heerlijk eten en uitstekende bediening. Jammer dat we niet zo iets hebben in Zoetermeer.
    Hopen volgend jaar weer terug te komen. Succes verder en tot ziens.

Eén vorige recensie
  30. Edwin de Groot

Heerlijk eten, mijn biefstuk kwam van de houtskool grill! Bediening vriendelijk en vlot. Ik kom hier zeker terug

31. Heerlijk gegeten. Prachtige locatie, gezellige sfeer en super lekkere gerechten. In een woord: top!

32. Weer heerlijk gegeten!! Echt een aanrader. We hebben ons trouwfeest ook bij 't Asje gehouden en ook dat was top. Geweldige service, heerlijk eten en in overleg kan er veel.

Eén vorige recensie
  33. Zondag heerlijk gegeten, het stentor menu lekker mals vlees goed bereid ook de bijbehorende broodjes en sauzen mooi geserveerd. De bediening erg vriendelijk, bij aankomst stond al een mevr bij de deur ons te begeleiden naar een tafel.

34. J.C.L. Hanson

11 augustus '13,

wij hebben gisteren ons 25-jarig huwelijkfeest gevierd o.a. met een diner bij deze auberge. Deze eigenaren en hun staf voelen voelen feilloos aan hoe het dient te gaan in de horeca. Bij hen voel je je op je gemak, een super service, een fantastisch goed diner ( echt geweldig), een optimale timing, echt in alle opzichten enorm goed! De locatie is ook geweldig en ook bij de voorbespreking bleek de professinele, maar zeer klantvriendelijke benadering. Zelden in de horeca zulke prettige mensen ontmoet. Een groot compliment verdienen zij!
    Terugkomen doen wij zeker.

35. Afgelopen woensdag besloten wij weer eens uit eten te gaan bij 't Asje, en wat hebben wij genoten!

We werden vriendelijk begroet door de bedieningsmedewerkster, en kregen een leuk plekje aangewezen. Gekozen voor de mixed grill van de vis, erg lekker! Er werd meerdere keren gevraagd of alles naar wens was, en dat was het zeker!

Personeel is vriendelijk, eten is heerlijk... Een echte aanrader!

36. Dat is nu gastvrijheid: als je om 21 uur binnen komt en het restaurant leeg is een volledige en heerlijke maaltijd geserveerd krijgen. Dat konden we niet van alle restaurants in Dalfsen zeggen... Top !

37. Gerrits

38. 4 x gegeten in november. Prijs, kwaliteit is goed. Eerste avond wat problemen met de nagerechten, (bevroren en te koud). Dit wel aangegeven. Bij volgende avond werd hier ook uitleg en excuses voor gemaakt. Deze avond alles perfect. Laatste avond buiten de kaart om een heerlijke tournedos van het streekrund ( een heerlijk maar wel fors stuk). Kortom alles bij elkaar meer dan voortreffelijk, en gezellig druk. Bediening af en toe wat te snel.

39. J. Van der Burg

Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant met een heel bijzondere open keuken in het midden waar je alle koks aan het werk kunt zien en wat zijn ze rustig ook al was het druk! Wij hebben heerlijk gegeten je kon proeven dat alles huisgemaakt en vers was en dat voor zo'n prijs. Tevens waren de dames en heren in de bediening erg attent en correct wij hebben dit als zeer prettig ervaren.
    Wij komen graag terug en vonden het wel een recensie waard!

40. Gerrit Holstege

Overheerlijk gegeten afgelopen avond in 't Asje. Echter, de bediening laat veel te wensen over, rommelig en ongecoordineert, ongestructureert. Het kwam onprofessioneel over. Iets meer gastvrijheid had ik aangenamer gevonden. Maar wellicht ben ik ietwat te kieskeurig

41. Gewoon een gezellig, sfeervol restaurant met een superkeuken!! Altijd genieten van de heerlijke gerechten van Bennie en z'n keukenbrigade. Attente, leuke bediening.
    Hopen nog vaak te mogen komen.

Johan en Jannette

42. Gisteren wederom heerlijk gegeten bij 't asje! Leuke nieuwe kaart, zeker een aanrader.

43. We hebben hier vanavond met onze 2 dochters van 5 en 7 gegeten en het was werkelijk heerlijk. Heerlijk eten, goede service, leuke gerechten voor de kinderen, aan alles was gedacht. We waren echt een avondje uit en dat is met onze dochters in een restaurant lang niet altijd mogelijk!
    Kortom: absoluut een aanrader als je lekker wilt eten voor een hele goede prijs!

44. Mtramper

vandaag bij 't asje gegeten, ik zelf had een budget in ogen en probeerde met de gastheer en gastvrouw iets moois van te maken de gastheer vertelde mij dat ze wel iets konden doen voor ons, we kregen een pepersteak met een rosé wijn, en een lekkere granddessert met een mousserende dessert wijn,
    mijn complimenten aan dit restaurant ik zelf woon in Zeeland en ben zelf actief in de horeca, maar de service zoals deze heb ik nog niet vaak gezien en het eten smaakte ook heerlijk, als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug!.

45. Dit was onze tweede keer bij het asje en daar gaat zeker een derde keer komen. Leuk dat het nieuwe restaurant gedeelte dezelfde gezellige sfeer heeft als vroeger. Het eten en de wijntjes hebben ons goed gesmaakt en deze avond was de rit vanuit Tukkerland meer dan waard!

46. Joop Visser

47. Wij waren al sinds enige tijd van plan bij 't Asje te gaan eten, maar het kwam er steeds maar niet van. Tot vandaag... En we waren blij verrast. Het eten was heerlijk, de prijs redelijk en de service uitstekend. Echt een aanrader als je in de omgeving van Dalfsen woont of hier op vakantie bent. Veel gerechten worden op de grote steenkoolgrill midden in het restaurant klaargemaakt en dat komt de smaak van vlees en vis echt ten goede. Dit restaurant verdient een bezoek!

48. Wim en Marjan

Het was een geweldige ervaring op bij jullie te komen eten. We waren voor een midweek op vakantie en hadden niet zulke hoge verwachtingen. We moeten toegeven dat we in Zeeland nog nooit zo lekker hebben gegeten. De kinderen hebben genoten van het kindermenu met fruitspiesjes. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Een echte aanrader!!

49. In een woord geweldig!
    Vriendelijk personeel en erg lekker eten.
    De kok bakte de biefstukken in het restaurant, was erg leuk om te zien, en ze waren perfect gebakken.

50. Heel lekker eten, heeft me echt verrast! Ik kom zeker terug !

51. We hebben hier nu twee keer gegeten. Twee keer een verschillende menukaart, leuke kaarten met gerechten voor elk wat wils. Zelf ben ik geen toetjes mens maar de rest van de familie vindt ze overheerlijk. Veel afwisselender en verassender dan een ijskaart. (we kregen spontaan het recept van de kok)
    Het eten smaakt heerlijk, de bediening is attent, de sfeer is gezellig. Zicht op de kok die het vlees bereid. Ook verrassend maar makkelijk.
    Een echte aanrader
    Frederike

52. Perfect gegeten, ook met kinderen goede gerechten en perfecte bediening. Alleen de groenten die bij de hoofdgerechten geserveerd worden mogen wat creatiever.

53. Janny den Dulk

Het is een gezellig restaurant. Heerlijk eten, prima bediening en gastvrij.

Dit restaurant is een een grote aanrader om er te eten.

We komen zeker terug.

Succes verder.

54. proever0121

Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening, mooi terras.

55. Al een aantal keer bij het Asje gegeten. Heerlijk eten, heel gezellig en prima bediening! Zeer tevreden!

56. Vorige week hier gegeten met 5 personen (internationale zakenpartners), iedereen positief over het uitgebreide keuzemenu.

Prettige bediening. Perfecte kwaliteit/ prijs verhouding.

Wij komen hier inmiddels voor de achtste keer.

Elk kwartaal nieuwe kaart. Ga zo door.

57. Zelfs 2 x achter mekaar daar gegeten, ja soms loopt dat zo.

Maar het is gewoon goed eten, nette bediening wat ook erg belangrijk is.

Erg tevreden.

58. Heerlijk gegeten, kan precies aangeven hoe ik het graag wil hebben, kinderen konden mooi buiten spelen... Dat geeft de ouders ook wat ruimte.

Goeie sfeer, nette bediening.

Prijs/kwaliteit is goed.

Goede aanwinst voor Dalfsen.

59. We hebben heerlijk gegeten, het was niet erg druk maar niet minder gezellig. Genoeg privacy en goede bediening.

60. Diego van Gogh

Zelf eet ik vaak buiten de deur en schrijf enkel een stuk als mij iets erg goed is bevallen. In het geval van dit restaurant kun je dat wel stellen. Het restaurant ligt erg mooi in het bos en de uitstraling spreekt mij erg aan. De verse produkten en hetgeen wat je krijgt voor de prijs is helemaal met elkaar in verhouding. Vooral de verse frietjes zijn een leuke verrassing.

61. We hebben dit restaurant ontdekt toen we in deze omgeving op zoek waren naar een woning.

Inmiddels hebben we er al een aantal keren gegeten.

De bediening is heel erg vriendelijk.
    Bij mooi weer zit je heerlijk op het terras voor het restaurant.

We vinden de prijs/kwaliteit verhouding heel erg goed.

De kaart wordt regelmatig vernieuwd en er staan heerlijke gerechten op.
    Als toetjes liefhebber kom ik helemaal aan mijn trekken.

62. Erg prettige ervaring gehad hier in dit restaurant heerlijk eten en prettig sfeertje de kok staat achter het fornuis je eten klaar te maken midden in het restaurant en dat ruikt lekker!

Hier kom ik zeker een keer terug!

63. Wij hebben heerlijk gegeten, lekkere huiswijn trouwens! Prettige bedienend personeel en fijne ambiance dat doen we zeker nog een keer!

64. lekker, als er niet dubbel geboekt is

65. Bianca Borg

Erg mooi en warme ambiance, heerlijk gegeten en erg gastvrije bediening.
    Gewoon heerlijk!