Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Culemborg verdeeld zijn.

Een geplande snelle hap werd een culinaire gezelligheid! Maanden geleden waren we hier al, niet onder de indruk, maar sindsdien is er een nieuwe chefkok gekomen, die van een etablissement komt waar we al jaren lekker eten. We planden alleen een hoofdgerecht, maar de aanblik van t bord deed onmiddelijk anders beslissen: buiten de kaart om hadden ze een aardappel-prei soep met gamba's. Door ons beiden besteld met als mededeling dat mijn tafelgenoot geen schaaldieren mag: werd een zalig ossenhaas spiesje voor in de plaats geserveerd! Het hoofdgerecht: lamsstoof met couscous is zeer goed bereid. Voor een toe hebben we geen ruimte meer, maar we komen zeker terug om eens een toetje te nuttigen! In plaats daarvan een goede koffie met wat lekkers -helaas niet huisgemaakt- erbij, en ontzettend aardige en attente bediening. Het was niet druk, maar zo te proeven is dat omdat het een nieuwe zaak is. Zal snel vol lopen!

Een biologisch eethuis in de uiterwaarden! Recept voor een waanzinnige tent. Manlief neemt een potje thee, een boterham met eiersalade en een stukje carrot cake na. Ik een latte, een salade en een muffin na. De bediening is niet erg attent. We zitten lang met onze lege borden. Het uitzicht en de gratis wifi maken veel goed! Tot de rekening komt: ai! Bio mag wat kosten, maar dit is te duur voor een boterham en een paar blaadjes witlof. Jammer. Mocht je een goed gevulde, heel goed gevulde portomonnee hebben: gaan! T is wel lekker.

Al klant bij de vluchtheuvel sinds 2006. Met het bedrijf elke zaterdag en nog wel eens doordeweeks. De vluchtheuvel kreeg van mij altijd een 10, maar sinds dat het op de nieuwe locatie zit en ook nieuwe eigenaren heeft is het een stuk minder goed. Er worden veel fouten gemaakt, uiteindelijk wel altijd netjes opgelost. Het menu is veranderd en de openingstijden zijn minder laat. Ook is het personeel/eigenaar minder flexibel. Doe mij maar gewoon de oude eigenaar terug. Toen was het stukken beter.

4. Lunchroom Culemborg

Wat is er heerlijker om in een heerlijk septemberavondzonnetje op het terras onder een schaduwrijke boom een uitstekend bordje gebakken frites te eten? De menukaart wordt gebracht en de bestelling opgenomen; en het is een klein feestje om binnen in de zaak te gaan afrekenen en een praatje te maken met de eigenaars. Een perfect einde van een middagje Culemborg!

Wij zijn wel gewend aan Grieks eten, maar vonden dat hier toch echt minder. Eerst meer dan een uur wachten, en dan komt het eten wat niet eens warm meer is. Met veel aangebrande gyros, en niet de gewende Griekse kruiden. Erg jammer want het was wel voldoende, ook komt er nooit meer iemand aan je tafeltje om te vragen of alles goed is. Ook niet vragen of je nog wat wilt drinken, het personeel was niet onvriendelijk maar daar was ook alles mee gezegd. Wij gaan in het vervolg naar een ander Grieks restaurant.

Bij het uit eten verwacht je tenminste een goede bediening, lekker eten en service. Het ontbrak hier aan alles.

eef

Super aardige mensen, het eten is goed.
    Aandachtspunt: weinig vega variatie.

van Burgsteden

Het Kasteeltje opende haar deuren drie weken geleden, ben er gisteren geweest. Telefonisch reserveren was niet gelukt, ook na vier keer proberen werd de telefoon niet opgenomen.
    Het terras bevindt zich naast het terras van het tegenovergelegen café en ligt daarmee niet voor de brasserie zelf. Dit maakt het geheel ongezellig buiten, waar het er binnen leuk uit ziet.
    Als voorgerecht kozen we beide voor de vitello tonnato, die prima, maar niet bijzonder is. Als hoofdgerecht kwamen de vegetarische wraps, welke zeker niet van restaurantkwaliteit was. Goedkope feta en prefab saus waren niet lekker. De chef's burger xl verdient zeker niet de xl aanduiding en betrof een losse, wel goed gebakken, hamburger op een bord. Dus geen broodje? De friet hierbij was niet bijzonder, evenals de drie stukjes sla... Ik ben niet kieskeurig, maar dit was niet voor herhaling vatbaar.

M.H. Leonhardt

Ik ben erg allergisch voor MSG's (E600 nummers) en vroeg of ze het eten voor mij konden koken zonder ve-tsin. Dat kon niet, fat hoorde niet, dat duurde te lang. Uiteindelijk kreeg ik, zonder inspraak verder een bak kip met champignons en witte rijst die nergens naar smaakte en die ik maar pittig moest maken met wat op tafel stond (sambal etc). Daar durfden ze nog 12 euro voor te vragen.
    Tot overmaat van ramp was het ijs dat ik graag wilde bestellen deels op en vroeg men of ik genoegen wilde nemen met 3 bolletjes hazelnootijs dan maar. Nee dus, dat heb ik maar afbesteld. Het zal een goed restaurant zijn, maar niet voor mensen die allergisch zijn voor ve-tsin. Jammer.

10. Italiaans Culemborg

Romain Lemaire

Gezellige entourage, leuke speelplek voor de kinderen.
    Jammer dat de pannekoeken niet goed doorbakken waren. Hier moet meer aandacht aan worden besteed.

Patricia

Goed eten en vriendelijk geholpen.

P.Schoots

We hebben genoten van de aandacht die aan ons besteed werd. Het eten was perfect en zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals onze hartelijke dank.

P.schoots

Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening. De aankleding kan wel een opfrisbeurtje gebruiken.

15. Lunchroom Culemborg

Eindelijk weer een goede zaak, die verstand heeft van goed friet bakken. Je hoeft niet te vragen of ze ze goed doorbakken, dat doen ze standaard, in tegenstelling tot helaas steeds meer frietzaken.

Interieur is fris en modern, met gratis wifi, heel slim en handig.

Eten is heel goed. Ik heb zelf bij een frietzaak gewerkt, dus ik kan het weten. Vooral de mayonaise is bijzonder smaakvol en de Big American is een echte aanrader en vaak twijfel ik tussen de burger of een "gewone" snack. Vorige week erachter gekomen dat ze nu ook dubbele Americans maken. Die burger is zo groot dat je er een hele maaltijd aan hebt, daar kunnen de grote fastfoodketens nog wat van leren.

Als je langskomt is er bijna altijd persoonlijk contact vanuit het personeel richting klant. Ze kennen de meeste klanten echt persoonlijk en dat is nu net wat tegenwoordig steeds meer verdwijnt, gewoon een beetje aandacht voor de mens.

Ik ben erg blij met Oniveau en ik vind ze de nr1 frietzaak in Culemborg.

16. Lunchroom Culemborg

Heb net een heerlijke dubbele burger op, echt lekker en gezellige sfeer.

17. Chinees-Indisch Culemborg

Goed eten, vooral het échte Chinese eten is erg lekker.

coby Obbink

Zondagavond 23 februari 2014 was een grote teleurstelling. Een drankje werd snel opgenomen en bezorgd. Daarna kwam niemand voor het opnemen van de bestelling! Bij het tafeltje naast ons werd steeds gevraagd of ze nog iets wilden hebben. Het was niet druk die avond, personeel had het gezellig met elkaar.

Na het drankje zijn we een half uur later vertrokken, helaas zonder het eten van een pannenkoek! Er werd niet gereageerd op ons vertrek!

19. Nederlands Culemborg

Eten in Andermaal is een sfeervolle ervaring: goed eten, attente bediening, mooie ambiance en veel extra's: water op tafel, brood, amuse en thee na. Dit is zoals horeca hoort te zijn. Absolute aanrader!

De Poortwachter is op Belgische leest geschoeid en gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in centrum Culemborg. Voor een Belgische tapperij had de bierlijst spannender gekund. Het eten is alleszins acceptabel. De service niet. Als je pontificaal uitgedraagt geen kraanwater te schenken heb je werkelijk niets van gastvrijheid begrepen.

Ik haal hier eten om af te halen en het is lekker eten, vooral de mihoen singapore is erg lekker! Het personeel is vriendelijk en ik ga altijd tevreden weg. De sfeer in het restaurant heb ik nog niet mee gemaakt, maar bij het afhalen is de sfeer relaxt als je niet in de drukte komt.

22. Chinees-Indisch Culemborg

Slechte bediening, we hadden een klacht omdat de garnalen niet gaar waren eigenlijk rauw en t darmkanaal zat er nog in ondanks we hadden gevraagd de garnalen goed schoon te maken.

Rijst was koud.

Altijd perfect. Vooral de huisgemaakte kroket.

Wat ontzettend jammer dat dit restaurant, dat zo leuk aan de jachthaven ligt, niet echt lekker eten serveert.De carpaccio werd veel te warm geserveerd en daardoor heb ik er s'nachts nog lang last van gehad. Het mosselpotje was redelijk maar wel veel lege exemplaren.
    De bediening was absurd traag .We hebben ongeveer 1,5 uur op het eten gewacht, ik heb de indruk dat hier altijd stagiaires rondlopen,
    De prijzen zijn dusdanig hoog, dat ik de prijs-kwaliteit verhouding een dikke onvoldoende geef.

26. Chinees-Indisch Culemborg

W.D.Zevenboom

Super goeie cafe! Voor een goeie prijs!
    Beste van Culemborg! De personeel is altijd vriendelijk!

Proficiat!

29. Nederlands Culemborg

Gezellig avondje uit, prima sfeer en bediening. Het eten was buitengewoon goed, amuse als start was heerlijk.

30. Lunchroom Culemborg

Gezellig, en vooral heerlijk eten. De hamburgers zijn echt een aanrader, vooral de Russian (met een gebakken eitje)!!