Restaurant 't Oelnbret in Dalen

Sfeervol, genietend in de boerderij van onze a la carte

WELKOM

Restaurant ’t Oelnbret, een begrip in de omgeving door de uitstekende ambachtelijke keuken, gastvrije bediening en steeds wisselende menukaart. Kwaliteit en service, verrassende en vernieuwende aspecten staan voorop. Dit alles in een boerderij van 1835 tegenover de kerk in het centrum van Dalen. De juist uitstraling voor sfeer, warmte en gezelligheid.

Naast ons à la carte restaurant serveren wij de lunch voor zowel de zakelijke markt als particulieren en toeristen.
De keuken is van 12.00 uur tot 21.00 uur geopend, van dinsdag t/m zondag, ’s maandags gesloten.

5. Betalen Visa Master Card pin

1450219067 85
1484197963 84

1. Harma Ebes

1 punt
  2. Zeer goede keuken, erg goed gegeten.

3. Nicola Naudé

Na een stressvolle dag kwamen wij om 10 voor 9 nog binnen terwijl de keuken om 9 uur sloot. Dit was geen probleem met het restaurant. Vervolgens kwamen wij nog met de vraag of er nog een bord eten meegenomen kon worden voor de 3e persoon die laat pas aan zou komen. Ook dit werd prima verzorgd, en kregen wij zoals aangegeven om kwart voor 10 mee. Wij waren verbaast dat dit allemaal nog mogelijk was en gedaan werd, maar enorm blij!

Daarnaast was het eten ook snel klaar en ontzettend lekker en de bediening aardig, behulpzaam en oplettend.

Als wij weer in Dalen komen, zullen wij zeker weten weer naar dit restaurant gaan! En raden wij iedereen het ook zeker aan

4. Heerlijk gegeten, eerst buiten, maar vanwege de kou konden we zonder problemen naar binnen verkassen. Prima eten!!

5. Vanuit Limburg een groet, heerlijk gegeten, ook vegetarisch, en het dessert overheerlijk... Als we niet zo ver weg woonden... dan wist ik het wel

Vriendelijke groet

6. Peter Krijgsman

Wat een fijn restaurant.
    Goede professionele bediening.
    Lekkere goede keuken met goede verse producten, met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

7. He he, eindelijk een goed restaurant. Heerlijke soep, heerlijk vlees. Ook voor de kinderen (5 & 7): de keuken kan zich goed aanpassen aan de wensen van de kinderen.

8. Vorige week hier met de familie gegeten! In 1 woord: Fantastisch! De borden waren warm en keurig opgemaakt, de cuisson van de zeeduivel was perfect! Professionele en attente bediening begeleid met een breed assortiment aan topwijnen.. Kortom een echte aanrader.

9. 2 weken terug heerlijk uit eten geweest bij 't Oelnbret in Dalen! Heel gastvrij en heerlijk gegeten, vooral het voorgerecht was heerlijk! Gemaakt door een kok in opleiding rond de 17 jaar zei onze gastheer! Super! Verder vonden wij de wijnen wel wat aan de prijzige kant, maar voor de rest was alles prima! Groeten Jolanda

10. Wij hebben hier dit weekend heerlijk gegeten. De sfeer is geweldig en de bediening was enorm vriendelijk en behulpzaam.

11. Spontaan het plan opgevat om in ons dorp naar 't Oelnbret te gaan. In een gezellige sfeer meer dan verrukkelijk gegeten. De borden met zorg opgemaakt, het eten van hoogstaande kwaliteit. Kortom, een restaurant om trots op te zijn.

12. Zo netjes als het van buiten en binnen er uitziet zo slecht is het eten, voor zoontje poffertjes besteld en voor ons varkenshaas. Kregen half gare poffertjes. Na aangeven nieuwe gekregen, maar waren ook niet te eten. Wij kregen varkenshaasje met een beetje diepvries groente en een puntzak patat waar wij met twee man van moesten eten. Betaal dus voor een varkenshaasje met halve puntzak patat en een lepel diepvries groente € 15,00 per persoon, nee geen aanrader.

13. 's middags hebben we even wat gedronken en gereserveerd voor de avond. Wat een teleurstelling! We hadden gereserveerd om 19.00 uur en om 20.30 kregen we onze mosselen. Dat we daar zo lang op hebben moeten wachten!! Ze waren erg onder de maat. Maar wat ons nog het meeste stoorden was het feit dat toen we hier iets over zeiden, men totaal niet openstond voor onze klacht. Het was druk zei men. Het terras was aardig gevuld maar binnen zat nagenoeg niemand!! We werden vervolgens gewoon genegeerd. Dit was eenmaal maar nooit meer!!!

14. Vandaag met zijn 2-tjes een 3 gangen menu gehad. Zag er van buiten erg goed uit en de rest maakte het helemaal waar. Goeie bediening, niet te lange wacht tijden, alles perfect. Eten was helemaal super! Was het eten maar overal zo goed. Ook belangrijk is dat het nog betaalbaar is.

Eind conclusie: Echt een aanrader voor iedereen!! Ook voor de mensen van Center Parcs. Dit is met de auto nog geen 5min en echt een stuk beter en nog eens goedkoper dan op het park.

Wij gaan zeker nog eens terug.

15. Zaterdag 27 oktober
    Tafeltje gereserveerd.Waren best nieuwsgierig met in ons achterhoofd de laatste recensie. De tafels waren behoorlijk bezet. Maar alles behalve amateuristich gedoe. De bediening was vriendelijk en attent. Heerlijk gegeten. Ondanks de drukte werden we vlot bediend, zeker een aanrader.

16. Zondag 21 oktober hier gegeten
    Vaker gedaan in verleden maar zeker niet meer in het heden
    Wat slecht geregeld allemaal.
    Lang wachten , foute bestellingen, slechte oplossingen.
    Verdiende geen schoonheidsprijs allemaal
    Het leek ons alsof ze er niet stil bij hadden gestaan dat er
    Schoolvakantie is.
    Het restaurant waar wij zaten zat half vol en de lounge was vol gereserveerd begrepen we. "Erg druk" werd gezegd door bediening.
    Hier moet beter op in gespeeld worden.
    Vorige keren was het goed maar dit maakt echt alles kapot.
    Wij komen niet meer terug.
    Dit was een regelrechte amateuristische aanfluiting.

17. Paulien b

Vanavond Ontzettend genoten van een 4-gangen verrassingsmenu inclusief wijn!
    Beter dan het 2-sterrenrestaurant waar we laatst zijn geweest! Hier krijg je geen spijt van! Maak hier een gezellIg avondje uit van en geniet!!

18. Altijd lekker, verzorgd en goede sfeer. Vast adres voor ons.

19. We hebben hier afgelopen weekend gegeten. We aten de tournedos en de lamsrack/filet. Beiden waren heerlijk en perfect gegaard. Het vlees smaakte lekker mals en de groenten die erbij zaten sloten er prima bij aan.
    De rabarber bij het hoofdgerecht was een echte verrassing, wat een smaaksensatie!
    De prijzen zijn misschien iets meer dan in een eetafe, maar absoluut de moeite waard.

20. Fam. Hassing

Met zes volwassenen en een baby heerlijk gegeten. Wij kregen een aperitief in de lounge. Vervolgens hebben wij ons verplaatst naar het restaurant. In het restaurant hebben we het hoofdgerecht gehad, wat heerlijk smaakte. De hertenrug, tournedos en snoekbaars smaakten buitengewoon. Ten slotte nog een toetje gehad van ijs en koffie. Dit was eveneens prima verzorgd en smaakte wederom uitstekend. De bediening was vriendelijk en attent. Oftewel wij hebben hier heerlijk gegeten en 't Oelnbret is zeker een aanrader!

21. we zijn donderdag 15 sept bij te gast geweest met 4 volwassen en 2 kleine kinderen. Het heeft veel te lang geduurd met de servering van alle gerechten. Dit hebben we wel aangegeven vantevoren..
    Verder was De T-Bone steak erg rauw ,die medium gebakken was gevraagd, Het eten was snel koud en het personeel kon wel eens eerder vragen of alles naar wens was of er voldoende was.Achteraf nabedienen was niet zo succesvol wegens de andere gerechten die koud zijn.
    De presentatie van diverse gerechten (vissoep, uiensoep) en het hoofdgerecht zag er prima uit. smaakte ook goed. De nagerechten vielen o.i wat tegen.

22. Heerlijk gegeten hier met z'n 2tjes. Ik had varkenshaas met zalm en deze was super. Bediening was ook prima, zou er zo weer eten.

23. Een heerlijk avondje. Het verrassingsmenu en het wijnarrangement gekozen. Echt fantastisch. We hebben genoten.

24. In een woord geweldig.

Twee weekjes geleden hier gegeten met 6 man, en allemaal hebben we er super van genoten.

25. OP 1 juli heb ik hier samen met mijn dochter uitstekend gegeten. We zaten in de mooie achtertuin en het eten was van uitstekende kwaliteit. Ook de hoeveelheden en variaties in groente zijn in dit restaurant erg goed. Kortom voor herhaling vatbaar, ook al komen we uit Brabant.

26. Prima restaurant. Goed eten, vriendelijke bediening, nette prijzen. Binnenkort maar weer eens aan gaan ;-).

27. Fantastisch restaurant met een prachtkaart, goeie bediening, goeie huiswijn en veel extra service. Wij hadden hier geboekt voor 8 personen omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren. De Oelnbret was er mede verantwoordelijk voor dat de avond zeer geslaagd was. Alle vis en vleesgerechten waren origineel en zeer smakelijk. Kom er graag nog eens terug!

28. Jammer, maar viel tegen, laatst wezen eten met 5 personen.

Het voorgerecht met rundervlees was veel te dik gesneden, geen doorkomen aan.

De rest was wel ok, maar houdt niet over, beetje weinig eten voor veel geld.

Ik kijk voortaan even verder, was daar anders gewend.

29. janna en wim

1e Kerstdag gegeten bij dit ge-wel-dige restaurant.

Alles super, geen enkele fout, super personeel.

30. Fam Stoffels

Op vakantie in Centerparcs geweest. Dit restaurant ligt er vlakbij en we zijn er bij toeval terecht gekomen. Echt heerlijk gegeten! De bediening ontzettend aardig en het eten top! We zijn er zelfs nog een keer naar toe gegaan die week. Echt een aanrader.

Achter in de tuin stonden ook nog 2 schommels en wat dieren,.
    Erg leuk dus als je kleine kinderen bij je hebt.

31. Samen wat te vieren, een tafel geboekt in 't Oelnbret. Wat hebben we genoten van het verrassings menu, een heerlijke variatie van gerechten met een perfecte smaak. Dus alle lof voor de mensen in de keuken en de vriendelijke bediening.

32. koen snijders

Een fantastisch restaurant met veel mogelijkheden, heerlijk eten en een mooie wijnkaart, mijn vrouw dronk de 'whispering angel', alleen de naam al. Heerlijke asperges en een mooie ambiance en de tuin helemaal niet vergeten.

33. deze zomer gegeten in dit restaurant, heel lekker! vooral hun menu-suggestie viel bij ons in de smaak ! We komen hier zeker terug als we nog eens op vakantie zijn in het gezellige Dalen.

34. Op donderdag 4 september met 2 volwassenen en onze dochter van bijna 2 gegeten bij 't Oelnbret. Bediening was keurig, alle gerechten waren goed verzorgd en smaakte lekker. Jammer dat we niet in de omgeving van dit restaurant wonen!

35. Henry Tecla

Hebben er ons 25 jarig huwelijk op 7 okt gevierd wij en onze gasten hebben heerlik genoten van het heerlijke 3 gangen buffet komen zeker weer groetjes de chaufeur/slager en bedankt

36. Wij hebben hier al vele keren heerlijk gegeten zowel bij de vorige als bij de huidige eigenaar. Van de negatieve ervaringen in onderstaande recenties hebben wij nog nooit iets gemerkt. Ook aan te bevelen zijn de theater/consert diners.

37. Als ik een 1 voor bediening zou willen geven dan had ik dat gedaan! Afspraak om kwart voor 6, 4 personen, 2 kindermenu's en 2 viergangenverrassingsmenu's. Door, na onze mening, zeer slecht management (boek de tent maar vol!) zaten we om 8 uur nog te wachten op ons hoofdgerecht, er waren 2 gezelschappen van 16 en iets van 24 personen. Géén excuses voor lange wachttijd, alsof het onze schuld was dat wij een verrassingsmenu hadden uitgekozen. We hebben na reclamatie besloten om na het hoofdgerecht maar naar huis te gaan (we hadden ook niet echt meer honger en zin om nog langer te blijven)en zelf een lekker kopje koffie met bonbons en ijs te maken. Héél gezellige afsluiting!! Jammer, we wonen in de buurt maar gaan voorlopig toch maar ergens anders uit eten!

38. heerlijk gegeten, bediening kwam onzeker en zenuwachtig over. Prettige sfeer. Zeker de moeite waard om nogmaals te komen

39. Harrie

Kwaliteit van de keuken bijzonder hoog en na de interne verbouwingen in 2006/2007 heeft het restaurant nog betere uitstraling en sfeer gekregen, dan dat het al had. Superklasse !