Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Culemborg verdeeld zijn.

Bij het uit eten verwacht je tenminste een goede bediening, lekker eten en service. Het ontbrak hier aan alles.

eef

Super aardige mensen, het eten is goed.
    Aandachtspunt: weinig vega variatie.

van Burgsteden

Het Kasteeltje opende haar deuren drie weken geleden, ben er gisteren geweest. Telefonisch reserveren was niet gelukt, ook na vier keer proberen werd de telefoon niet opgenomen.
    Het terras bevindt zich naast het terras van het tegenovergelegen café en ligt daarmee niet voor de brasserie zelf. Dit maakt het geheel ongezellig buiten, waar het er binnen leuk uit ziet.
    Als voorgerecht kozen we beide voor de vitello tonnato, die prima, maar niet bijzonder is. Als hoofdgerecht kwamen de vegetarische wraps, welke zeker niet van restaurantkwaliteit was. Goedkope feta en prefab saus waren niet lekker. De chef's burger xl verdient zeker niet de xl aanduiding en betrof een losse, wel goed gebakken, hamburger op een bord. Dus geen broodje? De friet hierbij was niet bijzonder, evenals de drie stukjes sla... Ik ben niet kieskeurig, maar dit was niet voor herhaling vatbaar.

M.H. Leonhardt

Ik ben erg allergisch voor MSG's (E600 nummers) en vroeg of ze het eten voor mij konden koken zonder ve-tsin. Dat kon niet, fat hoorde niet, dat duurde te lang. Uiteindelijk kreeg ik, zonder inspraak verder een bak kip met champignons en witte rijst die nergens naar smaakte en die ik maar pittig moest maken met wat op tafel stond (sambal etc). Daar durfden ze nog 12 euro voor te vragen.
    Tot overmaat van ramp was het ijs dat ik graag wilde bestellen deels op en vroeg men of ik genoegen wilde nemen met 3 bolletjes hazelnootijs dan maar. Nee dus, dat heb ik maar afbesteld. Het zal een goed restaurant zijn, maar niet voor mensen die allergisch zijn voor ve-tsin. Jammer.

5. Italiaans Culemborg

Romain Lemaire

Gezellige entourage, leuke speelplek voor de kinderen.
    Jammer dat de pannekoeken niet goed doorbakken waren. Hier moet meer aandacht aan worden besteed.

Patricia

Goed eten en vriendelijk geholpen.

P.Schoots

We hebben genoten van de aandacht die aan ons besteed werd. Het eten was perfect en zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals onze hartelijke dank.

P.schoots

Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening. De aankleding kan wel een opfrisbeurtje gebruiken.

10. Lunchroom Culemborg

Eindelijk weer een goede zaak, die verstand heeft van goed friet bakken. Je hoeft niet te vragen of ze ze goed doorbakken, dat doen ze standaard, in tegenstelling tot helaas steeds meer frietzaken.

Interieur is fris en modern, met gratis wifi, heel slim en handig.

Eten is heel goed. Ik heb zelf bij een frietzaak gewerkt, dus ik kan het weten. Vooral de mayonaise is bijzonder smaakvol en de Big American is een echte aanrader en vaak twijfel ik tussen de burger of een "gewone" snack. Vorige week erachter gekomen dat ze nu ook dubbele Americans maken. Die burger is zo groot dat je er een hele maaltijd aan hebt, daar kunnen de grote fastfoodketens nog wat van leren.

Als je langskomt is er bijna altijd persoonlijk contact vanuit het personeel richting klant. Ze kennen de meeste klanten echt persoonlijk en dat is nu net wat tegenwoordig steeds meer verdwijnt, gewoon een beetje aandacht voor de mens.

Ik ben erg blij met Oniveau en ik vind ze de nr1 frietzaak in Culemborg.

11. Lunchroom Culemborg

Heb net een heerlijke dubbele burger op, echt lekker en gezellige sfeer.

12. Chinees-Indisch Culemborg

Goed eten, vooral het échte Chinese eten is erg lekker.

coby Obbink

Zondagavond 23 februari 2014 was een grote teleurstelling. Een drankje werd snel opgenomen en bezorgd. Daarna kwam niemand voor het opnemen van de bestelling! Bij het tafeltje naast ons werd steeds gevraagd of ze nog iets wilden hebben. Het was niet druk die avond, personeel had het gezellig met elkaar.

Na het drankje zijn we een half uur later vertrokken, helaas zonder het eten van een pannenkoek! Er werd niet gereageerd op ons vertrek!

14. Nederlands Culemborg

Eten in Andermaal is een sfeervolle ervaring: goed eten, attente bediening, mooie ambiance en veel extra's: water op tafel, brood, amuse en thee na. Dit is zoals horeca hoort te zijn. Absolute aanrader!

De Poortwachter is op Belgische leest geschoeid en gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in centrum Culemborg. Voor een Belgische tapperij had de bierlijst spannender gekund. Het eten is alleszins acceptabel. De service niet. Als je pontificaal uitgedraagt geen kraanwater te schenken heb je werkelijk niets van gastvrijheid begrepen.

Ik haal hier eten om af te halen en het is lekker eten, vooral de mihoen singapore is erg lekker! Het personeel is vriendelijk en ik ga altijd tevreden weg. De sfeer in het restaurant heb ik nog niet mee gemaakt, maar bij het afhalen is de sfeer relaxt als je niet in de drukte komt.

17. Chinees-Indisch Culemborg

Slechte bediening, we hadden een klacht omdat de garnalen niet gaar waren eigenlijk rauw en t darmkanaal zat er nog in ondanks we hadden gevraagd de garnalen goed schoon te maken.

Rijst was koud.

Altijd perfect. Vooral de huisgemaakte kroket.

Wat ontzettend jammer dat dit restaurant, dat zo leuk aan de jachthaven ligt, niet echt lekker eten serveert.De carpaccio werd veel te warm geserveerd en daardoor heb ik er s'nachts nog lang last van gehad. Het mosselpotje was redelijk maar wel veel lege exemplaren.
    De bediening was absurd traag .We hebben ongeveer 1,5 uur op het eten gewacht, ik heb de indruk dat hier altijd stagiaires rondlopen,
    De prijzen zijn dusdanig hoog, dat ik de prijs-kwaliteit verhouding een dikke onvoldoende geef.

22. Chinees-Indisch Culemborg

W.D.Zevenboom

Super goeie cafe! Voor een goeie prijs!
    Beste van Culemborg! De personeel is altijd vriendelijk!

Proficiat!

24. Nederlands Culemborg

Gezellig avondje uit, prima sfeer en bediening. Het eten was buitengewoon goed, amuse als start was heerlijk.

25. Lunchroom Culemborg

Gezellig, en vooral heerlijk eten. De hamburgers zijn echt een aanrader, vooral de Russian (met een gebakken eitje)!!

26. Lunchroom Culemborg

Tineke van gasteren

Onze ervaring is dat je er heerlijk kunt eten. Alles is er lekker zoals: ommelet oniveau ( heerlijk!) die we net op hebben.
    De speciaal saus voor op de friet ed. Echt alles is aan te bevelen. Volgende week zijn we er weer, ik zou zeggen gaat er zelf iets eten of neem het mee dan weet je wat ik bedoel.

27. Lunchroom Culemborg

martin berends

Heb net een heerlijke hamburger op bij OniVeau. Een echte aanrader!

Lekker! Verse snacks en friet voor een heel redelijke prijs... aanbevolen !

Super leuke tent en goed eten, vooral de cajun en de ragout eieren mmm!

30. Nederlands Culemborg

Mooi restaurant waar met veel zorg en liefde gewerkt wordt.
    Tafels ruim opgesteld waardoor je rustig van het heerlijke eten genieten kan.