Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Dalen verdeeld zijn.

Harma Ebes

Vanmiddag lunch gegeten soep was goed, gehaktbal brood was een stuiterbal met geen smaak en zelfs geen boter bij de droge boterham.

3. Nederlands Dalen

Tijdens de zomeravonden zelf heerlijk gegeten ook al was het menu beperkt, de zalm we perfect alleen de varkenshaasjes iets langer in de pan gemogen.
    Uiterst vriendelijke en correct personeel in de bediening.
    Kortom een goed maaltijd voor een redelijke prijs.

cleppe jacques

Erg lekker gegeten. Drenthe en fietsen is de maks. In de baander mosseltjes gegeten op zonovergoten terras, veel sfeer en perfecte bediening. Erg leuk, verrassend en aangenaam. Bediening was uitermate attent en t was fijn er te zijn. Jacques en Anita

Prima voor elkaar. Om half 6 gereserveerd, ik kreeg gelijk een melding van de bevestiging. Goed restaurant, goede service, en goed eten.

Vanavond wezen eten bij "De Baander" in dalen. Samen met mijn vriend. Maar wauw... De sfeer en het eten is geweldig! zeker een aanrader voor iedereen. De bediening was vriendelijk en snel. De gastvrouw die ons de hele avond heeft bediend, was vriendelijk, beleefd en zag er verzorgd uit. En daar mag soms echt wel wat van gezegd worden. :)
    We hebben genoten van onze avond!
    Dankjulliewel.

7. Nederlands Dalen

Floyd

Wederom hier goed gegeten na anderhalf jaar er niet te zijn geweest. Komen zeker een keer terug.

De Griekse salade bleek nagenoeg smakeloos te zijn. Bleek tevens gegarneerd met kleine koemelk kaasblokjes en herkenbaar vanuit de voordelige supermarkt. De bestelde kalfslever bleek varkenslever te zijn. Nog vervelender was dat de lever half rauw bleek. De frites leken te kort gefrituurd, de gebakken aardappels bleken slechte aardappels tussen te zitten. De lof met ham inclusief smakeloze kaas uit de oven smaakte waterig en was evenzeer kansloos. Wat betreft de niet bestelde varkens lever stelde men voor deze nog een verder kansloze afstraffing te geven door na te verhitten in de oven, echter daar bedankte ik feestelijk voor. Om het niet al te moeilijk te maken vroeg ik maar een schnitzel en kreeg ik tot mijn verbazing idem garnituur erbij geserveerd die afgevoerd was bij de mislukte lever. Was zo sprakeloos dat ik vergat mijn nog bebloede mes in te leveren. Kaarslicht zag men niet zitten aangezien het buiten nog te licht was, ten minste zo gaf de bediening aan. Kortom de fabrieksmayonaise en zoals gebruikelijk tegenwoordig in een vingerhoedje leek mij nog het meest aan de veilige kant. Een mooie, overigens schone zaak maar bleek de kwaliteit en de ambiance ver te zoeken. Aangezien het mijn vrouw' s verjaardag betrof hebben wij de benodigde diplomatie maar in acht genomen maar voelden wij ons behoorlijk gepakt.

9. Chinees-Indisch Dalen

Chinees eten zoals chinees eten is bedoeld, daarnaast vriendelijk personeel.

10. Chinees-Indisch Dalen

Met de verjaardag van mijn vader in China Garden gegeten. Heerlijk gegeten en goede sfeer. Echt een aanrader.

Zeer goede keuken, erg goed gegeten.

Bediening verschillend in kwaliteit.
    Een dame was erg vriendelijk. Eigenaresse loopt opdringerig rond. Andere dame in de bediening zeer onvriendelijk en kortaf.
    Ierse en Australische biefstuk heerlijk, evenals de bijgerechten.

Eten prima, genoeg voor iedereen, bediening ook vlot en netjes, maar een feestje houden op deze plek zou ik nooit aanraden. De muziek was vooral een bastoon, geluidsboxen die niet allemaal op orde waren (krakend geluid) De stoelen wiebelen omdat de poten er losjes onderzaten/zitten Het damestoilet was nergens te vinden (pas na vragen ergens achter gevonden), bij de damestoilet zat de klink los in de deur. Alles zag er verlopen uit (bar vol met krassen en weinig verf, blad bar liep te ver over de bar heen, krassen op de muur, kale plekken enz.).
    Bovendien zitten er overal vloerovergangen met kleine rot drempeltjes.
    Het is hokkerig uitgebouwd en niet meer van deze tijd.
    Als je buiten komt via de voorkant donder je bijna zo de stoep af vanwege een drempel die in donker gehuld is.
    Allemaal meegemaakt in de zaal achter het restaurant met een feestje. Voor mij geen Baander meer in Dalen, sorry voor de uitbaters, maar het kan echt beter.

14. Nederlands Dalen

we hebben met de familie meegedaan aan het buffet
    wat zeer goed voor elkaar was .zeer uitgebreid en voor de kinderen ook wat ze maar wilden werd geregeld

kortom heel goed en zeker voor herhaling vatbaar

15. Afhaal en bezorg Dalen

van der Duin

Super goed eten, erg lekker. Goede service, vriendelijk personeel een echte aanrader. Al zou je dan van de uitstraling van de buitenkant niet zeggen.

Vrijdagavond gegeten met een groep, bij reserveren melding gemaakt van 1 persoon glutenvrij. Vergeten door te geven aan de kok.
    Snel wat vlees bij mekaar geraapt als voorafje, gevraagd naar soep nooit antwoord op gekregen.
    De bloemkool was door gekookt en flauw, net als de prei. Een toetje niet gezien.
    Er was veel lawaai van andere groepen die er ook waren.
    Al met al een flop.

17. Nederlands Dalen

Super lekker gegeten met 4 personen.

Nicola Naudé

Na een stressvolle dag kwamen wij om 10 voor 9 nog binnen terwijl de keuken om 9 uur sloot. Dit was geen probleem met het restaurant. Vervolgens kwamen wij nog met de vraag of er nog een bord eten meegenomen kon worden voor de 3e persoon die laat pas aan zou komen. Ook dit werd prima verzorgd, en kregen wij zoals aangegeven om kwart voor 10 mee. Wij waren verbaast dat dit allemaal nog mogelijk was en gedaan werd, maar enorm blij!

Daarnaast was het eten ook snel klaar en ontzettend lekker en de bediening aardig, behulpzaam en oplettend.

Als wij weer in Dalen komen, zullen wij zeker weten weer naar dit restaurant gaan! En raden wij iedereen het ook zeker aan

Heerlijk gegeten, eerst buiten, maar vanwege de kou konden we zonder problemen naar binnen verkassen. Prima eten!!

20. Nederlands Dalen

Afgelopen zaterdag avond hier gegeten. Vooraf alleen een broodplankje genomen. De kruidenboter was erg lekker! De broodjes goed warm. Als hoofdgerecht had ik de zalm en mijn partner de spareribs. De zalm was perfect! Heerlijke amandels eroverheen en een beetje limoen om de smaak te verfijnen. De spareribs waren minder goed omdat deze nogal vast aan het bot zat. Hierdoor was het vlees minder mals. Buiten de borden kregen we nog diverse soorten groentes, rauwkost en aardappels. Als dessert beide de Dane blanche. Ook deze was verrukkelijk! Als ik in de buurt ben kom ik zeker terug!

21. Nederlands Dalen

Heerlijk menu gegeten, kerrie soep, hoofdgerecht met veel groenten, 2 soorten aardappelen, toetje ook erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar, lekker op het terras gezeten.

22. Nederlands Dalen

Heerlijk gegeten hier, een echte aanrader. Vriendelijke bediening erg welkom gevoel, en het eten was super.

23. Nederlands Dalen

Wat een geweldige en heerlijke afsluiting van de vakantie zomer 2016!

Een echte aanrader!!

24. Chinees-Indisch Dalen

Mark

We verbleven ongeveer een week in Huttenheugte met twee kinderen. Wij hebben twee keer in het restaurant gegeten. Wij vonden het eten heerlijk.

Het eten is daar goed en goedkoop. En de service is prima, het eten wordt naar je toe gebracht.

26. Chinees-Indisch Dalen

Zowel de kip als de varkenshaas in combinatie met ananas was NIET gebakken maar gekookt vlees (wel leuk opgediend met halve, lege ananas). De mihoen was erg lekker. Nagerecht met peer was bedroevend: peer was knetter hard! Eigenaresse was wel lid van de ondernemers vereniging, maar weigerde de cadeaucheques van de OVD.

27. Nederlands Dalen

Eerste kerstdag hier heerlijk gegeten! Goed eten, super vlotte bediening. Een aanrader!

28. Chinees-Indisch Dalen

Rene v Berne

Ossenhaas met zwarte bonensaus besteld en afgehaald, kom ik thuis zit er geen druppel saus in het vlees... Grrr.

29. Nederlands Dalen

Het bestaat dus nog echt in Nederland; een fantastisch vriendelijk restaurant. Ten eerste goed tot prima gerechten en de aanvullingen zijn uitstekend. En een extra pluspunt; is er een van de aanvulling op? Dan krijg je onmiddellijk een extra bakje, zowel van de frites en gebakken aardappelen en van de vele soorten groenten. Ten tweede: Niet een half uur wachten en extra betalen, nee meteen en ze vragen het regelmatig. De drank is niet dat lullige 20cl flesje.of waterige tapbier. Prima. Het glas wijn is niet een bodempje maar een flink vol glas met goede huiswijn.

Een uitstekend gastvrij restaurant (als je het leuke maar erg drukke Huttenheugte voor een keertje niet wil). Soep heerlijk, hoofdgerecht (vis) om je vingers... de aanvullingen om te smullen en het toetje met ijs met schuim, zelden zo goed nagerecht gehad. Het is dat het ver van ons huis is (150km) maar anders...

Het bestaat dus nog in Nederland, dat in tegenstelling tot de huidige cultuur van duur en weing op je bord in heel veel restaurants (Sint zei al dat kan alleen in Drenthe). Je moet ze zoeken die zo gastvrij zijn en luisteren naar de gast. Daags ervoor aten wij even over de grens en daar is dat standaard. In Nederland kijk je te vaak naar een bedje van en gevuld met, zodat de Febo voor de maag vulling moet zorgen. Jan Boerefluitjes zou kunnen hebben gezegd. Ga gerust in Dalen naar restaurant Cornelis. Heel goed... want daar is niks mis.

Vanuit Limburg een groet, heerlijk gegeten, ook vegetarisch, en het dessert overheerlijk... Als we niet zo ver weg woonden... dan wist ik het wel

Vriendelijke groet