Nieuwste foto's in Culemborg

Laatste updates in Culemborg

1. J.F's profielfoto
    J.F heeft een recensie geschreven voor Una Volta
    Italiaans Culemborg

Helaas was onze reservering via eet.nu door Una Volta niet verwerkt. Er was toch een tafeltje, maar de hele avond hadden we het gevoel dat we moesten opschieten. We zaten nog aan het voorgerecht en kregen ons hoofdgerecht al. Steeds werd gevraagd of ze onze borden al mee konden nemen en tijdens de laatste hap vroegen ze al of we de dessertkaart wilden. Jammer want dit ben ik niet gewend van Una Volta

2. Tapperij de Poortwachter heeft een nieuwe foto
  3. Tapperij de Poortwachter heeft een nieuwe foto
  4. Tapperij de Poortwachter heeft een nieuwe foto
  5. H.Smits's profielfoto
    H.Smits heeft een recensie geschreven voor Una Volta
    Italiaans Culemborg

Reservering was prima voor elkaar, vlotte bediening, life cooking en een pizza die vroter was dan het bord.

6. Astrid van zuijlen's profielfoto
    Astrid van zuijlen heeft een recensie geschreven voor Tapperij de Poortwachter

Astrid van zuijlen

Nieuw personeel, wisten niet alles, eten opgediend duurde erg lang met name voor het hoofdgerecht, maar de kwaliteit was goed, lekker gegeten.

7. Het Kasteeltje heeft een nieuwe foto
  8. Het Kasteeltje heeft een nieuwe foto
  9. Het Kasteeltje heeft een nieuwe foto
  10. Het Kasteeltje heeft een nieuwe foto
  11. Burggraaff's profielfoto
    Burggraaff heeft een recensie geschreven voor Una Volta
    Italiaans Culemborg

Voor het eerst bij Una Volta gegeten met mijn vriendin. De entree doet erg rommelig aan en het is niet gelijk duidelijk waar het restaurant zit. Bij binnenkomst tijdje staan wachten (met nog 2 stellen) voor er eindelijk iemand kwam en die vervolgens weer de lijst moest halen voor de reserveringen. Toen we zaten vroegen we water en kregen wij het menu. Ik gaf aan glutenvrij te moeten eten, dit was geen probleem, ook voor de pasta's niet, super. Het eten was erg lekker, redelijk basic opgemaakt, maar goed op smaak. Het restaurant heeft een niet fijne akoestiek, maar ergens klopt het wel met de inrichting/uitstraling. Voor lekker tafelen zou ik dit zelf niet kiezen, ik houd van wat verfijnder eten. Maar voor een gezellig avondje met vrienden met een goed hapje en een goed drankje (de vollere rode wijn was prima) is dit echt een hele leuke plek om even lekker bij te kletsen. Ik kom hier zeker een keer terug, al was het maar voor de kalfsvlees met tonijnmayonaise! Vriendelijke bediening en een relaxte sfeer.

12. ANDRIES heeft een nieuwe foto
  13. ANDRIES heeft een nieuwe foto
  14. ANDRIES heeft een nieuwe foto
  15. ANDRIES heeft een nieuwe foto
  16. ANDRIES heeft een nieuwe foto
  17. connie's profielfoto
    connie heeft een recensie geschreven voor Brownies & DownieS

Ergens lunchen of gewoon koffie drinken. Wij gaan nergens anders naar toe. Is daar zo gezellig. Lieve bediening. Kom er heel graag. Eten is daar echt perfect goed verzorg dikke 11 voor jullie.

18. van doorn's profielfoto
    van doorn heeft een recensie geschreven voor Una Volta
    Italiaans Culemborg

Hier gegeten 8 juli, eten was erg lekker, bediening vreemd. Duurde best lang na het hoofdgerecht voordat de borden werden afgehaald. Ben zelf naar binnen gegaan om aan te geven dat we graag een nagerecht wilden. Eerst werd gezegd dat waarschijnlijk niet kon, bij navraag in de keuken geen probleem. Dit was om 21.00 Uur terwijl ze tot 23.00 Uur geopend zijn! Ook werd er al vroeg begonnen terwijl er nog allerlei mensen op het terras zaten met het opruimen en leeghalen van alle tafels zoals kussens, bloemen ed. Verder vond de dame die ons als laatste bediende en de glazen afhaalde dat ze erg leuke glazen hadden, klonk een beetje vreemd om over je eigen glazen te zeggen.

19. Mvw's profielfoto
    Mvw heeft een recensie geschreven voor Andermaal
    Nederlands Culemborg

Tja, wij hadden gereserveerd en een bevestiging ontvangen… maar helaas was er toch geen plek. Geen excuses geen alternatief in tijd of wat dan ook… dus je daar gaan we nooit meer heen! Als je zo met je gasten omgaat…

20. M. Verschoor's profielfoto
    M. Verschoor heeft een recensie geschreven voor Restaurant Op De Haven

M. Verschoor

Donderdag 5 juli aten wij met vier personen bij ‘Onder op de haven’
    Wat een vreselijk teleurstellende aangelegenheid!
    Allereerst werd er door een persoon om zoete witte wijn gevraagd. Er werde een Sauvignon Blanc gebracht… De overigens alleraardigste en keurige ober vroeg, oh is die niet zoet? Ja we hebben eventueel ook nog een moezelwijn… Euhhhhm?
    De varkenshaassaté (alle vier de gasten bestelden deze) was vreselijk taai en droog. Alsof het al gaar was en voor de gelegenheid weer was opgewarmd in de oven. Ook de spareribs bij de buren zagen er hetzelfde uit, taai en droog. Het enige smakelijke waren de frietjes maar ja daar kun je ook niet zo heel veel aan verpesten. De pindasaus en kroepoek waren kant en klaar. Kortom, wij komen hier nooit meer…

21. Margo's profielfoto
    Margo heeft een recensie geschreven voor Tapperij de Poortwachter

Ik ben er op 14 juni j.l. geweest en ik ben verbaasd om de hoge cijfers bij sommige te lezen. Wat een vieze bende. De tafeltjes pikte van de viezigheid. Er wordt nog geen doekje overheen gehaald. Omdat ik lichamelijke klachten heb wilde ik ergens zitten, dus ik was allang blij.
    Toen ik de tafeltjes zag wilde ik al weg. Toch maar iets te drinken genomen (een Radler) van 1 of ander merk. (Smaakte vies) ik heb nog op het flesje gekeken naar de datum. Was nog goed. Toen ik later binnen ging afrekenen schrok ik helemaal. Wat smerig en vies. Gelijk al als je binnen kwam. Ik zou hier nog geen koekje eten laat staan dineren. Mijn gezelschap ging naar het toilet. Daar was het net zo vies. Ik kom uit een andere plaats en Culemborg is mooi maar zulke tenten doen afbreuk aan de stad. Hier zou echt iets aan gedaan moeten worden.
    Deze tent heel gauw sluiten.

1,7
  22. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Una Volta

Annelies

We waren met een flinke groep om een avondje te eten bij Una Volta. We hadden helaas de pech dat er net een nieuw bestellingsysteem was ingevoerd waardoor bij elke gang er wel gerechten of drankjes ontbraken. Het duurde lang voordat de bediening dat doorhad of extra alert op het doorkomen van elke nieuwe bestelling was, puntje voor verbetering. Gelukkig was de gastvrouw/bedrijfsleidster wel alert dus hoefden we niet zelf steeds aan te geven dat we op eten of drinken wachtten. Zij maakte ook excuses voor de situatie en deed zeker haar best e.e.a op te lossen. Ondanks de (hopelijk tijdelijke) bedienproblemen komen we zeker nog wel eens terug, het eten zelf was zeer smakelijk.

23. Fabian's profielfoto
    Fabian heeft gereageerd op een recensie van Da Vinci
    Fabian
    Van restaurant

Uw reactie is inmiddels zeer gedateerd van jaren geleden. Wij zijn sinds 2016 een restaurant en hebben geen calzone op de kaart meer. Komt u een keer langs voor nieuwe ervaring. Mvg. Pizzeria Da Vinci.