Smaak in Cuijk

big green egg

Gratis parkeervoorziening
    meerdere oplaadpalen voor auto en op terras voor fietsen

5 min van het treinstation

1415212052 84
1434032078 83
1479200142 79
1498020168 81

1. Wederom bij Smaak een prima ervaring gehad. Mijn hertenbiefstuk was voortreffelijk klaargemaakt! Disgenoten vonden het allebei uitstekend (biefstuk), bediening is adequaat maar in de presentatie "brabants relaxed". Het werd opeens heel druk maar ze pakten het prima op.
    Voor ons een restaurant om terug te komen.

2. Voor de eerste keer en meteen de laatste keer. Het was slecht. De soep was al op en de borden waren al weg. Toen kwam het brood en de sausjes die bij de soep hoorden. De bediende zij sorry maar het was nog niet klaar. Tóen de bief, 2 hele kleine stukjes als je durfde te zuchten was het van de bord gewaaid. Er zat een aparte smaak aan. Er lagen twee champignons en die waren ook nog koud. Ik heb de bediende er bij geroepen en die zij ik zal het tegende baas zeggen mét arrogantie. En dan € 48 twee kleine stukjes biefjes schandalig.

3. Dolf en Yvonne

Heerlijk gegeten, goed personeel en de prijs is normaal.

4. Veel goede dingen gehoord over Smaak vantevoren. Om de verjaardag van mijn moeder te vieren een logische keuze! Leuke inrichting, genoeg plaats. Vriendelijke en behulpzame serveerster. Heel goed eten.

Maar dan gaan er wat dingen niet zoals je verwacht en ben je niet tevreden. De serveerster liet de eigenaar komen. En toen zijn wij van onze stoel gevallen. Wij zijn nog nooit zo onprofessioneel behandeld. Het was zo erg: het gebrek aan inlevingsvermogen, het niet serieus nemen van ons als klant, niets doen met een tip die we gaven, onze hele avond was daar eigenlijk door verpest. Ik heb de eigenaar apart geroepen en alles wat me dwars zat over zijn reactie in een 1 op 1 gesprek met hem gedeeld. Deze man heeft nog zoveel te leren over de juiste omgang met klanten. Echt alle regels voor een juist klantcontact die er maar bestaan heeft hij geschonden. Ik heb hem gezegd dat hij een ontevreden klant ontevreden naar huis heeft laten gaan en hij was er niet van onder de indruk. Een klant is hier geen koning, allesbehalve zelfs.

Wij komen hier niet meer terug. Smaak was voor ons smaakeloos.

5. Super leuke aanbieding gehad omdat we naar de schouwburg gingen. Zelden zo lekker gegeten!! Echt een aanrader.

6. in den Bosch

Bij Smaak tref je een chef aan, die niet bezorgd is zijn naam te verliezen, maar die juist ingaat op de wensen van de gast. Een verfrissing in culinair Nederland! Door een ingewikkeld dieet kan ik al geruime tijd enkel dik vloeibaar voedsel eten. Mijn eten dient niet alleen té gaar en té zacht te zijn, maar ook neutraal van smaak. Daarnaast mag het absoluut géén zout bevatten. Uit eten gaan is daardoor moeilijk, zo niet vrijwel onmogelijk.

Gelukkig bestaat een restaurant als Smaak. Bij het maken van de reservering riep de eigenaar zijn chef erbij. Gezamenlijk hebben we de mogelijkheden bekeken en na enkele suggesties van zijn kant waren mijn verwachtingen hoog. Enkele dagen later heb ik "gewoon" mee kunnen eten en de speciaal voor mij gemaakte pompoensoep was heerlijk. Ontzettend fijn dat er chefs zijn, die niet geplaagd worden door hun ego en die rekening kunnen maar vooral ook willen houden met hun gasten. Chapeau!

8. We hebben hier gegeten op een zondagavond. Het was gezellig druk. Leuke sfeer. Bediening was prima, niks op aan te merken. We hoefden niet lang op het eten te wachten. Voorgerechten waren erg lekker. De hoofdgerechten in verhouding iets minder. Van 'the big green egg' verwacht je toch wel iets en dat werd niet echt waargemaakt. De parelhoen was oké, maar niet bijzonder. Eigenlijk zelfs een tikje droog. Nagerecht was prima. Al met al wel leuk en lekker gegeten, maar ik zou het geen aanrader willen noemen.

9. Jean Paul en Janneke

Met 2 personen zijn we hier gaan eten, we hadden een "diner cadeau kaart". Lekker en goed gegeten, vooraf plankje van vlees delicatesses, hoofdgerecht, parelhoen en spareribs. Was prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard.

10. Levensgenieter

Wij hebben met een gezelschap van 6 mensen bij Smaak gegeten. Het voorgerecht en het hoofdgerecht waren heerlijk. Helaas zijn wij niet toegekomen aan het dessert omdat na het afhalen van het hoofdgerecht niet meer naar onze tafel is omgekeken door de bediening en de eigenaar. We zaten dus al veel te lang naar onze lege glazen te kijken en moesten zelf vragen naar de dessertkaart. Uiteindelijk hebben we we afgerekend zonder te kunnen genieten van het dessert. Echt SUPER jammer...

11. monique wijers

Vrijdag de 19e verjaardag gevierd met ons gezin bij restaurant smaak. De eerste keer daar! Met zijn allen zijn we zeer enthousiast!! Eten was super en smaakvol opgediend. Heerlijke tafel en stoelen. Erg gezellige sfeer en ook de bediening erg leuk! Scropino aan tafel bereid erg lekker! En een leuke manier van serveren!! We zijn het er allen over eens… we komen graag terug! Dankjewel!
    Namens familie wijers uit malden

12. Gisteren gelunched, waarbij de keuze viel op de varkens saté. Prima van smaak. Tijdens het zomerse weer kun je lekker buiten zitten, hoewel het uitzicht op de bandenhandel wat minder is, maar goed daar kan Smaak weinig aan doen.

13. Vorige week hier gegeten. Helaas begon het met een valse start. Ons werd de vis van de week aanbevolen en we bestelde dit beiden, echter hadden ze maar voldoende voor 1 persoon en dat op Zaterdag om 18:00 uur. Uiteindelijk iets anders bestelt, wat uiteindelijk niet een ramp was.

Eten was prima en de bij geserveerde groente, krieltjes en frietjes waren heel erg goed. Goed gegeten en voor herhaling vatbaar.

Restaurant is gezellig (denk om de volume van de muziek!) helaas heeft het terras aan de zijkant uitkijk op een banden garage. Jammer.

Maar dit is echt een aanrader. Niet een te grote menu kaart, alles is heel betaalbaar en het is lekker!

14. Heerlijk gegeten, leuke ambiance. Helaas koffie kan van een mooiere smaak

15. I was pleasantly surprised by the quality of sauces, in mussels and salad.
    The atmosphere is sweet, though a bit dark because of dim light.
    If I could I would go back to this restaurant for desserts, I was not hungry anymore, but I have seen them :-).

16. Al verschillende keren bij 'Smaak' in Cuijk wezen eten en het valt nooit tegen. Een compacte kaart zorgt ervoor dat de kok gespecialiseerd is in jouw gewenste maaltijd. De vers gemaakte aïoli en aardappeltjes die er als bijgerecht geserveerd worden zijn al de moeite waard om terug te komen. Ook wordt er goed geluisterd naar aparte wensen en diëten ivm allergiën en dergelijke.
    'Smaak' is een zeer net en sfeervol restaurant met goed opgeleid personeel. Kortom een aanrader voor iedereen die in Cuijk komt.

17. Karel Janssen

We zijn hier vorige week voor de 2e keer komen eten, en ik moet zeggen dat ik erg verrast was.
    Het etentje was ter ere van ons 25 jarig huwelijk en ze hadden hier extra aandacht aan besteed, dmv een aangepaste menukaart.
    Eten was heerlijk, bediening was top en we hebben een hele gezellige avond gehad!

We zullen absoluut niet wacht tot ons volgende jubileum om hier weer eens een hapje te gaan eten!!

18. Tijd geleden hier gegeten. We bestelden een carpaccio salade en vroegen hier frietjes ipv brood bij. Geen probleem volgens de bediening. Vervolgens op de rekening 5 euro extra in rekening gebracht. Belachelijk!! Sfeer van het terras is slecht, drukke straat met uitzicht op autogarage. Eten wel prima maar de service en klantgerichtheid slecht.

19. Weekendgasten

Gezellig restaurant in een stadje waar verder niet zoveel te beleven valt. Geen bijzondere kaart, maar het eten was smaakvol bereid en met aandacht gepresenteerd. Ondanks dat het erg druk was bleef de bediening attent, flexibel en goedlachs. Prima Malbec overigens!

20. Zeer tevreden eter!

Ik heb gisteren gegeten bij Smaak in Cuijk. Wat een ervaring! Een mooi restaurant, goede bediening en het eten... helemaal super! Mooie gerechten, goed op Smaak, verse producten... de prijs is ook mooi in verhouding. Kortom: voor herhaling vatbaar!

21. Kuijpers Schoonmaak & Dienstverlening

Met name de bediening en de kwaliteit van het eten maken het een prettige ervaring. Er wordt gewerkt met mooie en verse producten en dat proef je terug.
    De bediening is goed op de hoogte van wat er wordt geserveerd en de keuken is van een hoog niveau.

Voor ons de eerste maal dat we hier waren maar zeker niet de laatste keer. Een echte aanrader.

22. Toevallig terechtgekomen bij Smaak: fijne ontdekking! Prettige ruimte, tafels niet te dicht op elkaar. Een kaart met een mooie mix van gerechten. Niet teveel, maar zeer afwiselend.
    Heerlijk gegeten, met verse ingredienten van het seizoen. Mooie producten die met liefde zijn omgetoverd tot verrassingen op tafel.
    Personeel is op een plezierige manier aanwezig en heeft verstand van zaken.
    Kortom; een aanrader

23. Met zijn zessen hier erg smaakvol gegeten. Enige minpuntje vond ik dat er maar 1 groente geserveerd werd. De groente was wel erg lekker (rode kool) maar als het toevallig niet je smaak is, moet je het zonder groente doen. De eigenaar kwam nog even vragen of alles naar wens was geweest. Dit heb ik ook kenbaar gemaakt. Ga zeker nog een keer terug en ben benieuwd of met deze opmerking ook iets gedaan wordt!

24. Dinsdag heerlijk gegeten! we waren met een grote groep, desondanks was alles top geregeld en smaakte alles super.

Perfecte sfeer en aardige bediening! We ga hier zeker nog een keer eten!

25. G Wientjens

Gezellige sfeer de bediening moet nog wel heel wat leren
    zoals de vraag te stellen hoe je je vlees gebakken wil hebben.
    Voor bijv. glutenvrij eten wordt niet aangegeven of de opgediende groenten zijn voorzien van glutenvrije dressing.
    Tafel staat wel erg vol met allemaal glazen die niet gebruikt worden.

26. Heerlijk gelunched met een geweldig smaakvol broodje en een goed glas wijn.
    Jammer dat de bediening niet heel adequaat reageerde op onze wens te bestellen (de pc achter de bar was belangrijker). De wijn werd in de glazen die al een tijdje op tafel stonden geserveerd, dit was te zien aan het laagje stof dat zich op het glas verzameld had.
    Verder helemaal top! Goede wijn, heerlijk broodje.
    Ga hier zeker nogmaals eten!

27. Top restaurant in een perfecte sfeer. De gerechten zijn goed samengesteld, vers en met vakmanschap bereid. Complimenten voor de twee eigenaren, twee vakmensen met hart voor hun zaak. Een echte aanrader en een welkome aanwinst voor Cuijk!!!!!!!!!!!!!!!

28. Ontzettend lekker gegeten bij dit top restaurant in Cuijk!
    Zeker een aanwinst!
    Vind de prijs kwaliteit verhouding perfect, niet duur, en je krijgt echt ontzettend goed te eten voor je centjes!
    Vis wordt er vers gefileerd, erg fijn voor zwangere vrouwen die zitten met vacuüm verpakte vis end!
    Goed personeel, vriendelijke bediening en als je vragen hebt wordt er altijd voor gezorgd dat er iemand is die t kan beantwoorden als degene die jou helpt dat toevallig niet weet.
    Goeie sfeer, en open keuken! Word ik altijd erg blij van
    Kan niet anders zeggen dan een toprestaurant, en zeker voor herhaling vatbaar!

29. Wat een heerlijk restaurant! Je merkt wel dat het nog een beetje in de kinderschoenen staat. De kaart was nog niet af en de bediening had niet altijd even goed in de gaten dat je misschien nog wilt bestellen. Een ervan wist niks van wijnen of alcoholische dranken af, maar dit werd goed opgevangen door een andere medewerker. Maar de intenties zijn goed, de bediening is zeer vriendelijk. Het eten is zalig en er is genoeg keus. Het is niet goedkoop, maar je krijgt zeker waar voor je geld! Ik hoop dat dit het niveau blijft, dan kom ik zeker terug!

30. We hebben heerlijk gegeten met een grotere groep. Alles wat op en top geregeld.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

31. Zelf kok van beroep. En heb hier inmiddels 2x gegeten met mijn vriendin.
    De Kwaliteit van het eten is uitstekend! goede, vriendelijke bediening. Prima ambiance, heerlijk ongedwongen sfeer met een vleugje luxe gevoel. Echt een aanrader voor iedereen.
    Smaak gaat het nog ver schoppen! Chapeau

32. Ik lunch en dineer hier regelmatig met relaties. Het is altijd uitstekend. Vlotte en aardige bediening, goede en smaakvolle gerechten. Top.

33. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een goede ambiance. Voor herhaling vatbaar.

34. Ronald Stevens

Ben nu zeker 10x geweest...er is echt niets aan te merken op 1 van de onderdelen, je wordt altijd gastvrij ontvangen eten is heerlijk, sfeer is altijd goed, prijs prima naar kwaliteits verhouding.
    Het is een aanwinst voor Cuijk!!

35. Al een paar keer wezen eten, eigentijds restaurant met vriendelijke bediening en een goed doordachte kaart. Zeker een aanrader als je van kwalitatief goed eten houdt en niet te stijf uit eten wilt.

36. Buitengewoon lekker gegeten. Het vlees van de bbq was heerlijk.

37. Hennie Laros

Gezellige ambiance. Heerlijk gegeten. Vriendelijke en attente bediening. Komen zeker terug. Hennie & Anita