't Zusje in Cuijk

1422442089 90
1425119752 90
1492061342 77
1502771996 77

1. Vanavond samen met een vriendin een heerlijke avond gehad bij 't Zusje in Cuijk. De gerechtjes waren goed van smaak en de bediening erg vriendelijk! Ook fijn dat de tafels niet meer zo dicht op elkaar staan zodat je wat meer privacy hebt.

2. Veel gerechten waren koud, ook kregen we gerechten van een andere Tafel.
    Als laatste bestelde we een nagerecht (5e ronde), dit kregen we en daarna kregen we nog de gerechten van de 4e ronde.
    Kortom nooit meer zusje Cuijk.

3. N 5 punten

Tweede paasdag gegeten bij 't Zusje in Cuijk. Heerlijk gegeten. De verhalen over slecht personeel dat kletsen ze maar. Bediening was super goed.

4. Slechtste bediening ooit gezien! Eten was oké. Wachttijden waren enorm lang! Liever een stukje verder naar Nijmegen of venray

5. Edwin

6. Mevrouw Smit

Man man man, wat was dit een teleurstelling. Al meerdere keren in Uden en Venray bij 't Zusje geweest, nu voor het eerst in Cuijk. Het eten was niks over te zeggen, zoals gewend eigenlijk. Maar de bediening ontzettend onprofessioneel en de wachttijden waren belachelijk! De kaartjes werden gemiddeld na 20 min pas opgehaald en het personeel roddelde op zo'n dusdanig harde toon over klanten dat wij alles konden horen.

Eens maar nooit weer!

7. Lekker eten in een gezellige tent. We komen zeker nog een keer terug

8. Kees Ripmeester

9. Stephanie

Voor mij geen zusje Cuijk meer. Eten was niet op temperatuur, miste bij de gerechten smaak. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Niet voor herhaling vatbaar!

10. Vanavond bij 't Zusje in Cuijk gegeten. Wat een enorm verschil met Uden en Nijmegen... Voor mij geen Cuijk meer!
    Onvriendelijke en onpersoonlijke bediening, veel gerechten flauw en niet warm. Het was er bloedheet binnen. Op het laatst werden we echt bijna de deur uitgekeken, het voelde er niet gastvrij. Jammer want de ervaringen met de andere 2 Zusjes waren super.

11. Net bij het Zusje Cuijk geweest. Het eten was goed, voor onze dochter die 18 werd gevraagd of er bij het dessert vuurwerk bij kon (had hier een dag van tevoren over gebeld), tot drie keer toe gevraagd en iedere keer vertelden ze dat het eraan zou komen. Uiteindelijk niet gekregen, ook het laatste drankje werd niet geleverd.

Wij zijn al bij diverse Zusjes geweest, Zusje Cuijk was voor ons de eerste en de laatste keer!

12. Janske

13. Leuk concept maar vind de uitwerking persoonlijk iets minder. Te veel aanbod aan gerechtjes waarvan de meeste niet bijzonder lekker zijn. Wachttijden tussen rondes door vond ik ook te lang. Personeel erg jong en niet echt horeca minded. Niet helemaal mijn ding dus.

14. Flinke eter

Alle zusjes al gehad en nu het zusje Cuijk. OMG wat was dit slecht zeg, van eten tot bedienen. Enigste wat lekker was was de Cola.

15. Gisteren bij het zusje gegeten. Wij hebben op zondagmiddag gereserveerd voor 2 personen voor dezelfde avond. Dit was geen probleem. Eten van prima kwaliteit. Aandachtspuntjes: muziek ging telkens voor paar minuten aan en vervolgens weer uit. Ze ging dat de hele avond door. Bediening welke gerechten aangeeft i.p.v. op tafel serveert (klein detail). Verder top avond gehad!

16. We zijn afgelopen zaterdag voor de 4de keer naar 't Zusje in Cuijk geweest. Hoewel we de eerste 3 keer heel lekker gegeten hebben viel het ons afgelopen zaterdag 23 januari erg tegen. Over het algemeen was de smaak van de verschillende gerechten ver te zoeken of eigenlijk het smaakte niet echt lekker, en notabene waren de speklapjes erg vettig en slap! Het smaakte gewoon anders dan anders. Heel jammer dit, hierdoor zullen wij er nu niet snel meer terug gaan.

17. Met 5 personen uiteten geweest bij het Zusje in Cuijk, hiervoor 2x in Uden en dat was super. Maar wilde een andere omgeving dus nu een keer Cuijk. Erg naar uitgekeken maar hoe groot is dan de domper als het tegenvalt. We zaten vlak bij de deur en het was koud buiten, dus ook binnen bij de deur. Maar goed, het is onbeperkt tapas eten, we waren er om half zeven dus laat het feest maar beginnen.

We hebben welgeteld 6x kunnen bestellen. Met de drankjes waren ze snel maar dan ook heel snel. Het ophalen van de briefjes ging ook nog wel, maar het wachten op het eten wat eigenlijk niet zo lang hoeft te duren dat kon wel een 3 kwartier duren. Dus op deze manier ben je heel duur uit.
    Cuijk is dus echt geen aanrader, het eten was goed, maar niet warm.

Jammer heel jammer, gaan we nog een keer terug? Nee zeker weten van niet!!

18. ans peters

We hebben n heerlijke avond gehad, heerlijk gegeten. Zo kwamen we in de kerstsfeer.

19. Regelmatig gaan wij naar 't Zusje, maar nu voor 't eerst in Cuijck geweest. Helaas geen beste ervaring, bij binnenkomst niemand die je te woord stond dus zelf maar gemeld bij de bar. We kregen 'n tafeltje helemaal achterin in 't donker, waardoor de bediening ons telkens vergat! De gerechten klopten niet, 't drinken werd constant vergeten, helaas de 1ste en laatste keer.

20. Na alle goede verhalen in Cuijk een half jaar van te voren gereserveerd. Helaas zijn alle goede verhalen niet waargemaakt. Er was weinig aandacht besteed aan de garnering (veel hetzelfde), opmaak van het bord & porties. 3 verschillende biefstukken op, maar allen waren ze té mals waardoor de structuur van het vlees ontbrak. Het was lekker, maar niet bijzonder. Ik had er veel meer van verwacht!

21. Heerlijk en gevarieerd eten met een gezellige sfeer, zusje cuijk wij komen zeker weer!

22. CB 132 punten

Gisteren op Valentijnsdag bij het zusje in Cuijk gegegeten en het was een zeer goede ervaring. Eten en bediening top. Was de eerste keer daar, maar ga zeker nog eens terug. Wel ruim van te voren reserveren!

23. In Uden wezen eten bij 't Zusje. Het is lekker, maar je kunt wel merken dat ze groot geworden zijn. In de begintijd was het eten beter dan nu. Mijn witte chocolademousse stond al een tijdje uit de koelkast. Dat was te proeven. Er wordt niet altijd aandacht aan het eten besteed, maar gewoon maar gauw op het bordje gegooid. Jammer, want de kwaliteit gaat dan achter uit! Over het algemeen prima, maar dit is wel een punt van aandacht!

24. Met een aantal dames wezen eten die nog niet bij 't Zusje waren geweest. We waren in Uden en het was weer gezellig, lekker en veel te veel keus. Weer prima in orde daar, leuk personeel, goede service, te veel gegeten.

25. Een tijd geleden gegeten bij het Zusje in Cuijk. Erg naar uitgekeken was een zware tegenvaller. Wij zijn tapas liefhebbers en heb al veel goede en slechte restaurants gehad, maar dit is helaas wel een van de mindere. Het vlees leek van te voren bereid en onder warmte lampen warm gehouden. Het dessert leek niet fout te kunnen gaan maar toen de dame blanche a la het Zusje een mini magnum bleek te zijn kwam dat niet meer als grappig over. Het interieur was te donker, menu kaart moeilijk te lezen en mensen leken allemaal schaduwen. Eens maar nooit meer.

26. We moesten lang wachten voordat we er terecht konden, want je kunt het maar beter laten om er op de bonnefooi naar binnen te lopen in het weekend. En het moet gezegd worden: het eten is gevarieerd en heerlijk.
    Ook de entourage binnen is prima voor elkaar, alleen een airco zou wel welkom zijn, want het was nogal warm.
    De bediening was ook goed, jonge vrolijke mensen. Jammer alleen dat de legen glazen meteen opgehaald werden. Dat gaf bij mij een beetje het gevoel dat men daar mee wilde zeggen: "en nu iets anders bestellen, of naar huis". Toen ik daar navraag naar deed bleek dat bij het concept van 't Zusje te horen.
    We gaan er zeker nog eens een keer terug.

27. Jéno Bongers

Bijna alle gerechten waren heel erg lekker. Vooral wanneer je naar de prijs kijkt, die me 100% meeviel. Personeel heel erg vriendelijk en erg oplettend. Vriendin die allergie heeft kreeg een andere kaart en dit werkte perfect. Goede ervaring.

28. Wilfred Pas

29. Heerlijk gegeten! Al meerdere keren geweest, blijft een topper!
    Afgelopen keer in Cuijk helaas plastic in mijn eten gehad.
    De jonge medewerkster antwoordde met het antwoord 'ow'. Meer niet.
    Daarnaast zaten we tussen allemaal grote groepen, we hebben wel 4 verschillende obers aan tafel gehad. Dat vond ik deze keer wel jammer.
    Maar ondanks dit blijft het eten super!

30. van dijk

Heel lekker gegeten en hele leuke bediening, kan het iedereen aanraden.

31. Lindsey

Heerlijk met mijn zusje bij 't Zusje in Cuijk gegeten. Voor de tweede keer in hetzelfde restaurant in een korte tijd, maar wederom genoten. Door de enorme keuze aan gerechten, leek het alsof ik er voor de eerste keer was. Het personeel behandelt je als zeer gewaardeerde gast en dat is ook terug te zien in en proeven aan het eten. Een heerlijke, ontspannen en gezellige avond. Zeker tot snel!

32. Vanavond heerlijk gegeten bij het zusje in Cuijk. Het was een aangename sfeer, lekker druk, goed personeel en lekkere tapas gerechtjes. Ook de muziek was erg vermakelijk. Wat mij betreft een super avond mijn complimenten, dit zou ik dan ook zeker aanraden bij familie of vrienden. Misschien tot ziens.

33. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. We waren met z'n vieren. Een hele gezellige avond gehad met goede service (zelfs nog een ijsje na sluittijd keuken) en goede sfeer. Bedankt!

34. Mirna Gielen

Geweldig restaurant, houden goed rekening met mijn noten allergie. Volgende week komen we weer terug. Een top sfeertje!

35. Onverwachts kwamen wij bij 't zusje terecht, vanuit Amsterdam een weekendje Cuijk en geen idee waar we heen moesten, maar werden meteen zeer vriendelijk onthaald. Het zijn allemaal kleine gerechtjes maar precies groot genoeg, zo kan je meerdere gerechtjes proeven en ze zijn echt allemaal even lekker! Bijna voortreffelijk te noemen. Een prettige verrassing was ook dat ze naast de gewone kaart ook nog speciaal voor vegetariërs een kaart hebben, er is echt overal aan gedacht! Wij werden bediend door Lisa, een heel spontaan meisje, zeer attent en je hoeft maar te denken aan iets bestellen en ze staat al voor je klaar! Daarnaast was de volledige bediening zeer gastvrij. We hebben de hele avond heerlijk aan tafel gezeten en de rode Spaanse huiswijn was super en goed te betalen. Als ik dan iets negatiefs zou moeten zeggen is het beschikbaar stellen van een karaf water maar ach ja dat waren we eigenlijk al snel vergeten. Wij vonden het bijzonder om zo veel gerechtjes te kunnen eten zonder een heel vol gevoel te krijgen, ook vanwege de timing van het uitserveren. Kortom; een heerlijke avond gehad met super eten en een top bediening, een echte aanrader voor iedereen!!

36. Margréth Hoffmans-Verheijen

Eerste keer met zijn zessen hier geweest, afgelopen week met een vriendin, ik kan alleen maar zeggen dat de volgende woorden zeker betrekking hebben op 't zusje": genoeg keuzes, mooi geserveerd, huiselijke uitstraling, correcte ontvangst/bediening. Zal ook niet de laatste keer zijn, mijn man nog zo gek krijgen dat hij mee gaat, weet zeker dat hij dan een nieuw favoriet restaurantje heeft. Zou zeggen tegen alle medewerkers: ga zo door!!

37. van loveren

We hebben onlangs gegeten in dit toprestaurant. Het eten was heerlijk, de gerechtjes precies groot genoeg zodat je verschillende dingen kon uitproberen. We zaten op een leuk plekje en hadden totaal geen last van andere gasten, dus konden gezellig kletsen met elkaar. De bediening zou wat ons betreft wat vrolijker/vriendelijker aan de tafel mogen zijn, maar we hebben ons er niet aan gestoord, dit zou het geheel alleen maar meer ten goede komen. Al met al wat het goed en gezellig, en we komen zeker vaker terug!!

38. Wat een feestje om bij `t zusje te eten! Heb er nu 2 x van mogen genieten, gister in Cuijk en daarvoor een keer in Uden. En het was heerlijk! Goeie sfeer leuke bediening en lekkere gerechtjes. Op naar de derde keer..

39. Heerlijk gegeten, alle gerechtjes waren top. Bediening was goed en de sfeer gezellig. Het licht was gedimd en dat maakt het lezen lastig maar ze hebben speciale lampjes op batterijen die je aan kan zetten als je wil kiezen. Dus dat probleem was opgelost. Het was vandaag erg warm binnen maar dat kwam ook door de Spaanse huiswijn die lekker weg drinkt.
    Tafelwater was aan de dure kant een karaf met kraanwater is ook goed om bij de wijn te hebben.
    Maar conclusie ik kom hier zeker terug. Het is een aanrader!

40. We hebben hier echt super lekker gegeten. Het restaurant zat hartstikke vol, maar daar was niets van te merken wat betreft geluid, wachttijd en kwaliteit van het eten.
    De gerechtjes waren allemaal even lekker vooral de wrap pollo was echt super.
    Leuk concept, je kunt heerlijk de hele avond tafelen en je hebt niet het gevoel dat je heel veel veel gegeten hebt.
    De gerechtjes hebben ook precies de goede hoeveelheid.
    Echt super gezellig en lekker dus. Complimenten.

41. Wat een uitje om naar 't zusje te gaan!
    De sfeer is er echt super, zo gezellig. Ik vind het een leuk concept met heerlijk eten! Binnenkort komen we weer!!!

42. Wendy Bertrams

Via een collega gehoord van 't Zusje. Het is voor ons 40 minuten rijden, maar het was iedere kilometer meer dan waard. We hebben vanavond samen met onze dochter van 8 gegeten en maar liefs 3 uur aan tafel gezeten ! Heerlijke gerechten, snelle, goede en vooral kindvriendelijke service!! Mijn dochter mocht in de keuken kijken, daar praat ze nu nog over. Kortom, eten bij 't Zusje is een aanrader en we komen zeker terug!

43. Maurice Linders

Mijn vrouw en ik zijn met Carnaval naar " 't zusje" in Cuijk geweest. Voor mij was het de eerste keer. Mijn vrouw was al eerder geweest en zij was erg enthousiast. Ook van verschillende vrienden hoorden we alleen maar goede dingen over 't zusje. Dit kan ik nu alleen maar bevestigen. We hebben een super gezellige en ontspannen avond gehad. Het eten was echt geweldig. Ieder gerecht was heerlijk. Ook het tafelen was erg gezellig. We hebben ongeveer 4 uur getafeld. Het is een aanrader voor iedereen. Bedankt voor een super gezellige avond. We komen zeker terug.

44. Het eten was erg lekker en divers.
    De sfeer uitstekend.
    Echt een aanrader.

45. Wederom gezellig en heerlijk gegeten gisteravond. Echt een aanwinst voor Cuijk!

46. Wij waren met een grote groep, en voor een aantal was het de 1e keer eten bij Zusje in Cuijk. Het restaurant heeft een gezellige uitstraling en je hebt niet in de gaten dat er zoveel mensen zitten. Er is een ruime keuze en voor iedereen wat wils. Je hoefde niet lang te wachtten op een volgende ronde, zorg er wel voor dat je genoeg ruimte hebt voor de toetjes want ook die zijn overheerlijk. Wij gaan zeker nog een keer terug. Het was helemaal toppie!

47. Afgelopen vrijdag gegeten met ouders en schoonouders, vorig jaar in Uden geweest en nu eens Cuijk geprobeerd! Wederom heerlijk genoten van de lekkere tapas en de ontzettend goede en vriendelijke bediening! Ondanks dat het erg druk was en er ook een hele grote groep naast ons zat, merkten we dat dit zeker niet ten koste ging van de snelheid in de keuken!

Overall een echte aanrader voor iedereen die in een gezellige sfeer heerlijke tapas wil eten!

48. Voor het eerst stapte ik afgelopen week bij 't Zusje binnen. De zware deur werd voor ons op gehouden. Waarbij de jassen aangenomen werden en vervolgens netjes naar de tafel begeleid werden. Achteraf bleek de heer bij binnenkomst ook de eigenaar van 't Zusje Cuijk te zijn. Frisse ondernemer die trots mag zijn op wat hij al bereikt heeft op zijn leeftijd.
    Wij zaten helemaal rechts vanaf de bar gezien, bij het raam. Een prettige plek voor 2.

Ondanks dat het helemaal vol zat, hing er een hele aangename, ontspannen sfeer. Snelle bediening.
    Duidelijke taken te zien wie waar verantwoordelijk voor was op de avond. Dit zorgt voor een geoliede machine. Personeel weet zijn taken, maar als gast is dat dus ook snel duidelijk, dit is fijn.
    Echter schrok ik toen de dranken geserveerd werden, er werd opeens 'spa rood' gezegd, in plaats van eerst een 'goede avond'. Dit zou het voor mij toch af maken wat betreft service. Helemaal als je als gastvrouw weet dat je onze tafel nog vaker gaat zien hoort een welkom er toch wel gewoon bij.

Er werd goed bijgehouden of men nog te drinken had. Nergens lang op hoeven wachten. Bij de tafel naast ons werd de opmerking gemaakt toen ze een fles wijn hadden besteld dat die best uitgeschonken had mogen worden. Dit zeiden ze tegen elkaar. Interessante verwachting, maar een kleine moeite wat voor mij het puntje op de i zou zijn, mocht ik die avond een fles wijn genomen hebben.

Wat betreft het eten, heerlijk! Ook dat ging vlot, brood werd aangevuld wanneer gewenst en waren de kaartjes op? Op tijd werd er dan gevraagd of een extra gewenst was. Veel keus, had ook de vegetarische kaart en kinderkaart gebruikt. Vega zeker ook een aanrader, mocht het vlees toch wat te zwaar zijn. De dessert kon ik zeker niet laten schieten, dus vandaar dat ik voor de wat lichtere gerechtjes ging. Allen met aandacht gemaakt. Als grote favoriet van citroen ijs, heb ik deze meerdere keren genomen. Groot verschil.
    Doordat ik zelf werkzaam ben in de horeca was ik er toch bijna zeker van dat een van de bakjes met het citroenijs uit de vriezer was gehaald en vervolgens vergeten om het schuim wat erbij hoorde op te doen. Waardoor aan de rand eigenlijk alleen maar ijs(bevroren water) zat (gesmolten citroenijs wat later dus weer ingevroren is?). Dan ben ik heel nieuwsgierig naar hoe ze dit klaar maken en wat er met dit bakje gedaan was.

Het zijn de hele kleine details waar men misschien iets mee zou kunnen doen, dat is ook de essentie van een recensie als je het mij vraagt. De tops, maar ook eventuele tips kunnen achterhalen. Overigens zeer goed dat het zo gepromoot wordt om een recensie te plaatsen. Dit kan waardevol zijn voor een bedrijf, maar laat ook zien dat je bewust bezig bent marketingtechnisch, maar ook aan je gasten laat zien dat meningen gehoord ( in dit geval dan gezien) worden.

Al met al een top avond gehad. Ik zal het iedereen aan kunnen raden om hier een avond te vertoeven. Waarbij een ieder verzekerd is van een comfortabele avond, goede en snelle service en overheerlijke gerechtjes waar men bijna niet uit kan kiezen. Deze combinatie zorgt bij voorbaat al voor een geslaagde avond.

Ga zo door, graag tot ziens!

49. Willemien

Met onze muziekband gegeten bij 't Zusje in Cuijk. Het was een zeer gezellige avond in een mooie ambiance. Zeer sfeervol, vriendelijke en attente bediening en heerlijke tapasgerechten. En voor ieder wat wils, zelfs aan de vegetarische muzikanten was gedacht. Al met al een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

50. We gaan als we uiteten gaan, altijd naar het zusje.. We reserveren al een jaar van te voren om er met kerst bij te zijn!! Het is ook fijn dat je boven een rokersruimte hebt die mooi is ingericht met relaxte banken...Super lekker eten!! Ik ben echt van de kaaskroket die ik wel 4 x bestel hahah.. en de witte chocolademousse met amarene kersen.. mams en ik der favoriete van het uiteten gaan!!!!

51. Ellis van der Heijden

We hebben onwijs genoten bij 't Zusje in Cuijk. Het eten is erg goed en er hangt een gezellige sfeer! Het is echt een aanwinst voor Cuijk.

52. T. Kersten

Zusje staat echt garant voor een avond heerlijk eten en gezelligheid.
    Interieur is ook echt super!

53. Hier zou iedereen een keer moeten eten!! Wat een heerlijk eten!! Er stond zo veel lekkers op de kaart, dat we niet eens alles konden proberen wat we graag wilden proberen (tja op een gegeven moment zit je toch vol....en je moet toch ook echt een beetje ruimte overhouden voor de lekkere desserts). De gerechten zijn ook allemaal mooi afgewerkt. Verder een gezellige sfeer in het restaurant en de service is prima. Tip: wil je hier een keer gaan eten, reserveer op tijd. Het zit super vaak vol, maar als je er gegeten hebt snap je meteen waarom dat is! Een echte aanrader, en ik ga zeker nog een keer terug.

54. Met een groep van 12 personen gegeten en alles liep vlot, de keuze is zeer uitgebreid en het eten is goed op smaak.

55. Vanavond heerlijk gegeten voor mijn twee jarig jubileum! Werden goed bediend, hadden helaas paar keer koud eten verder was het super!

56. van Dijk

Afgelopen vrijdag met mijn schoonfamilie en oma gaan eten bij' t Zusje in Cuijk. Schoonfamilie moest een uur rijden, maar waren overdonderd door het lekkere eten en de diversiteit in de gerechten! Prijs/kwaliteit is perfect in balans en we hebben dankzij de vlotte bediening een super avond gehad. Volgende keer willen ze graag Uden zien en proberen! Erg geslaagd dus...!

57. Heerlijk gegeten met een groot aanbod, ontzettend gezellig gezeten, goede gezellige sfeer, goede bediening met vriendelijk personeel die precies weet hoe lang er tussen de gerechten moet zitten, ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat wil je nog meer voor een gezellige avond bij Brasserie 't Zusje in Cuijk? Een echte aanrader.

58. Vrijdagavond 14 Maart ben ik met 2 vriendinnen bij jullie geweest, ik heb nog nooit eerder tapas gegeten, het was geweldig en we komen zeker nog een keer terug. Al die kleine hapjes, het was echt erg lekker, de brasserie is erg mooi aangekleed en de bediendes erg vriendelijk, ik ga het zeker aan anderen vertellen. Tot gauw.
    Groeten van drie vriendinnen.

59. margo van hassel

Reeds diverse keren geweest. Super! Lekker eten. En een hele leuke wijze van uit eten gaan. Leuke sfeer. De prijs / kwaliteit verhouding is goed. Ook voor kinderen een aanrader.

De laatste keer duurde het echter wel wat langer voordat de gerechten kwamen. Dat was wat minder.

60. marian v leeuwen

Zoveel over gehoord, dan zelf maar eens de ervaring opdoen.
    Gewoon geweldig, het eet, de vriendelijkheid en vooral de gezelligheid.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Gr Marian.

61. Ik heb al verschillende keren gegeten bij het zusje in Cuijk. De tapasgerechten zijn heerlijk! Gezellige sfeer, hartelijk ontvangst en een goede service. Zowel met 2 personen als met een groep geweest! Het was beide keren een gezellige en smaakvolle avond!

62. Hilda Rutten

Heerlijk gegeten, volop keuze en heel gezellig ingericht!!

63. Met een grote groep van 24 dames, wist 't Zusje ons een hele fijne, heerlijke en gezellige avond te bezorgen. Alle tapas waren superlekker!
    De bediening is zeer vriendelijk en snel. Alles was goed verzorgd.

64. René Hermans

Lekker wezen eten bij het Zusje in Cuijk. Lekkere tappas gehad. Elk gerechtje was een kunstwerkje wat elk zijn eigen smaak had, super lekker.
    Je kunt net zolang blijven zitten en ook net zolang eten. Goede en nette bediening. Kortom een topavond.
    Oh ja en volle bak, zelfs op deze maandag, maar door de indeling van de zaak was het niet storend.

65. Al verschillende malen bij 't Zusje in Uden en Cuijk geweest. Wat een super restaurant! Ik zou het zo iedereen aanbevelen. Het restaurant is ruim opgezet en de menukaart is voorzien van veel verschillende gerechtjes, voor ieder wat wils. Zeer zeker een aanrader voor iemand die een gezellig avondje uit wil.

66. Voor een sfeervolle, gezellige en smaakvolle avond moet je bij 't Zusje zijn. Nu 2x in Cuijk daar gegeten met vrienden en familie en beide keren een topavond gehad!! Heerlijke tapas en een lekker wijntje erbij. Goede en vriendelijke service en gezellig zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!!

67. Na vele verhalen te hebben gehoord over het zusje hebben we toch maar een keer zelf gereserveerd. En het is werkelijk gewoon geweldig wat een lekker eten en wat een super service. Zelfs onze kleine meid van 3.5jr werd al meteen vermaakt met kleurplaten en potloden het was echt super. Ik hoop dat we winnen !!

68. Jurg Verhoeven

Ik vond het eten heel lekker. De sfeer was heel goed, de service ook. De prijs en kwaliteit was ook goed.

Ik heb genoten.

69. Van Veenendaal

Gisteren met een groep van 13 naar het Zusje in Cuijk geweest voor de viering van het 50 jarige huwelijk van mijn schoonouders. We hebben genoten. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en door de warme huiselijke sfeer voelden ook 5 kinderen zich erg op hun gemak. Zeker voor herhaling vatbaar !

70. S. Hartman

Afgelopen zaterdag met 4 personen voor het eerst bij het Zusje in Cuijk gegeten. Wat een beleving, een complete avond, verzorgd vanaf het binnenkomen tot aan het vertrek.
    Super sfeer, fantastisch fijn personeel en geweldig gegeten.
    Zo hoort het te zijn. Complimenten.

71. M.vd Boom

Heel lekker gegeten, vlotte bediening. Aparte, complete kaart voor vegetariërs, top!

72. Jolly Jokers

We waren een avond uit met ons kaartclubje. Met z'n allen heel veel dingen geproefd, was allemaal keurig verzorgd en erg lekker en apart.
    De bediening was leuk en maakte er ook geen probleem van als we weer eens niet wisten wat we besteld hadden. ( we zijn ook niet meer zo piep dus dan mag dat ook ).
    Met z'n allen waren we vol lof.
    Eerst weer wat kaarten en sparen en dan komen we zeker terug.
    Namens de jolly jokers allemaal Bedankt.

73. Verbeet

We hebben een hele gezellige avond gehad! De sfeer is erg leuk en de tapas erg lekker!!

74. Heerlijke avond gehad gisteren! Lekkere gerechtjes, voor ieder wat wils!! Van culinaire hapjes tot simpelere gerechtjes. De aangepaste seizoensgerechtjes zijn ook erg leuk. De sfeer is erg fijn, mooi warm aangekleed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Vraagt wel vaak of je nog wat wilt drinken.. Je voelt je welkom. Ik was er al een keer eerder geweest met een grotere groep maar met zijn tweeën is net zo leuk. Perfect voor een avondje gezellig bijkletsen en eten. Aangezien de kaart niet vaak wordt veranderd moet je dit niet te vaak doen. Maar verder.. genieten!

75. Ik was al eens in Uden geweest, en nu in Cuijk. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, en simpelweg genoten. Miste alleen een vegetarische fruitsalade op de voorafjes lijst. Misschien een volgende keer?

76. Afgelopen donderdag heerlijk met z'n 2en gegeten bij het zusje in Cuijk. De gerechtjes waren heerlijk en het vlees was lekker mals. We werden snel geholpen en de bediening maakt goed contact met iedereen. Tussen de gerechtjes door zat voldoende tijd: het duurde niet te lang, maar het stond ook niet binnen een paar minuten op tafel. Hierdoor konden we met z'n 2en lekker lang kon tafelen. De sfeer is erg knus en voelt warm aan. Je krijgt waar voor je geld! Wij zijn hier al een aantal keren geweest en komen zeker vaker terug!!

77. Heerlijk gegeten en gezellig gezeten! Om half 12 liepen we de deur pas uit en we zaten propvol. Dat voor maar 35,- per persoon! Ik ga binnenkort gelijk weer bellen om weer te reserveren. Echt iets om naar uit te kijken!

78. Sinds het zusje is geopend in Cuijk ben ik twee keer geweest. Beide avonden waren een heerlijk uitstapje van lekker eten en gezelligheid. En binnenkort zijn we er weer. Kijk er nu al naar uit..

79. Laats met een groep meiden van 11 personen gegeten en het was heerlijk! Goede en snelle bediening! Ook is er erg veel keuze in gerechten dus super! Ik kom er zeker nog een keer terug.

80. wilma gerrits

Heel erg leuk sfeervol en lekker gegeten met zes personen. Leuke vlotte bediening. Lekkere toetjes. Kortom voor herhaling vatbaar.

81. Jacqueline Voss

Heerlijk gegeten, aanstreepkaart voor sommige lastig te lezen, snelle service, bediening over het algemeen goed, vond een serveerster een beetje bot/lomp. Enorm veel schik gehad, ga zeker nog eens terug! Aan het eind van de avond kregen we wel het gevoel dat ze ons weg wilden hebben. Al met al een aanrader!

82. Ontzettend mooi en sfeervol restaurant. De gerechtjes zijn leuk en voldoende keus.. ideaal voor grotere gezelschappen want hier is echt voor iedereen wat wils. Bediening was prima. Kritisch puntje: Voor mij mag er wat meer afwisseling in de kaart en het aanstreeplijstje is wat moeilijk te lezen bij gedimd licht..

83. Loes Kanters

Laatst met een deel van een hele grote familie bij 't Zusje wezen eten, het was echt super lekker! Naast dat het ontzettend lekker was, was het ook ontzettend gezellig! De formule van 't Zusje zit erg goed in elkaar, we hebben van alles wat kunnen proeven en was meer dan avond vullend.

Er hangt een gezellige sfeer en alles ziet er piek fijn uit! Zeker aan te bevelen!!

84. Monique kleijnen

Zowel in Uden als Cuijk geweest. Gezellig avondje uit. Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!

85. Tja, dit restaurant MOET je in ieder geval geprobeerd hebben volgens velen.
    Inmiddels drie keer geweest. De eerste keer met een grote groep. Dit was een geweldige ervaring. Het Zusje leent zich er uitstekend voor om uitbundig en rumoerig te tafelen. Uiteraard was het rommelig bij het serveren van de gerechten, want de meeste mensen in mijn groep hadden het te druk met kletsen om de vriendelijke jongens te horen roepen wat zij op de zware dienblad en in de aanbieding hadden. Zo nu en dan klopte een gerechtje niet, maar misschien is het wel verkeerd bestelt?
    De tweede keer ben ik met twee jonge jongens het Zusje onveilig gaan maken. Ik merkte dat het voor mij bijna te donker was, omdat ik de menukaart niet goed kon lezen. Gelukkig hadden de jongens goede ogen! Ook dit keer werden we vriendelijk bedient en waren de gerechten verrukkelijk. Vooral de Gamba PilPil!
    Gisteren was mijn derde bezoek aan het Zusje. De service was weer top, de rode Spaanse huiswijn gleed weer als een engeltje door mijn keel en de toetjes waren weer absoluut de kersjes op de welbekende slagroomtaart!
    Kortom; met een goede bril, vrolijk humeur en zin in een lange, bourgondische avond is Het Zusje een schot in de roos.

86. Eerste keer bij 't Zusje gegeten, en zeer goed bevallen. Lekker eten, veel keus, teveel om in 1 bezoek uit te proberen, dus moet zeker een keer terug.
    Enige minpuntje is dat toen we aan het dessert toe waren, het langer duurde voordat de gerechtjes kwamen.
    Maar verder alleen maar goeds te zeggen over 't Zusje. Ook heel mooi en gezellig ingericht en vriendelijk personeel.

87. wilitha willemsen

Echt top daar: de keuze, de smaak, de snelheid van serveren... Zoveel dat je echt meerdere keren terug moet gaan om al dat lekkers te proberen. Ook met grote groep goede, snelle service.

88. Voor het eerst in het zusje in Cuijk geweest. Al veel over gehoord en nu kan ik zelf mee praten. Echt geweldig genoten en heerlijk gegeten. De sfeer was super. 1 of eigenlijk 2 min puntjes. Ik vond het veel te warm binnen en zelfs terwijl we allemaal aan een wijntje zaten moesten we een glas water kopen, het was extra service geweest als we dat gewoon uit de kraan hadden gekregen en er niet € 3,00 voor moeten betalen.
    Personeel was overigens wel erg vriendelijk.

89. B. Nabben

Met 2 vriendinnen heerlijk gegeten bij zusje cuijk, gerechten waren top. Wat ik wel een enorm minpunt vond was dat er geen kan kraanwater op tafel gezet werd.
    Toen ik er om vroeg zei de ober: " we verkopen geen kraanwater" voor een goed restaurant vind ik dat een heel slechte zaak. Ik drink heus ook wel een wijntje maar tussendoor een glaasje water vind ik niet te veel gevraagd. Het is voor mij reden genoeg om volgende keer een alternatief restaurant op te zoeken. Gelukkig zijn ze er wel, met hetzelfde concept en met een kan water die probleemloos op tafel wordt gezet. Jammer, gemiste kans zusje!

90. Super restaurant, echt de beste van de regio. Een nadeel; dit vind iedereen, dus is het snel vol gereserveerd. Dus helaas kun je er niet impulsief heen gaan. Dan dus maar op tijd reserveren. Ga zo door..

91. Gisteren met vrienden uit Beuningen wezen eten en zij willen er vaker gaan eten. Zelf al 3keer geweest, dat zegt al genoeg.

92. Wap Broes

Al twee keer bij 't Zusje Cuijk geweest. Wederom heerlijk gegeten en gedronken. De kleine gerechtjes zijn erg verfijnd, veel beter dan de meeste andere tapas restaurants! Ook de rode huiswijn is heerlijk.
    Echt een aanrader voor mensen die van lekker eten houden.

93. Heerlijk eten in een zeer prettige omgeving. Lekker relaxed genieten onder leiding van leuk en vakkundig personeel. Echte aanrader voor een avondje uit.

94. monique arts

Met 13 personen op een zondag tapas gegeten. Erg leuke, gezellige sfeer. Lekker gegeten. Soms gingen er wat gerechtjes mis, maar omdat je er 2 bestelt vond ik dit niet hinderlijk en werd het nog opgelost. De bastongeparfait is een echte aanrader. We komen zeker terug.

95. Maaike lemmens

Heerlijk eten, altijd in uden geweest, nu heel blij met vlijmen! Elke keer weer een feestje om te gaan. De tijd is lekker ruim om te mogen blijven. Voor ons nr 1 restaurant. Klein nadeeltje iedereen wil en dan is het lang vol, dus op tijd reserveren.

96. corinna hanlon

28 december 2013 voor 't eerst bij 't zusje gegeten. Had er al zoveel over gehoord en er is niets van gelogen, super. Echt een dikke pluim voor alles.

97. rosita van gulik

Het lekkerste restaurant van de omgeving. Gezellig en heerlijke tapas gerechten.

98. We zijn met 5 personen naar 't zusje in cuijk geweest. We hebben heerlijk gegeten, de bediening, de service en de kwaliteit waren super! Het aanbod op de kaart was ook meer als voldoende en zag er allemaal even lekker uit en smaakte zeer goed. Ook de drank kaart was goed. Ook vond ik het prettig dat de zaak ruim opgezet is en je niet bij de buren op het bord zat te kijken. Al met al een super avond gehad.

99. Afgelopen november voor het eerst bij 't Zusje in Cuijk wezen eten. De inrichting was al een fijne binnenkomer, onwijs knus en sfeervol. We werden erg goed bediend door het vriendelijke personeel. Heel veel variatie aan gerechtjes, wat zorgt dat ieder wat wils kan bestellen. Het vlees was vooral erg smaakvol en mals! Kortom, we hebben heerlijk genoten bij 't Zusje en het is zeker voor herhaling vatbaar.

100. Tim

Volgende pagina