Restaurant De Baander in Dalen

1319775589 74
1408431961 76
1422071402 82

1. Fam turksema

We hebben heerlijk gegeten het aanbod wild op de menukaart is zeker een aanrader. De sfeer was goed. De bediening was zeer attent en servicegericht. We komen zeker vaker eten.

2. Vanmiddag lunch gegeten soep was goed, gehaktbal brood was een stuiterbal met geen smaak en zelfs geen boter bij de droge boterham.

3. cleppe jacques

Erg lekker gegeten. Drenthe en fietsen is de maks. In de baander mosseltjes gegeten op zonovergoten terras, veel sfeer en perfecte bediening. Erg leuk, verrassend en aangenaam. Bediening was uitermate attent en t was fijn er te zijn. Jacques en Anita

4. Prima voor elkaar. Om half 6 gereserveerd, ik kreeg gelijk een melding van de bevestiging. Goed restaurant, goede service, en goed eten.

5. Vanavond wezen eten bij "De Baander" in dalen. Samen met mijn vriend. Maar wauw... De sfeer en het eten is geweldig! zeker een aanrader voor iedereen. De bediening was vriendelijk en snel. De gastvrouw die ons de hele avond heeft bediend, was vriendelijk, beleefd en zag er verzorgd uit. En daar mag soms echt wel wat van gezegd worden. :)
    We hebben genoten van onze avond!
    Dankjulliewel.

6. De Griekse salade bleek nagenoeg smakeloos te zijn. Bleek tevens gegarneerd met kleine koemelk kaasblokjes en herkenbaar vanuit de voordelige supermarkt. De bestelde kalfslever bleek varkenslever te zijn. Nog vervelender was dat de lever half rauw bleek. De frites leken te kort gefrituurd, de gebakken aardappels bleken slechte aardappels tussen te zitten. De lof met ham inclusief smakeloze kaas uit de oven smaakte waterig en was evenzeer kansloos. Wat betreft de niet bestelde varkens lever stelde men voor deze nog een verder kansloze afstraffing te geven door na te verhitten in de oven, echter daar bedankte ik feestelijk voor. Om het niet al te moeilijk te maken vroeg ik maar een schnitzel en kreeg ik tot mijn verbazing idem garnituur erbij geserveerd die afgevoerd was bij de mislukte lever. Was zo sprakeloos dat ik vergat mijn nog bebloede mes in te leveren. Kaarslicht zag men niet zitten aangezien het buiten nog te licht was, ten minste zo gaf de bediening aan. Kortom de fabrieksmayonaise en zoals gebruikelijk tegenwoordig in een vingerhoedje leek mij nog het meest aan de veilige kant. Een mooie, overigens schone zaak maar bleek de kwaliteit en de ambiance ver te zoeken. Aangezien het mijn vrouw' s verjaardag betrof hebben wij de benodigde diplomatie maar in acht genomen maar voelden wij ons behoorlijk gepakt.

7. Bediening verschillend in kwaliteit.
    Een dame was erg vriendelijk. Eigenaresse loopt opdringerig rond. Andere dame in de bediening zeer onvriendelijk en kortaf.
    Ierse en Australische biefstuk heerlijk, evenals de bijgerechten.

8. Eten prima, genoeg voor iedereen, bediening ook vlot en netjes, maar een feestje houden op deze plek zou ik nooit aanraden. De muziek was vooral een bastoon, geluidsboxen die niet allemaal op orde waren (krakend geluid) De stoelen wiebelen omdat de poten er losjes onderzaten/zitten Het damestoilet was nergens te vinden (pas na vragen ergens achter gevonden), bij de damestoilet zat de klink los in de deur. Alles zag er verlopen uit (bar vol met krassen en weinig verf, blad bar liep te ver over de bar heen, krassen op de muur, kale plekken enz.).
    Bovendien zitten er overal vloerovergangen met kleine rot drempeltjes.
    Het is hokkerig uitgebouwd en niet meer van deze tijd.
    Als je buiten komt via de voorkant donder je bijna zo de stoep af vanwege een drempel die in donker gehuld is.
    Allemaal meegemaakt in de zaal achter het restaurant met een feestje. Voor mij geen Baander meer in Dalen, sorry voor de uitbaters, maar het kan echt beter.

9. Vrijdagavond gegeten met een groep, bij reserveren melding gemaakt van 1 persoon glutenvrij. Vergeten door te geven aan de kok.
    Snel wat vlees bij mekaar geraapt als voorafje, gevraagd naar soep nooit antwoord op gekregen.
    De bloemkool was door gekookt en flauw, net als de prei. Een toetje niet gezien.
    Er was veel lawaai van andere groepen die er ook waren.
    Al met al een flop.

10. Super gegeten. Spareribs zijn echt aan te raden. Gastvrouw is héél vriendelijk. Bediening ook. Kleine kaart voor kinderen. Top. Genoeg groenten erbij. Leuk sfeertje. Echt een aanrader.

11. Met 4 personenen subliem gegeten. Alles heerlijk op smaak en overal aandacht en liefde ingestopt. In een woord top!!!!

13. Leuk sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening en niets is teveel gevraagd. Complimenten aan de kok. Heerlijk gegeten. Toiletten schoon.

14. We waren met 7 mensen en iedereen vond het eten verrukkelijk. Ik zelf heb nog nooit zulk lekkere malse spareribs gegeten. We kregen ook nog van het huis een klein hapje, ook heerlijk. Echt genoten!
    De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Echt waar voor je geld.

15. Super heerlijk gegeten!! Echt een aanrader, het ziet er allemaal erg verzorgd uit! Erg vriendelijke bediening!

16. Gisteren hebben wij hier gegeten. In een woord |GEWELDIG.
    Zowel het eten, drinken en bediening.
    Wij komen binnenkort weer.

17. Het eten is prima maar de bediening is slecht en dan met name de gastvrouw. Ze is nors en onvriendelijk waardoor er toch een nare sfeer ontstaat. Daarnaast is een hond in het restaurant uitgebreid aaien en daarna de tafel ernaast uithalen en serveren zonder handen te wassen sowieso not done. Desalniettemin waren de spare ribs heerlijk.

18. Wij hebben vanavond ter gelegenheid van de 85ste verjaardag met 13 mensen uit onze familie bij jullie gegeten en wij vonden de bediening en het eten en drinken bij jullie gewoon goed.

19. Bea Anker

Vandaag met 7 personen fantastisch gegeten bij De Baander. Enthousiaste uitleg over de wijnen. Het personeel is spontaan en behulpzaam. Het eten lekker en dat gold voor alle gerechten! Het is een gezellig restaurant, mooi verbouwd en ingericht. Pluspunten voor de toiletten: ruim en schoon en zelfs met verse bloemen en kaarsjes. Een aanrader!

20. wij hebben deze week genoten van het eten wat wij hier kregen,klasse en de vriendelijkheid in top.
    wij komen zeker nog eens weer.

25 oktober 2012

21. Afgelopen zondag (21/10) hebben wij hier, tijdens een weekend Huttenheugte, gegeten. Echt een super restaurant! Het is compleet gerenoveerd in een hele leuke & rustgevende 'Rivièra Maison' stijl. Het eten was ontzettend lekker! Er worden andere groentes geserveerd dan men waarschijnlijk gewend is. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wanneer je hier wilt gaan eten, bel en reserveer voor een plekje in de serre. Veel eet plezier dit is echt een aanrader!

Restaurant De Baander; Bedankt voor de smakelijke afsluiting van ons weekend Huttenheugte!

22. Jacqueline van Reijmersdal

Dit is niet het enige restaurant waar je je achteraf als vegetarier nogal bekocht voelt.
    Mijn gerecht was spaghetti met spinazie in knoflookroomsaus met champignons.
    Er werd een enorme dekschaal met spaghetti gebracht,bovenop een hoeveelheid (diepvries?( spinazie met een romige substantie en ook wat champignons. Als bijlage zou bij elk gerecht salade geserveerd worden, echter ik kreeg een bakje (overigens heerlijke) rabarber. Rabarber past echter totaal niet bij het gerecht. Als toetje was het lekker.
    Wat me stoort is dat een vegetarier niet voldoende eiwitten (vleesvervanger) in zijn maaltijd krijgt zodra men een restaurant bezoekt.
    Mijn tafelgenoot had schnitzel besteld en kreeg voor hetzelfde (of lager) bedrag een enorme hoeveelheid aan bijlagen. De prijsverhouding tussen de gerechten is totaal zoek.
    Omdat ik enorme trek had heb ik flink gegeten van het gebodene en heb nog groenten genomen van de bijlagen die mijn tafelgenoot kreeg.
    Jammer dat koks zich niet serieus verdiepen in een vegetarisch menu. Maar dan alsjeblieft ook niet de zo afgezaagde geitenkaas met honing.
    Ik wens u veel inspiratie. Wees creatief, u hebt altijd alle middelen in de keuken, zeker weten!! Succes gewenst.

23. Timo Visser

Echt heerlijk gegeten van voor tot nagerecht. Ideaal als je weekendje Huttenheugte doet, een echte aanrader. Wij gaan volgende keer zeker weer.

24. Nog nooit zo slecht gegeten! En wij gaan vaak uit eten en zijn heel wat gewend, maar dit slaat alles! De Grillschotel du Chef was echt bedroevend! Het vlees was helemaal niet gegrild, de ossehaas smaakte naar lever en de kipfilet was net wel/net niet gaar en er zat allemaal vet aan! Daarbij ranzige aardappeltjes die smaakten alsof ze al een aantal keren waren opgewarmd en geen knapperige groente maar gewoon rauw (bakje rode kool en twee roosjes bloemkool) en dat voor 19,75 per persoon! De kok deed niks met onze klacht, sterker nog, hij heeft zich niet eens aan onze tafel laten zien. We kregen van de serveerster nog een kop koffie aangeboden (na discussie met de kok daarover!) maar zelfs die was niet te drinken (koffieautomaten hebben nu eenmaal ook onderhoud nodig!).

25. anneke

Gisteren asperges gegeten. Zeldzaam lekker.

Botermals, we hebben genoten.

Super, wij komen snel weer bij de Baander.

26. Op vrijdag 2011 met 3 personen gegeten. 2x oerhammetje en 1 x vis met asperges. De oerhammetjes waren niet te eten, laat staan de rest (zo uit de steamer). Er is geen enkele moeite gedaan om zowel het vlees als de vis smakelijk te maken.

Wij zijn heel wat gewend en komen ook in mindere restaurants, maar dit sloeg alles.

27. Wij hebben hier vanavond met z'n 8-en gegeten, en we hebben het super naar ons zin gehad!

Het eten was heerlijk, ik had het duo van lam.

Deze was heerlijk mals, aardappeltjes en groente waren goed.

Klein kritiek puntje, ik miste een salade!

Dit is zeker een aanrader!

28. Eten zeer matig.

Spare ribs, droog.

Asperges slap, zalm te droog.

Nee, het kan 10 beter.

29. Goed gegeten met z'n 2en. Schnitzel gehad, was goed voor elkaar, genoeg groente en aardappeltjes. En ook nog eens niet te duur. Zeker een aanrader.

30. Jannes Kleene

We hebben gisteren na een voorstelling van Harm en Roelof met z'n zessen gegeten bij De Baander. Het was voor ons de tweede keer dat we hier aten. Het eten was lekker en de bediening door de vrouw des huizes goed en vriendelijk. De prijs was aangenaam. Over de sfeer kunnen we weinig zeggen want we waren gezien het bijzondere tijdstip de enigen.

We komen hier een volgende keer weer.

31. We troffen het niet vandaag, op basis van de voorgaande recensies veel verwacht. Grootste pluspunt was de bediening, ze bleven vrolijk en attent, maar er waren er gewoon te weinig. Lang moeten wachten (bijna een uur). Gelukkig waren we op vakantie dus was het niet erg.

Het voorgerecht was prima, vooral de proeverij van Drents vlees was goed. Mooie portie. Het hoofdgerecht was knudde. Doorgekookte varkenshaas met een witte substantie dat de saus moest voorstellen.... Toetje daarom maar achterwege gelaten. Mijn partner had tiramisu die vermoedelijk uit de vriezer kwam en inkoop niet meer gekost mocht hebben dan dan 50 cent.
    Niet goed, gelukkig de bediening wel.

32. Ronald de Ruiter

Maandagavond 12 juli gegeten bij restaurant de Baander. Op het terras..helemaal goed. Goede producten, goede en vriendelijke bediening..kortom goed adres.

33. Op 30 juni samen met mijn dochter hier gegeten en het eten was uitstekend. Vriendelijke bediening.

34. Gisteren super gegeten in de Baander, ik had de proeverij van verschillende soorten vlees. Super mooi op smaak en alles tip top in orde. Vooral mijn kalfsentrecote met zwezerik was super. Mijn vriendin had asperges met zalm, heb zelden zo lekkere zalm geproefd. Asperges waren ook super op smaak.

Bediening was ook erg vrolijk, we werden goed verzorgd.

Wij komen zeker een keertje weer.

35. Een weekendje Gees geboekt, en gegeten bij De Baander. Werkelijk overheerlijk. Een gezellig restaurant, prettige bediening. Een kaart met ruime keuze. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Uitleg over klaarmaken van gerechten. Rabarber nog nooit gegeten op deze manier (met o.a. rode vruchten). Warme tonijn op de salade Nicoise, heerlijk. Ook de nagerechten waren niet te versmaden.

36. André Nijhof

Ik heb op mijn verjaardag mijn gezin getrakteerd op een etentje bij de Baander.

Ik kan er erg kort over zijn: werkelijk top! Mooie inrichting, gezellig, prima eten en de bediening is zeer prettig. De gerechten waren met veel passie gemaakt en dat proef je. We hebben genoten, dus een echte aanrader.

Groeten, André Nijhof, Dalen.

37. Wij hebben er 2e kerstdag gegeten. In een woord, het was super. Klasse, ga zo door. Wij komen vaker.
    Groetjes, Jan en Betsy Schonewille.

38. We knapten in eerste instantie af vanwege de slechte recensies. Toch zijn we er heen gegaan omdat we in Coevorden niets leuks vonden. Tot onze verbazing is het er binnen erg gezellig. De bediening is uitstekend en de gevulde varkenshaas is uitmuntend! We vroegen om extra gebakken aardappels en die werden ons helemaal niet in rekening gebracht. Erg fijn restaurant. Als we weer in de buurt zijn komen we zeer zeker terug!

39. Superlekker gegeten met de hele familie, hele goede en vriendelijke jonge bediening.. Kortom een echte aanrader.. Fantastisch!

40. Onze meest slechte ervaring in een restaurant ooit was maandag 21 september bij restaurant “De Baander” in Dalen, met een chagrijnige bediening en een slechte kok die hun opleiding waarschijnlijk hebben gehad bij Fawlty Towers.
    Tijdens ons verblijf in de Huttenheugte was ik jarig en wilde dat met een etentje vieren met de kinderen en kleinkind. Wij bestelden het menu wat op het bord buiten stond en dat was, denk ik te min voor het restaurant. De kippensoep was uit een blik (althans de smaak), de biefstuk was goed en vervolgens de Dame Blanche. Die hebben wij nooit gehad omdat de dienster te druk was met buiten te roken en de kok verdomde om het ijs te maken, ondanks regelmatig verzoek van het blonde meisje, wat overigs wel haar best deed maar ook geen gehoor kreeg in de keuken.
    Dus bij een volgend bezoek aan Drenthe geen bezoek meer aan restaurant “De Baander”

41. fam. Zijlstra

Wij zijn afgelopen week op aanraden van familie bij de Baander geweest. Wij (2 volwassenen en 2 kinderen) werden goed ontvangen. En we hebben er heerlijk gegeten. Voor de kinderen was het ook super, aandacht van het bedienend personeel, ze vonden het geweldig. Een aanrader!

42. Op aanraden van familie met z'n vieren eens gezellig wezen eten.
    Had vooraf deze recensies gelezen, maar vond die wat gedateerd.
    Allereerst de bediening : goed en vriendelijk, goede uitleg en verder attent en uitleg over wat men zoal krijgt.
    Er wordt vaak gevraagd of alles voldoende is.

Over de kwaliteit, heb niet de indruk, dat het allemaal kant en klaar is, in tegendeel, veel verse producten.
    Vanaf het begin tot het eind heel lekker, smaakvol geserveerd. Ongedwongen tot op het eind.
    Klasse.
    En niet op de laatste plaats vanwege het gevoel echt gast te zijn.

43. Superlekker gegeten! Vanaf januari 2009 is er een nieuwe eigenaar en die heeft het echt super voor elkaar! Echt een aanrader!

Lekker eten voor leuke prijzen!

44. Wij zijn afgelopen week bij de Baander gaan eten. In een woord top. Vooraf hebben we de proeverij van diverse lekkernijen en het vis vlees pallet gehad echte dentse gerechten goed bereid. Als hooftgerecht hebben we de sucade gehad die was echt mals! En natuurlijk de overheerlijke spare ribs de beste die ik ooit gehad heb.

We hebben ons prima vermaakt een goed woordje voor keuken en bediening! Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

45. Essined

Vrijdagavond gegeten: De spareribs waren top! De bijgerechten heerlijk. (patat, gebakken aardappelen, rabarber en 2 warme groentes). Leuke gastvrije bediening. Alleen de gebakken bloedworst vonden wij niet zo lekker.

46. 10-01-09
    Naar aanleiding van de vermelding op www.eet.nu/dalen zijn wij hier gaan eten.
    Vanuit ons verblijf van de Huttenheugte.
    Vrijdagavond wilden wij hier eten, eerst om 5u wilden w reserveren, maar het bleek dat ze een besloten gezelschap hadden die avond. Dus voor de zaterdag gereserveerd.
    Toen we zaterdag kwamen werden we direct herkend, en onze plaats gewezen. Bediening was prima, keurig. Het was een beetje koud waar wij zaten, en de ober probeerde er alles aan te doen om het op te lossen.
    We hadden voorgerecht van kruidenboter/tapenade, was lekker.
    Hoofdgerecht, zoete &kruidige spareribs. Echt overheerlijk!nog nergens zo lekker spareribs gegeten (En thuis ben ik een hele hoge kwaliteit gewend!)
    Als toetje een heerlijke dameblanche.
    En voor maar 55euro (eten + frisdrank) heerlijk gegeten, voor een uitstekende prijs!

47. Op donderdag 4 september met 2 volwassenen en onze dochter van bijna 2 gegeten bij De Baander. Bediening was keurig, alle gerechten waren goed verzorgd en smaakte lekker. Prijs/kwaliteit is goed bij dit restaurant.

48. Is een gewoon huis tuin en keukenrestaurant. Niet top maar ook geen bagger. Heb er vaak gegeten in het verleden.1 gerecht sprong er uit. Dat waren de spareribs. De goedgekruidde lekkernij met een droog jasje waren hemels. Heb overal in de wereld spareribs gegeten incluis bij goede restaurants. Echter nergens konden ze ook maar tippen aan dit restaurant. Had ik hun recept maar dan werd ik rijk, zo erg lekker waren ze.

49. Afgelopen zijn wij uit eten geweest bij Restaurant de Baander.
    Ik moet zeggen dat ik na het lezen van de reacties een beetje huiverig was maar toen ik er eenmaal zat en alles in me opnam moest ik toegeven dat het allemaal dik meevalt.
    Het restaurant is erg sfeervol met vriendelijke bediening.
    Ook zijn ze niet bang om een eigen mening of advies te geven mbt wijnen.
    Het eten was gewoon weg heerlijk, zelden zooo lekker gegeten.
    Het smolt op de tong.
    Vooral de gebakken aardappels waren een hit aan onze tafel.
    We konden ook gewoon kosteloos bijbestellen!
    Dus ik zeg Restaurant de Baander, zeker een aanrader!

50. Peter Niemeijer

Vanuit ons verblijf op de Huttenheugte hadden we vooraf gezocht naar een goed restaurant buiten. Er werden wisselende recencies gegeven van De Baander maar we besloten het toch te doen. Helaas, het bleek dus een verkeerde keuze. Zonder enige uitleg over gang van zaken werd na een kwartiertje een groot bord met vlees neergezet, geen enkele toelichting over soorten en specificaties. Ik ben geen slager dus ik heb geen idee wat wat is. Ook geen hulp of assistentie geen zorg en weing aandacht. We hadden gereserveerd voor negen personen en we kregen nog wel de optie om gebruik te maken van twee tafels maar we willen graag bijelkaar zitten en niet over twee tafels verspreid, het kwam dus zonder toelichting neer op elleboog aan elleboog. Was nog niet zo erg geweest als er maar een beetje uitleg was geweest een beetje extra aandacht, nee hoor. Kwak maar neer en drinken bestellen en dan zoek het maar uit. De frieten was een regelrechte aanfluiting, dikke hompen slecht gebakken, toegegven wel gaar, maar dan ook net. De laatse keer dat we moesten vragen om friet duurde het uiteindelijke leveren ervan zolang dat een van de servbeersters intussen kwam vragen of we ze nog wel wilden hebben omdat het scheen of we uitgegeten waren. Jammer hoor.
    De hoeveelheid was nauwelijks voldoende te noemen. We hadden een paar flinke eters in het gezelschap en ik weet eigenlijk wel zeker dat die op weg naar huis nog even ergens een hamburger hebben gescoord. Nee, ik vind De baander grillroom geen aanbeveling waard, wel een waarschuwing voor toekomstige gasten die te hoge verwachtingen hebben. Niet doen dus.

51. Wij hebben zaterag 6 oktober heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Ik weet echt niet waar truus het over heeft. Prijs kwaliteit moetj edaarbij ook zeker in de gaten houden. Onze ervaring met 8 personen waaronder een kok was dat ook direct gereageerd werd als je iets vroeg of een op of aanmerking had. Wij hebben metallen er heerlijk gegeten en heel gezellig gezeten alle lof.

52. Wij hebben zaterdag 29/9 bij de Baander gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het eten en de bediening beiden prima was. Ik heb de recensie van Truus gelezen, en het lijkt wel of dit over een ander restaurant gaat. Misschien had de kok toen een off day en hebben wij het juist getroffen. Wij vonden het in ieder geval voor herhaling vatbaar.

53. geen aanrader; als je van kant en klaar producten houdt kun je hier wel terecht, maar als je van kwaliteit en vers houdt moet je hier niet zijn, voorbeeld het baanderpotje, dit wordt overigens niet zoals verwacht geserveerd in een aardewerk potje maar in een schaaltje, het gestoofde rundvlees met diverse groenten en spekjes is helaas een matige runderhachee waarvan sommige delen vlees taai zijn, het bord met daarop rijst doet de vreugde ook niet stijgen en ziet er armoedig uit qua presentatie, de gebakken aardappeltjes zijn kant en klare horeca aardappeltjes en worden erg vet geserveerd, ook niet om vrolijk van te worden en niet lekker dus, alhoewel alle porties erg klein zijn voor 4 volwassen personen, en de creativiteit ver te zoeken is zoals de gerechten op plate worden geserveerd en gepresenteerd, is dit bij de 3 soorten warme groenten wel heel erg duidelijk, 1 klein stronkje bloemkool, 2 stronkjes brocolli en 3 hele worteltjes voor 4 personen, en alles is voorgekookt en slechts even weer opgewarmd en zeker niet dagvers, het vlees van de grillschotel is ook duidelijk voorgegaard en daarna alleen nog even op de grillplaat gelegd, het lamskoteletje is zonder bot en niet als zodanig meer herkenbaar en lijkt samen met de kipfilet wel gaar gesmoord, alleen de ossenhaas is vers gebakken, maar blijkt gewoon een eenvoudig biefstukje te zijn, vermoedelijk van de bovenbil of van een spierstuk en beslist niet van de ossenhaas te zijn (Tournedos, Filet mignon, of Chateaubriand) zoals dat officieel wel zou behoren te zijn, de T-bone steak is ook vers gebakken en redelijk, alleen jammer dat bij beiden de bediening niet vraagt hoe men die wenst, medium rare, rosé of á point, de schnitzel is heel erg droog en taai en zeker niet gemaakt van een mals varkenshaasje, het vlees lijkt wel gefrituurd, de 2 koude sausjes die bij sommige gerechten geserveerd worden zijn kant en klare whisky saus en knoflook saus vermoedelijk van calvé oid, feitelijk scoren alleen de frietjes goed en het voorgerecht met garnaaltjes, zalm, gerookte ribeye en paté is ook lekker, alhoewel hiervan de gerookte ribeye ook geen succes is, jammer dat met 4 producten er slechts 2 en niet 4 puntjes toast bij geserveerd worden en hier apart om moet worden gevraagd, alhoewel de soep ook vermoedelijk kant en klaar uit blik, is, is deze ook wel redelijk, de frietjes zijn lekker knapperig en niet vet, maar hiervoor ga je niet naar een restaurant en men vraagt helaas ook niet of men er mayonaise bij wenst, zowel de special koffie na-gerechten als het ijs is uiterst matig en zeer sober qua presentatie en uitvoering, de bediening vraagt wel of alles naar wens is geweest, maar als er gezegd wordt dat dit niet het geval is wordt er verder niet op ingegaan, een gemiste kans om zichzelf te kunnen verbeteren dus, vrijwel direct na het serveren van de gerechten wordt er wel gevraagd of er nog voldoende is, maar als de schaaltjes echt leeg raken ziet men de bediening niet meer terug, hier wordt dus duidelijk echt op alles beknibbelt en het eten is allemaal van een zo goedkoop mogelijke kant en klaar kwaliteit, bij het afrekenen blijkt pas hoe slecht de prijs - kwaliteit verhouding wel is, al met al jammer jammer jammer.....