Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Culemborg verdeeld zijn.

Gatverdamme gewoon. Heb zojuist mijn kids en mezelf getrakteerd op een bamischijf met varkensvlees erin verwerkt. Terwijl ik nog nadrukkelijk had gevraagd of deze vegetarisch was. Jah werd er gezegd. Bah bah en nog eens bah. Ik kwam al binnen met een ongemakkelijk gevoel. Maar negeerde het. Ik werd bekeken alsof ze nog nooit een hoofddoekje hebben gezien. Personeel was totaal niet vriendelijk. Maar goed ik dacht. Ik ben er nu eenmaal. Maar dit was de eerste en meteen de laatste keer. Mocht ik de kans krijgen bij het programma Radar te kunnen komen. Dan krijgen jullie van mij een zware koude douche. Gatverdamme mijn worst nightmare is uitgekomen. Hoe kun je je als personeel nou vergissen hierin, vraag ik mij af. Ik vermoed dan ook dat hier sprake was van opzet. En ik ben niet van plan het hierbij te laten. Bah bah.

Goed eten, goede service, vriendelijk personeel. Een aanrader voor iedereen!

Wij zijn zeer tevreden over de bediening en het eten. Het is een prachtige locatie en we komen zeker vaker terug..

Wij werden vriendelijk begroet door de nieuwe eigenaren. We waren zeer verrast, zo lekker gegeten. Top.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes Gerda uit Tiel

5. Italiaans Culemborg

Super leuke gave tent! Helaas is het eten echt onder de maat.
    Steak met pepersaus werd overheerst door de koriander. De groentenlasagne was zo vol met tomatenpuree dat er verder geen smaken geproefd werd.
    Helaas had de cheesecake ook geen smaak.
    Echt heel jammer want de sfeer is goed en de fabriek zijn heel gaaf!

Toch maar hier wezen eten dit weekend maar beter niet kunnen doen, service bedroevend, pasta's niet lekker kleverig, sfeer ver te zoeken in dit donkerbruine hol, en prijs kwaliteit ver te zoeken, dus geen tweede keer hier, ga toch maar naar Utrecht de volgende keer.

Jenny Steenis

Veelbelovend maar was een flopper wat betreft sfeer, bediening en vooral het eten veel erg tegen.
    Kleverige pastas, toetje vet.
    Niet voor heehaling vatbaar.

Geen vers en smakelijk eten. Andere gerechten, zelfde sauzen. Je krijgt niet wat je besteld. Nog niet eerder in Nederland zo slecht gegeten in een restaurant.

Afgelopen vrijdag opnieuw gegeten in Il Monello.
    Het eten was voortreffelijk, maar voor mij nieuw de prima bediening.
    De gerant Sjaak verleende een voortreffelijke bediening en er was rust in het restaurant. En daarmee bedoel ik, dat je op je wenken GOED werd bediend.

Maaike Buiter

Onverwacht lekker en goede service.

11. Italiaans Culemborg

Tj.Rodenhuis

Lekker gegeten. Alleen jammer dat je het water zelf moet pakken? Wat zit daar voor filosofie achter? Toen ik het water zelf ging pakken stonder er 3 serveersters niets te doen?

12. Italiaans Culemborg

Jaap van Gilst

Bij de reservering veel aandacht voor het zoeken van een mooie tafel!

Sfeervolle ruimte, goede bediening en prijs-kwaliteitverhouding.

We komen graag terug!

Emiel Schippers

Heerlijk gegeten! Heerlijke verse groenten, goed gebakken dorade en goeie risotto met lekkere huiswijn. Aanrader en welkome aanvulling in Culemborg.

Zeer goede zaak, lieve mensen en de producten zijn zeer goed, alleen parkeren is soms moeilijk maar het eten en de service is top.

Tijdens een fietstocht door de mooie Betuwe hier de lunch gebruikt.
    Bedroegen slechts kleine porties voor een flinke prijs. Ongeïntresseerd personeel. Geen aanrader dus.

Zeer slechte service. Eten van buffet zeer matig van kwaliteit

Janna de Bruin

Vriendelijke bediening die je na meerdere bezoeken herkent en een vriendelijk en belangstellend praatje maakt. Eten voortreffelijk!

Altijd vriendelijke Agnes en Gerard! Het lekkerste ragoutei van de stad en altijd tijd voor een praatje.

Goed eten voor weinig

20. Italiaans Culemborg

Annelies

Bediening prima, eten zalig, prijs/kwaliteit verhouding helemaal in orde. Zeer aan te bevelen!

21. Italiaans Culemborg

Ik ben meerdere malen bij Una Volta geweest, variërend van lunch met een vriendin, tot diner met een groep (mama's tafel) tot 4 personen.
    Alle keren top! Goeie sfeer, goed eten voor een uitstekende prijs.

Wij hebben hier in de zomer (2017) een paar keer zeer goed gegeten, we vonden het echt super.
    Interessante menukaart, ruimschoots mediterrane groenten en naast de kaart nog een special van de kok als voorgerecht. Ook prima advies v.w.b. bijpassende wijn.

F. Zijtveld

We hebben lekker gegeten. Gezellige sfeer en een vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

Een menu gehaald op dinsdag, ik heb nog nooit zo'n ongelooflijke smakeloze hap gegeten. De ajam pangang leek wel een portie bij elkaar geraapte restjes die even opgewarmd was, droog en taai, de bami en nasi hadden geen smaak. Niet voor herhaling vatbaar en voor alle geld te duur

Lopen drie jongelui in de zaak wat te modderen; Moeder zit met kinderen op terras te wachten op de bestelling die net in meeneemverpakking is ingepakt. Andere klant moet de bediening erop wijzen dat de bestelling bij de mensen op het terras hoort. Klanten die na mij binnenkomen worden eerst geholpen, zonder de vraag wie er aan de beurt is. Om die mensen te bedienen wordt een bestelling waaraan al gewerkt wordt in de steek gelaten. Ben vervolgens maar ergens anders heen gegaan. Werd nog wel een prettige avond gewenst.

Lekkere pizza's die desgewenst aangepast worden. goede prijs kwaliteit

Nee, dit was niet goed. Ik had een mooie dikke zeetong, maar die was ongelooflijk droog en zonder smaak. Toch opgegeten, ik wil de sfeer aan tafel niet verstoren. Maar wel achteraf over geklaagd. De kok vertelde dat ie dan waarschijnlijk te lang in de oven is geweest of dat hij de oven te hoog had gezet. Een tong, in de oven?? Te lang erin gelaten of te hoog gezet??Dat is amateurisme. En dan 38,50, niet bepaald voor niks. De kok vertelde dat hij 65.000 tongen heeft gebakken in zijn leven en dat het kan gebeuren dat er wel eens eentje te droog wordt. Kan ik niet geloven... ik had meteen moeten klagen, dan had hij een nieuwe gebakken. Maar wat heb ik daaraan? Hij wilde een flesje wijn meegeven. Dit is niet mijn idee van lekker uit eten gaan. Jammer!

Het eten zelf was super lekker! En was echt niet te duur. Alleen de service was slecht lang wachten terwijl ze zelf achter de bar op de telefoon spelen. Daarnaast was de tafel slecht schoon gemaakt en kleefde op bepaald punten.

Zaterdagavond, druk geweest met ziekenhuis bezoek en zin om wat lekkers te eten. Je besteld een menu, extra sate, loempia en extra bakje mihoen. Er zijn 3 soorten mihoen, klein bakje 3,00, groot bakje 5,80, groot bakje met kipfilet 9,50. We vragen een normaal bakje dus 3,00, helaas dochter van de eigenaar dacht er het hare van en besloot dat wij zonder overleg nodig hadden een groot bakje met kipfilet, daar vroegen wij niet om. Gereclameerd maar helaas zonder excuus moest het gewoon betaald worden, dus hoe noemen wij dit ach ja dat woord kennen we allemaal denk ik. Wij weten 1 ding hier gaan wij nooit meer naar toe en mensen wees gewaarschuwd laat van te voren op papier zetten wat je moet afrekenen want anders betaal je maar zo bijna 10.00 teveel.

Kom je met 3 personen om te eten, krijg je met tegenzin een tafeltje en komt er vervolgens NIEMAND om ook maar te vragen of je iets wilt drinken.

Geen aanrader dus, gezien er niks aan te raden valt.